צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ילדת הסיקרט - סיפור אירוטי [פרק 1]

petka11​(שולט)
לפני 7 שנים • 28 במאי 2016

ילדת הסיקרט - סיפור אירוטי [פרק 1]

petka11​(שולט) • 28 במאי 2016
אז כתבתי בזמנו סיפור אירוטי, קרוב ל 6 פרקים, ועם שאר הפרקים בתכנון.
אשמח לקבל הערות מכל סוג, החל מלשוניות ועד שגיאות כתיב .

ומחפש עורכ/ת לעריכה קבועה עם מישהו/י מעוניינ/ת icon_smile.gif

פרק 1 – המפגש

הכרתי אותה בסיקרט, תוכנה אנונימית לשיחות, היא הייתה בתולה בת 18.
ענתה לאיזו הודעה שכתבתי, על זה שאני מחפש מישהי למשחקי שליטה.

הייתה מאוד לחוצה, הגיעה ממשפחה יחסית מסורתית, לפחות בתפיסת החיים שלה.
לא אוננה בחיים או חוותה משהו מיני, אבל תמיד אהבה גברים שמבוגרים ממנה.
אני כמעט פי שניים גדול ממנה, והיא סיפרה לי כמה זה מחרמן אותה לדמיין אותה איתי, כמה זה עושה אותה רטובה ושהיא אפילו לא יודעת מה לעשות עם זה איך להפסיק את החרמנות הזו.

היא ביקשה שאלמד אותה לאונן בפעם ראשונה שדיברנו, ביקשה שאגיד לה מה לעשות.
סירבתי, אמרתי שאני רוצה שהיא תהיה חרמנית, שתשמע ותדמיין את המפגש שלנו, שתקרא את כל מה שאני כותב לה ותדמיין את זה, ולא תיגע בעצמה. כתבתי לה הרבה דברים, דברים מיוחדים, במיוחד בשבילה. אחרי יומיים היא ביקשה להיפגש, אחרי שלושה ימים כבר התחננה, אחרי שבוע אמרה שהיא רוצה שאני אהיה הגבר הראשון שלה, כבר בדייט הראשון. ביקשה שאקח אותה אלי ואעשה איתה כל מה שאני רוצה.

נפגשנו יום למחרת, היא הגיעה עם שמלה ארוכה, בלי תחתונים, אחרי שהכינה את עצמה פיזית ונפשית.
הלכנו לבית קפה, דיברנו על הכול, על החיים, על לימודים, על עבודה, על משפחה.
הצעתי לה לבטל את המפגש אצלי עכשיו שהיא ראתה אותי במציאות, היא התעקשה ואמרה שעכשיו היא עוד יותר רוצה לבוא אלי.

עשינו עוד טיול, טיילנו בעיר. הרגשתי כמה היא מתרגשת ואיך הלב שלה דופק.
נהניתי למשוך אותה, לתת לה לצפות, להתרגש. בסוף הגענו אלי.

היא ממש התרגשה חשבה שאקח את בתוליה, חשבה שאגע בה ואתן לה לחוות אורגזמה בפעם ראשונה בחייה. היא לא ידעה שאני אכן מתכוון לגעת בה, אבל לא לתת לה לגמור, שלא לדבר על לקחת את בתוליה.

הרמתי אותה על הידיים, הרגשתי אותה נמסה בהם, היא חיבקה אותי והניחה את ראשה על הכתף שלי ונשמה ממש ממש עמוק. הבאתי אותה לחדר שינה, השכבתי אותה על המיטה והתחלתי לחמם אותה.
עשיתי הכול לאט ובעדינות. נישקתי אותה בשפתיים, על השכמות, ליטפתי לה את השיער, את הגב, את הידיים, את הירכיים, הקפדתי לא לגעת לה בחזה או בין הרגליים.
אחרי כמה זמן כשהיא ניסתה להוביל את היד שלי בין הרגליים שלה, העברתי את ידיה מעל הראש שלה והחזקתי עם יד אחת ועם השנייה המשכתי לגעת, ללטף. כל הזמן הסתכלתי לה בעיניים.

אחרי שהיא כבר התחילה לגנוח מהנגיעות התחלתי לגעת לה בחזה. בהתחלה דרך הבגדים, אבל לא נגעתי בפטמות שלה, רק בחזה מסביב. הורדתי לה את השמלה, ואת החזייה, התחלתי לנשק לה את החזה, לנשוף על הפטמות, ראיתי אותן נעמדות מכל נשיפה שלי, הרגשתי איך נהיה לה עור ברווז בכל הגוף. התחלתי ללקק אותן.

