ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור קצר

phoenix_remind​(מתחלף)
לפני 10 שנים • 2 באפר׳ 2014

סיפור קצר

phoenix_remind​(מתחלף) • 2 באפר׳ 2014
בתוך המונית, אורן מסתכל על אנה.
‘את מוכנה?’
‘כן, בוא ניכנס.’
הם יוצאים מחוץ למכונית, הבגדים שלהם מעט חושפניים מדי והקור מכה בהם. הם נעמדים מול דלת עץ כבדה ואנה מצלצלת בפעמון. הדלת נפתחת מבפנים ואת פניהם מקבלת המארחת, לבושה בשמלה שחורה ארוכה. המאחרת מחווה לעבר דלת פנימית והם צועדים דרכה לחדר מלא תאים קטנים לאורך הקירות.
‘טוב, אתה יכול להתפשט’, אנה אומרת.
אורן מוריד את בגדיו עד התחתונים ופונה אל עבר פנים המועדון.
‘חכה, אולי ננסה משהו אחר היום. תוריד גם את התחתונים, אני רוצה שיראו הכל.’
‘לא, לא היום. אני לא מרגיש מוכן נפשית.’
אנה מתקרבת לאורן ומלטפת לו את החזה והבטן.
‘תוריד אותם’, היא לוחשת, ‘אני רוצה לראות הכל.’
‘אנה, לא. אני לא מספיק חרמן.’
‘אל תדאג, אני אתן לך את התחתונים בחזרה אם תרצה. תעשה את זה בשבילי.’
אורן מהסס ואנה מתחילה להחליק את תחתוניו במורד הרגליים שלו באיטיות. הוא עוצם את העיניים עד שהם מגיעים לקרסוליים ואז מוציא רגל אחר רגל. אנה שמה את התחתונים בתוך התיק שלה ונעמדת מולו, סוקרת אותו. עיניו של אורן עצומות בחוזקה, הוא מנסה להתרגל למצב החדש והלא צפוי, תוהה אם לבקש בחזרה את תחתוניו. אנה שולחת יד מתחת לשמלתה, מורידה את התחתונים שלה ותוחבת אותם לפיו של אורן. היא אוזקת את ידיו מאחורי גבו ושמה קולר על צוארו.
‘בוא, בוא ניכנס’, היא מושכת את הרצועה ומובילה את אורן למסיבה.
אורן מנסה לפתור תרגילי מתמטיקה פשוטים כדי להתעלם מהמצב, משתדל שלא יעמוד לו. אנה נעצרת, מסתובבת לאחור, אוחזת בזין של אורן, משפשפת אותו קלות ואז עושה מעגלים קטנים עם האגודל מתחת לכיפה עד שהוא נעמד, זקוף וגאה ביד שלה. היא מרגישה שהוא מאוד מתבייש ומחייכת. הם נכנסים לאולם המרכזי, אורן מובל מאחורי אנה.
בפנים מעט חשוך, המוזיקה הולמת בקהל. חלק מהגברים ערומים, אבל לא כולם. אורן שם לב שלאף אחד חוץ מלו לא עומד. הוא לא בטוח אם הוא מדמיין אבל נראה לו שכולם מסתכלים עליו והוא ממש נבוך. אנה לוקחת אותם לסיבוב באולם, משאירה מרחק בינהם כדי שלא יוכל להסתיר את הזין שלו. כל פעם שהוא טיפה מתרכך היא שוב מלטפת אותו או מתחככת בו עד שהוא נעמד באופן מלא. אורן מאוד מגורה אבל מאוד לא נוח לו בסיטואציה.
