אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה שאלתית

פטישר​(נשלט)
לפני 11 שנים • 16 בנוב׳ 2013
פטישר​(נשלט) • 16 בנוב׳ 2013
כנשלט וותיק כאן, אמנם לא פעיל כל כך בפורומים, אני מסכים עם מה ש"בכח המוח" טוענת.
ההיצע של העבדים כאן גדול לעומת היצע הנשים המצהירות על עצמן כשולטות.
אם מדובר בקשר זוגי הרי שלא יהיה כאן ניצול אמיתי אלא זוגיות מתובלנת בבדסמ, תופעת התמורה ששולטות דורשות מקובלת בעיניי, זו לא כפייה , זה לא הכרח, מי שרוצה יתן ומי שלא יוותר.
מנסיוני לא פשוט למצא מישהי שתענה על הצרכים הנפשיים, הפיזיים, שתהיה כימיה טובה, תקשורות והבנה, לכן אם כבר נמצאה אחת כזאת למה שגם היא לא תהנה ממשהו שהיא רוצה, זה אפילו מעצים את הסיטואציה של נשלט שולטת.
אם יש כאן מישהי שמתאים לה קשר כזה אשמח אם היא תפנה, נאה , אקדמאי איכותי, המחפש מישהי אינטליגנטית שיתאים לה מדי פעם סשן כזה או אחר עם תמורה כזו או אחרת icon_smile.gif
המלט
לפני 11 שנים • 17 בנוב׳ 2013
המלט • 17 בנוב׳ 2013
בכוח המוח כתב/ה:
אולי אני אנסה להסביר פעם אחת את העניין החמקמק הזה שבגללו אישה דומיננטית כמהה לנשלט אבל באותה נשימה לא תסכים לסשן-סטוץ-חינם-להנאת-כל-המעורבים.

מגיע נשלט שמעוניין במימוש הפנטזיה שלו, והדגש היא על פנטזיה שלו, הוא בעיקר רואה את עצמו שם תחת הקריקטורה שהוא מוצא כאן ומלביש עליה את המילה ״ מלכה״ או ״ גבירה״, מבקש ממנה שתעשה בו מה שבא לה, אבל אם היא לא ״עולה״ על מה שבא לו ועושה לו, הרי שהיא לא שולטת אמיתית.
תמורת כל הטיפול הזה, הזמן, קריאת המחשבות שלו על מנת לקחת אותו, ושוב הדגש הוא עליו, לסאבספייס, הוא רוצה שהצורך שלה לטפל בכל זב חוטם שהצליח לפתוח ניק בכלוב, יהיה שכרה לעולם הזה ובעיקר לעולם הבא.
מה הבעיה בעיני? שזה כמו לגדל ילד שלך מול האפשרות לעשות בייביסיטינג: כשזה ילד שלך אתה מתמלא מהעובדה שהוא שלך, שהוא אוהב אותך ואתה יחיד ומיוחד לו בעולם. שאתה אוהב אותו ונהנה לעבור איתו תהליכים. שכשהוא מרים את העיניים הוא מחפש אותך ואף אחד לא יכול לשמח אותו כמוך, ובשבילך הוא הכי חכם, יפה ומפתיע.
אממה, למרות כל זאת, ברור שמישהו אחר יגבה תשלום על כך שהוא מטפל בו. במערכת הקשרים עם ״זר״ אין את הבנפיט שיש במערכת היחסים של ילד והורה.
עכשיו, נשלטי האינסטנט פשוט לא מבינים למה אין להם ביקוש, ולמה עד שהם מוצאים מישהי, היא מבקשת תשלום או טובת הנאה. התשובה היא שאת ליבת השליטה ששולטת כמהה לה, נשלט כזה לא רק שלא יכול לספק, אלא שהוא אף מספק את ההיפוך של זה: ניצול במקום מתן תמורה.
מגדילים לעשות אלה שבאים בטרוניות ואפילו מוסיפים שאותן נשים חיות בסרט ולעולם לא ימצאו את הדבר שאליו הן כמהות. יותר משהדבר מעיד על המצב האובייקטיבי, הרי שיש בו בכדי להעיד על אותו נשלט אינסטנט ועל הגרך בו הוא תופס את אותן ״מלכות״, שצריכות להודות בכלל על הפירורים שיש בידו לתת להן. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
כל מה שאני מנסה לומר גזור כאן בגזירה גסה, כי ישנן כל מיני מערכות יחסים שיכולות לספק חלקית, ולו אילוזיה לדבר האמיתי, או להיות סוג מסויים של פשרה מכל מיני סיבות.
אבל בכל זאת, העובדה היא שאין באמת ביקוש לסוג הזה של סשן-סטוץ, ונשלטים כל יומיים מתלוננים על התופעה, כאילו שהאשם מתקיים בעולם האכזר והנצלני, ולא בשוקי היצע וביקוש בהם אין יותר מדי ביקוש לספק את תאוותיהם.


