לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה ביוזמה

SlaveToPrincess
לפני 10 שנים • 1 במרץ 2014

שליטה ביוזמה

SlaveToPrincess • 1 במרץ 2014
אחד המרכיבים של עולם השליטה הוונילי, תאמינו או לא, הוא היכולת ליזום.

למשל, בחברות פטרירכליות (*איכס), גברים יכולים ליזום קשר עם נשים. בין עם מדובר בזה שהגבר יכול לבקש את הטלפון של האשה כאשר רק עתה הכירו ובין עם מדובר על מכירת כלות לגברים מאה שנים יותר מבוגרים בסין על ידי האבא, עצם זה שהגבר ''יוזם'' נותן לו את הכח הפטרירכלי.

לא חייבים לדבר על נשים וגברים או אפילו על קשרים רומנטים או זוגיים, יוזמה היא ענין של כח, של שליטה, ושל בטחון עצמי.

הסיבה שאני אומר את זה היא שאני מרגיש שזה משהוא שקצת חסר בעולם השליטה הנשית. אני מרגיש שמעטות הן הנשים שבאמת מתחילות להרגיש נוח בליזום. מעטות הן אלה שמתקשרות בטלפון, אלה שמוכנות לעשות צעד ראשון, ואלה שמוכנות אפילו להסתכל על מישהוא צעיר מהן, פחות מנוסה מהן, ופשוט לכבוש אותו. השבוע היתה לי בכל זאת חוויה כזאת. מישהיא פנתה אלי. היא אפילו פקדה עלי שנפגש מתי שהוא. ואז... היא נעלמה אל הלא נודע. אין לי את הטלפון שלה, ואף אם היה לי אותו נראה לי שאני רוצה להשאיר בידה את הכח הזה להתקשר וליזום. אם היא יודעת ליזום היא עשתה הרבה בדרך לקנות אותי. אם היא פוחדת, שוכחת, או לא מגלה עניין, היא בעצם מחזירה את עצמה לעולם הפטריארכלי, אבל אני לא רוצה להדרדר לשם. אני חושב שהסברתי את זה ברור מאד. ''שליטה נשית''. מקווה שמובן מאליו מה זה אומר. מקווה שאתן, כל השולטות באתר הזה מבינות את הכח של דבר כזה.

זה לא אומר שאני לא יכול ליזום עם מישהיא אחרת. אין מה לעשות, החיים לימדו אותי שאתה לא יכול להסתגר בחיבוק ידיים כי לצערנו רוב הנשים פשוט לא יוזמות גם אם הן יכולות להכריז על עצמן לא משנה כמה, כפמיניסטיות, כשוות, כעליונות או כשולטות. כאשר זה מגיע למבחן אמת, למציאות של להגיד למישהוא ''אתה ממש יפה היום'' ולגלגל את השיחה ל''מה מספר הטלפון שלך? אתה רוצה שנשתה כוס קפה?'' לפתע כל הפמיניזם וכל השליטה הנשית וכל הרגשות האלה נעלמות. הן יכולות רק להצדיק את עצמן, להגיד כמה שמבחינתן זה יותר ''שליטה נשית'' לא להתקשר. אבל בגדול, זאת חוויה שלא רק אני חווה, הרבה סאבים שרוצים מלכה, גבירה, או אפילו רק חברה קצת שלטנית מודעים לכך..... אין מה לעשות. אבל דבר אחד אני אומר לכם. אם אותה אחת שהתקשרה אלי השבוע פשוט פוחדת, היא עלולה להפסיד אותי. אני נותן לה קרדיט על זה שהיא התקשרה אלי והתנהגה בצורה אוהבת ושולטת אבל בלבד בתנאי שהיא תמשיך לעשות את זה ולא פשוט תיעלם מהמפה. אם היא נעלמת, היא נעלמת מכחה ושליטתה ולא ארים אצבע לשנות את זה.
מיתוסית​(שולטת)
לפני 10 שנים • 2 במרץ 2014
מיתוסית​(שולטת) • 2 במרץ 2014
לפני שאנחנו שולטות, אנחנו נשים, בנות אדם, שחיות בחברה עם קודים חברתיים ונורמות.
חונכנו לזה שגברים מתחילים עם נשים, שגברים משלמים בדייט ראשון, שגבר שרוצה אישה- צריך לחזר אחריה, ולא ההיפך.
הרבה נשים, גם הדומיננטיות שבהן ביום יום, רוצות שיחסי השליטה יהיו רק במסגרת סשנים. אני, למשל, כזאת. אני מחפשת דייט ראשון ונילי ושיחות רגילות ורק בסוף, אם הוא מוצא חן בעיניי כגבר, אני ארצה להמשיך לכיוון של שליטה, וגם אז אני אדבר אליו כשולטת רק במסגרת סשן או אם ברור לנו שיש גלישות.. אבל רוב הזמן- אני אתייחס אליו כשווה לי.
פאמדום, כמו מיילדום, לא הופך בעיניי את השולט/ת לשווים יותר או עליונים.
אז כאישה, כנסיכה icon_wink.gif אני רוצה שהנשלט יחזר אחריי, שיראה נכונות, שיראה שנמשך, שמוכן להשקיע וכדומה. אולי דווקא אפילו יותר משולט? אבל כן, כמו ונילי.

ויש כאלה שמתביישות או מפחדות מדחייה, ולכן לא לוקחות את המושכות.
אני דווקא בזמן האחרון, מוצאת את עצמי יותר מנסה ליזום את הנשיקה הראשונה בדייט, שזה מבחינתי חלק מאוד מרתיע, כי עד הנשיקה ממש את לא בטוחה אם הוא באמת רוצה אותך, או סתם מנומס ונחמד. אני בטוחה שגם לגברים יש אותו החשש, אבל הציפייה של האישה מהם, שהם יעשו את הצעד הראשון- אולי מדרבנת.

בקיצור, חבל שתיתן לעצמך להימנע מקשר עם מישהי רק כי היא חוששת קצת או עסוקה או כל סיבה אחרת. מי שרוצה, שייזום icon_smile.gif
לדעתי זה גם מאוד תלוי באישיות.
יש גברים ביישנים שיתקשו להתחיל עם בחורה ויש נשים אמיצות שלא יפחדו להתחיל עם גברים, וגם אז- אנחנו בד"כ נעשה את זה בצורה פחות בוטה ויותר נפתח בשיחה ונפלרטט ונקווה שאת בקשת המספר יעשה הצד השני.

כל האמור נכון לגביי ולגבי חלק מהנשים ולא כולן icon_smile.gif
    התגובה האהובה בשרשור
SlaveToPrincess
לפני 10 שנים • 4 במרץ 2014

תודה

SlaveToPrincess • 4 במרץ 2014
את צודקת. אני אכתוב לה ואומר לה שכתבתי לה בגלל מה שאמרת... אז תודה.
אני ממש מקווה שהיא לא תיעלם אבל אם היא תיעלם, החיים ממשיכים. חבל אבל בסדר.