צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפור שכתבתי בעבר ...

פוסי אס​(נשלט)
לפני 8 שנים • 3 באוק׳ 2015

סיפור שכתבתי בעבר ...

פוסי אס​(נשלט) • 3 באוק׳ 2015
הסתובבתי סהרורי, שוחחנו מספר פעמיים בכלוב אבל לא ידעתי את כוונותיה, הרגשתי שיש משהוא איזה ניצוץ אבל היא למלכה בתשלום והיא ראתה הכול ולמה שתבחר בי מתוך כל המאהבים עם הכסף שיכולים לפזר אליה את כספם.
המפגש הראשון היה מדהים, המגע, השליטה, היא הדהימה אותי וריגשה אותי. לא תאמנו דבר והכול זרם האופן מפתיע. כאילו היא ידעה מראש שאני אוהב להיות הכלבה שלה.
ואז הטלפון צלצל, זה היה המספר שלה, אמרתי שלום ושמעתי את קולה, תגיע עכשיו.
ההתרגשות גדלה כל כך, מייד נסעתי למקום המפגש, הפרפרים בבטן רק גדלו, מה יהיה עכשיו, אני רציתי לרצות אותה, לספק אותה, להראות לה שאני כלבה טובה שיודעת ללקק והכל, מיומנת שמקבלת כל מה שנותנים לה מאחור, לא רציתי לאכזב אותה, רציתי לתת לה לדפוק אותי עם הסטרפאון שהיא כל כך אוהבת לדפוק איתו.
גברתי מדהימה כפות רגליה יפיפיות, האצבעות שלה גורמות לך לרצות ללקק אותן. דפקתי על הדלת והדלת נפתחה ואני נכנסתי, מייד קיבלתי הוראה לרדת על 4 שהרמתי את ראשי ראיתי אותה, מדהימה וסקסית, "קדימה כלבלב כנס לחדר ותמתין לי ערום לגמרי על 4" היא אמרה.
אני נכנסתי והתפשטתי לגמרי והמתנתי על 4 ואז היא נכנסה, הפעם הראשונה הייתה רק ניסיון לראות מי אתה ומה אתה, היום אני הולכת לפתוח לך את הישבן כמו שלא פתחו לך הרבה זמן, הסטרפאון שלי הולך לעבוד קשה היום, היא צחקה, עלה על המיטה והרם את הישבן ראש בין הרגלים, היא הורידה את התחתון ונתנה לי להריח אותו, כן כלבה, אני כבר רטובה ממך ...
את תגנחי היום חזק רק למעני, אצבעותיה המיומנות החלו לחפור בישבני ואני גונח ללא הפסקה, היא הכניסה אצבע ועוד אצבע, אוי כמה שאת פתוחה כלבה שלי ... אני רואה שהתאמנת הרבה.
היא נעמדה מולי והחלה ללבוש את הסטרפאון, הרימי את הראש כלבה, תסתכלי טוב טוב מה הולך לדפוק אותך עוד מעט, כן כלבה הוא גדול ועבה, אבל את כבר פתוחה לקבל אותו.
פיסקתי את רגלי ופתחתי את ישבני והיא החלה מכניסה אותו עמוק לתוך ישבני, נשמתי עמוק ולאט לאט הוא נכנס ס"מ אחרי ס"מ עד שהוא נכנס כולו. יפה כלבה היא אמרה, אוי כמה שאת מחרמנת אותי. היא התחילה לדפוק אותי לאט לאט והחישה את הקצב, החור כאב לי, גנחתי מכאב והנאה. והיא התחילה לדפוק אותי יותר ויותר חזק.
ואז הוציאה אותו החוצה והפכה אותי על הגב, תרימי את הרגלים כלבה אני רוצה שתראי מי דופק אותך עכשיו והיא הכניסה אותו עמוק פנימה, זה היה כל כך סקסי לראות אותה נהנת מכל רגע בזמן שהיא דופקת אותי, ראיתי שהיא מיוחמת וליטפתי את ישבנה תוך כדי שהיא דופקת אותי, ואז הנחתי יד על החריץ שלה והיא תפסה את הפטמות שלי ומעכה אותם קלות בסיבובים, היא שלחה יד לאיברי הגדול ומייד עבר רטט בכל גופי.
היא הוציאה את הסטרפאון מישבני ודחפה במקום באט פלג ואז היא התיישבה על פני וציוותה עלי ללקק לה את החור האחורי, ליקקתי במיומנות והרגשתי תוך כדי איך היא משחקת לי באיברי ומידי פעם מסובבת את הבאטפלאג בתוך ישבני בתאווה את החור הכנסתי את לשוני עמוק ככל שיכולתי, הרגשתי את חרמנותה וראיתי שהיא נוגעת בעצמה, ביקשתי לעזור לה והיא התיישבה על פני והתחלתי ללקק את הרטיבות שלה, הטעם והריח היו מדהימים, הייתי בשמיים ושמעתי את גניחותיה ואת הרטט שלה כאשר היא גמרה לי על הפנים.
ואז היא הוציאה את הבאט פלג מישבני והפכה אותי על 4 תתחילי לאונן, התחלתי לגעת בעצמי שהיא הכניסה שלוש אצבעות עמוק לתוך ישבני, מצאה את הנקודה והחלה לדפוק אותי מהר וחזק ללא הפסקה, כלבה אני מרשה לך לגמור אבל כל טיפה שיוצאת לאחר מכן את מלקקת אותה ובולעת הכול, קדימה כלבה אני רוצה לשמוע אותך גונחת, המיומנות שלה הביאו אותי תוך שנייה לגמור על הרצפה ומייד לאחר מכן הרגשתי את ידה מלטפת את ראשי בזמן שאני מלקק את הרצפה
    התגובה האהובה בשרשור