בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישיבה על הפנים והאבקות

שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 30 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 30 באוג׳ 2013
הפרוגנוזה כבר הוכנה. הומו שתוקף זקנות בגלל קולות שהוא שומע שאומרים לו מה לעשות, מצביעים על סכיזופרניה ברורה וחובת אישפוז. כל הבוקר ניסה ניצן לשכנע את הרופאים שהקולות ששמע הם אמיתיים והקוסם הגדול מרומניה קיים במציאות ויש לו כוחות עצומים, אך בכך רק שיכנע את הפסיכיאטרים שהוא סכיזופרן אמיתי. אז כנראה כבר ביום ראשון יימסר האיבחון לבית משפט שיוציא צו אישפוז נגד ניצן. והיות וכל התרופות שניצן יאולץ לקחת לא מתאימות לו, הוא ירגיש לא טוב ויאושפז לכל החיים.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 30 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 30 באוג׳ 2013
חבריו ותומכיו של ניצן התארגנו להפגנה סוערת מול שערי בית החולים לחולי נפש. שחרר אותו מיד הם זעקו, אך השתכנע בידי עו״ד דן אבי יבכה שנשכר להגן עליו. אם בית החולים יחליט לשחרר אותו הוא ילך למעצר על נסיון אונס הזקנה, עדיף שישהה בבית החולים במשך השבת ובשבוע הבא נשחרר אותו למעצר בית. אולם, כמה תומכים חמומי מוח ניסו בכל זאת להכנס, עד שמנהל בית החולים החליט לאשפז גם אותם לכמה ימים כאשר שלח צוות רפואי עם זריקות טשטוש לקראת המוחים. אז כרגע בבית החולים מאושפזים כעשרה חברים מקבוצת ניצן כולל האיש עצמו שנמצא שם תחת צו לבדיקתו. והכי מעצבן את הצוות הרפואי שכל התרופות לא עוזרות לניצן. הוא לא שומע קולות חוץ מהקולות ששמע ועל זה הוא צורח שהן התקיימו. הוא לא מתנהג דמו סכיזופרן רגיל הגיע מנהל בית החולים למסקנה. מדובר בחולה ברמת מסוכנות הכי גבוהה שראיתי ורצוי אולי להרדימו.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 30 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 30 באוג׳ 2013
בהתייעצות חירום של צוות בית החולים הוחלט לתת לניצן כמה מכות חשמל בראש, אך למזלו של האיש, איך שהטכנאי הרים את המתג המכונה קיצרה ושבתה. אינעל אבוק גידף המנהל, רק ביום ראשון נוכל לטפל בו ועד אז לך תדע מה הוא יעשה. חובה לקשור אותו למיטה ולסמם אותו שלא יצרח. סממו גם את החברים שלו, הוא הורה, הם בטח חולים כמוהו.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 31 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 31 באוג׳ 2013
מנהל בית החולים קבל הוראה מהמשטרה לשחחרר את כל החברים של ניצן. הוא הודיע למשטרה שמצידו סיים את האיבחון של ניצן וניתן לקחתו מחר ונדהם כשהמשטרה מבקשת שישנה את הדו״ח שלו ויגיד שניצן שפוי ואז השופט ישחרר אותו. אני לא מבין אמר הוא לנציג המשטרה, אם הוא שפוי הוא אמור לשבת בכלא הרבה שנים ואם הוא שפוי, כמו שאנחנו גילינו, צריך לאשפז אותו בכפייה. אלה הוראות מפקד המחוז הם ענן לו. אז מנהל בית החולים כנראה לא ישחרר אותו מחר ויגיד שטרם חלפו עשרת הימים שהוקצבו לבדיקה. אבל התנהגות המשטרה מאד מטרידה והוא בקש לשוחח עם מפקד המחוז. השיחה תתקיים בקרוב הם ענו לו.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 31 באוג׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 31 באוג׳ 2013
מנהל בית החולים החליט לקיים שיחה עם ניצן כדי לשמוע ממנו את כל הסיפור שלו ולשאול אותו מה הקשר שלו למפקד המחוז. אך לצורך כך הוא צריך להיות ערני, ולכן, הורה להפסיק את הסימום של ניצן כדי שבבוקר ניתן יהיה לשוחח איתו. אבל הוא שומע קולות, אמר המנהל לעצמו, איך ניתן לותר שהוא לא חולה? משונה מאד שמפקד המחוז מתערב. אבל אני ארד לשורש העניין הזה.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 1 בספט׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 1 בספט׳ 2013
המנהל שוחח עם ניצן ושמע ממנו ספורים מפחידים על כל מיני קוסמים. הבחור פסיכי לגמרי הוא אמר לעצמו, אך שיחה שקבל ממפקד המחוז העמידה אותו בדילמה לא פשוטה. מפקד המחוז אישר באוזניו שיש קוסמים שמעורבים בסיפור ועדיף למנהל בית החולים לא להתעסק איתם, אחרת הוא יסתבך. גם זה פסיכי, אמר לעצמו מנהל בית החלוים, חבל שאין לי אומץ לאשפז גם אותו. אז לפני שעה קלה הוא קבל טלפון מזקן אחד, שהוא כאמור אביה של המטורפת, שדבר איתו בנחת ואמר לו שמה שניצן מספר לו הכל נכון ולא כדאי שהקוסם הרומני הגדול יופיע פתאום כי זה עלול להיות מסוכן. גם אתה קוסם, שאל אותו המנהל, והזקן ענה שיותר טוב יהיה למנהל אם הוא לא יידע את התשובה. אז מנהל בית החולים צחק לזקן בפרצוף ואמר שהוא שם פס עליו ועל הקוסם הרומני הגדול ועל כל קוסם אחר. אז הזקן רק אמר לו שהוא מקווה מאד שהוא לא ייפגע בגלל הדברים האלו כי יש אוזניים לכותל. הבנתי, הקוסם הרומני הגדול מאזין עכשיו לשיחה שלנו בקו השני, אמר המנהל. לא, כך הזקן, הוא לא זקוק לטלפון כדי לשמוע אותנו מדברים. בטח, חבר, כך המנהל, אניט אאשפז אותך ואותו ביחד, נשים אתכם בחדר אחד ואז נראה אילו קסמים תעשו.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 1 בספט׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 1 בספט׳ 2013
כבר כמה שעות מסתובב מנהל בית החולים במכוניתו ולא מצליח למצוא את ביתו. את הרחוב הוא מוצא אבל הבית איננו. מה קורה לי, הוא שאל את עצמו, גם אני השתגעתי? מה קורה לי?
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 1 בספט׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 1 בספט׳ 2013
הדוקטור היסטרי לגמרי. קורה כאן משהו בלתי אפשרי. ואם זה לא מספיק הוא שומע את קולו של הזקן. אני לא סכיזופרן אומר הוא לעצמו, והקול עונה לו שוודאי שאינו סכיזופרן, אבל גם ניצן הורוביץ לא. אתה רוצה שאשחרר אותו צרח מנהל בית החולים לחלל המכונית? חזור הביתה ומחר תשחרר אותו, וברגע זה נגלה הבית של המנהל לעיניו. הוא החנה את המכונית רועד כולו ושטוף זיעה קרה. האם כל זה קרה במציאות או תעלול של הדמיון שלו? בצעדים כושלים נכנס הוא לדירתו והתקבל בזעם רב על ידי רעייתו החוקית. איפה אתה הסתובבת כל הלילה חתיכת בוגד, לך לישון על הספה.
nomorenomore
לפני 10 שנים • 2 בספט׳ 2013
nomorenomore • 2 בספט׳ 2013
I knew it!