בכח יקרה. אין לי כל מחלוקת איתך בענייני היצע וביקוש וכוחות השוק, או בכל שאלה עובדתית אחרת.
כמוך וכמו נולי, C VIEW ואחרים, גם אני מסתובב פה מספיק זמן ובתוך עמי אני יושב, ולפעמים גם שוכב. למען הסר ספק, אין לי כל בעייה עקרונית מוסרית או אחרת עם סשנים בתשלום. מה שכן מפריע לי היא ההנחה המובלעת שאת, נולי ו C VIEW מביאות כאן, כאילו שבטבע הדברים, במאפיינים הבסייסים של התקשרות בין נשלט לשולטת, רוחשת איזושהי הנחת יסוד כאילו יש לצפות לתמורה חומרית - כספית בדרך כלל -- לעצם ההתקשרות. זאת אומרת, יש תנאי מוקדם: אתה נשלט? אתה רוצה להיפגש איתי? תשלם! זה מה שאומרת C VIEW. וזה מה שמשתמע מדבריה של נולי, שכן אם הפגישה מתקיימת ללא התנאי המוקדם הזה, היא מקבלת את הכותרת הלא מחמיאה ״סשן חינם״. הקורא התמים - אם יש כזה איפושהו -- עלול לחשוב שהנורמה היא שכל פגישה בין נשלט לשולטת כרוכה בתשלום. עמדתי היא שזו איננה נורמה אמיתית, ולא ראוי לקדם אותה ולעשות לה נפשות.

באשר לדימוי הקורע לב של השולטת המסכנה - אני יכול לראות אותה מניחה את ראשה הענוג על ידה בייאוש לאחר עוד יום עבודה מפרך -- לבי יוצא אליה על שהחיים כפו עליה לטפח את הנשלט שלה ולעשות לו בייביסיטינג ושאר גילויי תשומת לב תובעניים עד אין קץ שכאלה; שהרי אין ספק שהיא המנוסה שבשולטות, השקולה והחכמה שבנשים והוא - עוד ״נשלט אינסטנט״, ילוד אישה עלוב, מעפר הוא בא ואל עפר ישוב -- המבקש לספק את גחמותיו האפלות, יצריו הגועשים, ובשם כל אלה מלביש אותה בלבוש גבירה ומלכה ועושה בה כרצונו. אין ספק, אם כן, שהיא ראויה לפיצוי הולם. 499 ש״ח לשעה. שירות הסעות ונקיון. לה ולבויפרנד שלה. ומדוע לא? שהרי כבר נכתב איפושהו לא יהיו לך אלוהים אחרים על פני וכל אחד יודע שכוחות השוק הם הם האלוהים.