הם נעצרים להסתכל על סשן. אנה נעמדת לצד אורן. מולם מישהו קשור לצלב ומישהי מצליפה בו. אנה טופחת לאורן על האשכים לפי קצב ההצלפות עד שנמאס לה ואז הם עוברים לבר. היא מזמינה לה יין ומתיישבת ליד הבר. אנה שואלת את אורן אם הוא רוצה לשתות, מוציאה לו את התחתנים מהפה, והוא עונה שכן. הוא רוצה להיות שיכור כדי להתגבר על המבוכה. אנה טובלת את האצבע שלה ביין ומורה לאורן לשבת על הרצפה ליד הכיסא שלה. היא מורחת קצת מהיין על הכוס שלה ואומרת לו ללקק אותו. מדי פעם היא מחדשת את האספקה ולפעמים דוחפת את האצבע פנימה כדי שיצטרך להתאמץ עם הלשון. לא אכפת לה שאנשים רואים. היא אוהבת את ההרגשה הזנותית ואת התחושה של אורן מתחתיה, מלקק לה את הכוס.
מישהי מתיישבת ליד אנה והן פוצחות בשיחה. אנה שמה יד על אחורי הראש של של אורן ודוחפת אותו עמוק לתוך הכוס שלה, מבלי להפסיק בשיחה. מדי פעם היא מתנשמת יותר בכבדות, אבל זה הסימן היחיד שהיא נותנת למה שקורה.
‘אני צריכה לצאת רגע’, אנה אומרת, ‘ אכפת לך אם אשאיר אותו בהשגחתך? את לא צריכה לעשות כלום. אני אקשור אותו לצלב ואת רק צריכה לדאוג שיעמוד לו הזין. זה נורא מביך אותו.’
‘כן, בטח.’
אנה אוחזת לאורן בשערות ומטה את הראש שלו לאחור. היא שוב מכניסה לו את התחתונים לפה ואז מעמידה אותו ומוליכה אותו לצלב. היא קושרת אותו עם הפנים לחדר כי היא יודעת שזה יותר מביך אותו. ואז היא הולכת. אורן לא יודע מה קורה ומתי אנה תשוב. הבחורה השניה מדי פעם מעמידה לו את הזין ובוחנת אותו. היא לא מדברת בכלל רק מסתכלת. זה מלחיץ אותו.
אחרי זמן רב, דקות או שעות, אורן לא יודע, אנה חוזרת. היא מחייכת למראה הזין שלו שעדיין עומד. היא רוכנת ומוצצת אותו קלות. ידה לוחצת על האשכים כדי להוסיף קצת כאב. זה מראה די יוצא דופן ומתחילים להתאסף אנשים מסביבם. היא מוסיפה לאורן אטבים על הפטמות. הוא כבר מרגיש מושפל אבל נראה שהקהל טוען את אנה באנרגיות. היא מביאה את השוט שלה ומצליפה לו באשכים כך שהוא נאלץ לקפוץ עם כל הצלפה. זה מעורר צחוק בקהל ושוב מעודד אותה. היא מצליפה כעת לא רק מלמטה באשכים אלא גם מצד לצד, גם על האשכים וגם על הזין. הקהל גדל וכולם צופים בענין באיך היא מכאיבה לאורן ומשפילה אותו בפומבי.
בתום הסשן היא מורידה לו את האטבים ומשחררת אותו מהצלב. אורן בוכה מההשפלה והיא מחבקת אותו ומלטפת לו את הטוסיק והזין, שעדיין עומד. היא שואלת אותו אם הוא רוצה ללכת הביתה והוא עונה שכן. היא שואלת אותו אם הוא רוצה לצעוד החוצה למכונית בעירום. השאלה מעבירה בו זרם של פחד אבל היא מלטפת אותו ואומרת שלא חייבים. אורן מתלבש והם חוזרים הביתה.
    התגובה האהובה בשרשור
hrgiger
לפני 10 שנים • 3 באפר׳ 2014
hrgiger • 3 באפר׳ 2014
אני אוהבת את זה. מאוד.
msg21
לפני 10 שנים • 4 באפר׳ 2014
msg21 • 4 באפר׳ 2014
מעורר השראה
גיא 22
לפני 9 שנים • 10 במאי 2014

זה פשוט יפה

גיא 22 • 10 במאי 2014
icon_idea.gif