ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ילדת הסיקרט - סיפור אירוטי [פרק 2 - חלק ב']

petka11​(שולט)
לפני 7 שנים • 4 ביוני 2016

ילדת הסיקרט - סיפור אירוטי [פרק 2 - חלק ב']

petka11​(שולט) • 4 ביוני 2016
פרק 2 - חלק ב'

היא הסתנוורה מעט מהאור של המנורה שהדלקתי, מצמצה, העיניים שלה היו מעט אדומות, עם קצת דמעות, אבל מלאות תשוקה. היא ניסתה להגיד "תודה" דרך הגאג.
הסתכלתי לה בעיניים, הבאתי לה טפיחה קלה על הלחי, ועוד טפיחה, ועוד. היא נהייתה קצת אדומה, ירדתי לכיוונה וליקקתי לה את הלחי, קצת חזק, קצת אגרסיבי. כשהלחי היה מלוקק המשכתי עם הלשון לכיוון האוזן שלה, החזקתי לה את הראש שלא תזוז.
הבאתי לה לק קטן על האוזן, היא ניסתה לצווח, כל העור שלה הפך לעור ברווז. ירדתי קצת למטה ונשכתי לה את התנוך של האוזן בעדינות ומשכתי אותו טיפה.

הורדתי את היד שלי למטה לכיוון בצלעות שלה, והתחלתי ללטף אותה ממש בעדינות, עם בכריות של האצבעות. זה דגדג אותה, דגדג וגם חירמן בו זמנית. החזקתי לה את הראש חזק עם היד השנייה,  ושמעתי אותה מנסה לצחוק, זה היה ערבוב של גניחות ושל צחוק. הרגשתי איך היא רועדת מרוב טירוף חושים. אחרי איזו דקה העברתי לה עוד לק על האוזן, והפסקתי לדגדג אותה בצלעות, הסתכלתי לה על הפנים ראיתי אותה אדומה, מחויכת, עם דמעות בעיניים.
סובבתי לה את הראש לצד השני, ועשיתי לה פווו~ בתוך האוזן, שלא תישאר בודדה. מזלי שהיא עדיין הייתה קשורה, אחרת זה לא היה עובר לי כל כך בקלות.

חשבתי לפתע שיכול להיות שהיא תיחנק, והורדתי לה את הגאג, היא נשמה בכבדות, מהר ועמוק. היא הסתכלה עלי ואמרה לי עם חיוך שאני משוגע. ירדתי כלפי הפה שלה, לחשתי לה שתשתוק ותציית ומשכתי את היד כלפי הכוס שלה.
החלקתי את האצבעות מעט פנימה, כדי שיירטבו ועברתי ישירות לדגדגן שלה. כל הפעולה הייתה כזאת מהירה ולא צפויה עבורה שהיא עיקמה את הגב בניסיון לברוח מהאצבעות שלי, אבל אז גנחה וסובבה את הראש שלה כלפי, הצמידה אותו לחזה שלי.

הרגשתי את השפתיים שלה עלי, את הנשימה שלה, היא הייתה מאוד חמה. איך שנגעתי בה היא התחילה לנשק את החזה שלי עם השפתיים במלאות שלה, אחרי זה היא הוציאה את הלשון והתחילה ללקק.

זה היה נעים, גם פיזית להרגיש אותה מלקקת אותי בזמן שאני נוגע בה, וגם מנטלית להרגיש את כל השליטה עליה, ואיך היא מנסה לעשות גם משהו עבורי. אבל זה לא היה מה שתכננתי לעשות לה.
הושטתי את היד השנייה  כלפי החזה שלה, ליטפתי אותו קלות עם קצות האצבעות ושוב המשכתי כלפי הצד שלה, כלפי הצלעות העדינות שמעט בלטו לה מהעור.
היא צחקקה , אמרה "די". חשבה שזה מה שיגרום לי להרפות.
במקום זה התחלתי להעביר את האצבעות עוד ועוד על הצד שלה, התחלתי ממש לדגדג אותה. היא התחילה שוב לצחוק ולצווח. הפסקתי לשנייה והגברתי את הקצב שבו אני עושה לה ביד.
היא נאנחה, נתתי לה ליהנות כמה שניות ושוב התחלתי לדגדג אותה. היא התחילה ממש לקפץ על המיטה בניסיון לברוח. זה ממש הצחיק אותה אז הפסקתי להגעת לה בכוס והתחלתי לדגדג אותה גם בצד השני.
היא כבר צחקה בקול רם, זזה מצד לצד בפרעות . עצרתי לשנייה, הסתכלי עליה , כל השיער פרוע, אדומה , מתנשפת... נישקתי אותה בפה והמשכתי לעשות לה ביד.
היא הייתה חמה יותר ממיקודם. רגישה יותר, כל הסיפור הזרים לה דם בכל הגוף.

