סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

רן גבריאלי: ״למה הפסקתי לצרוך פורנו״

טליה​(שולטת)
לפני 9 שנים • 12 במאי 2015
טליה​(שולטת) • 12 במאי 2015
בכוח, אני אגיד בכנות שהתגובה שלך הכעיסה אותי מאוד. אני מוצאת שהיא מנוכרת מאוד ונותנת לגיטימציה לניצול של נשים. למרות זאת אנסה להגיב לעניין.

את טענת שעיקר הסבל של העוסקות בזנות נובע מהדלגיטימציה שיש לזנות בחברה, ושאם נמגר את הדלגיטימציה אז העיסוק בזנות יהפוך למשהו אחר לחלוטין. הטיעון הזה מכעיס אותי כל כך, כי הוא לא שונה בהרבה מהטיעון שנאנסות סובולות בגלל הדלגיטימציה שיש לאונס בחברה, ושאפשר להקל עליהן בכך שנמגר את הדלגיטימציה.

זונות סובלות לא בגלל הדימוי שיש ל"מקצוע" שלהן. אלא בעיקר מפני שלמכור את הגוף שלך בצורה מנית זה דבר משפיל. אף אחת לא רוצה את זה, בדיוק כפי שאף אחת לא רוצה להאנס. את צריכה לדעת שלפנטזיות אונס אין שום דבר עם רצון לאונס. וכך גם להרפתקנות מינית שמקבלת השראה מזנות ומפורנו אין שום דבר עם זנות של ממש ופורנו של ממש.

ליעד קנטורוביץ' היא הדבר הכי לא מייצג שיכול להיות לעולם הזנות ולתעשיית הפורנו. ועם כל הכבוד, אם זו הדוגמה שאת מביאה לדיון את פשוט לא מבינה איך העולם הזה נראה באמת.

לזנות ולפורנו אין שום קשר עם פתיחות מינית. בדיוק כפי שלאונס אין קשר עם פתיחות מינית.. 99% מהנשים שעוסקות בזנות ובפורנו מגיעות לכך מתוך מצוקה. ובשביל להתמיד ב"מקצוע" המשפיל הזה, שבו את מוכרת את הגוף שלך מדי יום, אישה גם חייבת לפגוע בעצמה נפשית. בדרך כלל לנשים הנקודה הזו מובנת מאליה.

הרחק מהעולם האמיתי של הזנות והפורנו קל להתיפייף. אבל כמה צביעות יש בהתיפיפות הזו בנט הדגים יפה מאוד. לא היתה לו בעיה להיות "נאור" ו"מתקדם" על חשבונן נשים, ולהתפלפל על ההבדלים שבין פורנו לארוטיקה. אבל כששאלתי אם הוא שחקן פורנו שמעוניין לככב בסרט גאנג בנג הנאורות שלו כבר לא עמדה לו (תרתי משמע! יש להניח) והוא טען שתקפתי אותו. האם הוא היה מגיב בצורה דומה לשאלה אם הוא מהנדס כבישים?

ולמען הסר ספק. אני לא צדקנית מתיפייפת. לא מעניין אותי מי ראה פעם סרט פורנו. ובוודאי שאין לי בעיה עם אנשים שמעוניינים לסייע לנשים שבמצוקה גם לפני שפותרים את כל תחלואות העולם. יש לי רק בעיה עם אנשים שמנסים לתת לגיטימציה לזנות ולפורנו, לא כי אי פעם עניין אותם לעסוק בכך, אלא בשביל שיהיה להם נוח להמשיך ולצרוך זונות ופורנו. הם לא שונים בעיני מאותם אנשים שנלחמו בעבר למען שימור העבדות. לא כי עניין אותם להיות עבדים בעצמם, אלא כי הם רצו להחזיק כמה כושים באחוזה שלהם.
בכוח המוח​(שולטת)
לפני 9 שנים • 13 במאי 2015
בכוח המוח​(שולטת) • 13 במאי 2015
טליה כתב/ה:
בכוח, אני אגיד בכנות שהתגובה שלך הכעיסה אותי מאוד. אני מוצאת שהיא מנוכרת מאוד ונותנת לגיטימציה לניצול של נשים. למרות זאת אנסה להגיב לעניין.

