בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה ניוש נחשב השפלה

ofer00
לפני 9 שנים • 28 ביוני 2015

למה ניוש נחשב השפלה

ofer00 • 28 ביוני 2015
אני שמוע לא פעם נשים שולטות שאוהבות להתייחס לנשלט שלהם בלשון נקבה וראות בזה השפלה שלו , מאחר ואני תופס את הנשים השולטות כפמיניסטיות לא הייתי חושב שנשים זה דבר נחות עבורן.
למה התייחסות לגבר כאישה אמור להשפיל אותו בעולם של הBDSM
פור גוד
לפני 9 שנים • 28 ביוני 2015
פור גוד • 28 ביוני 2015
איפה רציסיבי הכשרוני כשצריכים אותו (:
אבל כפי שהסבירה לא-מזמן מלודי האינטילגנטית - שאף כותבת בזמנה הפנוי, כשהיא איננה תלויה בין שמיים-וארץ באיזה סוג של בונדאג' חדשני, מוזיקה אלקטרונית מצויינת עם וויב די-פסיכדלי ( וזאת אפילו מבלי שהיא עשתה עדיין את הסמים המעניינים והפסיכדליים באמת : ) - הרי שניוש, ביחד עם כול שאר המשחקים על ההבדלים בין המינים, הוא חוויה שיש לה ספקטרום-שלם ושאפשר לקחת אותה להמון מקומות, כמו בשביל אנשים מסויימים השפלה באמת, בדגשים על זנות ( כמו שטויי-בוי אמר ) או על שירות, וכמו שהיא תהיה נחווית בסצנת-הקוקולד למשל ( "אתה לא גבר אמיתי, ולא היית אף פעם. אתה לא בנוי מספיק טוב כדי לענג אותי וכולי " ) ... ועד הגשמה של חלום בשביל אחרים.

וגם בעיני, האמת, קיימים יתרונות רבים בלהיות אישה.
כמו לא לעשות מילואים למשל. ולא להזדיין חזור-והזדיין ( כמו שקרה לי ובתקופת-חיים אחת ) באינתפאדות ובמבצעי "ברזל יוקד" " ו"פסגה איתנה" והר טרשים" ובמלחמת גוג-ומגוג הראשונה והשנייה ובשאר מרעין-ובישין שבהם זכרים קופי-אדם עסוקים לכמה זמן כמיטב המורשת-הקופית שלנו קצת פחות בשאלה למי יש בולבול יותר גדוול וקצת יותר ברצח הדדי חסר-תועלת. (:
ובגלגול הבא, אם רק תינתן לי הבחירה בין גבר ואישה, יש לי הרגשה שאני הולך לשקול את האופציה הזאת בשיא הרצינות.. (:

לגבי השאלה איך פמינסטיות "משתפות פעולה" עם הניוש כחוויה משפילה, הרי שזאת שאלה אחרת לגמרי. אבל ישנן גם נשים רבות המחזיקות בהשקפת-עולם פמיניסטית למהדרין, כולל בכלוב, שהן יותר נשלטות במיניותן.
הפמיניזם רק גורס שלכול אישה יש את הזכות לממש את מיניותה כפי שהיא רוצה. הפמיניזם לא אומר לה מה להיות - שולטת-נשלטת-מתחלפת-סתם מזדיינת- כן בעסק-לא עסק. וגם לא אומר לה מאיזה סוג של מיניות גברית להידלק. מפני שלהגיד לאישה מה היא צריכה להיות, זו רק עוד דרך לדכא אותה שוב.
    התגובה האהובה בשרשור
Zedu​(מתחלף)
לפני 9 שנים • 30 ביוני 2015

יש בזה משהו מסרס

Zedu​(מתחלף) • 30 ביוני 2015
עבורי לפחות, העובדה שאני נעול בחגורת צניעות, והכינוי שהעניקה לי מלכתי, מייצרים משהו כמעט מסרס.
נרצה בזה או לא, התפיסה החברתית שלנו את עצמנו כגברים עוברת דרך הזין, וברגע שמבטלים ממך את הדבר הזה יש בזה אקט משפיל מאוד. לא כי הפכת לאישה, אלא כי נלקחה ממך הגבריות.

