צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לנשים טרנסיות, קרוסיות, ולנשלטים שאוהבים ניוש

Queencie​(שולטת)
לפני 15 שנים • 30 באפר׳ 2009
Queencie​(שולטת) • 30 באפר׳ 2009
טראני, בהחלט נראה לי שהבנת את מה שנולי כתבה לא נכון, אבל אשאיר לה להסביר את דבריה.

אני עצמי נהנית מנייוש (מאוד) ומשלבת את הנייוש בקשרים שלי עם נשלטים.
לעומת זאת אני לא משתמשת בנייוש לצורך השפלה, ואני לא מזלזלת או רומסת את כבודו של הנשלט לא במהלך תהליך הנייוש ולא כשמתקבלת התוצאה הסופית של הנייוש.
נהפוכו, אני מבטלת / מתעלמת מהפן הגברי שלו, מביאה אותו להתעלם או לבטל אותו (לפחות במחיצתי), אבל מאדירה ומחמיאה לפן הנשי שלו ולהישגים שלו בתהליך הנייוש.
מבחינתי, גם אם הנשלט הוא קרוסדרסר (זה פחות רלוונטי אם הוא טרנסית), ויכול היה לעבור את התהליך (לפחות מבחינה חיצונית) לבדו, הרי שכאשר הוא עובר את התהליך איתי הוא עושה זאת עבורי, לפי טעמי, בתיזמונים שלי, תחת התכתיבים שלי, ובין היתר גם עם איסורי והיתרי המיניות שאני מכתיבה.
מנסיון המציאות (לצערי הרב), האפשרות לעבור תהליך כזה של ניוש עם נשלט שאינו קרוסדרסר היא נמוכה מאוד עד בלתי מעשית.

על כל פנים, יתכן טראני שאתה מתיחס בשאלתך לנייוש כאל נייוש בכפייה בלבד - ומכאן ההקשר של ההשפלה ושל ההתעללות. המושג באנגלית הוא forced feminization.
נייוש כשלעצמו הוא פשוט feminization.
sissyboy​(נשלט)
לפני 15 שנים • 1 במאי 2009

ניוש - דיון ומסקנות

sissyboy​(נשלט) • 1 במאי 2009
כל מי שכתב/ה כאן על ניוש הציג/ה את זה כתיבה סגורה.
אבל יש ניוש ויש ניוש, וכל אחד מהסוגים שונה בתכלית השינוי מהאחרים.
תחרה, ניוש שנעשה בכפייה מהנה את המנויש בדיוק כמו את המניישת, אם כי אולי דרגת הניוש יכולה להיות גבוהה מדי למין מאצ'ו טיפוסי שרק מפנטז על ביקיני ותו לא.

אבל ניוש שהוא חלק מתהליך ארוך-טווח בין שולטת לנשלט, ושיעדו אינו משחק רגעי בבגדי נשים לצורך השפלה-עד-כדי-גמירה, זה משהו שונה לחלוטין. בניוש כזה, לפחות אצלי, הרעיון אינו להפוך לאשה ותו לא. הרי כמו שנולי אומרת, בלהיות כמו-אשה אין השפלה בכלל, להיפך, זה מרומם את האדם.
הרעיון הוא להפוך לדמות נשית שנשים בנות ימינו פשוט אינן מסוגלות להבין איך אפשר להיות כמותה, מישהי שלקוחה אולי ישר מהסרט Stepford Wives או סתם מתוך מגזין נשים משנות החמישים. זו הקצנה של נשיות תלותית, חלשה וכנועה שרק במסגרתה יכול המנויש להרגיש השפלה אמיתית, כי הלא אף אשה מודרנית לא תעלה על דעתה לחזור למצב מדוכא שכזה.

הסיסיות (הנה, הגעתי לזה...) היא בדיוק זה, ניוש מהסוג המשפיל, כי הרי לא רק שנטלו ממני את גבריותי באלף דרכים משפילות, אלא גם הורידו אותי לדרגה שאפילו נשים חושבות שהיא משפילה עבורן. הניוש הזה הוא משפיל באמת. ועדיין, הוא נעשה ברצונו ובתאוותו המלאה של המנויש (שוב, כך כל הסיסים שאני מכירה, שרובם לצערי בחו"ל).

וקווינסי, שתינו יודעות היטב שאפילו בהפיכה לסיסית הנמוכה ביותר יש השפלה עמוקה, אך אין זלזול או רמיסת כבוד של הנשלט. את הלא עושה זאת מאהבה, ואוהבת את המושפל שלך. בביטוי Forced Feminization החלק הכפוי אינו ממש כפוי כמו שזה נשמע, לא יותר מאשר נכפה על הנקשר/ת במשחקי קשירה בדסמיים להיקשר.

אני נמצאת בתהליך הזה כבר כמה שנים, ואין בזה כל זלזול או רמיסת כבוד מצד אשתי, המניישת, להיפך, אך ההשפלה שם, והיא רבה ומתוקה...

וחוץ מזה, הרשו לי להעיר שניוש צריכה להיות מילה נקבה. העברית פישלה כאן בגדול.

סיסי מנוישת מאהבה
כריסטיאן הרביעי​(נשלט)
לפני 15 שנים • 5 במאי 2009
אני רואה בניוש סמל לאיבוד שליטה.
להפיכת העבד לחומר ביד מלכתו.
אם אסתכל על מה שקוונסי אמרה מהצד של העבד, אז בניוש אני נותן למלכתי את המהות הכי בסיסית שבי - את היותי גבר - ונותן לה לעשות בה כרצונה.

אני זוכר רגע בסשן שעברתי, שבו עמדתי מול ראי לבוש בייבי-דול - חשתי תחושת סיפוק ועילוי בעוד שמשהו מאוד בסיסי וראשוני בתוכי סימן לי שיש כאן טעות כלשהי.
פור גוד
לפני 10 שנים • 21 באוק׳ 2013

Re: ניוש

פור גוד • 21 באוק׳ 2013
הנסיך השובב כתב/ה:
לא הבנתי מה המעשים בניוש


נסיך שובב, אני מצווה עלייך עכשיו בשובביות-סמכותית, ללכת להוריד שיערות מהרגליים ומהחזה הנסיכיים-אך-השעירים שלך, נתחיל בהם, לעשות פדיקור ומניקור, ללבוש תחתוני חוטיני, שמלת מיני, לחבוש פיאה בלונדינית, וללמוד לעכס עם ספר כבד על ראשך מבלי להפילו, וגם לקוד קידות כמו עוזרת-בית צרפתייה. אם תעשה את כל מה שציוותי עליך לעשות, בלי חוכמות ובלי להתווכח איתי, אני אסביר לך אח"כ מה זה ניוש, ומה "המעשים" בו.
I'm God
לפני 10 שנים • 23 באוק׳ 2013

.

I'm God • 23 באוק׳ 2013
icon_biggrin.gif
I'm God
לפני 10 שנים • 23 באוק׳ 2013

.

I'm God • 23 באוק׳ 2013
icon_biggrin.gif