אז למען שלמות הדיון, למען שלמות התמונה והצדק הכללי, הרשי לי להציג את הצד השני: למצוא שולטת ראויה בכלוב הינה מלאכה קשה עד אין קץ. את חושבת ששולטות מגדלות נשלטים? המציאות צבעונית יותר. גם לאחר שסילקתי מעל פניי את כל אוכלות החינם, הכאילו-כוסיות המזדמנות שבאו לעשות שקל קל, הלא-סגורות-על-עצמן, אני-נשלטת-רק-עם-החבר-שלי -אבל -עם -כל -השאר -שולטת,
הפסיכולוגיות שפתחו קליניקות בתל-אביב לטיפול נפשי-בדסמי-עם-אמנות-או-בלי, אחרי שסילקתי את כל אלה נותרתי עם שתיים -- אולי שלוש, מועמדות פוטנציאליות וגם שם - החיים לא היו פשוטים כל כך. אז כן, אפשר היה לנהל שיחת עומק על אמנות ופילוסופיה וגם לקבל מכות, וכן - פעם אני הייתי משלם על הארוחה ופעם היא - וכן - זה היה יפה ומתוק, אבל גם אני הרגשתי לא פעם שאני צריך להתנהג כמו האחראי המבוגר, למרות שאני הייתי בתפקיד הנשלט.

אז נכון, פטישר מאבחן את המצב אל-נכונה כשהוא שם לב לכך שהיצע העבדים גדול כאן לעומת היצע הנשים השולטות. זה כמובן מביא למסחור התופעה, אבל עד עכשיו משום מה היה לי רושם שהוותיקים כאן יודעים להפריד בין השולטות-בכאילו שרק רוצות כסף וטובות הנאה חומריות (עוד לפני שלמדו את מסכת בייביסיטינג), לבין השאר. התבדיתי.
בכוח המוח​(שולטת)
לפני 11 שנים • 17 בנוב׳ 2013
בכוח המוח​(שולטת) • 17 בנוב׳ 2013
המלט כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
אולי אני אנסה להסביר פעם אחת את העניין החמקמק הזה שבגללו אישה דומיננטית כמהה לנשלט אבל באותה נשימה לא תסכים לסשן-סטוץ-חינם-להנאת-כל-המעורבים.

מגיע נשלט שמעוניין במימוש הפנטזיה שלו, והדגש היא על פנטזיה שלו, הוא בעיקר רואה את עצמו שם תחת הקריקטורה שהוא מוצא כאן ומלביש עליה את המילה ״ מלכה״ או ״ גבירה״, מבקש ממנה שתעשה בו מה שבא לה, אבל אם היא לא ״עולה״ על מה שבא לו ועושה לו, הרי שהיא לא שולטת אמיתית.
תמורת כל הטיפול הזה, הזמן, קריאת המחשבות שלו על מנת לקחת אותו, ושוב הדגש הוא עליו, לסאבספייס, הוא רוצה שהצורך שלה לטפל בכל זב חוטם שהצליח לפתוח ניק בכלוב, יהיה שכרה לעולם הזה ובעיקר לעולם הבא.
מה הבעיה בעיני? שזה כמו לגדל ילד שלך מול האפשרות לעשות בייביסיטינג: כשזה ילד שלך אתה מתמלא מהעובדה שהוא שלך, שהוא אוהב אותך ואתה יחיד ומיוחד לו בעולם. שאתה אוהב אותו ונהנה לעבור איתו תהליכים. שכשהוא מרים את העיניים הוא מחפש אותך ואף אחד לא יכול לשמח אותו כמוך, ובשבילך הוא הכי חכם, יפה ומפתיע.
אממה, למרות כל זאת, ברור שמישהו אחר יגבה תשלום על כך שהוא מטפל בו. במערכת הקשרים עם ״זר״ אין את הבנפיט שיש במערכת היחסים של ילד והורה.
עכשיו, נשלטי האינסטנט פשוט לא מבינים למה אין להם ביקוש, ולמה עד שהם מוצאים מישהי, היא מבקשת תשלום או טובת הנאה. התשובה היא שאת ליבת השליטה ששולטת כמהה לה, נשלט כזה לא רק שלא יכול לספק, אלא שהוא אף מספק את ההיפוך של זה: ניצול במקום מתן תמורה.
מגדילים לעשות אלה שבאים בטרוניות ואפילו מוסיפים שאותן נשים חיות בסרט ולעולם לא ימצאו את הדבר שאליו הן כמהות. יותר משהדבר מעיד על המצב האובייקטיבי, הרי שיש בו בכדי להעיד על אותו נשלט אינסטנט ועל הגרך בו הוא תופס את אותן ״מלכות״, שצריכות להודות בכלל על הפירורים שיש בידו לתת להן. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
כל מה שאני מנסה לומר גזור כאן בגזירה גסה, כי ישנן כל מיני מערכות יחסים שיכולות לספק חלקית, ולו אילוזיה לדבר האמיתי, או להיות סוג מסויים של פשרה מכל מיני סיבות.
אבל בכל זאת, העובדה היא שאין באמת ביקוש לסוג הזה של סשן-סטוץ, ונשלטים כל יומיים מתלוננים על התופעה, כאילו שהאשם מתקיים בעולם האכזר והנצלני, ולא בשוקי היצע וביקוש בהם אין יותר מדי ביקוש לספק את תאוותיהם.