את טענת שעיקר הסבל של העוסקות בזנות נובע מהדלגיטימציה שיש לזנות בחברה, ושאם נמגר את הדלגיטימציה אז העיסוק בזנות יהפוך למשהו אחר לחלוטין. הטיעון הזה מכעיס אותי כל כך, כי הוא לא שונה בהרבה מהטיעון שנאנסות סובולות בגלל הדלגיטימציה שיש לאונס בחברה, ושאפשר להקל עליהן בכך שנמגר את הדלגיטימציה.

זונות סובלות לא בגלל הדימוי שיש ל"מקצוע" שלהן. אלא בעיקר מפני שלמכור את הגוף שלך בצורה מנית זה דבר משפיל. אף אחת לא רוצה את זה, בדיוק כפי שאף אחת לא רוצה להאנס. את צריכה לדעת שלפנטזיות אונס אין שום דבר עם רצון לאונס. וכך גם להרפתקנות מינית שמקבלת השראה מזנות ומפורנו אין שום דבר עם זנות של ממש ופורנו של ממש.

ליעד קנטורוביץ' היא הדבר הכי לא מייצג שיכול להיות לעולם הזנות ולתעשיית הפורנו. ועם כל הכבוד, אם זו הדוגמה שאת מביאה לדיון את פשוט לא מבינה איך העולם הזה נראה באמת.

לזנות ולפורנו אין שום קשר עם פתיחות מינית. בדיוק כפי שלאונס אין קשר עם פתיחות מינית.. 99% מהנשים שעוסקות בזנות ובפורנו מגיעות לכך מתוך מצוקה. ובשביל להתמיד ב"מקצוע" המשפיל הזה, שבו את מוכרת את הגוף שלך מדי יום, אישה גם חייבת לפגוע בעצמה נפשית. בדרך כלל לנשים הנקודה הזו מובנת מאליה.

הרחק מהעולם האמיתי של הזנות והפורנו קל להתיפייף. אבל כמה צביעות יש בהתיפיפות הזו בנט הדגים יפה מאוד. לא היתה לו בעיה להיות "נאור" ו"מתקדם" על חשבונן נשים, ולהתפלפל על ההבדלים שבין פורנו לארוטיקה. אבל כששאלתי אם הוא שחקן פורנו שמעוניין לככב בסרט גאנג בנג הנאורות שלו כבר לא עמדה לו (תרתי משמע! יש להניח) והוא טען שתקפתי אותו. האם הוא היה מגיב בצורה דומה לשאלה אם הוא מהנדס כבישים?

ולמען הסר ספק. אני לא צדקנית מתיפייפת. לא מעניין אותי מי ראה פעם סרט פורנו. ובוודאי שאין לי בעיה עם אנשים שמעוניינים לסייע לנשים שבמצוקה גם לפני שפותרים את כל תחלואות העולם. יש לי רק בעיה עם אנשים שמנסים לתת לגיטימציה לזנות ולפורנו, לא כי אי פעם עניין אותם לעסוק בכך, אלא בשביל שיהיה להם נוח להמשיך ולצרוך זונות ופורנו. הם לא שונים בעיני מאותם אנשים שנלחמו בעבר למען שימור העבדות. לא כי עניין אותם להיות עבדים בעצמם, אלא כי הם רצו להחזיק כמה כושים באחוזה שלהם.



אז בעצם את חושבת שאני מנסה לייצר לגיטימציה כדי לצרוך פורנו וזנות, ולא מאמינה שזו התפישה שלי באמת? (:
או שאת בעצם אומרת שאני תלושה מהמציאות ולא מכירה אותה, ולך יש ידיעות והבנה טובות יותר עד שאת יכולה להחליט באופן פסקני שנשים לא יעבדו בזנות מבחירה, וכי מדובר במקצוע שהוא בהכרח נורא ומשפיל. עד שאת יכולה לדעת מה מדגם מייצג ומה לא. עד שאת יכולה להיות לפה לזונות ולהחליט איך ומה הן רוצות מבלי להקשיב להן...

