שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מציאת פרטנרית שולטת-משימה לא קלה בכלל!

שוברת שגרה​(שולטת)
לפני 8 שנים • 17 בדצמ׳ 2015

אני מציעה לך לנסות לבד ולא לסמוך על ניסיונם של אחרים.

שוברת שגרה​(שולטת) • 17 בדצמ׳ 2015
כי אין לך מושג מי מהם, מה ה"עמל הרב" שהם טוענים שהם חווים ואיך הם בכלל פונים ואם בכלל יש להם מה להציע.
דע כי כמות השקרנים, טיפשים, עילגים, חסרי כבוד וחסרי כיבוד גבולות הידועים מראש ע"פ כרטיסי הנשים באתר הזה - היא לא מעטה
ולעומתם, יש יהלומים שמצליחים למצוא פרטנרית וטוב להם ולהן.
הכל - אינדיבידואלי.
בהצלחה.
Conundrum
לפני 8 שנים • 18 בדצמ׳ 2015

הכל מתחיל מתפיסה שונה בעולם הוירטואלי

Conundrum • 18 בדצמ׳ 2015
אם תתחיל לדבר עם מישהי במועדון או בר, היא תגיב לשפת הגוף שלך ולצורת הדיבור שלך ואולי תתעלם מכל מיני הגדרות שהיא מחפשת.

בעולם הוירטואלי זה שונה. אין שפת גוף וצורת / טון הדיבור שלך נתפסת בצד השני לפי איך שהצד השני קורא זה.
כאן יותר קל לאנשים להגדיר מינימום של גיל/גובה/רמת שיזוף/משקל וההחלטה היא הרבה יותר שטחית. העובדה שכאן תהיה כמות גדולה יותר של פונים נותנת את האשליה שאפשר למצוא את הפרטנר המושלם שמתאים בדיוק לפנטזיה שאותה מחפשים וזה בדרך כלל לא תואם למציאות.

דוגמה קלאסית תהיה "גבר דומיננטי ביום יום אבל מהיום הראשון יתרפס ויפול לרגליי"
יכולות להיות כאן שתי תוצאות.
1. גבר דומיננטי עם אגו גברי מינימלי, לא יהיה מסוגל פשוט לעשות כל דבר מתי ואיך שאומרים לו. יש כאלה שהם פחות דומיננטיים שכן יהיו ככה, אבל זאת כבר לא הפנטזיה שהיא מחפשת.
2. הגבר כן דומיננטי וכן יעשה את מה ואיך שאומרים לו, אבל אצלו זה יהיה ממקום של בחירה אישית שלו וידיעה שכשמשהו לא מתאים לו הוא יכול לחתוך וללכת. זה יהיה ממקום של לספק את הצורך שלו בלבד להיות נשלט ולא ממקום של לרצות מישהו אחר. זאת לא באמת שליטה שאמורה להבנות עם הזמן.
במקום משהו משמעותי, זה מסתיים בעוד סטוץ.
וככה הגלגל מתגלגל, התסכול גובר והסבלנות נגמרת.

בקיצור, מאוד קל בעולם הוירטואלי לחשוב ולפנטז שאפשר למצוא בדיוק את הבן/ת זוג שאנחנו רוצים בלי להתפשר על כלום.
slave for ever​(נשלט)
לפני 8 שנים • 18 בדצמ׳ 2015
slave for ever​(נשלט) • 18 בדצמ׳ 2015
אני התייאשתי מרוב הנשים השטחיות בכלוב (לא מדבר על התפוסות), ואפילו ערכתי את הפרופיל בהתאם, עד שמצאתי את הגבירה שלי.

וכפי ששוברת שיגרה כתבה לך, הדבר היחיד שמלכה שמגשימה לך את הפנטזיה זה להיות עבד בלבד. שאר הדברים זה לפי ההחלטה שלה ולא לפי מה שאתה מפנטז עליו. 

אם אתה רוצה מישהי שתגשים לך את הפנטזיות אחת לאחת, לך למלכה בתשלום. 
רב בריח​(נשלט)
לפני 8 שנים • 18 בדצמ׳ 2015

יודע מה ...

רב בריח​(נשלט) • 18 בדצמ׳ 2015
זו אכן משימה קשה אך אפשרית..
לפעמים זה קורה בלי שנשים לב . פתאום אתה מתעורר משינה כי לא נרדמת והולך לצאט של הכלוב ואז שם בין כל השמות אתה מקליק על שם ומפתח שיחה . לפעמים זו סתם שיחה ולפעמים היא מתפתחת למשהו יפה וגדול .