הבאתי לה כמה כאפות עדינות על הכוס. היא רק גנחה וביקשה עוד. כשהמשכתי לגעת לה בכוס לחצתי עליו הרבה יותר חזק הפעם והזזתי את היד מהר יותר.
הגב שלה התקמר היא ניסתה לזוז לכיוון היד שלי, ואפשרתי לה את זה הפעם. היא הסתכלה עלי עם פה פתוח, הסתכלה לי בעיניים כמו שלימדתי אותה, והתחילה להתחנן:
"בבקשה אדוני... בבקשה"  
ידעתי מה היא רוצה "מה את רוצה מתוקה?" שאלתי עם חיוך
"בבקשה תן לי לגמור אדוני"
"לגמור, כבר? רק התחלנו.."
"בבקשה אדוני, אני מתחננת, אני ממש ממש רוצה"
"מממ... לא יודע לא יודע" אמרתי , והבאתי לה עוד כמה כאפות על הכוס
"בבקשה אדוני, אני אעשה הכל, הכל בשבילך.. אעשה מה שרק תרצה, אני מוכנה להכל רק תן לי לגמור"
"את בטוחה שאת רוצה לגמור עכשיו?"
"כן! כן בבקשה!"
"טוב חמודה, את ביקשת כל כך יפה... אתן לך לגמור, היום. אבל... אבל בתנאים שלי. את זוכרת מה הם התנאים שלי?"
"כן אדוני, שאני אסתכל לך בעיניים, ושאני אגמור בדיוק כשאתה נותן את הפקודה"
היא מלמלה במהירות "אדוני בבקשה, אני ממש על הסף, אני בקושי מחזיקה את עצמי"
"יופי, טוב מאוד, תחזיקי, עוד לא אישרתי לך לגמור"
"כן אדוני אני משתדלת, אבל לא יודעת כמה עוד אוכל להחזיק"
"אני רוצה שתישארי במצב הזה, שתהיי חרמנית כמו עכשיו, ושתהיי על סף האורגזמה "
"כן אדוני.."
הפסקתי לגעת בה לשנייה. הבאתי את הכרית מאחורה ושמתי לה מתחת לראש, ככה שהיא תסתכל למטה.
ירדתי למטה והתחלתי לרדת לה, ככה שמהזווית הזו אני רואה אותה, אני רואה את העיניים שלה והיא מסתכלת בדיוק לעיניים שלי. הכוס שלה היה חם, חם מאוד, הדגדגן קשיח, כולה הייתה רטובה והכל נזל ממנה.

הבאתי יד אחת מהצד כלפי החזה שלה והתחלתי לשחק בו. ושתי אצבעות מהיד השנייה הכנסתי לה מעט לתוך הכוס והתחלתי לשחק גם איתו, ממש בכניסה.
והכי חשוב ליקקתי לה את הדגדגן, ליקקתי חזק, מצד לצד, מלמעלה למטה,  בכיוון השעון, ונגד הכיוון, באלכסונים.
מצצתי אותו, לחצתי עליו עם השפתיים, משכתי בו, הזזתי את כל הראש, לחצתי והרפיתי.
היא גנחה חזק
"אני על הסף אדוני בבקשה תיתן לי לגמור אני מתחננת"
עצרתי לשנייה
"יופי ילדה טובה שלי, את תגמרי, את תגמרי ברגע שאמחץ לך את הפטמה חזק, זה יהיה הסימן שלך.. זו תהיה הפקודה שלי לגמור. אבל את לא תגמרי פעם אחת, ישר אחרי שאת גומרת אני רוצה שאת תגמרי עוד פעם. הבנת?"
"כן אדוני, אני אשתדל..."
והתחלתי שוב ללקק אותה, והיא אפילו לא זזה מהגבול, נשארה עליו.
הבטתי לה בעיניים, לחצתי את הפה חזק, ליקקתי בחוזקה, ליקקתי ולחצתי עליה.
ראיתי איך היא מפסיקה לנשום, איך הפה שלה מתחיל להיפתח, איך השרירים מתאמצים..
וברגע האמת תפסתי לה חזק את הפטמה ולחצתי, לחצתי וסובבתי אותה.