ראשית, אני מבקשת לתקן איזה נסיון להציג את האמירות שלי לגבי הזנות באור רומנטי כמעט. אני לא אומרת שזה המצב. אני כן אומרת שגם זנות יכולה להיות עבודה שמכבדת את הנשים העוסקות בה, ואם האקסיומה היא שזה מקצוע מבזה והתחושות בו מבזות ומשפילות כחלק מובנה ממנו, אזי הדיון הוא עקר, כי לא ניתן להתדיין מול אמירה פסקנית כזו.
ושימי לב: זו לא אני שאומרת שצריך למסד. זונות מצהירות שהן עוסקות בכך מרצונן (וכשאני אומרת מרצונן, אני מתכוונת לא תחת כפיה. רובנו הגדול עושה פשרות גדולות מאוד כדי להתפרנס, וחלק מאיתנו רחוק מלהנות במקום העבודה שלו. חלק מאיתנו סובל מסטרס מטורף בגלל הקריירה שלו, וחלק מאיתנו שואף אדים רעילים ומפתח מחלות ריאה וסרטן מהמקצוע שלו. אלה רק דוגמאות לכך שהעולם הזה הוא לא אופטימלי, וגם אצל אנשים מהשורה ישנם תשלומים גדולים למען פרנסתם, מה לעשות.) והן מעוניינות להסדיר את עיסוקן. חלקן גם מצהיר שהן לא רוצות לעבוד בעבודה אחרת. את באמת חושבת שהן לא יכולות לעבוד כקופאית בסופר בשכר מינימום? הן יכולות, אבל הן לא רוצות.

את אומרת שאת יודעת שאף אחת לא תבחר לעסוק בתעשיית המין, אבל האמת היא שרוב התעשיה היא לא נשים שנחטפו ונאנסו לעבוד בזנות. מלכות בתשלום נחשבות לחלק מהתעשיה, מעסות, ויש שמחשיבים אפילו סרוגייט כחלק מתעשיית המין, ואפילו מטפלות מיניות במגע. יש כל מיני רמות ודרגות של עיסוק בזנות, ומדובר בנשים שבחרו בכך במודע, הן גם מצהירות על כך. לא אני מצהירה על כך. לא מבינה מה הבעיה עם זה, באמת.

זה נכון שלהיות זונת רחוב או זונת מכון זו לא חגיגה גדולה, אבל גם להיות קופאית בסופר זו לא חגיגה גדולה, אמרו את זה לפני. ברור שאף אחת (כמעט) לא תבחר לקיים יחסי מין בתשלום אם היא לא זקוקה לכסף. אבל הרעיון הוא שזה לא תחביב, אלא מקצוע. שנעשה למען פרנסה.

הכרתי נשים שעסקו בסוגים של שירותים מיניים. אני מודה שלא זונת רחוב נרקומנית, אלא סטודנטיות שהיה להם שוגר דאדי אחד או אפילו שניים, נשים שעבדו ועובדות כמלכות בתשלום, מישהי שהתנסתה כסרוגייט. כאלה. כולן היו נשים יפות, חכמות, שוות ומפולפלות, שהעדיפו "כסף קל" וחיים נוחים. אף אחת מהן לא הגיעה ממשפחה הרוסה, ולמעט סמים קלים, אף אחת מהן לא היתה נרקומנית. יש כאלה לא מעט, למרות שנדמה לך שהרוב הן זונות רחוב. הן לא היו מושפלות, ולא ניזוקו, כי הן ניהלו גם את העניין הזה ע"פ יכולתן. אני אומרת בפה מלא שאני בעד זכותה של האישה על גופה, וזכותה של אישה לבחור את פרנסתה. אני מתנגדת לכפייה, לעושק, לאונס, לניצול. אני לא רואה שמדובר בדברים דומים גם אם חלר מהם חיים אחד ליד השני. אפשר לטפל נקודתית בחוליים האלה לדעתי, וכך צריך לעשות.

אז את יכולה לקבוע שזנות היא אונס והיא מייצרת נזק לזונה, אבל עצם האמירה הזו מייצרת נזק, כי היא גורמת לה להסתכל בבושה על עצמה ועל הבחירות שלה, ולפחות את הנזק הזה אפשר להקטין באופנים שדיברתי עליהם.
opiate​(שולט)
לפני 9 שנים • 13 במאי 2015
opiate​(שולט) • 13 במאי 2015
good discussion folks.


Some information:

The average woman begins her career at 22. This has been unchanged for the last 40 years. The average age for men was 29 in the ’70s, but it’s dropped to 24. Careers were longer in the ’70s. Men quit after 12 years, women after nine.
Today men quit, on average, after four years and women after three.

Millward reports that 96 of the most prolific porn stars of all time — measured by number of films — are men. Women, on average, do fewer films each. Just over half (53%) do three or more.

