שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סקס "מלא"

Mary Jane
לפני 10 שנים • 3 בנוב׳ 2013
Mary Jane • 3 בנוב׳ 2013
אני אחשוב על זה. בינתיים חכה לצדי השרשור עם פה פתוח ומזומן, לכל מקרה שלא יבוא.
פור גוד
לפני 10 שנים • 3 בנוב׳ 2013
פור גוד • 3 בנוב׳ 2013
Mary Jane כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
[

זה נכון, פור גוד. כנראה שאין לי שום רצון לתרום לדיון. icon_smile.gif
הוא פשוט מופרך בעיני ונשען על אדנים רעועים, וזו בלשון המעטה. הוא גם לא מעניין אותי במיוחד, כי אני יודעת באיזה הלך נפש אני נמצאת כשאני למעלה, ובאיזה הלך נפש אני נמצאת כשאני למטה, וזה רחוק מאוד משאלות או תהיות מהסוג של הגב' ג'ין.
...........

אני פשוט לא מבינה איך אפשר שמישהו בעל "סטיה" בדסמית יזלזל באופן כה בוטה בבעל "סטיה" אחרת, עד שכמעט לא ברור לי אם מתקיים גשר לזה.

זהו. אתם יכולים להמשיך לדון בשאלה אם שולטת יכולה לעשות או לא לעשות כפי רצונה ותאוותה בנשלט שלה, או שהיא צריכה להתחשב בדרך התפישה שלו אותה, ולכן למנוע מעצמה את רצונותיה.
כשאני קוראת את זה בא לי (בכנות) להיות ונילית.



היי..

למען הסדר הטוב, לא הייתה כל כוונה להביע זלזול או שיפוט ערכי של סטיות (ואם כבר בשיפוט ערכי עסקינן - עם סטיות כמו שלי, שאין זה המקום לפרטן, אני מקבלת ציון נכשל). הדברים נאמרו כהתייחסות לטענה שמיילדום נוטה יותר למימוש סקס מלא לעומת פמדום, הנוטה יותר להשהיית המפגש המיני המלא ועיכובו, וכי מיילדום הוא גשמי יותר במובן הזה, וכפי שפורגוד כינה זאת, "פורנוגרפי" ומתרכז ב"כיצד לספק תשוקה". הכל, כמובן, ברמת הפרקטיקות המיניות, הביצוע בפועל, ולא במישור היחסים הרגשיים בין הצדדים וטיבם. מכל מקום, השאלה שעניינה הבדלים בין פרקטיקות פמדומיות למיילדומיות היא שאלה טפלה שהתעוררה עם הדיון.

לטעמי הנושא המרכזי, של חלופות לסקס מלא, הוא נושא מעניין. קראתי פעם במאמר של פרויד על הנטייה של הפטישיסט והמאזוכיסט הגברי להשהות ולעכב, תחת להוציא אל הפועל, את התשוקה המינית. אם אצליח למצוא ציטוט אביא אותו לכאן, לטובת המתעניינים.

אני מבינה שהדיון, כמו גם שאלות או תהיות מהסוג שהעליתי, רחוקים מלבך ומופרכים לטעמך. וזה בסדר גמור ודי מתקבל על הדעת. רק מה, נא לדייק - השאלה לא הייתה "אם שולטת יכולה או לא יכולה לעשות כרצונה ותאוותה בנשלט שלה" וגם לא התרכזה במניעת מימוש רצונותיה של האישה בהתאם לרצונות הנשלט. השאלה נגעה לנטיות לב וחשק. כלומר, מה מעורר תשוקה בנשלטים ובשולטות ומה היה מעניין ומרגש בעיניהם לחוות במסגרת שליטה נשית.

בברכת כל טוב ושלא תהפכי לונילית (טפו),
מ'.