בכח יקרה. אין לי כל מחלוקת איתך בענייני היצע וביקוש וכוחות השוק, או בכל שאלה עובדתית אחרת.
כמוך וכמו נולי, C VIEW ואחרים, גם אני מסתובב פה מספיק זמן ובתוך עמי אני יושב, ולפעמים גם שוכב. למען הסר ספק, אין לי כל בעייה עקרונית מוסרית או אחרת עם סשנים בתשלום. מה שכן מפריע לי היא ההנחה המובלעת שאת, נולי ו C VIEW מביאות כאן, כאילו שבטבע הדברים, במאפיינים הבסייסים של התקשרות בין נשלט לשולטת, רוחשת איזושהי הנחת יסוד כאילו יש לצפות לתמורה חומרית - כספית בדרך כלל -- לעצם ההתקשרות. זאת אומרת, יש תנאי מוקדם: אתה נשלט? אתה רוצה להיפגש איתי? תשלם! זה מה שאומרת C VIEW. וזה מה שמשתמע מדבריה של נולי, שכן אם הפגישה מתקיימת ללא התנאי המוקדם הזה, היא מקבלת את הכותרת הלא מחמיאה ״סשן חינם״. הקורא התמים - אם יש כזה איפושהו -- עלול לחשוב שהנורמה היא שכל פגישה בין נשלט לשולטת כרוכה בתשלום. עמדתי היא שזו איננה נורמה אמיתית, ולא ראוי לקדם אותה ולעשות לה נפשות.

באשר לדימוי הקורע לב של השולטת המסכנה - אני יכול לראות אותה מניחה את ראשה הענוג על ידה בייאוש לאחר עוד יום עבודה מפרך -- לבי יוצא אליה על שהחיים כפו עליה לטפח את הנשלט שלה ולעשות לו בייביסיטינג ושאר גילויי תשומת לב תובעניים עד אין קץ שכאלה; שהרי אין ספק שהיא המנוסה שבשולטות, השקולה והחכמה שבנשים והוא - עוד ״נשלט אינסטנט״, ילוד אישה עלוב, מעפר הוא בא ואל עפר ישוב -- המבקש לספק את גחמותיו האפלות, יצריו הגועשים, ובשם כל אלה מלביש אותה בלבוש גבירה ומלכה ועושה בה כרצונו. אין ספק, אם כן, שהיא ראויה לפיצוי הולם. 499 ש״ח לשעה. שירות הסעות ונקיון. לה ולבויפרנד שלה. ומדוע לא? שהרי כבר נכתב איפושהו לא יהיו לך אלוהים אחרים על פני וכל אחד יודע שכוחות השוק הם הם האלוהים.

