ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תזכורת

פור גוד
לפני 10 שנים • 2 בפבר׳ 2014
פור גוד • 2 בפבר׳ 2014
James Bondage כתב/ה:
פור גוד כתב/ה:
ג'יימס, תודה מקרב לב על תשובתך האלגוריתמית, המעמיקה והמרגיעה. עזרת לי לשמור על ”שפיותי", משימה לא קלה בכלל בעידן הבלתי-שפוי שנגזר עלינו לחיות בו. ואני מתכבד להעניק לך בזאת את פרס " הלוחם הדיגיטלי של השנה למען ערכי החירות המינית בישראל “. להלן קטע מנימוקי ועדת-הפרס : “ תרומתו רבת השנים של הסוכן החשאי ג'ימס בונדאג' למען השקט הנפשי ולמען פרטיותם הבלתי-מחוללת של שוחרי הסקס האפל-והמתוק בישראל אינה מוטלת בספק. וכבר היום חושבים עליו בנשימה אחת לצד דמויות כמו נלסון מנדלה, מרתין לותר קינג ואחרים...” (-:


חוק יסוד כבוד האדם ושפיותו אומר במפורש: "אם אתה חושב שאתה שפוי, אז אתה בודאות לא. אל תעצור בדרך צלחה, לך ישר לבית משוגעים".

וחוק יסוד כבוד ג'יימס דורש שלא יזכירו אותי ליד נלסון מנדלה - שזקנותו לא סולחת על צעירותו.

והכי גרוע - אם אתה קורא מה שאני כותב, ויש לך שקט נפשי - כנראה שלא הסברתי כמו שצריך. אז אני אנסה שוב בקצרה: כולנו אבודים.


ג'יימס, אתה אולי תתפלא, אבל להכרה שהכול אבוד, ושאין לקוות לדבר, תמיד הייתה השפעה מבורכת עלי. וכעת, בזכותך, ומתוך אותה השראה של חוסר התוחלת של הכול, אני מרגיש הקלה. אני שקט ונינוח, אפילו מאושר. לא נותר לנו אלא להיסחף עם הזרם, ולא לנסות להילחם בגורלנו, יהיה מה שיהיה (:
4X4​(אחר)
לפני 10 שנים • 2 בפבר׳ 2014
4X4​(אחר) • 2 בפבר׳ 2014
פייה כתב/ה:
James Bondage כתב/ה:
בנוסף לגוגל יש משהו (שלא הם המציאו) שנקרא 2FA = Two Factor Authentication. זה אומר שכל פעם שתרצה לקרוא דואר ממחשב שלא קראו ממנו בשבוע האחרון (לדוגמא) ישלחו לך SMS עם קוד שתצטרך להקיש. אם אתה לא רוצה שהם ידעו את הטלפון שלך, אמור להיות גם סידור עם רכיב חומרה שעולה $50 שנקרא YubiKey אבל אין לי ניסיון מיד ראשונה להמליץ עליו.


עד כמה זה גרוע לדעתך לתת לגוגל (או לפייסבוק ימ״ש) את מספר הטלפון שלי?


אגב ניסיתי לדמיין לאחרונה מה יקרה אם אמות ויפעילו עלי תוכנה כמו ב׳מראה שחורה׳ שמשחזרת אותי לפי הפעילות האינטרנטית שלי.
אלוהים ישמור.


אם תמותי חו"ח בשיחבה טובה - זה באמת כבר לא ישנה לאף אחד..icon_smile.gif