וכשהיא מזיינת אותי עם סטראפון זה חלק ממשחק התפקידים הזה (חוץ מזה ששנינו נהנים פיסית) יש כאן תנועה של שנינו מחוץ לנורמה של תפיסות מגדריות מקובלות.

אם לתמצת - זה לא שאלה של להפוך אותך לאישה כי זה משפיל אלא עניין של לקחת ממך את המיניות שלך כי זה משפיל.
פור גוד
לפני 9 שנים • 30 ביוני 2015

Re: יש בזה משהו מסרס

פור גוד • 30 ביוני 2015
Lilly27 כתב/ה:
עבורי לפחות, העובדה שאני נעול בחגורת צניעות, והכינוי שהעניקה לי מלכתי, מייצרים משהו כמעט מסרס.
נרצה בזה או לא, התפיסה החברתית שלנו את עצמנו כגברים עוברת דרך הזין, וברגע שמבטלים ממך את הדבר הזה יש בזה אקט משפיל מאוד. לא כי הפכת לאישה, אלא כי נלקחה ממך הגבריות.

וכשהיא מזיינת אותי עם סטראפון זה חלק ממשחק התפקידים הזה (חוץ מזה ששנינו נהנים פיסית) יש כאן תנועה של שנינו מחוץ לנורמה של תפיסות מגדריות מקובלות.

אם לתמצת - זה לא שאלה של להפוך אותך לאישה כי זה משפיל אלא עניין של לקחת ממך את המיניות שלך כי זה משפיל.


תגובה יפה-מאד בעיני כתבת לילי 27 !, ( למה 27, לילי, אתה בן 27 ? אתה הלא יודע שהמספר הזה נחשב בעולם הרוקנרול למספר-המוות. כי ג'ימי מוריסון וג'ופלין וקורט קוביין - כולם מתו בני 27 למרבה הצער : ) תגובה המאירה עוד זווית חשובה של העניין, ואני מסכים איתך. לקיחת מיניותך-הגברית היא בהחלט נדבך חשוב בחוויה, ועוד אחד מהדברים העשויים לייצור את תחושת-ההשפלה שיש בחוויה עבור אנשים מסויימים
בטי בום​(שולטת)
לפני 9 שנים • 30 ביוני 2015
בטי בום​(שולטת) • 30 ביוני 2015
ניוש לא משפיל למי שנהנה ממנו. הוא יכול להיות מתן לגיטמציה למי שמפנטז על כך.
לגבר שלא מתחבר לניוש זאת השפלה. הרי אם נלביש אותך בבגדי נשים לא נהפוך אותך לאישה, ההשפלה היא המבוכה מהפשטת הגבריות.
אגב אני באופן אישי ממש לא מתחברת לניוש, יש מספיק דרכים להשפיל מבלי לדבר למישהו בלשון נקבה.
Zedu​(מתחלף)
לפני 9 שנים • 30 ביוני 2015

Re: יש בזה משהו מסרס

Zedu​(מתחלף) • 30 ביוני 2015
למה לסבך? נרשמתי בגיל 27..עכשיו כבר קרוב ל29 ובכל זאת נשארתי בחיים (-:

פור גוד כתב/ה:
Lilly27 כתב/ה:
עבורי לפחות, העובדה שאני נעול בחגורת צניעות, והכינוי שהעניקה לי מלכתי, מייצרים משהו כמעט מסרס.
נרצה בזה או לא, התפיסה החברתית שלנו את עצמנו כגברים עוברת דרך הזין, וברגע שמבטלים ממך את הדבר הזה יש בזה אקט משפיל מאוד. לא כי הפכת לאישה, אלא כי נלקחה ממך הגבריות.

וכשהיא מזיינת אותי עם סטראפון זה חלק ממשחק התפקידים הזה (חוץ מזה ששנינו נהנים פיסית) יש כאן תנועה של שנינו מחוץ לנורמה של תפיסות מגדריות מקובלות.