אז למען שלמות הדיון, למען שלמות התמונה והצדק הכללי, הרשי לי להציג את הצד השני: למצוא שולטת ראויה בכלוב הינה מלאכה קשה עד אין קץ. את חושבת ששולטות מגדלות נשלטים? המציאות צבעונית יותר. גם לאחר שסילקתי מעל פניי את כל אוכלות החינם, הכאילו-כוסיות המזדמנות שבאו לעשות שקל קל, הלא-סגורות-על-עצמן, אני-נשלטת-רק-עם-החבר-שלי -אבל -עם -כל -השאר -שולטת,
הפסיכולוגיות שפתחו קליניקות בתל-אביב לטיפול נפשי-בדסמי-עם-אמנות-או-בלי, אחרי שסילקתי את כל אלה נותרתי עם שתיים -- אולי שלוש, מועמדות פוטנציאליות וגם שם - החיים לא היו פשוטים כל כך. אז כן, אפשר היה לנהל שיחת עומק על אמנות ופילוסופיה וגם לקבל מכות, וכן - פעם אני הייתי משלם על הארוחה ופעם היא - וכן - זה היה יפה ומתוק, אבל גם אני הרגשתי לא פעם שאני צריך להתנהג כמו האחראי המבוגר, למרות שאני הייתי בתפקיד הנשלט.

אז נכון, פטישר מאבחן את המצב אל-נכונה כשהוא שם לב לכך שהיצע העבדים גדול כאן לעומת היצע הנשים השולטות. זה כמובן מביא למסחור התופעה, אבל עד עכשיו משום מה היה לי רושם שהוותיקים כאן יודעים להפריד בין השולטות-בכאילו שרק רוצות כסף וטובות הנאה חומריות (עוד לפני שלמדו את מסכת בייביסיטינג), לבין השאר. התבדיתי.



היי המלט,
אני קוראת אותך ומעבר לזה שחייכתי, לא באמת הבנתי היכן אנחנו חלוקים, אם בכלל.
האם אמרתי שקל למצוא מערכת יחסים? האם דיברתי בכלל על מערכת יחסים? נדמה לי שלא.
אין לי ספק שלא קל למצוא מישהו שמשלים אותך גם מהבחינה הונילית וגם מהבחינה הבדס"מית, זה מורכב. אבל מה עניין שמיטה להר סיני?
פור גוד
לפני 11 שנים • 17 בנוב׳ 2013
פור גוד • 17 בנוב׳ 2013
המלט כתב/ה:
בכוח המוח כתב/ה:
אולי אני אנסה להסביר פעם אחת את העניין החמקמק הזה שבגללו אישה דומיננטית כמהה לנשלט אבל באותה נשימה לא תסכים לסשן-סטוץ-חינם-להנאת-כל-המעורבים.