Porn actresses yielded higher self-esteem scores than their matched counterparts

On all quality of life dimensions that yielded a statistically significant effect, porn actresses scored higher than their matched counterparts: Sexual satisfaction (p < .05), positive feelings (p < .01), social support (p < .05), and spirituality (p < .001).
פור גוד
לפני 9 שנים • 13 במאי 2015

האנלוגיה המוטעית בין הזנות והעבדות

פור גוד • 13 במאי 2015
OH MY LADIES, MY LADIES CLEAR YOUR EARS NOW, AND OPEN UP YOUR EYES
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ריין, טליה -
קודם-כל ולפני-הכול, הסדרת הזנות נראית לי, כפי שכבר אמרתי, הרע במיעוטו. רק הרע במיעוטו. היא לא נראית לי ההגשמה של שום אוטופיה עלי-אדמות. ממש לא.
אבל הצורך בשרותי-זנות, כפי שההיסטוריה מוכיחה באורח חד-משמעי - בכול זמן ומקום ובכול צורת-משטר שלא תהיה ( תאוקרטית, טוטאליטרית, דמוקרטית וכו' ) הוא צורך בלתי ניתן להכחדה. והשאלה היחידה היא מה אנחנו עושים בקשר אליו.
בואו ניקח כולנו בתור דוגמא את האנולגיה של טליה בין העבדות לבין הזנות, ונראה יחדיו ( וזה לא ייקח לנו יותר משתי שניות ) עד-כמה האנלוגיה הזו מוטעית-מיסודה וועד כמה היא מטעה ומבלבלת .
העבדות לא הייתה קיימת תמיד ( בכול תקופה היסטורית ).
באירופה למשל, היא הייתה קיימת ביוון וברומא, נעלמה לחלוטין בימי-הביניים, ורק עם גילוי "העולם החדש" ( =אמריקה ) וגילוי הסוכר ( כן כן, הסוכר, הסם הבינלאומי של הבחורות בכול רחבי העולם, הסם הצ'וקומוקו הזה שיש לו היי קטן ולאחריו דאון קטן וחוזר-חלילה ), והביקוש האדיר שנולד אליו לפתע ויחד איתו גם הצורך בעבדים במטעי הסוכר, רק אז העבדות עשתה קאם-באק, וביג טיים.
במילים אחרות, העבדות, במובן שבו טליה משתמשת פה במונח ( "כושיים", בלשונה, וכול זה, ולא באיזה מובן מטאפורי יותר או פחות, כמו שברי סחרוף נניח שר "כולנו עבדים אפילו/ שיש לנו כזה-כאילו" ) - ואפילו לפני המהפכות הדמוקרטיות של מאה הנשים האחרונות - היא צורך בר-הכחדה, בניגוד לזנות.
או כמו שאומרת אילנה דיין: "עובדה".
וגם אחרי שייכנס חוק הפללת-הלקוחות לתוקפו, היא לא הולכת להיעלם. היא רק תרד למחתרת עוד יותר. וירידה בזנות תירשם אולי רק בדוחו"ות הסטאטיסטיים של המשטרה. במציאות - ההניצול והאלימות רק יתעצמו.

וגם את האנלוגיה שאני רואה שטליה ממש מחבבת בין אונס וזנות אני לא ממש מבין.
האם כול מי שצורך שרותי-זנות היום הוא "אנס" בעינייך טליה ? ממש "אנס" ? כי אם כן, מדוע שלא נעניש אותו כמו אנס ? הרי גם לפי חוק "הפללת הלקוחות" אנחנו לא הולכים להעניש את צרכני הזנות כמו אנסים.
אז אני לא רואה מה בכלל המטרה של האנלוגיה הזאת, אלא כן כול המטרה של מי שמשתמש בה הוא להנציח את המצב הקיים ואת כול הסבל שכרוך בו.
דוסטוייבסקי כתב פעם, טליה, ואי-אפשר לומר את זה יותר מדוייק ויותר לעניין בעיני:
"יותר מדי אידאלים עושים את האדם אכזרי."
אני ממש מקווה שאני לא הולך לעצבן אותך עכשיו יותר מדי טליה, כי את נראית לי בחורה-לרוחי, אבל האידיאליזם שלך כרגע הוא די אכזרי.
הוא אכזרי מפני שהוא הולך להנציח את המצב הקיים, את כול הסבל שכרוך בו, ואפילו להרע אותו עוד יותר.

