סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחויותי אצל היועצת.

Sm Art{☆Sm}
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014

Re: מחויותי אצל היועצת.

Sm Art{☆Sm} • 6 באפר׳ 2014
גיל 10 כתב/ה:
כתבתי לפני כמה זמן כאן על זה שאני מנסה שאשתי תרצה לשחק בי כשולטת, בעיקר בזמן הסקס.

התחלנו עכשיו יעוץ זוגי מסוים, ובין הדברים עלה הרצונות שלי בענין הסקס, אז היא אמרה לאשתי לצאת, ואז היא אומרת לי, שבשום פנים ואופן, אני צריך להוציא את כל זה מהשיח המיני איתה, זה מיניות ילדותית, מפגרת, לדעתי אלו שעושים זה הם חולי נפש.

היא אומרת לי שאני יכול לפנטז על זה שאני איתה, אבל לא לדבר על זה, והיא הוסיפה, שהיא מקווה שגם הפנטזיות האלו יעלמו לאט לאט.

אני אמרתי לה שבסדר, הנהנתי בראשי להסכמה, שאני לא ידבר על זה איתה, טוב, אז בכך נסתם הגולל על המשחקים האלו.


רציתי להגיד לה, שגם על הומואים היה בפסיכולוגיה דעה כי מדובר בתופעה של חולי נפשי, עד שהדעה השתנתה, וגם בזה הדעה יכולה להשתנות, אבל לא אמרתי.





2 שאלות ברשותך.



1.האם יש לה ליועצת הזאת, "תעודת הסמכה ",כלשהיא על הקיר בקליניקה שלה?
2.האם אתה מתחבר בבדסמ' למשהו ספציפי ?

שלך
גיל 10
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014
גיל 10 • 6 באפר׳ 2014
אין לה בקיר כל תעודת הסמכה.

אני מתחבר לכמה דברים, אבל מביניהם, יש משהו ספיציפי שאני מתחבר לו.
תחרה שחורה​(נשלט)
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014

תגובות פזיזות

תחרה שחורה​(נשלט) • 6 באפר׳ 2014
Bagel ו free spirit, פותח השרשור מן הסתם בחור רציני ובנוסף חרדי. אני מאמין לכל מילה שכתב בענין היועצת.
אם הייתם טורחים להציץ בבלוג שלו הייתם מתרשמים כמוני, במקום לקפוץ עם כל הידענות הפלצנית והניתוח הפסיכולוגי עלק...

Bagel, האם ידעת ששליטה של אשה לא חייבת לבוא לביטוי במכות או באלימות? מסתבר שלא ידעת, הנה למדת משהו חדש!

אצל לא מעט זוגות נשואים יש צד אחד בעל נטיה לשלוט או להשלט כאשר הצד השני וונילי לחלוטין.
הקושי הוא להעיז לחשוף בפני בן/בת הזוג את המאוויים הכמוסים האלה, לשתף ולקוות לזכות בהבנה שלא לדבר על שיתוף פעולה.
חוסר האפשרות ליישם בבית, בחדר המיטות האינטימי והפרטי, בפתיחות מלאה עם בן/בת זוג האהובים - מתסכל מאד.
החשיפה בפני יועצת זוגית, נועד בעצם לנסות לשתף את אשתו באמצעות גוף שלישי מתווך כביכול מאחר ובאופן ישיר איננו יכול.

לדעתי זו בורות מצד היועצת (מן הסתם גם היא חרדית) לטאטא את הנושא. תפקידה לגשר בין בני הזוג ולתרום לאושרם.
היא הצינור או מכשיר הקשר אם תרצו, דרכו מתקשרים בני הזוג גם בנושאים שאינם מעיזים לדבר או לגעת ישירות,
והיא אמורה לתמוך בכל אחד מהם גם אם תפישת עולמה האישית שונה.
Sm Art{☆Sm}
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014
Sm Art{☆Sm} • 6 באפר׳ 2014
גיל 10 כתב/ה:
אין לה בקיר כל תעודת הסמכה.

אני מתחבר לכמה דברים, אבל מביניהם, יש משהו ספיציפי שאני מתחבר לו.


אז הלכת לשוחח עם אשה שהיא לא אשת מקצוע (סבורני,שהיועצת איננה חרדית ,חרדיות מחויבות למצוות הדת ,היא לא תגזול כספך,ולא בא בחשבון בחברה שכזו שיחה מסוג שכזה באינטימיות עם גבר)
המדובר להערכתי ביועצת חילונית .

חפש במדור של אנשי מקצוע את היועצת בעלת ההסמכה ,ושזה גם תלוי לה על הקיר ההסמכה .

שאם לא כן ,כספך על קרן הצבי הושם...

כול תואר מחוייב להיות מגובה בהכשרה מקצועית ,של נותן השירות,ומלווה בחשבונית מס של בעל עסק מוכר בתחום.

