צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כשהמלכה משתינה על העבד

בטי בום​(שולטת)
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
בטי בום​(שולטת) • 27 ביוני 2015
גם אני רק בטי בום ורוב האנשים שבאים לפה נקיים,
באים להכיר, להחליף דעות ובעיקר למצוא עוד אנשים "סוטים"
לא מגיעים לפה בשלל ניקים ומשתמשים בהם לריב בפורום.
זה קצת מראה על סוג האישיות.
כולםםםם עושים את זה?
לא, רק חלק מאד קטן וממנו ממש נזהרים.
אגב לא הבטחת ללכת?
פור גוד
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
פור גוד • 27 ביוני 2015
אין לי כוונה יותר להתקוטט איתך וירטאולית. הגמד. מהרגע שהבנתי מי את. אני לא אוהב להיות "חכם על חלשים ". אני מאמין שהאתיקה ( והיושר ) קיימים מעבר לגבולות מחלת-הנפש. ושאי-אפשר להאשים אותך בכלום. אני חושב שבמקום לקבל לייקים בכלוב, היה יותר טוב אם היית הולכת לקבל עזרה מקצועית. כי זה עצוב בעיני העניין, ושום דבר חוץ מאשר עצוב בעיני. אומרים בצדק שמדע-הרפואה התקדם בשנים האחרונות כמו שהוא לא התקדם בעשרים השנה שקדמו לו, בזכות ההתפחויות החדשות בגנטיקה ובחקר-המוח למשל. ייתכון שהיום ידעו לעזור לך קצת יותר טוב. ובכול מקרה אני מאחל לך כול טוב הכי טוב בכול אשר תפני.


אני מקווה כאמור ומאמין בכול ליבי שכלובי ימחק את השרשור המכוער הזה, שלא הייתי חוזר כמובן להגיב בו אלמלא היו ממשיכות להיכתב בו תגובות משתלחות ואישיות.
Brave Dwarf
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
Brave Dwarf • 27 ביוני 2015
פור גוד כתב/ה:
אין לי כוונה יותר להתקוטט איתך וירטאולית. הגמד. מהרגע שהבנתי מי את. אני לא אוהב להיות "חכם על חלשים ". אני מאמין שהאתיקה ( והיושר ) קיימים מעבר לגבולות מחלת-הנפש. ושאי-אפשר להאשים אותך בכלום. אני חושב שבמקום לקבל לייקים בכלוב, היה יותר טוב אם היית הולכת לקבל עזרה מקצועית. אומרים בצדק שמדע הרפואה התקדם בשנים האחרונות כמו שהוא לא התקדם בעשרים השנה שקדמו לו, בזכות ההתפחויות החדשות בגנטיקה ובחקר-המוח למשל. ייתכון שהיום ידעו לעזור לך קצת יותר טוב. ובכול מקרה אני מאחל כול טוב הכי טוב בכול אשר תפני.


אני מקווה כאמור ומאמין בכול ליבי שכלובי ימחק את השרשור המכוער הזה, שלא הייתי חוזר כמובן להגיב בו אלמלא היו ממשיכות להיכתב בו תגובות משתלחות ואישיות.


אני מבטיח לך שכולנו נלך לטיפול. וגם את כלובי ניקח אתנו, ללא שום קשר להאם ימחק או לא ימחק את השרשור. אחרי הכל, כולנו השתגענו, זה אתה הנורמלי פה. icon_eek.gif
(אני חוזר ואומר שכולי תקווה שהשרשור הזה יישאר כאן מתחילתו ועד סופו).
ובכך סיימתי אתך להיום. מבחינתי קיבלת למעלה ממה שמגיע לך. לולי הייתי ממעט להשתתף בכלוב, הייתי דורש ממך לעשות לי בתמורה מנוי.
הדורבנים​(נשלט)
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
הדורבנים​(נשלט) • 27 ביוני 2015
כשעורכים מחקר רציני על שורשי הסכסוך (ספויילר: זה בעמוד 7) ניתן להגיע בקלות למסקנה לגבי האשם העיקרי ושגיאתו היסודית. ובמקרה זה - שגיאתה היסודית.
ובכן, האשמה היא ליידי תמרה, שהשתמשה בעמוד 7 במילים לועזיות מצד אחד, ובמילים בנות יותר משבע אותיות מצד שני: Chimpanzee Politics (יעני, פוליטיקה של שימפנזות, אני חושב) ן"סוציוביולוגיה". מכאן, הדרך לפליאונטולוגיה ולתגובות ארוכות כאורך הגלות של פורגוד הייתה מדרון חלקלק כלפי מטה.

ובעוד שזה אולי בסדר להגיד מילים כאלו במקומות אחרים (גם בזה אני בספק. אבל זה דיון אחר). הרי שבכלוב הן מזמינות אגו מוגבר של פלצנים. ואגו מוגבר של פלצנים מוביל לתחושת התנשאות, והתנשאות מובילה לתחושת עלבון, ועלבון מוביל לתחושת כעס, וכעס מוביל לשנאה, ושנאה מובילה לתחפושת מגוחכת שחורה ונשימה מאוד כבדה ומפחידה.

