צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הצעת ייעול להפחת הטרדות

4X4​(אחר)
לפני 10 שנים • 13 ביוני 2014

Re: בעניין ריבוי פניות והטרדות

4X4​(אחר) • 13 ביוני 2014
c r a b c a k e כתב/ה:
להמשיך לפנות לבחורה שאמרה לך בפרוש ״לא״ זו הטרדה.
מצד שני - בהתחשב בעובדה שיש יחס מספרי מגוחך בין מספר הגברים למספר הנשים המעוניינות בקשר שליטה ( מעט מאד נשים יחסית לגברים) ובהתחשב בעובדה שבחורות פה צריכות לפסול ולהתעלם קרוב ל99% מהפניות שהן יקבלו - לא כי כל הפונים כאלה גרועים, אלא פשוט כי אי אפשר להתמודד עם כ״כ הרבה פניות ואפשר לענות רק לבודדים - אפשר להבין מדוע גברים יחזרו ויפנו כמה פעמים גם אם לא יקבלו מענה מיידי.
כמו-כן קשה להמציא כל פעם את הגלגל מחדש ולהמציא פניות מקוריות שיבלטו על פני השאר.
מנסיוני ( הרב) כל ההכירויות שלי מכאן התחילו רק אחרי כמה פניות. היו בחורות שאפילו הודו לי שהתעקשתי, וטענו שהן פשוט פוסלות אוטומטית ומזל שהמשכתי אחרת לא היינו מכירים.
לעשות כלל או חוק המגביל פניות - יגרום להרבה פחות הכירויות באתר, אני אפילו לא אתפלא אם האתר יהפוך למקום שמכירים בו מעט מאד יחסית למצב כיום.
אם בחורה חוטפת מטח הודעות וזה מטריד אותה- שתלחץ על ״התעלם״.
לצורך הדיון התאורטי - גם לעשות תיכנות שחוסם פניות שניו ושלישיות אם הבחורה לא עונה - גם לא יהיה דבר נכון, כאמור - הכלוב יהפוך למקום יבש והבחורות יקלטו פתאום שאין להן גברים בחייהן.
לכן - צריך להשאיר לפחות להשאיר דברים כמו שהם.


ואולי והלוואי שיווצר מצב שכזה, וייצר ביקוש אמנם מלאכותי, אך האף ירד מהאולימפוס. ותתחיל אתה ואחרים לקבל הודעות על הודעות? - מה רע??
נולי
לפני 10 שנים • 13 ביוני 2014

Re: הצעת ייעול להפחת הטרדות

נולי • 13 ביוני 2014
414 כתב/ה:
עלה לי רעיון,

הרי רוב הגברים כשהם שולחים הודעות ולא נענים - ואתן הנשים מוטרדות ומופצצות בהודעות חוזרות ונשנות!

מדוע שלא יהיה במרכת ההודעות היוצאות אפשרות (בהדגשה) - שיראו אם ההודעה התקבלה, וזהו...?

אם זה מוצא חן בעיניכם - אולי תפנו אתן הנשים לכלובי?
טכנית זה ממש שטויות - הוספת שורה בקוד התוכנה..

מה דעתכם?



גבר שלא נענה שיבין שלא רוצים לענות לו. מה הבעיה? גם אישה שלא עונים לה מבינה את זה לבד. לא נראה לי שגברים כל כך חסרי יכולת הבנה. או שאני מעריכה אותם יותר מדי?

לי אישית נראה שלגבי מטרידים שיראו שהתקבלה הודעה אבל לא ענו עליה-זה רק יגרה אותם לשלוח עוד הודעות, עדי שיזכו לתגובה. קצת כמו ילד מעצבן כזה שאפילו עונש זה טוב לו-העיקר היחס.

בעיני זה לא מוצא חן.
אני סומכת על המערכת של כלובי בענין משלוח הודעות. אני בטוחה שאם שלחתי-הצד השני קיבל. מה הצד השני עושה עם זה זה כבר סיפור אחר.

ואם הכוונה היתה להודעות בצ'ט אז זה בכלל נראה לי חסר טעם.

שבת חלום
N
בלוסום​(לא בעסק)
לפני 10 שנים • 15 ביוני 2014

Re: בלוסום..

בלוסום​(לא בעסק) • 15 ביוני 2014
אדון סבלני כתב/ה:
כמה חכמה ,איזו פרגמטיות,בגרות ,פשוט רמה אחת מעל ,אבל הן צעירות הם יבינו.את לא רוצה אל תעני,את לא רוצה תימחקי,את לא רוצה אל תעלי לגבר הביתה בשתיים בלילה אחרי חצי בקבוק.את לא עולה לחדר במלון עם גבר שכבר "אנס" אותך [גם קצב] מה גם שבואו נתעורר חברות [אילו שיש להם שכל] גם אם יפנה אלייך 30 פעם כאן באתר זו לא הטרדה,לא כל שכן אם ענית לו[בלוסון] ולא הכנסת אותו לרשימה השחורה..


נחמד שאתה מעליל עלי דברים שמעולם לא קרו icon_smile.gif

מכל מקום לשלוח מלל בלתי פוסק של הודעות יכול להחשב כהטרדה. העובדה שהיא לא נעשית פנים אל פנים לא משנה כהוא זה.
אם היתי רוצה להכנס לשיחות סרק, לא היתי חוסמת (אותך, אחרים). אבל לי אישית אין שום ענין בשיחות בטלות (עמך הסליחה). בעיני זה נחשב מעיק ולא מקדם את ההכרות לשום מקום.
זכותך לרצות ללהג עד אין סוף, אך קח בחשבון שתתקל מדי פעם בתגובות כמו שלי.