לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רגשי אשם שיצרו שאלה מהלב...

The sound of silence​(אחר)
לפני 19 שנים • 26 ביולי 2004
The sound of silence​(אחר) • 26 ביולי 2004
תראה (וזה מופנה לכולם ולא רק להוא) אני יודע שזה נשמע קצת מתנשא אבל האוכלוסיה הממוצעת בבדסמ היא ברמה יותר גבוהה (בעיקר השכלתית) מכלל האוכלוסיה ויתרה מכך אדם שהוא מספיק אסרטיבי כדי להיות דום או בעל מספיק שליטה עצמית בשביל להיות סאב הוא גם, בסיכוי סביר, בעל יכולת שכנוע רבה יותר מהאדם הממוצע וזה מתבטא ביכולת לשכנע אנשים לבחור בחירות שהן לאו דווקא נכונות בפרקי זמן סבירים.
לוסי
לפני 19 שנים • 26 ביולי 2004
לוסי • 26 ביולי 2004
ברמה האידיאלית, אתה כמובן צודק.

ברמה המציאותית - אתה רחוק מהאמת.
הוא​(שולט)
לפני 19 שנים • 26 ביולי 2004

האם

הוא​(שולט) • 26 ביולי 2004
אתה מזלזל באינטילגנציה האנושית? ועד כמה שידוע לי וניליות לא מפחיתה את כושר השיפוט.
גם לא ברור לי מאין אתה מגיע להכללות הללו אבל שיהיה
TAKE CARE:)
The sound of silence​(אחר)
לפני 19 שנים • 26 ביולי 2004
The sound of silence​(אחר) • 26 ביולי 2004
אני "מאושר" שאני מצליח לבלבל אתכם כל פעם מחדש.
אני לא חושב שויניליות פוגעת בכושר האבחנה אני רק מציין את זה שאם כאן יש איזשהו אלמנט של אמון בסיסי בין החברים בכלוב- ככל שהמקום מתפרסם אנחנו יותר ויותר הופכים לאתר זיונים לווניל המצוי...
בצורה מאוד דומה למה שקרה/קורה/יקרה לדאנג'ן ואני לא זוכר מי אמר את זה אבל אני מסכים איתו או איתה:
"הדאנג'ן הפך לעוד מקום שקבוצה של וונילים מגיעים להזיל ריר על מישהי בחזה חשוף" (זה ציטוט לא מדוייק).

אני באמת לפעמים מרגיש כאן כמו בשוק בשר - וצר לי אבל לאט לאט גם הבית מתחיל להרגיש פרוץ.
זיקית
לפני 19 שנים • 26 ביולי 2004

הוא

זיקית • 26 ביולי 2004
גרמת לי לצחקק עד מאוד icon_twisted.gif
Tame
לפני 19 שנים • 26 ביולי 2004
Tame • 26 ביולי 2004
the sound of silance, אני חושב שאני יכול להבין אותך
אולי בגלל שגם אני נחשפתי לעולם הזה בגיל צעיר מאוד (אמנם בצורה וירטואלית משמע צ'אטים ופורומים ואתרים הסברתיים) וגם אני הרגשתי מין צורך "להכיר" לבנות שהייתי איתן את העולם הזה, אפילו אם לא תמיד הן נמשכו אליו (כמובן שזה לא עבד כי רק מי שנמשך לזה באמת יכול להיות חלק מהעולם הזה) ולא עבר הרבה זמן עד שהפסקתי להרגיש את הצורך ה"מיסיונרי" והתחלתי יותר להתמקד במציאת בת זוג שכבר נמצאת בעולם הזה (דבר קשה לכשעצמו כי השולטות נדירות יחסית ובמיוחד אלו בנות גילי)
וכן, גם אני חושב שיש קריטריונים מנטאליים מסויימים בכדי להיות חלק מהעולם הזה (אני גם שמח לומר שעדיין לא "זכיתי" למצוא באתר הזה אדם טיפש או כזה שאי אפשר לתקשר איתו, רק כאלה שלא הסכמתי איתם)

ולשאלתך, התשובה שלי היא "להיפך"
אני לא חושב שאלו ש"ראו את האור" צריכים להיזהר שלא לסנוור, הם דווקא אלו שצריכים להדריך ולעזור לאחרים שכן רוצים ולא מצאו לנווט בחשיכה..

מקווה שעזרתי..
לוסי
לפני 19 שנים • 27 ביולי 2004
לוסי • 27 ביולי 2004
זה פשוט בלתי נמנע. אנשים רגילים, ונילים, אם תרצו, כל כך לא יכולים להבין את העולם שלנו, שהגישה שלהם אלינו מצטמצמת לשלושה רבדים - בוז, תפיסת טרמפ מהיר והבנה אדישה.

המועדון, בהיותו קודם כל גוף כלכלי ורק אחר כך מרתף עינויים לשמח את ליבנו, עושה מה שכל גוף כלכלי שגמר סמסטר ראשון במינהל עסקים - הוא יוצא במסעות פרסום שלא נגמרים. מבטיח הבטחות על גן עדן של פלייבוי מהצד האפל ונשבע שאצלו, בחצי חינם, אפשר לדעת איך נראה גן עדן. מבפנים.

ולמה לא בעצם, אני לא בטוחה שאם אני הייתי בעלת הדנג'ן, הייתי פועלת אחרת. קודם כל הכיס שלי ורק אחר כך החמש מאות איש שאני תלויה בהם.

ברמת הפורומים. שוב. יש מיליונים. נכון. אבל אם תחשבו על זה, יש רק אחד. לא פורום מסוים, זה לא העקרון, יש טובים ויש טובים פחות ויש מצויינים ויש כאלה שלא שווים צפיה. אבל מה, ברגע שנכנסת לפורום אחד, אתה יכול לחסוך לעצמך זמן מסך מחמשת האחרים. אנשים פשוט דואגים לך. שלא תפספס. הם מפרסמים פוסט אחד בחמשת המקומות. כדי שנראה איזה שליטה מדהימה יש להם בקאט אנד פייסט.

אנשים מתחרבשים במיץ של עצמם, רבים את אותן מריבות דביליות כבר שנים. לא ממש מקשיבים ולא ממש קוראים. שולחים איש את רעהו לפורומים "אתה חייב לראות מה כתבתי שם!!" לא רואים ממטר מעבר לעצמם.

וזה גם בסדר. אם לא נדאג לעצמנו בקהילה אוכלת יושביה, מי ידאג לנו?

אז עזבו אותכם מההצהרות ומהלבטים ומהאכזבות. פשוט תהנו. יש את העולם הזה, יש את הפורומים הסבירים, יש את מקומות הבילוי שאפשר ורצוי להדיר מהם רגליים ויש את האנשים שאפשר למצוא, פה ושם, כמו אלומות באפלה, ששווה להתחבר איתם ולנסות להמשיך הלאה, לא חשוב מה, כדי שהדבר המדהים הזה שבוער לנו בקרביים לא יכבה אל ינווט אותנו אל מקומות טובים יותר.