סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מוגש כשירות לציבור - מתווה למיגור פרדוקס הצורך

Tempest​(שולטת)
לפני 8 שנים • 26 באוג׳ 2015

מוגש כשירות לציבור - מתווה למיגור פרדוקס הצורך

Tempest​(שולטת) • 26 באוג׳ 2015
רבות פונים אליי נשלטים, אם בצ'ט ואם באמצעות מערכת המסרים, ומבטיחים "לפרט על עצמי יותר אם יהיה צורך".

לא עוד!

היום, 27.8.2015, נתכנסנו, אנו חברי מועצת הכלוב, בכדי לדון בפרדוקס הצורך ולהציע מתווה למיגור התופעה הארורה.

ראשית, יוצהר, יובהר ויודגש כי בהיעדר פרופיל שיספק מידע על הנשלט המיועד (להלן: "הנשלט") - לא צפוי להתפתח עניין.

שנית, לחלופין ו/או במצטבר, ככל שהנשלט לא טרח לספר על עצמו בהודעת הפנייה - לא צפוי להתפתח עניין.

שלישית, ולמען הסר ספק, ככל שלא יתפתח עניין - לעולם לא יעלה צורך.

לאור האמור לעיל, להבא, בפנייתו לשולטת ו/או נשלטת ו/או אישה, לרבות, מי שבוחרת להזדהות כאישה (להלן, יחד ולשם הנוחות: "שולטת") בכלוב:

1. יתכבד ויטרח הנשלט לכתוב פרופיל מלא וממצה המעיד על אישיותו, אורחותיו, רצונותיו וגבולותיו (או למצער, פרופיל אשר יכלול יותר מאך את הפרטים הביוגרפיים המינימאלים ביותר, אשר כבודם במקומם מונח). 

2. בהמשך לאמור , יפנה הנשלט בהודעה מנומסת, המנוסחת באופן אישי לכל שולטת, בהתאם להעדפותיה ולאופן שבו בחרה להציג את עצמה בפרופיל. זאת, תוך שהוא נמנע מלתאר בפני אישה שהוא לא מכיר, ושעדיין לא הוכיחה, ולו באמצעות בדל ראייה, כי היא מעוניינת בו, את הפנטזיות הכמוסות ביותר שלו.

3. כן, במסגרת אותה פניה יכלול הנשלט ראשית שיחה (להלן: "טיזר") אשר יעודד את השולטת לרצות בהמשך האינטרקציה. יודגש, אין הטיזר מבטיח תגובה ואין לנסות לעורר תגובה באמצעות משלוח "?" לאחר שהודעת הנשלט לא נענתה. זאת משום, וככל הנראה בניגוד לציפיות, ששולטות רבות אינן מבלות כל דקה מחייהן באתר ואינן חייבות לנשלט כלום (כלום - לרבות תגובה ו/או הסבר מדוע הן אינן מעוניינות בחיזוריו).


מוגש כשירות לציבור.
    התגובה האהובה בשרשור
רצסיבי​(נשלט)
לפני 8 שנים • 27 באוג׳ 2015
רצסיבי​(נשלט) • 27 באוג׳ 2015
אני מוחה.
זה לא שירות לציבור, זה שירות לציבור העילג. 
אותם חלקים בציבור שהתנהלו בדרך חכמה גם קודם, ונהנו מסכלות ההמון, יתקלו מהיום בתחרות רבה יותר. 
אז מה יצא? שפגעת בעידית וסייעת לפרולטריון.
סוציאליסטית, זה מה שאת.  
KinkyScientist
לפני 8 שנים • 28 באוג׳ 2015
KinkyScientist • 28 באוג׳ 2015
אותי קצת מייאשת הסיטואציה שאחוז משמעותי מאוד מהפרופילים של הנשים ריקים, ואם כבר מישהי טורחת לשלוח הודעה, אז היא רושמת "היי?". אני יודע שיש פה הרבה יותר נשים מגברים, אבל בחייאת, הרי גם הנשים רוצות למצוא משהו, לא יותר הרבה היגיוני להשקיע כמה דקות לכתוב פרופיל מושקע?!
איך אפשר לצפות לקבל הודעה מותאמת אישית, מעניינת, משעשעת מתי שכל מה שרשום לך בפרופיל זה "לא למטומטמים" או "מלכה אמיתית וסקסית".
הכלוב עייף אותי
אפורי​(מתחלף)
לפני 8 שנים • 29 באוג׳ 2015