ליקקתי אותן, חקרתי לה את הפטמות בעדינות, בהתחלה בנגיעות קלות, בקצה, ואז מסביב, הלוך ושוב. הרגשתי אותה מנסה להתקרב אלי, מעקמת את הגב, הפסקתי. חיכיתי שתשכב והתחלתי שוב. בהתחלה פיטמה ימנית, ואז שמאלית ואז שוב ימנית, כל פעם יותר חזק, מצצתי אותן קצת יותר חזק, לחצתי עם הלשון, אפילו נשכתי אותן קלות. שמעתי אותה מבקשת שאנשך יותר חזק אבל לא הסכמתי. הסתכלתי לה בעיניים ואמרתי שהיא תצטרך לבקש יותר יפה.
שמעתי אותה מתחננת, אומרת שתעשה הכול, כל מה שארצה.
אמרתי לה שהיא גם ככה עושה את כל מה שאני רוצה. ראיתי רגע של בלבול וחוסר אונים בעיניה, ושוב היא לחשה "בבקשה..".
נישקתי אותה ומשכתי את היד שלי כלפי הכוס שלה,. עברתי אותה על כל הגוף, דרך מרכז החזה, על הבטן, התעכבתי מעט על הפופיק. ניסיתי אפילו לדגדג אותה אבל מרוב שהיא הייתה חרמנית היא רק הזיזה את הגוף שלה כלפי. היא נהנתה מכל רגע של מגע.
הגעתי למפשעה, הזזתי את היד ממרכז הגוף לכיוון הירכיים שלה. היא ניסתה לפתוח את הרגליים כדי שהגיע לכוס שלה, אבל ללא הצלחה.
נגעתי לה בירכיים, בחלק הפנימי שלהם. התחלתי ללטף מלמטה ליד הברך ועליתי לאט לאט לכיוון הכוס שלה, אבל לא הגעתי עד אליו. עברתי לברך השנייה שלה, ושוב התחלתי לעלות לאט לאט למעלה, עד שאני כמעט נוגע לה בכוס, ושוב עצרתי ועברתי לברך הראשונה.
אחרי כמה פעמים כאלו נגעתי בו "בטעות", הרגשתי איך היא מגיבה בכל הגוף לנגיעה הקלה הזו, קצת רועדת, נצמדת אלי יותר מוציאה את האוויר מהריאות. המשכתי ללטף אותה מסביב בלי לגעת בכוס, ליטפתי את הבטן למטה, כל פעם קרוב יותר לכוס שלה. כל פעם שהייתי מתקרב היא הייתה נושמת יותר מהר, הלב שלה היה דופק יותר מהר.
כשלא היה כבר לאן להתקרב וכמעט נגעתי לה בשפתיים - עצרתי. שמעתי גניחת אכזבה קלה.

נשכבתי לידה, כך שהפנים שלי קרובות לפנים שלה, והיד יכולה להגיע בקלות לכוס שלה. הבאתי את היד לשפתיים שלה, לפה שלה, אמרתי לה שתמצוץ לי את האצבעות.
היא הרימה את הראש תפסה את האצבעות עם השפתיים והתחילה מיד למצוץ אותן.
היא ליקקה אותן, מצצה אותן, שיחקה בהן עם הלשון. כשמשכתי אותן החוצה היא לא רצתה לעזוב המשיכה למצוץ כמה שיכלה עד שהן נשלפו וכמה טיפות טפטפו לה על השפתיים. היא נראתה ממש סקסית ככה, מבט חרמן, שפתיים מלאות וחמות עם כמה טיפות של נוזל עליהם. הורדתי את האצבעות הרטובות כלפי הכוס הקטן שלה והנחתי את היד עליו, בלי לזוז.

הוא היה רטוב וממש חם, באמת שלא היה צורך בשום רוק. אחרי כמה שניות שלא הזזתי את היד התחלתי להזיז אותה בעדינות, רק כלפי מטה ומעלה, בלי ללחוץ. אבל ישר הרגשתי איך היא מתרגשת, איך היא נהנית. ברגע שראיתי שהיא סגרה את העיניים מיד הפסקתי, משכתי את היד הצידה, היא פתחה אותם בבהלה עם שאלה "למה?" בעיניה. אמרתי לה שתסתכל לי בעיניים בלי הפסקה, שאני רוצה לראות אותה נהנית, לראות אותה מתרגשת, לראות אותה חווה כל שנייה ושנייה של המגע שלי, לראות אותה גומרת בסוף ולהביט לה בעיניים בכל רגע ורגע.

התחלתי שוב לגעת בה, יותר חזק, ראיתי את הפה שלה נפתח בזמן שהיא נושמת עמוק את הגב שלה מתעקם מעט את העיניים שלה חצי נסגרות. אבל בכל פעם שהיא הייתה מגלגלת את העיניים או מסיטה את המבט הייתי מפסיק, אחרי כמה פעמים היא פחדה לזוז.
עם היד השנייה התחלתי לשחק עם הפטמה שלה. ברכות לעבור עליה עם האצבעות, לשחק בה בין האצבעות לי, ללחוץ קצת, לצבוט. אחרי כמה זמן לחצתי עליה חזק יותר אבל היא רק התחרמנה מזה.
עם היד השנייה הפסקתי ללטף את הכוס שלה והתמקדתי בדגדגן.

