לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

חזרתי מחו''ל

beltman beltman​(שולט)
לפני 22 שנים • 23 ביולי 2004

חזרתי מחו''ל

beltman​(שולט) • 23 ביולי 2004
אולי הם מנוסות יותר אבל אין כמו הסאביות
של ארצנו רמה אינטלקטואלית . וכח מנטלי שלא דומה לשום דבר אחר
אני מתחתן רק עם סאבית ישראלית icon_twisted.gif
Black Roses Black Roses
לפני 22 שנים • 23 ביולי 2004
Black Roses • 23 ביולי 2004
חחחחחחחח
בלט יקירי טוב שחזרת icon_wink.gif