אם לתמצת - זה לא שאלה של להפוך אותך לאישה כי זה משפיל אלא עניין של לקחת ממך את המיניות שלך כי זה משפיל.


תגובה יפה-מאד בעיני כתבת לילי 27 !, ( למה 27, לילי, אתה בן 27 ? אתה הלא יודע שהמספר הזה נחשב בעולם הרוקנרול למספר-המוות. כי ג'ימי מוריסון וג'ופלין וקורט קוביין - כולם מתו בני 27 למרבה הצער : ) תגובה המאירה עוד זווית חשובה של העניין, ואני מסכים איתך. לקיחת מיניותך-הגברית היא בהחלט נדבך חשוב בחוויה, ועוד אחד מהדברים העשויים לייצור את תחושת-ההשפלה שיש בחוויה עבור אנשים מסויימים
ofer00
לפני 9 שנים • 30 ביוני 2015
ofer00 • 30 ביוני 2015
בחגורת צניעות אין ספק שיש קטע של השפלה אבל בעיקר בעיקר שליטה, הגבר כל הזמן נמצא בנוכחות האישה שכן המפתח לאיבר המין שלו אצלה והחגורה שלה עליו.
זה אחד החלקים שאני מאד מתחבר אליהם ולצערי לא יכול לממש, כי נושא השליטה אינו מענין את אשתי היא מוכנה ורוצה שהעשה זאת בחוץ אבל חגורת צניעות מכניסה את זה שוב פעם הבייתה.
פור גוד
לפני 9 שנים • 30 ביוני 2015
פור גוד • 30 ביוני 2015
ofer00 כתב/ה:
בחגורת צניעות אין ספק שיש קטע של השפלה אבל בעיקר בעיקר שליטה, הגבר כל הזמן נמצא בנוכחות האישה שכן המפתח לאיבר המין שלו אצלה והחגורה שלה עליו.
זה אחד החלקים שאני מאד מתחבר אליהם ולצערי לא יכול לממש, כי נושא השליטה אינו מענין את אשתי היא מוכנה ורוצה שהעשה זאת בחוץ אבל חגורת צניעות מכניסה את זה שוב פעם הבייתה.


כן אופק, אבל חגורת-צניעות לגבר ( ויש היום כל-כך הרבה בלוגים וטאמבלרים ברשת על הנושא. ואני תמיד אומר לאנשים לפני שהם מחליטים להשתמש ב"סמים" - בטח "סמים" כל-כך קשים כמו חגורת-צניעות (:- שהתחנה הראשונה היא תמיד הספרייה. כלומר ללכת וללמוד על הנושא :- ) היא גם אפרודיזיאק אחושרמוטה ( אפרודיזיאק= מעורר תשוקה מינית ). כלומר היא תעשה אותך, לפחות בחודשים הראשונים של השימוש, כל הזמן אדג'י ( ולכן גם צייתן מאוד ).. כלומר, כול-הזמן חרמן...
ואשר על כן, לפני שאתה בוחר להשתמש בחגורת-צניעות, תשאל את עצמך כמה אתה אוהב להיות חרמן, וכמה אתה רוצה שזה :"ינהל" לך את החיים.
חנוך לוין, שהוא בלי-ספק אחד מהאבות-המייסדים או מהחלוצים של הכתיבה על סאדו-מזוכיזם בעברית, כתב פעם שכאשר אתה חרמן, "קשה מאוד להגיע להישגים בהגות ובמתמטיקה"(:
אז תשאל את עצמך, מה יותר חשוב לי - להגיע להשגים בהגות ובמתמטיקה, או להתחרמן על החיים... (:

נ.ב - לגבי עניין אישתך וכולי, זו שאלה אחרת לגמרי. ואין לי פתרונות קלים בשבילך. אבל לגבי השאלה הזו, רק תזכור בבקשה, מה שחשוב הוא תמיד "מי מחזיק במפתח" (:
המלט
לפני 9 שנים • 30 ביוני 2015