קפיטליזם כלוביסטי

אפורי​(מתחלף) • 29 באוג׳ 2015
אני חייב לציין שאני מאוד לא אוהב את הגישה הזאת, שמכתיבה צורה פורמליסטית שכזו טרם פנייה וכתנאי לתשובה. וכן, דרישות של מילוי צ'קליסט של תוכן טרם פנייה הן יותר פורמליסטיות מאשר מהותיות, כפי שאסביר.
הדיסוננס הכי גדול, כפי שציינו מעליי, הוא חוסר הסימטריה. "שולטת", מעצם הגדרתה ככזו, יכולה להסתפק בפרופיל ריק לחלוטין וכל התנאים האלה לא חלים עליה. היא בצד הנכון של עקומות ההיצע והביקוש כאן, ולכן לא זקוקה ליותר מאשר הבל פיה כדי ליצור שיחה. אם היית אומרת שזו דרישה הדדית, אז ניחא. דבר זה גם מחזק את הטענה שאין מטרה מהותית בפירוט שכזה, אלא שזה סתם מעין תשלום דמי רצינות בדמות השקעה בזמן מילוי פרופיל, השקעה במציאת "טיזר" מתאים לרוחה וכדומה, פן חלילה יגזל זמנה של השולטת. יש פרופילים שמצהירים על כך במפורש: "אל תבזבזו לי את הזמן", "אם לא עניתי פעם ראשונה לא אענה גם בפעם השניה" וכו' וכו'.
ספציפית לגבי הטיזר, דרישה מקדימה כזאת היא בלתי אפשרית. אם מישהי אכן דורשת מראש עניין בצורת "טיזר", איך את מצפה שאדם שלא שוחח איתך מעולם יכיר אותך מספיק כדי לדעת באיזה טיזר לבחור? מה אם הוא סתם גרוע במציאת טיזרים? ואם חייבים למלא את הדרישה הזאת, מה נותר בהיעדר היכרות, למעט פנייה למכנה המשותף הנמוך ביותר (היותך אישה/שולטת)? הדברים נכונים גם לגבי שולטות עם פרופיל מלא וגדוש (כי כאמור, חסר מרכיב ההיכרות המינימלית) וקל וחומר לגבי כאלו עם פרופיל ריק.
בנוסף, דרישה כזו מבטלת מראש מרכיבים אחרים שיכולים להוביל להיכרות טובה, למשל כימיה, אינטרקציה, ומעל הכל - כנות. כשאני פונה למישהי לראשונה בצ'ט בשאלה "מה שלומך?", אני באמת מתעניין בשלומה. הרבה יכול להתפתח מהדבר הקטן הזה, או מדברים כנים כלליים אחרים (ואכן התפתח). דווקא זה שם את הפוקוס על היכרות אישית יותר, כבני אדם, ולא ככלים לסיפוק פנטזיות חד צדדיות או הדדיות, אבל זה לחלוטין לא עומד בדרישות שהצבת כאן.
ברמה הפרקטית, יש אנשים שפשוט קשה להם לכתוב על עצמם, או לתמצת את עצמם ואופיים בכמה שורות בפרופיל. יש אנשים שגם אם יקראו פרופיל מפורט של מישהי, זה לא בהכרח ייתן להם תמונה מסוימת, או תמונה כלשהי לגביה. זה יכול לנבוע מהמון סיבות. דרישה כמו שהצגת כאן (ואת לא היחידה, כמובן) מבטאת בעיניי שאיפה למידע מושלם כמיטב המסורת הקפיטליסטית, בטרם יחליט אותו צד מה לקנות (או בענייננו, האם "שווה" לטרוח לענות).
מעל הכל, ברמה האישית, התעלמות מראש היא דבר מגעיל. אם אדם פונה למישהי (או להפך, העברית כופה עלינו מגדריות מובנית) - אפשר לכבד אותו על פנייתו ולומר שאין עניין. כמובן שזה לא תקף לפניות גסות רוח.

וכן - אני מודע לכך שהרבה מאוד פניות כאן מגברים כלפי נשים הן לא ראויות, או נובעות משאיפה חד צדדית למילוי צרכים של הפונה, בעודו מחפש כלי לסיפוק צרכיו. אני גם מודע לכך שייתכן שמישהי כאן תהיה מוצפת בפניות שהיא לא יכולה להספיק לענות להן, וגם לא תרצה. דווקא זה מוכיח את הנקודה שבשורה התחתונה, הכל נובע מיחסי הכוחות. נשים (בכלל, לא רק שולטות) מקבלות כאן המון פניות מגברים, בעוד גברים (ולא רק נשלטים) מקבלים מעט פניות מנשים. זה מה שמאפשר לאישה באשר היא אישה כאן להציב דרישות כאלה. בעיניי צריך להיות מודע לכך שדרישות אלה נובעות בסך הכל מההיצע והביקוש, והן לא תנאי מהותי, ובטח לא הכרחי, להיכרות טובה.

א'.
מפית​(אחר)
לפני 8 שנים • 11 באוק׳ 2015

ועם זאת, ותוך כדי סיכון עצום על כל הסיכונים שכבר לקחתי.

מפית​(אחר) • 11 באוק׳ 2015
אני מרגיש שאת מצפה מאיתנו למשהו שלא בטוח שאנחנו מסוגלים לתת. הרי את רואה שכמה שאנחנו אנשים טובים, עדינים ונאורים, מגיעה נקודה מסויימת שבה אנחנו כבר לא חושבים. המשחק בנינו הוא רק מי מגיע לנקודה הזאת קודם, כלומר מאוחר יותר. מישהי שאני מאוד מעריך אמרה לי פעם שכל הגברים צריכים להסתובב עם חגורת צניעות. והיא צדקה כמובן, הו כמה שהיא צדקה, היא צדקה בגלל שאת מכירות אותנו כל כך טוב, אני נפעמתי מהישירות ויותר מהנכונות של דבריה.
ובכל זאת, אנחנו לא חיות (יש בניכן כאלה שחושבות שכן), אנחנו צריכים לגלות שליטה ואיפוק, אז מה חידשתי פה בעצם. הרי זה מה שאתן דורשות! 
אז גם לנו יש בקשה צנועה (אם אפשר), תעזרו לנו, תדריכו אותנו, הרי רובנו רוצים לעשות למענכן, תעזרו לנו ...
בבקשה ...