מגיע נשלט שמעוניין במימוש הפנטזיה שלו, והדגש היא על פנטזיה שלו, הוא בעיקר רואה את עצמו שם תחת הקריקטורה שהוא מוצא כאן ומלביש עליה את המילה ״ מלכה״ או ״ גבירה״, מבקש ממנה שתעשה בו מה שבא לה, אבל אם היא לא ״עולה״ על מה שבא לו ועושה לו, הרי שהיא לא שולטת אמיתית.
תמורת כל הטיפול הזה, הזמן, קריאת המחשבות שלו על מנת לקחת אותו, ושוב הדגש הוא עליו, לסאבספייס, הוא רוצה שהצורך שלה לטפל בכל זב חוטם שהצליח לפתוח ניק בכלוב, יהיה שכרה לעולם הזה ובעיקר לעולם הבא.
מה הבעיה בעיני? שזה כמו לגדל ילד שלך מול האפשרות לעשות בייביסיטינג: כשזה ילד שלך אתה מתמלא מהעובדה שהוא שלך, שהוא אוהב אותך ואתה יחיד ומיוחד לו בעולם. שאתה אוהב אותו ונהנה לעבור איתו תהליכים. שכשהוא מרים את העיניים הוא מחפש אותך ואף אחד לא יכול לשמח אותו כמוך, ובשבילך הוא הכי חכם, יפה ומפתיע.
אממה, למרות כל זאת, ברור שמישהו אחר יגבה תשלום על כך שהוא מטפל בו. במערכת הקשרים עם ״זר״ אין את הבנפיט שיש במערכת היחסים של ילד והורה.
עכשיו, נשלטי האינסטנט פשוט לא מבינים למה אין להם ביקוש, ולמה עד שהם מוצאים מישהי, היא מבקשת תשלום או טובת הנאה. התשובה היא שאת ליבת השליטה ששולטת כמהה לה, נשלט כזה לא רק שלא יכול לספק, אלא שהוא אף מספק את ההיפוך של זה: ניצול במקום מתן תמורה.
מגדילים לעשות אלה שבאים בטרוניות ואפילו מוסיפים שאותן נשים חיות בסרט ולעולם לא ימצאו את הדבר שאליו הן כמהות. יותר משהדבר מעיד על המצב האובייקטיבי, הרי שיש בו בכדי להעיד על אותו נשלט אינסטנט ועל הגרך בו הוא תופס את אותן ״מלכות״, שצריכות להודות בכלל על הפירורים שיש בידו לתת להן. אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.
כל מה שאני מנסה לומר גזור כאן בגזירה גסה, כי ישנן כל מיני מערכות יחסים שיכולות לספק חלקית, ולו אילוזיה לדבר האמיתי, או להיות סוג מסויים של פשרה מכל מיני סיבות.
אבל בכל זאת, העובדה היא שאין באמת ביקוש לסוג הזה של סשן-סטוץ, ונשלטים כל יומיים מתלוננים על התופעה, כאילו שהאשם מתקיים בעולם האכזר והנצלני, ולא בשוקי היצע וביקוש בהם אין יותר מדי ביקוש לספק את תאוותיהם.


בכח יקרה. אין לי כל מחלוקת איתך בענייני היצע וביקוש וכוחות השוק, או בכל שאלה עובדתית אחרת.
כמוך וכמו נולי, C VIEW ואחרים, גם אני מסתובב פה מספיק זמן ובתוך עמי אני יושב, ולפעמים גם שוכב. למען הסר ספק, אין לי כל בעייה עקרונית מוסרית או אחרת עם סשנים בתשלום. מה שכן מפריע לי היא ההנחה המובלעת שאת, נולי ו C VIEW מביאות כאן, כאילו שבטבע הדברים, במאפיינים הבסייסים של התקשרות בין נשלט לשולטת, רוחשת איזושהי הנחת יסוד כאילו יש לצפות לתמורה חומרית - כספית בדרך כלל -- לעצם ההתקשרות. זאת אומרת, יש תנאי מוקדם: אתה נשלט? אתה רוצה להיפגש איתי? תשלם! זה מה שאומרת C VIEW. וזה מה שמשתמע מדבריה של נולי, שכן אם הפגישה מתקיימת ללא התנאי המוקדם הזה, היא מקבלת את הכותרת הלא מחמיאה ״סשן חינם״. הקורא התמים - אם יש כזה איפושהו -- עלול לחשוב שהנורמה היא שכל פגישה בין נשלט לשולטת כרוכה בתשלום. עמדתי היא שזו איננה נורמה אמיתית, ולא ראוי לקדם אותה ולעשות לה נפשות.