עכשיו ריין, תראי -
אני מבין שאת - את באופן אישי - לא היית בוחרת בזנות בתור מקצוע. וקרוב לוודאי שגם אני לא, אילו הייתי אישה. אבל זו רק את, ריין. רק את.
כי שוב, בתור דבר שבעובדה - ומה לעשות שבכוח צודקת פה, לא משנה כמה זה מעצבן אולי את טלהי כרגע - כן בוחרות בכך, אם ניתנת להן האופציה.
והן יעדיפו אותה אלף מונים על האופציה לעבוד בסופר במשרד או במפעל שימורים .
אז מי שם אותך - כמו שבני ישראל שאלו את משה - מי שם אותך לשר ושופט עליהן, ריין ? את מרגישה ברמה הרוחנית של משה רבנוו... או של רבי נחמן מברסלב ?
אין לך שום עליונות מוסרית עליהן, ריין
ואם יורשה לי רגע קטן של הומור, אז אפילו לפייה, שפירגנה פה לטליה בלייק היסטרי-לחלוטין, גם לה אין שום עליונות מוסרית על אף אחת. ואל תאמיני לכול הפאסאדה הזו של טוב-הלב שיש היום לאחיות. הן הרי סאדיסטיות אחת-אחת. היא לא פלורנס נייטינגל, פייה.
האם ידעת, טליה, שפייה היא אחת מאותן אחיות שמזריקות באופן-שיטתי ובשושו לזקנים במחלקה שלה כמויות זעומות של כל מיני מתכות כבדות שאינן מופיעות בבדיקות הרעלים, וכך גורמת להם למות בסבל וביסורים רבים ? ואם אני הייתי מתאשפז היום במחלקה שלה - אבל למזלי הרב אני בריא פיזית כמו דולפין גמיש, ואני לא מודאג בכלל - אני הייתי דבר ראשון צועק- בלחץ : "הצילו, הצילו! רק לא פייה, רק לא פייה! אני רוצה לחיות, אני רוצה לחיות !"
אבל אני כמובן צוחק. או שלא (:

ולמה שלא תלכי לדבר ,ריין, עם אחת מכול אלפי הבחורות שבוחרות כבר-היום לעבוד בארץ בתחום "העיסוי" - רק עם אחת מהן, כדי שתשמעי גם אותן, לא רק את עצמך ( את יודעת איך זה בתחום-העיסוי, כן ? - ... עם"הרפייה", בלי "הרפייה", כן פרוסטטה לא פרוסטטה, תלוי בקליינט ) .
כי הן יגידו לך בלי למצמץ שהן מעדיפות לעשות את זה מאשר לעבוד בסופר או במפעל מצאת החמה ועד צאת הנשמה. או להיות מורה בביה"ס יסודי. והן גם יגידו לך: "את מעדיפה לעבוד משמרות בסופר, שיבושם לך. אבל אנחנו נהנות יותר, מרוויחות יותר, ומאושרות יותר לעבוד בעיסויים. ומי בכלל שם אותך לשר ושופט עליינו ? "

וד"א ריין אני מכיר ( ואני בטוח שגם את מכירה כמה ) נשים רבות במחוזותיינו שחיות היום בנישואים לא-מאושרים ( וזו לשון המעטה ) - לפעמים 40 שנה - עם גבר שהן פשוט לא נמשכות אליו, פשוט כבר לא סובלות אותו, והכול רק מטעמים של נוחות כלכלית
האם לא נכון לומר על כול אלו ( אפילו רק לפי ניתוח-הדברים שלך ) שהן פשוט "זונות לטווח-ארוך" ?
כי מה ההבדל הגדול בינן לבין "הזונות לטווחת קצר ( כלומר אלו שמוכרות סשן של שעה בלבד ) ?
הן זונות לטווח-ארוך, אלו שתארתי עכשיו, מנקודת מבטך בוודאי, מכיוון שלתת לגבר שאת לא סובלת, לא מעריכה,ולא נמשכת אליו, לתקתק אותך כול לילה 35 שנה, רק את נהנית מהכסך שהוא עושה - מה זה בכלל אם לא זנות ?
אז מי יותר טובה מבינהן ריין, מי יותר מוסרית מבינהן לדעתך ? הזונות לטווח-קצר או הזונות לטווח-ארוך ?
פור גוד
לפני 9 שנים • 13 במאי 2015
פור גוד • 13 במאי 2015
נ.ב - לגבי "השאלה האישית", כפי שקראתי לה, השאלה "האם אני, אני באופן אישי, הולך להפסיק לצרוך פורנו." - אמרתי כבר ריין שזו שאלה אמתית בעיני. כי אני הייתי בוודאי שמח על צמצומה של התעשייה הזו.
אז האם מישהו פה יודע לומר - אולי בנט יודע ? - מה בכלל המודל הכלכלי היום של תעשיית-הפורנו ?
לא של תעשיית-הזנות, המודל הכלכלי שלה מובן לי לחלוטין. כלומר איך מחזירות היום את ההשקעה ואיך מרוויחות היום כסף החברות שמפיקות סרטים פורנוגרפיים ? כי אני את הפורנו שלי צורך היום בחינם
the rain song
לפני 9 שנים • 13 במאי 2015
the rain song • 13 במאי 2015
פור גוד - לא שפטתי איש ולא התנשאתי מעל אף אחת
תהיתי באמת ובתמים למה הזנות בכל זאת שונה (לדעתי) מכל מקצוע אחר.
אין לי שום בעיה עם שום בחירה של כל אדם.
איך הבנת שאני שופטת מישהו? לא הבנתי...