(שלא לדבר על מכירת הזכויות לדיסני).

והלקח הוא פשוט - לא להגיד בכלוב יותר מילים באנגלית, ולא להגיד מילים מדעיות בנות יותר מ-7 אותיות.

ומי שאומרת לעצמה: "מה, להיכנע ככה לבינוניות?!", התשובות הן קצרות ופשוטות:
א. כן.
ב. ברור, כאילו?!
פור גוד
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
פור גוד • 27 ביוני 2015
אני מוכרח להודות שהצלחת לחייך אותי הפעם פוג ושלקחתי לתשומת ליבי את מה שכתבת.
ומכיוון שבדיונים הללו אני דווקא מנסה להיות ענייני ככול שרק ניתן ונאמן לאמת, אני רוצה להגיד פה מילה טובה על ליידי תמרה. כי ניסיתי אמנם לכתוב נגד מבנה האירגון-החברתי המדכא וההיררכי של השליטה-הגברית בקרב להקות קופי-האדם ונגד המורשת-הקופית שלנו ( אנחנו בפורום פאמדום, זוכרים? ), והרוחות התלהטו בקלות רבה מדי, כמו שאכן נוטה לקרות בדיונים בכלוב.
אבל עכשיו משדעתנו התקררה קצת, אני חייב לומר שהיא בהחלט הפגינה ידע באבולוציה, ויש לומר זאת לזכותה, ולהודות על האמת : לא בכול הלהקות הללו מתקיים מבנה כזה של שליטה-גברית ( עם אלפא מייל ) כמו שהוא מתקיים אצל הגורילות למשל. יש עוד כול מיני מבנים של אירגון-חברת בקרב להקות קופי-האדם
והפליאונטולוגים אינם יודעים עדיין להכריע היום בשאלה באיזה מין מבנה-חברתי חי האב-הקדמון שלנו.

האם לדעתך האישית היו יותר מדי מילים מסובכות בתגובה הזאת ?
פור גוד
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
פור גוד • 27 ביוני 2015
אני לא חושב שזה נכון להעלות חילופי-דברים פרטיים לפורום, ולכן אני לא אעשה את זה, אבל אני רק מוכרח לספר באופן הכללי והמעורפל ביותר שכלובי היקר כתב לי עכשיו משהו שכל-כך הצחיק אותי, ממש שפך אותי מצחוק על המסך, מה שנקרא !, ושאפילו היה נכון בעיני במובן עמוק, שנתתי לו אישור גורף ( לא שהוא צריך אישורים ממני ) להשאיר את השרשור כמות שהוא, ולאפשר לו להמשיך להתנהל, ואמרתי לו שאין לי שום בעייה עם זה וואט-סו-אבר (:
Brave Dwarf
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
Brave Dwarf • 27 ביוני 2015
אני לא חושב שאי פעם ראיתי מישהו לא מגיב בשרשור ואף מבטל את המנוי פעמים כה רבות לאורך (כמה יש כאן?) עשרה עמודים. הנה גם אני לא הגבתי וביטלתי את המנוי. רואים! WACKO
פור גוד
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
פור גוד • 27 ביוני 2015
אם מישהו מעוניין להגיב באופן ענייני על השרשור אני ממש ממש אשמח.
טענתי בסך הכול שלוש טענות במהלכו:
א. שהמיניות הסדרומזוכיסטית היא תוצר של הארוטיזציה של דברים "לא נעימים" "ולא חיוביים" ( כמו כאב, חוסר אונים, השפלה, עלבון, כעס, קנאה, בגידה וכולי )
זאת נראית לי אמת די-בנאלית וידועה לכולנו.
ב. שהמשמעות הסמלית שקיבלה פעולת ההסמלה בשפה שלנו היא של ביטול וזלזול ("אני משתין/ה עלייך" ) ושלכן אני מסכים עם המלט שלרוב ( לא תמיד ) מי שנדלק מהשתנה, נדלק מכך בגלל אלמנט ההשפלה. לא אמרתי לאף אחד איך להרגיש. שכול אחד יחייה את חייו אדון-לעצמו.
ג. כתבתי נגד המורשת הקופית שלנו.


לגבי דברים אישיים ומשתלחים ולא-ענייניים, שאינם קשורים לשרשור, אני רק אחזור פה על הביטוי הכל-כך קולע של רפאל ( שלא-חשבתי בעצמי על אחד טוב יותר בינתיים ) שהוא לכול הדעות אדם אמתי ולא שום פיקציה-וירטואלית ולמד כמה מחזורים מתחתיי באותה תוכנית-לימודים באותה האוניברסיטה, ורק מפני שאני לחלוטין נגד אאוטינג, ושפרש כל כך (כל-כך, כל-כך ך! ) למרבה-הצער גם-הוא בגלל התנהגותה הבזיונית:

"מגה-מתחזה"
( מתחזה, כאמור, בלשון נקבה )
פור גוד
לפני 8 שנים • 27 ביוני 2015
פור גוד • 27 ביוני 2015
* בסעיף ב' צריך להיות "פעולת ההשתנה" ( לא "ההסמלה" )