לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאנץ' חגיגי לראש השנה - 17.9.15

kukula222
לפני 8 שנים • 3 בספט׳ 2015

מאנץ' חגיגי לראש השנה - 17.9.15

kukula222 • 3 בספט׳ 2015
מאנץ' חגיגי לשנה החדשה!!!
 
המאנץ' התל-אביבי מזמין את כוווולם (גם מירושלים, חיפה, באר שבע ועוד) לטבול תפוח בדבש !!!

ביום חמישי, ה- 17 בספטמבר, בשעה 21:00, בפארק באיזור המרכז. לפרטים והרשמה: munchTLV@gmail.com
 
על כל אחד/ת להביא משהו לאכול בכמות המספיקה לחלוק עם חמישה אנשים ובקבוק שתייה. אני אביא צלחות, כוסות סכו"ם ומפיות, וכמובן - תפוחים ודבש. בנוסף, מומלץ להביא משהו לשבת עליו כמו מחצלת/כיסא מתקפל וכו', וכן חומר דוחה יתושים. מי שיכול/ה להביא שולחן - יבורכו!
 
להזכירכם: מאנץ' הוא מפגש חברותי ונינוח, בסביבה ונילית, של אנשים שמתעניינים או מתעסקים בבדס"מ. מטרת המפגש היא חברתית בלבד - אין זה פליי פארטי,מסיבת סקס, או אפילו ערב פנויים פנויות. מאנצ'ים יכולים לעזור למי שרק החל להתעניין בנושא, למצוא אחרים שאולי יוכלו לסייע לו להרגיש יותר בנוח, ויותר מיודע. הם מאפשרים מרחב בו ניתן לבקש עצות ולחלוק אנקדוטות אודות חוויות בדס"מיות. 

 כללי התנהגות בסיסיים:

שימו לב - הכללים האלה בתוקף לפני ואחרי האירוע! 

1. הנכם מתבקשים לשמור את פרטי המפגש והמיקום שלו לעצמכם בלבד, ואם משהו/י מבקשים מכם פרטים אנא הפנו אותם לכתובת דואר munchTLV@gmail.com 

2. מקום המפגש הוא מקום ציבורי וונילי. הנכם מתבקשים לבוא בלבוש שהייתם לובשים לארוחת ערב במסעדה עם הדודה (הונילית) שלכם. ציוד בדסמי בולט כמו שוטים, חבלים ומצבטים - נא להשאיר במכונית במגרש החניה או בבית. 

3. אחרי המפגש, אתם מוזמנים לכתוב בבלוג/פורומים ברשת על החוויות שלכם במאנץ',בתנאי שאתם כותבים על עצמכם בלבד מבלי לחשוף כינויים או שמות של אנשים אחרים או/ומיקום המפגש. 
דבר חשוב לציין: כשמישהו מציג את עצמו במפגש בשם מסוים, יש להשתמש בכינוי זה, גם אם הכרת אותו גם בשם אחר. כמו כן, כדי לשמור על פרטיות, אנחנו מבקשים שלא לציין בפורומים או במקומות אחרים את השמות או הכינויים של האנשים שהגיעו למפגש. לא כולנו מחוץ לארון. 

בנוסף, אין לצלם !!!!!!!

עוד דבר חשוב לציין: עצם ההשתתפות של מישהו במאנץ' איננה הזמנה לסשן או לתחקיר על אורח חייהם. מומלץ לא לשכוח, שגם בבדס"מ, לא פירושו לא.
kukula222
לפני 8 שנים • 15 בספט׳ 2015

מידע לגבי המאנץ'

kukula222 • 15 בספט׳ 2015
נשלח במייל למי שנרשם. אם לא קיבלתם, ניתן לכתוב ל- munchTLV@gmail.com.
נתראה!