אם יש משהו ספציפי שאתה מתחבר אליו ,זה דבר טוב,תהנה מימנו ,לפני שגם הוא ישעמם אותך.
ותתגעגע אליו
במקום לדבר על זה ,תמצא את מי שתעשה לך את זה מושלם

שלך
walking dead
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014
walking dead • 6 באפר׳ 2014
למען הסר ספק, אין לי בעיה עם עצם קיומו של הדיון וכמובן שמדובר בנושא חשוב ולא חסרים יועצים שרלטנים או פשוט לא מקצועיים שעצותיהם לא רק שלא מסייעות אלא לעתים אף מחמירות את הבעיה. ההתקוממות שלי היא נגד הקריאה התמוהה לחשוף את שמה של היועצת כאן, מבלי לדעת האם הסיפור הספציפי הזה נכון או לא, מוגזם או לא. זה הכל.
גיל 10
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014
גיל 10 • 6 באפר׳ 2014
היועצת הזאת איננה חרדית אלא דתית.

היה מישהי שהפנתה את אשתי אליה, והמליצה עליה.

היא יודעת לשווק את עצמה טוב, בשיחות איתה, היא נותנת את הרושם, שהיא מוכרת ומוערכת מאוד בציבור החרדי, והרבה רבנים ממליצים עליה, ושהיא לא כמו שיש מטפלים ומטפלות שמורחים את הזמן, אז היא משתדלת לעבוד ביעילות, וכו' וכו'.

האמת, אני אכן חושב לעזוב איתה, גם בלי קשר ליחסה לבדסמ, אני לא מתחבר לסגנון שלה.
Sm Art{☆Sm}
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014
Sm Art{☆Sm} • 6 באפר׳ 2014
פששש רבנים ממליצים עליה...?!מי הרב שממליץ עליה?

אני בשיחה של 15דקות ובחינם .
היתי פותר לך בלבול של 20שנה
עע
עשה לך חבר והחלף את הרב....
גיל 10
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014
גיל 10 • 6 באפר׳ 2014
אשמח באמת לשוחח איתך.
Bagel
לפני 10 שנים • 6 באפר׳ 2014
Bagel • 6 באפר׳ 2014
James Bondage כתב/ה:
בייגל
זכותך להאמין במה שאתה רוצה, אבל הקביעות שלך לגבי מה תקין ומה לא תקין נפשית מקומן לא בבית ספרנו (וככלל, לא בקרב אנשיים תרבותיים או לא). אתה בסך הכל חוזר על ממוצע של חינוך שקיבלת, ולא מביא פה איזושהי נקודת מבט עקבית וקוהרנטית למרות שנדמה לך שכן.


נדמה לך בייגל שאיזשהו הגיון, אמת או מוסר מנחים אותך. אבל כל מה שמנחה אותך הוא דעתך המקובעת, שכפי הנראה נובעת מרקע חברתי וחינוך כזה או אחר. זכותך להטיף למה שאתה רוצה, בדיוק כמו שזכותך להאמין שיש צדק איתך, או שהשמש זורחת לך מהתחת (שני הדברים נכונים באותה מידה).

שימוש באלכוהול או סמים הוא לגטימי למעט במקרים שבהם הם מזיקים לאדם עצמו או לסביבתו - ואלו, אם אתה מסתכל על הסטטיסטיקה, בטלים בשישים. בערך 80% מהאוכלוסיה צורכת אלכוהול באופן קבוע ללא כל השפעה בעייתית. אחוז נכבד מהאוכלוסיה צורך סמים כאלה ואחרים באופן קבוע ללא כל השפעה בעייתית (ואם הם עברו לקולורדו או וושינגטון לאחרונה, או לאמסטרדם או פורטוגל מזמן, גם ללא בעיה חוקית). מטפל שמעביר שיפוט על שימוש אחראי באלכוהול או סמים מעביר שיפוט מוסרי ולא עוזר - בדיוק כמו מטפל טבעוני שיעביר שיפוט על אכילת בשר של קליינט שלו (אלא אם כן זה נושא הטיפול כמובן). יש אנשים שחושבים שגם יין בקידוש זה שימוש לרעה באלכוהול. (ובארה"ב בתחילת המאה ה-20, אפילו חוקקו את זה בחוק לזמן מה). אתה נגיד הרמת כוסית בחגיגה או קידוש בערב שישי? איפה ההגיון? איפה העקביות?

פרי ספיריט - אני אישית לא מאמין לכמעט אף אחד בכמעט שום דבר, ומסכים לחלוטין שאסור להזכיר שמות בלי בסיס מאוד יציב כמו כתבה בעיתון או מידע פומבי אחר (תלונה ציבורית וכו') ולמיטב הבנתי זו גם המדיניות של כלובי. אבל לצורך הדיון, אני נוטה להאמין לסיפורים על המטפלת (האנונימית) כי שמעתי אי אלו כאלה מאנשים שאני מאמין להם קצת יותר - שמעתי על יותר מטפלים מבקרים אוטמטית מאשר מטפלים שמקשיבים. ויש אנשים שהביקורת הזאת עושה להם רק טוב - רק צריך למצוא את הביקורת המתאימה.