דווקא כשלא באים בהצהרות ומתעלמים מדפי פרופיל שמלאים בסימני אזהרות למיניהן : " לא מעוניינת בנשואים,קירחים גמדים שעירים וכו " ובכל זאת שולחים הודעה רגילה במטרה לשוחח או מגיבים בצורה פרטית בצאט לאיזה משפט שאותה שולטת זרקה, לפעמים זה עושה את ההבדל. פתאום היא שמה לב אליך. פתאום היא לא רואה פניה מטומטמת שהיא פוגשת כל דקה. פתאום אתה לא מישהו ש"מאיים" עליה בהיכרות. אתם מחליפים כמה משפטים וכמה אייקונים של חיוך ופתאום נוצר קליק .

כמה ימים אחר כך בטח תפגוש בה שוב ותשוחחו . אתה כבר תהיה פנים מוכרות עבורה ויהיה יותר קל לשוחח איתה. מכאן והלה בלי שתרגיש רשימת הגבולות שלה תתגמש. פתאום זה יהיה בסדר לא להיות אליל נורדי רחב כתפיים וכחול עין. פתאום זה שאתה מכפר סבא וקרוב אליה יהיה יתרון .
בקצרה אל תבוא בהצהרות וכוונות חיפוש. פשוט תהיה עצמך. פתח אופי ואישיות ויכולת לסקרן והשמיים הם הגבול  icon_smile.gif
לכלוכית השרמוטה​(אחר)
לפני 8 שנים • 19 בדצמ׳ 2015

חבר יקר...

חבר יקר, אני מבין אותך כי אני נמצא באותו המצב, בחור קינקי שמחפש זוגיות ולמרות שאני מחפשת שולטת/ מתחלפת אני מגיע למסקנה שלא דרך האתר אני אמצא ופשוט התחלתי להשתמש בו בעיקר בבלוג ולעלות תמונות שאני לא יכול במקומות אחרים- בקיצור להיות 100% אני.
אני מאמין שכל בחורה שתמצא בחוץ אתה תוכל לגרום לה להתחבר לנושא, השאלה היא האם יש לך כח לחפש בחוץ? נרצה או לא האתר הזה לא מיועד לכך שגברים ימצאו בו את אהבתם, האתר מיועד לנשים שמחפשות ותאמין לי שהן מוצאות! וכך היה וכך תמיד יהיה- לדוגמה יש לי ידידה שהתחברה וכבר מצאה מעל 6 גברים נשלטים שהפכו עולמות למענה בזמן שאני ממשיך להיות סביב המקלדת. העצה הכי טובה שלי בשבילך היא אל תחפש כאן! צא ותחייה כי אסור להישאב לכאן במטרה לחפש מישהי קבועה- אם אתה מסתפק בחד פעמי ולא אכפת לך החיבור הרגשי אני בטוח שתמצא....

בכל מקרה המון בהצלחה ואני ממש מקווה שכל מה שכתבתי יתברר כלא נכון ושבאתר יש עשרות נשים שמחפשות את הגבר הרגיש, האכפתי והמפנק....
חבר כנסת צייתן
לפני 8 שנים • 19 בדצמ׳ 2015

קל מאוד. הבעיה היא שהאיכות על הפנים.

חבר כנסת צייתן • 19 בדצמ׳ 2015
אפשר לומר שיצא לי לפגוש כמעט את כל השולטות כאן. בעבר ובהווה. אני יכול להגיד לך שרובן על הפנים! ופעם אחת נפגשתי עם שולטת ככ מדהימה הבעיה מבחינת מראה זה הרתיע אותי לגמרי! ובעבר הרחוק הייתי בקשר עם שולטת בשם שיר לא אכתוב משפחה, שהיא השולטת הכי מדהימה ומקסימה שאיי פעם הכרתי אישה עם לב זהב! וחכמה! וכל מה שגבר צריך יש בה. לצערי הייתי צעיר יותר וטיפש ולא הערכתי מספיק ועכשיו אני מבין מה הפסדתי... אין ספק שאם אראה אותה שוב אודה לה על הכלכי היא אישה זהב!
פייה{O}
לפני 8 שנים • 19 בדצמ׳ 2015
פייה{O} • 19 בדצמ׳ 2015
חבר כנסת צייתן -

אני חייבת לשאול,
בכנות -
אתה אורן חזן??