שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

אתרי שליטה נשית

גון קונור מקלאוד​(נשלט)
לפני 11 שנים • 14 בינו׳ 2013

Re: אתרי שליטה נשית

סטפני ובילי כתב/ה:
מעונינת לקבל המלצות למאמרים ולאתרי שליטה נשית


יש כמובן את

www.owk. cz



שליטה נשית







שיעור זה נכתב על ידי רינה
השליטה הנשית (Femdom) בעולם ה-BDSM מתבטאת בשליטה של נשים על גברים באמצעות השפלות מילוליות והשפלות פיזיות. בפורומים באינטרנט, השליטה הנשית מתבטאת בזה שהן קוראות לעבדים "כלבלבים" ואוסרות עליהם להעביר הודעות שיש בהן שמץ דומיננטיות. בפורומים הן מפרסמות הודעות כוחניות. לפעמים הן חורגות מהפורומים למציאות ומתייחסות לגברים במציאות כמו בפורומים ("כלבלב תדליק לי אש") ואז הן נתקלות לא פעם בכעסו של גבר שלא מכיר את עולם ה-BDSM ולא מבין מה נחת עליו. במשחקים, במשחקי BDSM השליטה הנשית מתבטאת כאמור בהשפלות מילוליות ביטויים כמו "כלב רד על ארבע" וקשירת קולר על צווארו וכמובן מן הוראות במשחק כמו (תלקק לי את הרגליים) וכדומה.

בשנים האחרונות הגברים עברו שינוי, התחברו לצד הנשי שלהם ומצאו כי נוח יותר לתת לאישה לשלוט. הם התחילו להכיר בשליטה הנשית וגם לקבל אותה לא רק בעולם המשחקים של ה-BDSM אלא בכל תחומי החיים. בנשים יש עוצמה. העוצמה הנשית מתבטאת גם במציאות היום-יומית. הנשים משתלטות על כל תחומי החיים.

שליטה זו עוצמה. שליטה זו היכולת של האדם לשלוט באחרים ללא עוררין. לא כל אחד נולד שתלטן. מעט מאוד גברים מסוגלים לשלוט. הגברים מחליפים שליטה בעקשנות. משום מה הם סבורים כי שתלטנות זה להתעקש על משהו ולא לוותר, שהאחר יוותר. זו לא שתלטנות, זו עקשנות ילדותית וגם אם מוותרים לאחד כזה, זה כמו שמוותרים לילד קטן. עדיף ככה מאשר לשחק את המשחק שלו.

שליטה אוהבת קיצור. השולט לא מכביר הסברים. השולט יודע גם לוותר וגם להגיד כי טעה אם הוא טעה. טעות היא אנושית והיא לא מצביעה על חולשה. השולט יודע גם להתנצל אם יש צורך בכך, זה לא גורע מהעוצמה שהוא מקרין וגם לא מהאישיות שלו. מה שכן, שולט לא מסוגל להיות כנוע ואפילו לא לשחק אותה כנוע, התכונה הזאת מבצבצת מבעד לכל המסכות והכיסויים ויוצאת לאור. אדם שנולד עם קוד השליטה, זה ילווה אותו כל ימי חייו.

למען האמת, זה לא כייף להיות שתלטן. אני שתלטנית ואני לא אוהבת את זה ואני לא יכולה להיפטר מזה. מאוד קשה לחיות עם התכונה הזאת. ניסיתי להיות נחמדה וכנועה. ממש ניסיתי וזה אף פעם לא הצליח לי, בני האדם זיהו את התכונה הזאת ולא האמינו בנחמדות שלי. שתלטנות יכולה להיות מועילה ביותר כאשר נמצאים בתפקיד בכיר ועובדים מול נותני שרותים, אז זה בסדר, משיגים את מה שצריכים תוך פחות זמן מהאחרים שהם לא שתלטניים.

העולם עובר איזה שינוי והשינוי ניכר בשליטה הנשית בכל תחומי החיים. אם תסתכלו מסביב אז תבחינו כי בבתי ספר שולטות מורות בלבד בבתי ספר נדירים אפשר למצוא מורה זכר. המנהלת היא אישה וגם הסגנית שלה היא אישה. בבתי משפט הרוב הוא נשים וככה בשאר המקומות. לא רחוק היום בו נשים תהיינה השליטות היחידות. ככה אני רואה את זה בעתיד הלא רחוק.


www.mistress.co.il
    התגובה האהובה בשרשור
סטפני ובילי{השולטת ב-ז}
לפני 11 שנים • 24 בפבר׳ 2013

אתרים ומאמרים על שליטה נשית

היי

תודה רבה על האתר המעניין והגדוש בנושא שליטה נשית, ממש מעולה
אשמח לאתרים נוספים בנושא

חג פורים שמח

סטפני
zusman​(נשלט)
לפני 10 שנים • 20 בספט׳ 2013

מספר אתרים נוספים...

zusman​(נשלט) • 20 בספט׳ 2013
* אתר של מלכה שמעבירה שיעורים בשליטה יש צורך להירשם:
http://akashaweb.com/indexnew.html

* אתר של מלכה שנותן שירותי שידוכים למלכות למצוא עבדים למערכות יחסים רציניות. או עבדים למצוא מלכות. כמו JDATE אבל למלכות-עבדים (: ורק בחו"ל...:
http://www.slave-selection.com/

* אתר דומה:
http://www.femdommatch.com/

* אתר רשת חברתית של מלכה בשם מיס בוני:
http://collarncuffs.com/mainpage.html

* עוד אתר בנושא שליטה נשית:
http://the-femdom.com/

* אתר הדרכה לשליטה נשית, נכתב על ידי עבד צייתן:
http://www.yesmistress.org/female-domination-guide/

* אתר עם גלריית תמונות מעולות של דומינות (יש עוד הרבה אתרים כאלו):
http://femdom-arena.com/

* עוד אתר נחמד של תמונות:
http://femdom-archive.tumblr.com/

ו...כמובן - חג שמח!

[B]
סטפני ובילי{השולטת ב-ז}
לפני 10 שנים • 24 בספט׳ 2013
כל הכבוד לך , העשרת אותי בכמות נכבדה של אתרים כלבבי

אשמח לעדכון שוטף

תודה רבה

סטפני
zusman​(נשלט)
לפני 10 שנים • 25 בספט׳ 2013
zusman​(נשלט) • 25 בספט׳ 2013
בכיף המלכה סטפני!