ראיתי איך הבעות הפנים שלה משתנות, איך היא מתחילה לחייך, איך עוברת לה הבעת תענוג על הפנים, איך הפה שלה נפתח לגמרי, איך היא מוציאה בחוזקה את האוויר ומכניסה שוב רק כדי לעצור את הנשימה... וגומרת.
היא גמרה חזק, היא גנחה, כמעט צרחה, הכוס שלה התחיל להתכווץ על האצבעות שלי, הרגשתי את כל השרירים שלה מתכווצים בפנים, הרגשתי את הדגדגן שלה זז מרוב הכיווצים.
זאת הייתה אורגזמה מטורפת, נמשכה כמעט דקה, אולי יותר, לא מדדתי.
אחרי כמה זמן שהכיווצים שלה כמעט נפסקו, והגוף נרפה האטתי את הקצב, כמעט עצרתי. נתתי לה טיפה להירגע היא נראתה מאושרת, מאוד שמחה ו... קצת רגישה.
התחלתי שוב להגביר את הקצב עם הלשון
"אדוני.. הוי.. אדוני, זה רגיש .. ההאה.. בבקשה.." שמעתי אותה מתנשפת
לא הקשבתי לה רק הגברתי עוד ועוד את הקצב. ידעתי שמרוב שהיא חרמנית הרגישות תעבור מהר ותהפוך לתענוג יותר גדול.
אחרי בערך דקה שהיא המשיכה להתחנן ולנסות לזוז, היא פתאום הפסיקה והתחילה לזוז עם האגן בקצב של הלשון שלי. בשלב מסוים התחלתי להרגיש שהשרירים של הכוס שלה שוב מתכווצים מעצמם לפעמים, בצורה אקראית.
"זה קרוב אדוני.. זה ממש קרוב, אני יכולה בבקשה לגמור שוב?"
תפסתי לה שוב את הפטמה ולחצתי, אבל כבר לא חזק כמו קודם, רק סימנתי לה "כן" עם העיניים, שהיא יכולה לגמור כשהיא מוכנה.
אחרי כמה זמן שזזנו באותה המהירות היא התחילה להגביר את הקצב שלה, להגביר וכמעט לזיין לי את הפה. הוצאתי את היד השנייה מהכוס שלה, ותפסתי לה את הפטמה השנייה , כך שעכשיו אני לוחץ ומעסה את שתיהן.

היא אהבה את זה, והירכיים שלה זזו יותר ויותר מהר מסביב לפנים שלי, כבר לא הצלחתי להתמקד רק בדגדגן שלה, אלא ליקקתי ממש את כל הכוס, וחצי מהנוזל שלה היה מרוח לי על הפנים ועל הזיפים. היא נשמה בכבדות, מהר, היא הזיעה ממש אבל לא הפסיקה.
היא כבר הייתה ממש קרובה, כל השרירים שלה כבר היו בשיא המאמץ מכווצים מוכנים לשחרור המיוחל, כשלפתע עצרה ומלמלה
"אדוני בבקשה אני יכולה לגמור בשבילך?"
"כן, תיגמרי בשבילי ילדה קטנה שלי, תגמרי חזק!"
והיא פשוט הצמידה את הכוס שלה לפה שלי. ליקקתי אותו. ראיתי איך הבטן שלה מתחילה לרעוד, איך הזיעה מטפטפת ממנה, הרגשתי איך הירכיים שלה מנסות להיסגר לי על הראש, היא הסתכלה לי בעיניים, הראש שלה לחץ על הכרית מאחורה בכל הכוח אבל היא הסתכלה, וגמרה.

גמרה חזק, כל הגוף שלה התכווץ בקצב של הכוס שלה עכשיו. כל הגוף שלה קפץ מעלה מטה. החזקתי את הלשון שלי עליה כל הזמן, והחזקתי אותה עם הידיים שלא תברח לי.
אחרי כמה עשרות שניות היא התחילה להירגע. ליקקתי אותה ממש בעדינות וראיתי איך כל הגוף שלה זז ורועד בתגובה. היא נראתה מותשת.

עליתי עליה למעלה, נישקתי אותה, היא נישקה אותי בקושי מרוב העייפות, קצת נשכתי ומשכתי לה את השפתיים. הם היו חמות, רכות, חרמניות.
"את נהנית מתוקה שלי?" שאלתי
"כן אדוני, מאוד.. וואו , זה היה כל כך טוב... תודה לך אדוני"
"יופי חמודה.."
חייכתי אליה, שחררתי את האזיקים בידיים, ברגליים, משכתי אותה יותר לעומק המיטה ואמרתי לה:
"עכשיו כשנהנית, גם תורי ליהנות לא? – קדימה, תורידי לי את המכנס"


--- ההמשך יבוא----

עדיין מחפש עזרה בעריכה