Re: למה ניוש נחשב השפלה

המלט • 30 ביוני 2015
ofer00 כתב/ה:
אני שמוע לא פעם נשים שולטות שאוהבות להתייחס לנשלט שלהם בלשון נקבה וראות בזה השפלה שלו , מאחר ואני תופס את הנשים השולטות כפמיניסטיות לא הייתי חושב שנשים זה דבר נחות עבורן.
למה התייחסות לגבר כאישה אמור להשפיל אותו בעולם של הBDSM


אני לא בטוח שהתפיסה שלך את הנשים השולטות כפמיניסטיות משקפת את המציאות, אבל זה עניין משני.

בכל מקרה, מותר לשאול מהשיח הפמיניסטי ולטעון שניוש -- אף שהוא לכאורה אישי ונעשה לפעמים בחדרי-חדרים - הרי הוא פוליטי. כוונתי בכך היא שכל מהותו של הניוש בבדסמ נגזרת מהמציאות שכפתה עלינו החברה הפטריאכלית. אני חושב שהמאפיינים העיקריים של ניוש בבדסמ הם אלה:

1. זיהוי הגבר כאישה באמצעות לבוש ואיפור - בדרך כלל מוגזמים מאד ועד כדי קריקטורה של אישה, ולא אישה אמיתית.

2. בחירה של שני תפקידים נשיים מובהקים כפי שמוכתבים על ידי השלטון הפטריאכלי: א. משרתת-בית, ו-ב. משרתת-מין.

3. הפקעת התפקוד המיני הגברי ה״רגיל״ מהגבר.

ברור לי שיש מנעד רחב של פרקטיקות של ניוש ואין הכרח ששלושת המאפיינים הנ״ל דווקא יתרחשו בכל פעם, אבל מהנסיון שלי כשמדברים על ניוש בדרך כלל העניין מתאפיין על ידי כל השלושה, במינון משתנה.

אי אפשר להבין את ההשפלה שבניוש אם מסתכלים על כל סעיף בנפרד. ההשפלה נובעת מהשילוב ההורס של כל השלושה. השימוש בארגז-הכלים הפטריאכלי הוא מושלם: גם הופכים את הגבר לאישה, שהחברה עדיין רואה כנחותה, וגם מגחיכים את העניין עד לזרא -- תוך כדי חיסול מוחלט של תיפקודו כגבר. גבר שמתלבש כאישה ולא מזיין הוא ׳סיסי׳, ו׳סיסי׳ זו מילת גנאי חוצת מיגדרים.

הרבה פעמים יש שילוב פורה בין שלושת הסעיפים שגולש לאקטים של קוקולד -- שבהם הגבר המנוייש מוצץ זין של גבר אחר -- גבר מאד מאד סטנדרטי, סוג של בובה שנלקחה מפס-ייצור פטריאכלי, ואח״כ מלקק את השאריות מ״גבירתו״, שלמרבה האירוניה היתה כנועה ונשלטת כשהגבר הנוסף זיין אותה בעוצמה.

אני לא חושב שיש תחום בדסמי שבו יש כל כך הרבה סאב-טקסט כמו בניוש. שבו משתמשים בכל הרבה מהקלקולים של התפיסה החברתית השלטת. אין לי ספק שאם ניוש היה מסתכם בלהתלבש בבגדי אישה אבל לאחוז בירכיה של האישה תוך כדי בעילה נמרצת שלה מאחור, לא היינו רואים בזה שום דבר משפיל, משום שאין די בבגדים כשלעצמם כדי לחסל את התפקידים ה״מסורתיים״. אבל אם גבר הוא גם משרתת בית, גם משרתת מין, גם מוצץ לגבר אחר וגם לא מזיין בעצמו, אז זה משפיל, כן, משום שזה שם אותו במעמד החברתי הכי נמוך שאפשר. וזה כמובן אקט פוליטי.


( פטריאכלי צריך למעשה להיות פטריארכלי, אבל המילה פטריאכלי קלה יותר לכתיבה ולהגייה, וברור למה הכוונה)