באשר לדימוי הקורע לב של השולטת המסכנה - אני יכול לראות אותה מניחה את ראשה הענוג על ידה בייאוש לאחר עוד יום עבודה מפרך -- לבי יוצא אליה על שהחיים כפו עליה לטפח את הנשלט שלה ולעשות לו בייביסיטינג ושאר גילויי תשומת לב תובעניים עד אין קץ שכאלה; שהרי אין ספק שהיא המנוסה שבשולטות, השקולה והחכמה שבנשים והוא - עוד ״נשלט אינסטנט״, ילוד אישה עלוב, מעפר הוא בא ואל עפר ישוב -- המבקש לספק את גחמותיו האפלות, יצריו הגועשים, ובשם כל אלה מלביש אותה בלבוש גבירה ומלכה ועושה בה כרצונו. אין ספק, אם כן, שהיא ראויה לפיצוי הולם. 499 ש״ח לשעה. שירות הסעות ונקיון. לה ולבויפרנד שלה. ומדוע לא? שהרי כבר נכתב איפושהו לא יהיו לך אלוהים אחרים על פני וכל אחד יודע שכוחות השוק הם הם האלוהים.

אז למען שלמות הדיון, למען שלמות התמונה והצדק הכללי, הרשי לי להציג את הצד השני: למצוא שולטת ראויה בכלוב הינה מלאכה קשה עד אין קץ. את חושבת ששולטות מגדלות נשלטים? המציאות צבעונית יותר. גם לאחר שסילקתי מעל פניי את כל אוכלות החינם, הכאילו-כוסיות המזדמנות שבאו לעשות שקל קל, הלא-סגורות-על-עצמן, אני-נשלטת-רק-עם-החבר-שלי -אבל -עם -כל -השאר -שולטת,
הפסיכולוגיות שפתחו קליניקות בתל-אביב לטיפול נפשי-בדסמי-עם-אמנות-או-בלי, אחרי שסילקתי את כל אלה נותרתי עם שתיים -- אולי שלוש, מועמדות פוטנציאליות וגם שם - החיים לא היו פשוטים כל כך. אז כן, אפשר היה לנהל שיחת עומק על אמנות ופילוסופיה וגם לקבל מכות, וכן - פעם אני הייתי משלם על הארוחה ופעם היא - וכן - זה היה יפה ומתוק, אבל גם אני הרגשתי לא פעם שאני צריך להתנהג כמו האחראי המבוגר, למרות שאני הייתי בתפקיד הנשלט.

אז נכון, פטישר מאבחן את המצב אל-נכונה כשהוא שם לב לכך שהיצע העבדים גדול כאן לעומת היצע הנשים השולטות. זה כמובן מביא למסחור התופעה, אבל עד עכשיו משום מה היה לי רושם שהוותיקים כאן יודעים להפריד בין השולטות-בכאילו שרק רוצות כסף וטובות הנאה חומריות (עוד לפני שלמדו את מסכת בייביסיטינג), לבין השאר. התבדיתי.


אמת דיברת, המלט. ונראה כי קיים צורך דחוף להתחיל ללמד שוב את האמנות האבודה של השליטה-מלמטה.
זהו צו השעה ממש.
לאמנות האבודה של השליטה-מלמטה יצא מוניטין ברע במחוזות הכלוב. וחבל. כי נוכח היצע השולטות המעפן, אין כל ברירה אלא להחזיר עטרה ליושנה.
הלכה למעשה, שליטה-מלמטה היא אמנות מחשמלת ומרגשת, ואם היא נעשית בכנות ( "קלפים על השולחן" ) - היא גם יעילה ונפלאה, וכל הצדדים יוצאים ממנה נשכרים. ובלי האמנות האבודה הזאת, במצב העניינים הנוכחי, נאלץ לוותר על רוב ההנאה מהחיים, דבר שלא יעלה כמובן על הדעת.
אשר על כן, ב"מכון-הפסיכוטכני-ללימודים-גבוהים-של-המקצועות-הטיפוליים-בבדס"מ" ( בשילוב עם לימודי תאטרון ואמנות ) שאני מתכוון להקים בת"א, אני הולך להקדיש פקולטה שלמה לנושא. שכר הלימוד יהיה כמובן מאד יקר, אבל המכון יספק תעודת-מוסמך לכל דורש/ת.


