בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

טיפים לקניית בגדים

מיכל על עקבים
לפני 10 שנים • 14 במרץ 2014

טיפים לקניית בגדים

מיכל על עקבים • 14 במרץ 2014
שלום
ראיתי פה לא מעט שאלות על קניית בגדים ונעליים. רציתי לרכז פה כמה טיפים שיש לי בנושא. אני לא חושבת שאני אחדש לכל מי שכבר מנוסה בעניין, אבל אני מקווה שזה יעזור למי שקצת פחות מנוסה:

*אל תפחדי! (או, תנסי למרות הפחד), כי מתרגלים: זאת עצה כללית שאפשר להחיל אותה הרבה דברים. אתן בטח זוכרות את הפעם הראשונה ששמתן תחתונים או חזייה. זה היה מרגש מאוד וקצת מפחיד (לפחות ככה זה היה לי). בפעם השנייה זה כבר פחות מרגש, והיום אחרי עשרות פעמים שלבשתי תחתוני נשים זה כבר לא ממש מרגש אותי. קניות של בגדים ונעליים בחנויות זה בדיוק אותו דבר! אני זוכרת את הפעם הראשונה שקניתי תחתונים. אני חושבת שהזעתי כמו חזיר כשניגשתי לשלם למוכרת. היום אני מסתובבת בחנויות ומסתכלת על בגדי נשים בלי חשש. בקיצור פשוט צריך ללכת על זה. ועוד פעם. ועוד פעם.
*זה הכל הראש שלך: אני חושבת שהפחד הכי גדול שלנו הוא שמישהו ידע שהבגדים בשבילנו. אבל רוב האנשים ממש לא חושבים בכיוון הזה. הם פשוט חושבים שאת קונה לחברה או לאישה כלשהי. לגבי המוכרים/ות בחנות, זה ממש לא מעניין אותם בשביל מי זה מיועד, העיקר שתקני. אפשר אפילו להתייעץ איתם אם את מרגישה מספיק בטוחה (תסבירי לה שאת קונה לחברה שלך שהיא אישה גדולה - זה יניח שאלות מביכות, בין אם היא הבינה או לא). בחנויות של לבני נשים, שם המוכרות יגשו אליכן מייד, כי הן מניחות שגברים לא מבינים בדברים האילו בכלל (בצדק עבור רוב הגברים). קיצר, כל הפראנויות והחששות הם רק בראש שלך.
*תקני רחוק מהבית: יש ביטוי באנגלית don't shit where you eat. (בבקשה לא להיעלב). כשאת קונה בגדים אל תעשי זה במרכז המסחרי ליד הבית שלך, כי יש סיכוי טוב שתפגשי שם מישהו שאת מכירה, ובטח לא בא לך להסביר למה את קונה בגדים במידה 44 לחברה שלך שהיא אישה דקיקה. אז עדיף במרכזי קניות וקניונים שאת לא נוהגת לבלות בהם עם האישה/חברה שלך. חנויות קטנות במרכזי הערים זה גם אופציה טובהכי יש תנועה דלילה בדר"כ.
*אפשר אפילו למדוד: תמיד תיקחי פתק החלפה. מידה 42 של רשת אחת זה לא אותו גודל כמו ברשת אחרת. אלא אם יש לכן הרבה אומץ, סביר להניח שבגדים לא תמדדי בחנות, ולכן תמדדי אותם בבית ואם הם קטנים אז תחזירי או תחליפי. אני יודעת שזאת עצה קשה למתחילים אבל תנסו לא להתפשר על מידות או על פריטים שלא יפים בעיניך רק כי יש אותם במידה שלך. גם לי קרה כמה פעמים שמרוב הלהיטות לקנות נעליים מצאתי את עצמי דוחפת בכח את הרגל שלי לתוך נעל שהיא קטנה עלי ב-2 או 3 מידות. זה לא נעים ולא יפה. וחבל על הכסף. יש לי עוד טיפ לחנויות שיש בהם גם בגדי נשים וגם בגדי גברים. קחי איזה פריט או שניים ממחלקת הגברים, ואת הפריטים ממחלקת הנשים שימי מתחת. ככה תוכלי להכנס בלי חשש לתא ההלבשה ולמדוד את הבגדים בחנות. אחרי שתקנו מספיק פעמים בחנויות אולי אפילו תאזרו אומץ למדוד בחנויות (רק היום קניתי נעלי נשים ומדדתי אותם בחנות, ואפילו התהלכתי איתם קצת!). אם תלכו לחנויות באמצע היום, (כלומר בשעות העבודה באמצע השבוע) יש סיכוי שתהיה שם תנועה דלילה יותר של קונים ולא תחששו ממבטים של קונים אחרים.

איפה לקנות: נעליים במידות גדולות יש ב-payless. בדר"כ ישארו הנעליים עם העקב הגבוהה שזה גם ככה מה שאני מעדיפה. אפשר לקנות גם אצל אוסי הוד (למרות שזה קצת יקר). אפשר גם להזמין מהאינטרנט באינספור חנויות בארץ ובחו"ל. יש גם את נעלי קאיה ביפו שיש להם דגמים יותר יומיומיים (ובדר"כ עם עקב נמוך יותר או בלי עקב בכלל). לגבי בגדים באופן עקרוני בכל חנות שנראה לך. לגבי הרשתות, המידות של מנגו קצת יותר גדולות מהממוצע, ואני קונה גם לא מעט ברנואר. אני רק אזהיר מחנות שנקראת grip כי שם יש בגדים ממש קטנים.

אני מקווה שזה עוזר למישהו.
אם יש לכם עוד טיפים אני אשמח לשמוע.
    התגובה האהובה בשרשור
קרוסית מתפנקת​(אחרת)
לפני 10 שנים • 14 במרץ 2014

כמה הערות

אם לא אכפת לך:

1. אינני יודעת אם יש ב-Payless נעלים ועקבים ומגפיים למידות 44 ומעלה. מי שמחפשת, יש ב-NOX
2. ביגוד נשי סקסי אפשר גם לרכוש ב-Fetish deal (אני ליא מדברת על לבוש נשי יומיומי).

בדיוק כתבתי שלשום מאמר על זה אך לא הספקתי לפרסמו כאן. הנה הלינק:
http://crosit.info/%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%A9-%D7%91%D7%99%D7%92%D7%95%D7%93-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%95%D7%AA/
כלניות
לפני 10 שנים • 24 במרץ 2014

אשמח לדעת על עוד מקומות שבהם יש חניות לנעליים למידות גדולות

כלניות • 24 במרץ 2014
icon_cool.gif
רון רון​(נשלט)
לפני 10 שנים • 30 במרץ 2014

Re: אשמח לדעת על עוד מקומות שבהם יש חניות לנעליים למידות גדו

רון רון​(נשלט) • 30 במרץ 2014
כלניות כתב/ה:
icon_cool.gif

יש ביפו, איפה ברחוב סלמה מתחבר לכיכר השעון.
לא יודע לגבי איכות או מחיר
CDConfessions
לפני 10 שנים • 7 במאי 2014

אני מכיר אתר טוב באיביי

CDConfessions • 7 במאי 2014
בלינק פה
http://stores.ebay.com/orangeclubwear/
יש אחלה נעליים במידות גדולות, החנות כן שולחת לישראל, הזמנתי משם כבר שני זוגות עקבים, אני מידה 46 ומידה 13 סבבה עליי, לכן הייתי ממליץ לבדוק לפני כן[B]