צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אירוע בדס"מי-תרבותי בב"ש

היילני
לפני 10 שנים • 10 בדצמ׳ 2013

אירוע בדס"מי-תרבותי בב"ש

היילני • 10 בדצמ׳ 2013
קבוצת הקריאה הקווירית באונ' בן גוריון מזמינה את הקהל הרחב למפגש בנושא:

"עושות בכוח - בדס"מ קווירי-רדיקלי"

בדס"מ BDSM הוא מונח-על הכולל פרקטיקות מיניות ו/או רגשיות. אקט בדס"מי עשוי לכלול: כבילה, משמעת, שליטה, סדיזם/מזוכיזם (כאב) וכניעה. נראה כי פרקטיקה, יחסים או אורח חיים בדס"מיים מהווים זהות עצמאית בעיני א/נשים בדס"מיות רבים. זהות כזו מתגבשת פרפורמטיבית על ידי סך האקטים הפיסיים והדיסקורסיביים הנעשים בין משתתפימות בפרק זמן מסוים. כיצד זהות כזאת מתעצבת, אילו משמעויות להטבא"קיות ורדיקליות היא נושאת וכיצד מה שמתרחש במרתף פורץ החוצה – על שאלות כאלה ואחרות ננסה לענות בהרצאה ובדיון שלאחריה. ההרצאה תכלול תוכן מיני תיאורטי מפורש.

פנינה מולדובנו, מאסטרנטית בבלשנות באוניברסיטה העברית. יצרה את הגוש הבדס"מי הראשון במצעד הגאווה בת"א, והחדירה את הזהות הבדס"מית – האישית והפוליטית – לשיח הפמיניסטי והלהט"באקי.

לינק לאירוע בבלוג של קבוצת הקריאה - http://queer7.wordpress.com/2013/12/08/bdsm

יום ג', 17.12.13, 18.30-20.00, חדר 301, בניין 74 (דילר), אוניברסיטת בן-גוריון

הכניסה חופשית!

~~~קבוצת הקיראה הקווירית באונ' ב"ש כוללת א/נשים ממגדרים ואוריינטציות מיניות שונות. כל משתתף/ת מתחייב/ת לכבד את המרחב האישי של כל אדם, לפנות לכל אדם בלשון בה האדם בוחר/ת, לגלות סובלנות לדעות שונות, ולכבד את פרטיות המשתתפימות, קרי לפנות לאדם אך ורק בשם/כינוי בו היא/הוא בוחר/ת, ולא לשאול שאלות על אודות חייו/ה הפרטיים. זה אינו מפגש פנויים/פנויות!
    התגובה האהובה בשרשור