נערך לאחרונה על-ידי * בתאריך ראשון נוב' 17, 2013 1:42 pm, סך-הכל נערך פעם אחת
Gia X
לפני 11 שנים • 17 בנוב׳ 2013

אוי המלט המלט....

Gia X • 17 בנוב׳ 2013
בכח כתבה כל כך יפה!!
התענגתי לי מ"הילת קדושה מעונה" ואמא תרזה וכבר נרשמתי לעמותת Noble Souls for free bdsm
ואתה ככה בא ובאחת זורק את האמת ש'ך בפרצוף...
טפיי אתם אנשי האמת icon_razz.gif
אלימלך
לפני 11 שנים • 17 בנוב׳ 2013
אלימלך • 17 בנוב׳ 2013
עצובה התמונה שמצטיירת מהפוסטים האלו לגבי הפמדום.
את הנשים הוא בכלל לא מעניין והן תספקנה אותו בכייף לכל מי שישלם עליו.
והגברים הם בכלל השולטים פה, ועל פי הם ועל פי כיסייהם יישק דבר.
בכלל אני לא מבין למה הדיון הזה נערך בפורום שליטה נשית, הרי הקשר ביניהם מקרי בהחלט.
כנראה עדיף שאני אשאר בבועה הפמדומית שלי הקטנה לבד בחושך..
בכוח המוח​(שולטת)
לפני 11 שנים • 17 בנוב׳ 2013
בכוח המוח​(שולטת) • 17 בנוב׳ 2013
אלימלך כתב/ה:
עצובה התמונה שמצטיירת מהפוסטים האלו לגבי הפמדום.
את הנשים הוא בכלל לא מעניין והן תספקנה אותו בכייף לכל מי שישלם עליו.
והגברים הם בכלל השולטים פה, ועל פי הם ועל פי כיסייהם יישק דבר.
בכלל אני לא מבין למה הדיון הזה נערך בפורום שליטה נשית, הרי הקשר ביניהם מקרי בהחלט.
כנראה עדיף שאני אשאר בבועה הפמדומית שלי הקטנה לבד בחושך..


זה לא לגבי הפמדום, אלימלך. בין זה ובין פמדום אין ולא כלום.
אבל כשגבר רוצה לממש את הפנטזיות שלו, ולא מוצא פרטנרית, כנראה שהוא צריך להתבונן שוב על מה שהוא דורש מול מה שהוא מציע, ואולי ללמוד מכך משהו.
יש פמדום, ויש שליטה נשית, והיא יכולה להיות גם מאוד עמוקה ועוצמתית.
Gia X
לפני 11 שנים • 17 בנוב׳ 2013

איזה יום איזה יום!!

Gia X • 17 בנוב׳ 2013
תעצרו הכל!
תסבירו לי מה ההבדל בין פמדום לבין שליטה נשית.
אני אפילו אכתיר את השאלה שלי תחת הסיווג "צריכה עזרה דחוף, כנסו-כנסו!"
נשלט וג'נטלמן​(אחר)
לפני 11 שנים • 17 בנוב׳ 2013

זה יותר פשוט

נשלט וג'נטלמן​(אחר) • 17 בנוב׳ 2013
רבותיי מה שקורה הוא הרבה יותר פשוט
שליטה היא פן של יחסים.
האתר הזה מוקדש לפנטזיה
אינטראקציה אנושית אינה פנטזיה.
כאשר נשלט פונה לשולטת פה באתר ורואה פנטזיה מול העיניים
הוא מתנכר לאישה. אפילו בלי לשים לב
פה זה מתחיל