לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישיבה על הפנים והאבקות

שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 24 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 24 באוג׳ 2013
הזקן אמר לניצן בטלפון שחבל לו על הזמן כי אינו יכול לעזור לו יותר. חוץ מזה, הכסף נלקח ממך כי רצית להשתמש בו לבחירות שאמרתי לך לעזוב אותם. אבל בכל מקרה, אין בכוחותיו לעזור לו. והקוסם הגדול מרומניה יוכל לעזור לי הוא שאל. אל תסתבך איתו, אני מציע לך. ניצן סגר את הטלפון מיואש. הנה, נגוזה תוכניתו להחליף את חולדאי וגם הלכו לו רבע מליון ש״ח בלי יכולת להחזירם. רק הקוסם הגדול הרומני יוכל לעזור לי, אך אין לי מושג איך מתקשרים אליו. אולי המטורפת תדע. מחר אתקשר אליה.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 25 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 25 באוג׳ 2013
המטורפת הגיעה לביתו של ניצן לפי הזמנתו, אך במקום לתת לו עצות החלה להאבק איתו ועם בן זוגו. היא השכיבה את שניהם ותפסה להם את הזין תוך איום שתתלוש אותו אם לא ינשקו לה את התחת. לפי התור כל אחד מהם מחדיר את לשונו עמוק לפי הטבעת של המטורפת שנאנקת מהנאה. היא פתאום שוחררה את הזין של בן הזוג אך תוך שנייה תפסה לו את הראש בין ירכיה החזקות ולחצה חזק. בן הזוג עומד להתעלף מכאבים וחוסר אוויר וניצן לא יכול לעשות כלום אחרת היא תתלוש לו את הזין. המטורפת צוחקת כל הזמן ולא נראה שתפסיק את ההתעללות עד שניצן ובן זוגו לא יינזקו באופן בלתי הפיך.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 25 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 25 באוג׳ 2013
שני בני הזוג מובלים עכשיו חסרי הכרה לבית חולים. אצל שניהם הזין לא במקום ויש חשש גדול לכך שהרופאים ייאלצו לקטוע אותם. המטורפת בהתקף קטן של שפיות הפסיקה את ההתעללות והזמינה עזרה רפואית. היא הסתלקה לפני שהאמבולנס הגיע. המשטרה לא יכולה להתערב כי כאמור שני הקורבנות במצב קשה ולא ניתן לדבר עימם. המטורפת התקשרה אלי וסיפרה לי מה עשתה. אולי הוא יהיה ראש עיר, רק בפי זין. אמרתי לה שהגזימה והיא פרצה בבכי.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 25 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 25 באוג׳ 2013
שני החברים בטיפול נמרץ. הם מחוסרי הכרה ומונשמים. בטח כנופיה שלמה טיפלה בהם, זו הערכת המשטרה. רק מפקד המחוז מנחש נכון מה קרה אבל סוכר את פיו. אין לו שום חשק לעורר את זעמם של קוסמים למיניהם. הזין של בן הזוג של ניצן משחיר והולך וכנראה אין ברירה אלא להוריד אותו. הזין של ניצן אולי יינצל. עוד אי אפשר לדעת. הזקן כועס על בתו. אפשר ומותר להתעלל בסוררים אבל לא בצורה כזאת. הם עלולים שניהם למות וגם אם לא הם יצאו נכים קשה רוב הסיכויים. היא הסבירה שנורא עצבן אותה הנסיון לפגוע בהתקדמותה הפוליטית. את צריכה להתנצל פסק אביה, ואם ניצן יישאר בחיים את תמצאי את הכסף שלו ותחזירי לו. אבל אפילו אתה לא מסוגל לכך היא אמרה. תמצאי כבר את הדרך הוא ענה
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 25 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 25 באוג׳ 2013
את הזין של בן הזוג של ניצן לא הצליחו להציל ונאלצו להוריד אותו. למזלו של ניצן הזין שלו נשאר בחיים אבי יהיה אסור להשתמש בו לפחות חודש. שני החברים נמצאים בשלבי התעוררות כאשר ניצן הבחין לחרדתו במטורפת עומדת לידו. אני מתנצלת היא אמרה לו ואני אעזור לך להשיג את הכסף בחזרה. איך, הוא חלש. אני אנסה להתקשר לקוסם הרומני הגדול. ניצן התחיל לבכות ושוב נכנס לחוסר הכרה.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 25 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 25 באוג׳ 2013
שוב המטורפת באה לבקר את ניצן. אני מצטערת, אבל הקוסם הרומני הגדול לא מוכן לעזור לך אלא אם תסכים לוותר על הזין והביצים שלך. אבל למה, שאל ניצן, והמטורפת אמרה שהוא כועס עליו. אז הכסף הלך, גנח ניצן. לא בהכרח. יש בתל אביב אדם שיש לו כוחות מסתוריים. קוסם? לא, אבל כל מיני עצות שנתן כלאחר יד התבררו כמועילות. אז יש לך דיבור איתו, הוא שאל. הוא חבר שלי, ענתה. אני עומדת להתחתן איתו. אני אעשה את זה בשבילך. גם מפקד המחוז מכיר אותו ומכיר בכוחותיו. בקיצור - ככה המטורפת התקשרה אלי וביקשה את עזרתי. אבל איך אני יכול להחזיר לו את הכסף? מה יעזור אם ישפכו עליו 7 דליי מים? אז המטורפת אמרה לניצן שזו העצה שלי , והיא שפכה עליו את כל דליי המים שאמרתי לה. כמובן שכלום לא קרה, חוץ מזה שניצן נרטב עד לשד עצמותיו. אז המטורפת אמרה שהיא מצטערת וברחה, אבל חזרה אחרי כמה דקות עם חבילות כסף בידה. איך זה, שאל אותה ניצן. אני לא יודעת, אבל איך שיצאתי מבית החולים החליק אופנוע לידי וממנו נפלו חבילות שטרות. הנהג ניסה להרים אותן אבל נתתי לו נגחה אחת ועפלפתי אותו כי חשדתי שזה הכסף שלך. זה באמת החבילות שלי, אני מזהה אותן, צהל ניצן, ואני חושב שכל הכסף נמצא פה. רק חבל לי על הזין של החבר שלי. אה, אמרה המטורפת, שכחתי לספר לך. הקוסם הגדול הרומני לפחות עזר לו והחזיר לו את הזין, אבל הפך אותו לסטרייט גמור. מילא, אמר ניצן, העיקר שמצבו הבריאותי חזר לתיקנו. נהיה חברים בלי יחסי מין. לא אכפת לי.
nomorenomore
לפני 10 שנים • 25 באוג׳ 2013
nomorenomore • 25 באוג׳ 2013
מה שלום החבר של ניצן? הגיי בלי הזין?
nomorenomore
לפני 10 שנים • 25 באוג׳ 2013
nomorenomore • 25 באוג׳ 2013
יש מידע?