בהחלט, מרי. ולא צריך להרחיק לכת עד פרויד בשביל זה. גם ז'יל דלז, ב"קור ואכזריות" ( ההקדמה שלו ל"וונוס-בפרווה", שכבר יצא לנו לדון בה ), טוען בדיוק את זה : שכל העניין של המזוכיסט הוא להעצים את התשוקה שלו בעזרת הצבתם של כל מיני מעקשים ומכשולים בדרך אליה. וזאת מפני שהוא חש אולי כי תשוקה שהסיפוק שלה הוא קל מדי, מאבדת את ערכה מאד מהר.
כלומר, המון מהמזוכיזם הגברי הוא בעצם אוסף של אסטרטגיות או של תכסיסים להעצמת הגירוי המיני. המזוכיסט לא חותר אל הסיפוק של התשוקה שלו, כמו שהוא חותר אל ההשהיה או העיכוב של הסיפוק שלה. הוא אוהב להיות אדג'י ( על הקצה, רגע לפני הפורקן.. )
ומכאן גם, אני חושב, נובעת הפופולריות הלא-תיאמן של כל נושא חגורות-הצניעות בעולם של הפאמדום.
עכשיו, זו שאלה מעניינת בעיני, מדוע המזוכיסטיות אינן מעוניינות כמו המזוכיסטים בהצבת מכשולים בדרך לסיפוק התשוקה שלהן. אלא הן מעדיפות על פי רוב את ההרגשה ( המחרמנת מאד אף היא ) שהן כלי לסיפוק התשוקה הגברית.
נ.ב - אני משתמש פה בהבדלים בין המינים כמובן רק בהכללה.במציאות הדברים הרבה יותר דיפוזיים. כולנו יצורים דו-מיניים במהותנו. ובכל מזוכיסט יש מזוכיסטית קטנה, ולהפך ( ואפילו בשרשור הקטן הזה כבר ראינו כמה-וכמה נשלטים שמאד נהנים להרגיש שהם רק כלי לסיפוק התשוקה המינית של השולטת )
הדורבנים​(נשלט)
לפני 10 שנים • 4 בנוב׳ 2013
הדורבנים​(נשלט) • 4 בנוב׳ 2013
כאילו,
במייל דום רוצים לזיין, בפמדום פחות.

(זה הייתי אני, מביע זלזול בוטה בתשובות הארוכות של פורגוד....)




(אבל לא ברצינות, אל תהיו לי כבדים עכשיו)
כפוף
לפני 10 שנים • 4 בנוב׳ 2013

עבדים לא מזיינים

כפוף • 4 בנוב׳ 2013
התשובה לשאלתך תהיה חמקמקה וחידתית בדומה לניסיון להבין לנפשו הנפתלת של המזוכיסט.
האם הוא נהנה לסבול? ואם הוא נהנה האם הוא סובל?
הוא רוצה לזיין אבל אסור לו. היא לעולם לא תיתן לו. גם לגמור הוא יזכה על קצה המזלג רק כאשר יהיה רצון מלפניה. האישה לעולם תישאר מושא לתשוקתו הבלתי מושגת וכו' וכו'...
למה?
ככה
fooslave11
לפני 10 שנים • 5 בנוב׳ 2013
fooslave11 • 5 בנוב׳ 2013
יצא לי לקיים יחסים עם מלכה שתחילת היחסים היו בצורה בידאסאמית ועברו ליחסים וניליים יותר . בסקס היוצרות קצת מתהפכות אין מה לעשות . וזה גם בסדר..אין שחור ולבן.
Josephin​(לא בעסק)
לפני 10 שנים • 9 בנוב׳ 2013
Josephin​(לא בעסק) • 9 בנוב׳ 2013

אין שום סיבה שאמנע מעצמי סקס מלא עם העבד שלי
וזה לא משנה באיזה תנוחה זה מתבצע ,מסיונרית או כשאני מעליו וכו
אחרי הכל
אני זו שקובעת מתי, איך, וכמה icon_smile.gif

נולי
לפני 10 שנים • 9 בנוב׳ 2013
נולי • 9 בנוב׳ 2013
הוא שם בשביל לענג *אותי* בכל דרך שתראה לי.
כל השאר לא רלוונטי.

N
terrano
לפני 10 שנים • 15 בנוב׳ 2013

הפן המנטלי - מול הפן הפיזי

terrano • 15 בנוב׳ 2013
לי אישית די מפריע כששולטת באה בגישה, "סקס זה קו אדום".
שמתי לב שמלכות שמגדירות את עצמן כ"מלכות מנטליות", ואלמנט ההשפלה של הנשלט הוא האלמנט הדומיננטי עבורן. סקס עם נשלט מבחינתן זו מילת גנאי.
מלכות שהינן סדיסטיות בעיקרן, להן הפן הפיזי חשוב יותר - נותות להסכים ואף ליזום מגע מיני מלא.
עבורי כנשלט, זהו עונג אדיר, כשהשולטת רוכבת עלי, לאחר שכל גופי היה מוצלף לאורך זמן. ומתוך השיחות שהיו בינינו, סקס, זה הבאת אמון ותודה על זה שהנשלט סופג את הכאב שהיא מעניקה.
dror30
לפני 10 שנים • 17 בנוב׳ 2013
dror30 • 17 בנוב׳ 2013
אני רואה בחדירה אקט מיני כמו כל אקט אחר,
אפשר לרצות אותו כל הזמן ואפשר שלא לרצות בכלל, וזה לא אומר עליך כלום כשולט/ת נשלט/ת, זה פשוט העדפה.

מניח שאכן נשלטים פחות נמשכים לזה, ואישית אגיד שזה לא בראש סדר העדיפויות.