אמרתי את דעתי על הנושא
אמרת את שלך
אנחנו לא ממש רחוקים זה מזו לעניות דעתי
ו - זהו
פור גוד
לפני 9 שנים • 13 במאי 2015
פור גוד • 13 במאי 2015
אחלה ריינצ'ו, אז ניפגש כבר על הבריקדות (:
טליה​(שולטת)
לפני 9 שנים • 13 במאי 2015
טליה​(שולטת) • 13 במאי 2015
בכוח, אני מבינה שאת לא צרכנית של פורנו וזונות, ודווקא בגלל זה אני מתקשה להבין את עמדתך וממשיכה את ההתכתבות. (:


גם אני בעד זכותה של אישה על גופה. לא רק שאני בעד הזכות הזו, אלא שהבעלות שלנו על גופנו היא תחושה טבעית לדעתי. אנחנו נולדות איתה ולא רוכשות אותה. בגלל זה אני טועות באופן אקסיומטי שזנות היא משפילה, ושאף אחת לא רוצה להיות זונה. ילדות משחקות בלהיות קופאית, אבל במצב נורמלי הן לא משחקות בלהיות זונות. כל אישה בריאה בנפשה, שיתיחסו אל אברי המין של כאל סחורה שניתן לקחת בכוח או בכסף תגיב לרעיון באימה. זו תהיה תגובה רגשית טבעית ולא הבניה חברתית.

אבל מצוקה משנה את הדברים. בתנאים של מצוקה, כשאישה צריכה לבחור בין השפלה מסוג אחד להשפלה מסוג אחר, היא לפעמים בוחרת בזנות.


פורגוד כתב שאנלוגיה שלי בין זנות לבין אונס אינה מובנת לו. אז אני אסביר אותה: מרבית מקרי האונס בחברה שלנו לא מושגים בכוח הזגרוע בלבד. האישה שנאנסת לא תמיד בועטת וצורחת בזמן האונס, ולרוב האונס מושג באמצעות הפחדות, מניפולציות ושימוש במרות. זו הסיבה לכך נשים שנאנסות הרבה פעמים מרגישות אשמות ומפחדות להתלונן. הן יודעות שבחקירה ישאלו אותן למה הן לא צרחו ולא בעטו, וירמזו שהן בחרו בזה.
זונות נמצאות במצב דומה. תמיד אפשר להגיד שהיתה להן ברירה והן יכלו ללכת לעבוד כקופאיות בסופרמרקט. אבל האמירה הזו כמעט תמיד מתעלמת מן המצוקה שלא השאירה להן הרבה ברירות.

סטודנטית שלוקחת לעצמן שוגר דאדי לתקופת הלימודים אינן נושא הדיון מבחינתי. אין לי הערכה לתופעה הזו, אבל כמובן שזכותן של נשים לעשות זאת. נושא הדיון הוא תעשיית הזנות והפורנו כפי שהיא למעשה: נשים במצוקה שאין להן הרבה ברירה אלא למכור את הגוף שלהן. והשאלה היא כיצד החברה עוזרת לנשים במצוקה ומונעת את הניצול וההשפלה שלהן.