שיחקתי בו, ליטפתי, עשיתי תנועות סיבוביות ואפילו הבאתי לו כמה מכות קלות. היא רק גנחה "כן"  ו"עוד" כל פעם. נישקתי אותה, נישקתי אותה והיא כל כך רצתה את זה, הרגשתי כמה היא הייתה רעבה לנשיקה הזו, כמה היא רצתה אותה.
הרגשתי איך היא טורפת אותי בזמן שאני משחק מהר יותר ויותר בדגדגן. היא ליפפה את הידיים שלה סביב הצוואר שלי. הרגשתי אותה גונחת בזמן הנשיקה ומעקמת את הגב שלה עוד יותר, הרגשתי איך היא מתקרבת לאורגזמה. הגברתי את הקצב.

אחרי כמה זמן היא הפסיקה לנשק, הרגשתי אותה מעקמת את הגב יותר חזק, מטילה את הראש אחורה, רק היד שלי מחזיקה אותה מלמטה בגב. הרגשתי שהיא עמדה לגמור בכל שנייה. עמדה לגמור, כי הפסקתי מיד. היא נעצרה ככה עוד כמה שניות, הרגליים שלה רועדות, כל השרירים מתוחים, ואז נפלה חזרה על המיטה.
"אמרתי לך שאני רוצה להסתכל לך בעיניים ברגע שאת גומרת, לא ?" היא לא ענתה כלום, רק חיבקה אותי חזק בצוואר, הצמידה את המצח שלה אל שלי כך שהעיניים שלה יהיו מול העיניים שלי ולחשה שהיא לא תעזוב אותי עד שאני אתן לה לגמור.

חייכתי, התחלתי שוב לשחק לה בדגדגן, יותר חזק ויותר מהר מההתחלה, היא התאמצה להסתכל עלי, נשמה עלי, נצמדה אלי עם הגוף שלה. התחילה שוב להתקרב לאורגזמה.
עצרתי.
חיכיתי כמה שניות והתחלתי שוב. היא גנחה, התפתלה והמשיכה להסתכל בעיניים שלי. הבאתי אותה שוב קרוב מאוד לאורגזמה, ושוב עצרתי.
כל פעם היא הגיע לסף האורגזמה תוך זמן קצר יותר ויותר, כל פעם היא לא ידעה האם היא הולכת לגמור או לא, ואם כן אז מתי. נהניתי מכל שנייה, מכל תגובה שלה, מכל גניחה מכל אכזבה ומכל ציפייה חדשה.

אמרתי לה שאני הולך לספור מ 10 עד 1 ואז אגיד לה לגמור, והיא חייבת לגמור בזמן. ולא לפני.
הבאתי אותה שוב פעם קרוב.
ממש לגבול, והורדתי את הקצב, החזקתי אותה שם, והיא השתדלה, השתדלה לא לגמור לפני שאגיד לה.
התחלתי לספור, לאט.

10 -  ראיתי איך היא מתאמצת, איך כל שריריה מתאמצים

9 - נושמת עמוק

8 - מחזיקה את הצוואר שלי יותר חזק

7 - שמעתי קליקים מהאצבעות שלה ברגליים מרוב שהיא מאמצת אותם

6 - נשכה את השפה שלה

5 - גלגלה את העיניים שלה לשנייה וחזרה להסתכל לי בעיניים

4 - עצרה את הנשימה שלה

3 -  כל הגוף שלה באוויר, רק העקבים על המיטה והיד שלי מתחת לגב

2 - מתחילה לחייך , העפעפיים שלה רועדים

1 - פותחת את הפה

עצרתי.

עברו כמה שניות כשאנחנו במצב הזה, לא זזים, היא ממש על הקצה, כל הגוף שלה מתוח והשרירים שלה מתאמצים, ואני מחזיק אותה שם, על קצה האורגזמה, בלי שום גירוי, בלי שום מגע.
אחרי כמה שניות כל השרירים שלה נרפו והיא נחתה. השכבתי אותה חזרה על המיטה.
היא הסתכלה עלי במבט קצת מוזר, קצת עייף ומאוד מאוד חרמן ומלא תשוקה.

אמרתי לה שהיא שלי ואני אחליט מתי היא תגמור, איך תגמור ואיפה תגמור.
ואני לא רוצה שהיא תגמור עכשיו.
היא נישקה אותי, נישקה בעדינות, הסתכלה שוב עלי אמרה לי שהיא אוהבת אותי, ושוב פעם נישקה.

התחבקנו, שכבנו מחובקים הרבה זמן, ואז הלכנו לישון.
היא נצמדה אלי והרגשתי שהיא מחייכת, שמה רגל אחת שלה עלי וגם יד אחת.
לחשה לי שזה היום הכי טוב שהיה לה בחיים.
אמרתי לה לילה טוב, וכיביתי את המנורה הקטנה ליד השולחן.
הרגשתי איך היא מתחילה להירדם.
היא הרי חשבה שהכול נגמר להיום.
אבל לא כל דבר נגמר כל כך מהר..

---ההמשך יבוא---
    התגובה האהובה בשרשור
petka11​(שולט)
לפני 7 שנים • 28 במאי 2016
petka11​(שולט) • 28 במאי 2016
תודה icon_smile.gif

זה לא אמור להיות הכי מציאותי , אבל לא חשבתי שלא מציאותי בעליל