היתממות כל כך מקצועית כבר מזמן לא ראיתי. אני כמובן לא מבטא פה שום עמדה אישית או סובייקטיבית, אני מנסה להסביר למה כל פסיכולוג חצי מקצועי יודע שמיניות בסד"מית היא ברוב המקרים סוג של אובססיה מינית שהיא התנהגות חריגה, בלתי בוגרת ושמעידה על אדם עם בעיות נפשיות אלו ואחרות.

מה הקשר לחוק היובש בארצות הברית ומה הקשר למסאג' תאילנדי, עשית פה סלט תאילנדי ועירבבת את הכל רק כדי שיצא שבדס"מ זה בעצם בסדר גמור. טקטיקות מגננה שכאלו לא באמת מעודדות דיון ענייני ומטשטשות כל נסיון להצביע על תופעה מסויימת. מי שיש לו אובססיה מינית משול לאלכוהוליסט ולא לאחד שנהנה מיין. כמובן שמי שמעשן ג'וינט הוא לא בהכרח בעל בעיות נפשיות אבל מי שדרך הג'וינטים מגיע להרואין הוא בעייתי. מועדון הפטיש, המלכה בתשלום, יחסים מעוותים - כל מי שהיה שם הוא בבעיה. במיוחד אם הוא רוצה לקיים אורח חיים הכולל יחסים אינטימיים, בגרות נפשית וכן הלאה.

מה שמנחה אותי הוא ספרי הפסיכולוגיה ואנשי המקצוע שמתעסקים בבעיות נפש ומבינים קצת בדרכם של אנשים לבטא את עצמם ולהתחמק מהתמודדות עם בעיות. מה שמנחה אותך, ואת רוב המשתתפים פה בפורום, זה בעיקר הצורך לכבס ולטהר את האפלה ששוכבת בתוכם, לקרוא לה בשמות אחרים כך שהיא לא תהיה כל כך בעייתית. מי שמתאגרף בשביל הספורט אינו שקול למי שמתאגרף בשביל האלימות, מי שמשתמש באלכוהול וסמים בשביל לחגוג מידי פעם אינו שקול למי ששפיותו תלויה בחומרים האלו.

גיל10 יכול למצוא מטפל אחר, אולי עם תעודה על הקיר. הוא לעולם לא ימצא מטפל מוסמך ומקצועי שייתן לו אישור ולגיטימציה למיניות קיצונית. המיניות הפטישיסטית אינה שגויה מעצם קיומה וגם המעשים עצמם הם חסרי ערך, הקונטקסט הנפשי שלהם הוא מה שחשוב ולכן מטפל נפשי תמיד יתייחס למימד הזה. להיסמכות על המיניות, לאובססיה המינית וכמובן לתכנים הסימליים שהמיניות הזאת חובקת בתוכה.

הסתת השיח למי אשם ומי לא אשם היא בעצמה קטנונית ומתעלמת מהעומק האמיתי שיש למיניות הזאת. אין מדובר פה באשמה או במעשים לא בסדר או בסדר, יש פה נושא עם עומק וחשיבות ויש פה אנשים עם בעיות בדידות והתנהגות שמסכנת את כל מה שיקר להם בחיים - המשפחה, הזוגיות והשפיות.
פור גוד
לפני 10 שנים • 7 באפר׳ 2014
פור גוד • 7 באפר׳ 2014
בייגלה, אם תרשה לי לשאול דימוי מתוך עולם הדימויים "העשיר" של ג'יימס בונדאג' ( הלא הוא עולם האיגרוף כמובן ), אז תן לי רגע להיות ה- CORNER MAN שלך. כן, כל אחד צריך בחיים שיהיה לו איזה C0RNER MAN...
אז בוא שנייה לפינה של זירת-החיים לפסק-זמן מהמלחמות הפנימיות שלך, שתה מים קרים, קח מגבת יבשה ונגב מעל פניך את אגלי הזעה של האשמה והחרדה, והיזכר נא שאפילו לפי ה- DSMI (התנ"ך של הפסיכאטרים ), משהו כמו פטישיזם נניח ( או כל נטייה מינית דומה ) ייחשב הפרעה רק במקרה שבו הגירוי המיני יהיה מותנה לחלוטין בנוכחות של הפטיש. כלומר בגדול: רק כאשר מישהו לא יכול להתעורר מינית בשום מקרה אחר. לא כל מי שנדלק מנעל עקב ייחשב כסובל מהפרעה, ממש לא. אלא רק מי שלא יכול להידלק מינית ללא הנוכחות של נעל העקב בסביבה.
וכך גם לגבי מי שנדלק מכאב, שירות, השפלות וכו'
אבל מרבית האנשים פה נדלקים מדברים רבים ושונים, כמו גם מיחסי מין וניליים.
הנה ג'יימס בונדאג' למשל, לו יש מנגנון-נפשי כל כך גמיש, שהוא יכול להידלק מינית מקשת שלמה של ביטויים אנושיים - החל מגילויי רוך ( עם נגיעות של אייג'-פליי ) עם אמא תרזה... וכלה בללכת-מכות ( אחרי כמה שאכטות של ג'ויינט ) עם מוחמד עלי... (: