לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ישיבה על הפנים והאבקות

שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 17 באוק׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 17 באוק׳ 2013
המטורפת ראתה את התמונות שהצלמים עשו וקיבלה חררה. איך היא תראה את פרצופה בעיר אחרי שכולם יראו את המודעות בהן נראית היא אוספת חרא בששון ובשמחה? אז היא דרשה ממנהל הקמפיין להשמיד את המודעות המודפסות ולתת לה גם את כל התמונות עם דיסק הצילום. כמובן שהמנהל רק צחק לה בפרצוף, ולא הבין מה עומד לנחות עליו. כי מכות כאלו כמו שהוא וחבר עוזריו חטפו מיד לאחר מכן קשה לתאר. המטורפת נלחמה הפעם על אופן הצגתה ברבים בצורה נלעגת ומביישת. כאשר הגיעו כמה ניידות וכמה אמבולנסים הכל כבר היה גמור. כל המודעות נקרעו, הצילומים גם, והדיסק עם התמונות נבלע ע"י המטורפת ושוכן אחר כבוד בקיבתה. השוטרים עמדו לעצור אותה, אבל אז הגיע חולדאי וצעק מה אתם רוצים מהסגנית שלי. מנהל הקמפיין היה מאד רוצה להסביר לו מה קרה, אבל הוא היה מרותק לאלונקה בלי יכולת לפתוח את פיו.
הרמאפרודיטה
לפני 10 שנים • 18 באוק׳ 2013
הרמאפרודיטה • 18 באוק׳ 2013
נקבות יקרות,
מחמם את ליבי לשמוע שאתן נהנות לקרוא ומשעשע אתכן וכו, אבל זה פורום שנועד לשרת קהילה של טרנסג'נדרים, ולא לשעשע אתכן בשעות הפנאי. זה לא מופע בידור לפריק שואוז או לבדיחות על חשבון. ואף יצא לאחרונה שהמלצתי על האתר הזה בדיוק לחבר קרוב ויקר, שהוא טרנסג'נדר קצת אבוד, מבוהל מפוחד ובעיקר בודד (וזהו פניה של הקהילה הטרנסג'נדית) שייכנס ללמוד מעט על שליטה, להכיר טרנסג'נדרים נוספים על הקשת, לקרוא להתעניין ולהיחשף, אבל נחשו מה הוא רואה ומה הוא מסיק? די !!!
פוסט אחד שלא במקומו אשר ייכתב בבנים על הבנות על הבנות על הבנים על הכססססאומו וכל הכלוב על הרגליים. אבל הפורום הזה מעין קוריוז בעיניכם, בדיוק כמו הקהילה הזו. אז במטותא - תסתמו.

חריג ידידי,
לפני ששוב תנסה להאיר את הסיטואציה בפלורסנט מגחיך אבהיר לך בפומביות שאתה כה חובב שאין לי שום בעיה איתך וואט סואו אבר, בסהכ כתבת לי רבות פה ובאטרף והפסקתי לענות לך לאחר שראיתי תמונה. המשוואה ברורה ואתה מוזמן לצלם מסך. לא היה ריב ואיש לא נפגע - רק ניסיון לפלירט שהסתכם בחוסר עניין חד צדדי והתקדמות מיידית הלאה כנהוג באינטרנט. וגם באותה התכתבות דאז כבר הערתי לך על השחתת הפורום הזה, לאחר מכן "גילית" לי שהכל שטויות וביקשת שאשמור זאת לעצמי. אבל זה עוד היה בדף השלישי או הרביעי של הטירוף. עכשיו אנחנו אחרי שמונים!!

ועתה משהבהרנו שאני לא נגדך, אני לא אנטי ספציפית, אני לא במסע צלב, לא נעלבתי ממך ואני לא מנסה להתנקם כי פשוט אין לי על מה גאד דאמאט -
עכשיו הגיע הזמן שהשטות הזו תיפסק. יש דברים שמקומם בבלוג ויש דברים שמקומם בפורום. וזה לא לפורום. זה אולי בידור זול להמונים ההטרו-סיסג'נדרים הפרוורטים המצויים כאן שעוד שבויים בהנחה שהם סטרייטים בטעות, אבל זה לא לעניין, זה חצוף ומזלזל, זה גוזל מהפורום את ייעודו המקורי וזה יצא מכל פרופורציה. ועוד יותר מרגיז הדווקא. ואני כרגע שולחת הודעה לכלובי ומקווה בלב שלם שהוא בכלל יקרא אותה.

וכל המשועשעימות למיניהם/ן - נראה אתכם/ן ניגשימות לקרוא את הקראפ הזה בבלוג שלו ונותנימות בלייק. ואז תעזו לזעוק בדרמטיות "סתימת פיות". היפוקריטים. וזה אחרי צנזורה.

ביוששש
nomorenomore
לפני 10 שנים • 19 באוק׳ 2013
nomorenomore • 19 באוק׳ 2013
יש בסיפור הזה טראנסג'נדריות..., ולא סתם, אלא אחת הדמויות הראשיות (ע"ע "המטורפת")

זהו סיפור הזוי ומשעשע, שבגלל צביונה המיני של אחת הדמויות בו, הוא מתאים לכאן...

כמו שבכל פורום של "סטרייטים" יש סיפורי זימה, חלקם הזויים חלקם אמת, גם זהו סיפור הזוי ומשעשע ואין שום סיבה שלא יהיה פה.

את מוזמנת לפתוח כל דיון בכל נושא וגם להבהיר לידידך המתלבט, שיש עוד עשרות נושאים שיתאימו לו והסיפור הקטן הזה, סה"כ משהו משעשע...וממש לא הפנים של הפורום או הקהילה.
בלוסום​(לא בעסק)
לפני 10 שנים • 19 באוק׳ 2013
בלוסום​(לא בעסק) • 19 באוק׳ 2013
אם הוא לא היה כזה זונת צומי
למה הוא ממשיך לכתוב שוב ושוב בפומבי?
מה רע בבלוג?
ובאלואים אם תעיזו לנסות עוד פעם להאכיל אותי בבולשיט שהרבה קוראים
אז אגיד לכם שגם הרבה קוראים בפורומים אחרים, בפרט כשיש דיונים שנוגעים לנושא הפורום!
ולא איזה ספור הזוי ברמות על ולא משעשע את כולם שכנראה מסתבר מבוסס על ונדטה אישית של חריג!
ועוד משהו - אני מריחה את זה לקילומטרים כבר - שוב תגידו אל תקראי
אבל אולי כדאי שתתאפסו על עצמכם כי מתוככם לא רוצים לקרוא את זה יותר!!
די! תפסיקו לסתום פיות ותלמדו לקבל בקורת גם כשהיא לא עולה יפה ובקנה אחד עם מה שאתם חושבים.
amy​(נשלטת)
לפני 10 שנים • 19 באוק׳ 2013

וואו

amy​(נשלטת) • 19 באוק׳ 2013
טוב, קבלו ביטול, יש טענה שזה כן קשור.
הרמאפרודיטה
לפני 10 שנים • 19 באוק׳ 2013
הרמאפרודיטה • 19 באוק׳ 2013
Sparafucile כתב/ה:
יש בסיפור הזה טראנסג'נדריות..., ולא סתם, אלא אחת הדמויות הראשיות (ע"ע "המטורפת")

זהו סיפור הזוי ומשעשע, שבגלל צביונה המיני של אחת הדמויות בו, הוא מתאים לכאן...

כמו שבכל פורום של "סטרייטים" יש סיפורי זימה, חלקם הזויים חלקם אמת, גם זהו סיפור הזוי ומשעשע ואין שום סיבה שלא יהיה פה.

את מוזמנת לפתוח כל דיון בכל נושא וגם להבהיר לידידך המתלבט, שיש עוד עשרות נושאים שיתאימו לו והסיפור הקטן הזה, סה"כ משהו משעשע...וממש לא הפנים של הפורום או הקהילה.


עוד לוחם צדק בשם חופש הדיבור... או בשם הפולמוסיות גרידא?

אז נתחיל:

וואלה????? בכל פורום של "סטרייטים" (עלק) יש סיפורים שנמתחים על גבי 80 פלוס עמודים ומשתקים כל סיכוי לנושא שיחה אחר שאני וכל שכמותי "מוזמנים" לפתוח (ותודה על הרשות)?
אשמח לראות לינק לסיפור מפי משתמש שתלטן באותו סדר גודל בפורום אחר. או אפילו חצי מסדר הגודל. יאללה, הדבק נא לי לינק לסיפור בפורום "סטרייטי" (עלק) המשתרע על מינימום ארבעים פלוס עמודים, שנאמר - פוט יור מאני וור יור מאות' איז. נראה אותך.

מרתק בעיני שהדמגוגיה שלך מעזה להתייחס להתרחשות הזו כאל "סיפור קטן"... שהרי לו היה זה סיפור קטן - לא באמת היה כאן אישיו... וזה לא שאסור להשתמש בפורום לצורכי פרסום או חדירה אינדיבידואלית לתודעה ציבורית כזו או אחרת, חלילה, אבל למעלה משמונים עמודים ?!
הלו ?!?!?!?!?! פ-ר-ו-פ-ו-ר-צ-י-ה ????????? (שלא לומר גבולות הטעם הטוב???)