ועוד מילה לפורגוד. זנות במובן שאני מדברת עליו היא תופעה של החברה הפטריאכלית. בשבטים של לקטים וציידים לא היו זונות. גם בחברות אחרות לא תמיד היו נשים שהתפרנסו מזנות.
לאף אחד אין צורך בזונות. לגברים ישנם צרכים מיניים, וחלקם צורכים פורנו וזונות כדי לספק אותם. גם לנשים ישנם צרכים מיניים ורובן לא צורכות פורנו וזונות. אני מאמינה שאם נשים יכולות אז בסופו של דבר גם גברים יוכלו להסתדר ללא פורנו וזונות.
ההשוואה לעבדות באה להגיד דבר אחד. גם לשרות של זנות וגם לשרות של עבדים יש ביקוש. אבל השרות הזה ניתן במחיר של פגיעה והשפלה. בעיני זה פסול מן היסוד, ולא אכפת לי להיות אכזרית כלפי מי שחושב אחרת. (לפעמים אני מוכנה להיות אכזרית גם כלפי מי שחושב כמוני).
פור גוד
לפני 9 שנים • 13 במאי 2015
פור גוד • 13 במאי 2015
[quote="טליה"]

ועוד מילה לפורגוד. זנות במובן שאני מדברת עליו היא תופעה של החברה הפטריאכלית. בשבטים של לקטים וציידים לא היו זונות .[/quote



אההה... את מדברת ממש על התקופה שלפני "הנפילה אל ההיסטוריה", כמו שקוראים לזה, אפילו לפני "המהפכה-החקלאית"...
ידעתי למה את מרגישה לי בחורה לרוחי !
יש לך געגוע אל "גן-העדן-האבוד", אל התקופה הנפלאה שבה היינו כולנו ציידים-לקטים.
גם לי יש נוסטלגיה אליה, טליה.
ובניגוד אלייך, אני גם מחר בערב ( בשעה שמונה על השעון ! ), יחד עם בחורה מהכלוב דרך אגב, בחורה נפלאה אף-היא, הולך לחזור אל התקופה המופלאה ההיא.
מכונת-הזמן שלי היא חמש גרם של פטריית-פסילוסייבין, בחדר חשוך, בעיניים עצומות, ובשקט מוחלט ( אנשים שואלים: "מה, אפילו בלי מוזיקה?" התשובה: כן. אפילו בלי מוזיקה.).

ואם כבר פתחנו את הדיון באנלוגיה בין תעשיית-הבשר ותעשיית-הפורנו ( "תחשוב גלובאלית, תפעל לוקאלית" ), אני מוכרח לספר פה שאחד מהמקומות המפחידים ביותר שהפטרייה אוהבת לקחת אותי אליהם בהייפר-ספייס, הוא מקום שאני קורא לו ביני-לבין-עצמי "מטחנת-הבשר של הירונימוס בוש" ( לכול אחד יש את הגיהנום הפרטי שלו ).וזה מקום כל כך מפחיד, שכמה שאני פחות אני אדבר עליו, ככה יותר טוב...
אבל אין מה לדאוג. כשאתה מנווט בהייפר-ספייס, אתה תמיד יכול להגיד לפטרייה למשל :" תהיי MDMA"...והיא מייד מבינה עניין, ונהיית מאד אמפטית.
אני באופן אישי תמיד מדבר אליה. היא ישות אולטרה-אינטילגנטית. ומורה נפלאה, נפלאה.
אז אם למישהו יש איזו שאלה שהוא רוצה להפנות אליה, אל הפטרייה, הוא מוזמן לרשום אותה פה.
Mary Jane
לפני 9 שנים • 14 במאי 2015
Mary Jane • 14 במאי 2015
טליה כתב/ה:
............אבל השרות הזה ניתן במחיר של פגיעה והשפלה. ...



לצרכנים, אשר מן הסתם מודעים לכך, לא אכפת. צריך להגיע לדרגה רוחנית/מוסרית מסוימת, כדי שהנאותיך לא יהיו על חשבון סבלו של הזולת, והם לא שם. רוב האנושות לא שם. עדיין.

כשהייתי נערה התהלכתי עם חברה ברובע החלונות האדומים. חשבנו שיהיה מגניב להסתובב שם ולהתבונן. בחלון הראשון שעיניי נפלו עליו ישבה אישה צעירה, כהת עור, על כיסא גבוה, בלבנים בלבד לגופה, ובכתה. ידיה כיסו את פניה. סביר להניח שבהמשך דרכה היא כבר רכשה את מה שצריך כדי להצליח להתפרנס. אבל זו תמונה שתישאר בי לתמיד (כמאמר השיר...).