פורום, מתוקף היותו פורום, הוא ציבורי. כמיטב ידיעתי, ואתה מוזמן לתקן אותי אם אני טועה, אתה אינך בעל עניין כזה או אחר בקהילה הטרנסג'נדרית וחבריה. בטרם תתפרץ עלי בדרמטיות המוכרת לי מהפייסבוק אבהיר שאין בכך כדי לרמוז שנאסר עליך להיכנס או לקרוא, חלילה - אלא שלמרבה האירוניה, אתה, כמו רבים וטובים מן המגנים בחירוף נפש על הביזיון המדובר, אינכם קהל היעד של הפורום. שוב, תקן אותי אם אני טועה.
***האם אני טועה, יקירי???***
כמובן שלו תאמר בריש גלי "אנוכי מעוניין להיחשף ללמוד להכיר לחוות וליהנות" יהיה זה מקרה אחר. אבל, שוב, למרבה האירוניה, במקרה האחר הזה גם אתה היית מתרגז על ההשתלטות העוינת הזו אשר מונעת ממך, קהל היעד הפוטנציאלי, ליהנות ולהשתמש בפורום. שהרי מסיפורו ה'קצרצר' והפיקטיבי של המינגווי המדובר לא נחשפים/לומדים/מכירים/חווים/נהנים.

בעיני הסיפור האידיוטי הזה לא מצא חן ולא מצאתי בו שעשוע, אבל לא זו הסיבה ל"צנזורה" האיומה שאני מציעה. שהרי גם אם אתייחס אליו בגדר 'הזוי ומשעשע' - מתוקף היקפו העצום מקומו של הסיפור הזה אינו בפורום ציבורי, אלא בבלוג אישי. השתעשעת - גש לבלוג, נראה אותך משתשע שם, לא על חשבון השימוש בפורום על ידי קהל היעד שלו. אין צורך שלמען השעשוע שלך הפורום יושבת. הלא כן?

מעבר לכך באמת שאין לי עניין להתעמר בך מילולית, מסיבות שאתה מבין, בנוסף לכך שכל תרומה לרייטינג פה מיותרת.
מקווה שבכך תם ונשלם. אני מיציתי.
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 19 באוק׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 19 באוק׳ 2013
אדוני המתלבש הנכבד. אתה לא רק שקרן אלא גם בז לכל האנשים האחרים. אתה תקבע לכולם מה מותר להם לקרוא ומה אסור להם. אתה בז עמוקות לכל מי שאוהבים לקרוא דברים שאתה לא רוצה שיקראו, ואגב, אתה לא רוצה שיקראו בגלל סכסוך שלך אישי ובגין בעיותיך הנפשיות. ואני מציע כאן לכולם להכנס לפרופיל שלך ולקרוא מה אתה כתבת על עצמך. ואז תבינו בדיוק מהיכן נובעת הביקורת שלו עליכם.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך שבת אוק' 19, 2013 9:10 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
שבי על פני​(אחר)
לפני 10 שנים • 19 באוק׳ 2013
שבי על פני​(אחר) • 19 באוק׳ 2013
גם את עם בעייה דומה. אגב, את במיוחד ודומני שגם היא, התפעלתן ממה שאני כותב. את התשבחות שלך אני זוכר מצויין. וגם ההיא כמעט נפגשתי איתה לקפה. לא יפה לנקום בי באמצעות הסתה נגד כתיבתי. וזה ששתיכן נכנסות לכאן רק מראה שאתן עדיין אוהבות לקרוא את זה. לו באמת לא אהבתן את מה שאני כותב הייתן פשוט מתעלמות. אבל זה שכל כך הרבה אנשים קוראים ונהנים מטריף את השינאה שלכן כלפי. הרי זה כל כך שקוף.
הרמאפרודיטה
לפני 10 שנים • 19 באוק׳ 2013
הרמאפרודיטה • 19 באוק׳ 2013
מופרע!!!!!!!!!!!
סכסוך אישי???? מתלבש??????????????????
אבל למה שתגיד את זה??? הרי יש פה תמונות שלי בשפע, כנ"ל זו שממש פה בצד ימין, שלא לדבר על העובדה שאנשים מכירים אותי - אני לא יצור צללים וירטואלי כמוך. אתה כאילו ממש מנסה ליצור סכסוך. אבל למה, גאד דאמאט?

ועוד אני עם בעיות??? חזוס !

מעולם לא התפעלתי מכתיבתך, ואף הערתי לך בתחילת אותה שיחה להפסיק להשחית את הפורום הזה. אבל אתה כבר יודע את זה, למרות הצורך המוזר שלך לנסות ולהציג דברים אחרת.
אתה פסיכופת, ולא ברור לי מה אתה מנסה להשיג כאן. כבר נהיה פה קריפי.