שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

סקר לשולטים ולשולטות: איזו התיחסות של הנשלט/ת לסבל, תעדיפו?

GOLESH​(נשלט)
לפני 7 שנים • 21 ביוני 2016

סקר לשולטים ולשולטות: איזו התיחסות של הנשלט/ת לסבל, תעדיפו?

GOLESH​(נשלט) • 21 ביוני 2016
סקר זה מיועד לך, השולט או השולטת (להלן "שולט"), ובלבד שמעולם לא נהנית להישלט.

המונח "נשלט" דלהלן, מתייחס לנשלט ולנשלטת כאחד.

המונח "סבל" דלהלן, יכול להתייחס גם להשפלה מנטאלית ולא רק לכאב פיזי.


אנא דרג/י את סדר העדיפות שלך, ביחס אל (כמה שיותר אפשרויות מתוך) חמש האפשרויות הבאות - הממיינות את סוגי ההתייחסות של הנשלט אל סיבלו :

א. מצב קיצוני, נגד הנשלט. ביתר-פירוט: לנשלט נגרם סבל בכפייה, כלומר מבלי שהנשלט יסכים לכך (כמובן זה לא BDSM).

ב. מצב קיצוני, לטובת הנשלט. ביתר פירוט: הנשלט מעוניין לסבול, משום שתוך כדי מהלך סיבלו - הנשלט פשוט נהנה מנטאלית מסיבלו הפיזי העכשוי (זהו כמובן מאזוכיזם טהור).

ג. יחסי תן וקח, ע"י סחיטת הנשלט על רקע חששו הקבוע - החומרי או המנטאלי - מהפעולות הלגיטימיות העתידיות של השולט. ביתר-פירוט: הנשלט אמנם אינו נהנה כלל מהסבל (אדרבא הנשלט רק סובל נטו מסיבלו), אך למרות זאת הנשלט מסכים להתמסר טוטאלית לשולט - רק בלית ברירה - פשוט כדי לא לספוג סאנקציות חמורות יותר: למשל, כדי שהשולט לא יפעיל באופן חוקי - כסאנקציה חומרית - את רשויות ההוצאה-לפועל כנגד הנשלט (בגין חוב גדול שטרם שולם לשולט), או כדי שהשולט לא יפרסם פומבית באופן חוקי - כסאנקציה מנטאלית - את קלונו של הנשלט (למשל את זה שהנשלט השתמט משירות צבאי), וכדומה.

ד. יחסי תן וקח, ע"י צ'יפּוּר הנשלט בתמורה קבועה - חומרית או מנטאלית - בזמן אחר. ביתר פירוט: הנשלט אמנם אינו נהנה כלל - תוך כדי עצם מהלך הסבל (אדרבא הנשלט רק סובל נטו בזמן סיבלו), אך למרות זאת הנשלט מעוניין להתמסר טוטאלית לשולט - בגלל אחת משתיים: 1. בגלל תמורה חומרית קבועה כלשהי הניתנת לנשלט שלא תוך כדי העינוי עצמו, כגון בתמורה לכך שהנשלט יקבל מהשולט מנוי חודשי קבוע לבריכה; או: 2. בגלל תמורה מנטאלית קבועה כלשהי הניתנת לנשלט כשמסתיים העינוי היומי, כגון בתמורה לכך שבְּסוֹף-כל-יום יקבל הנשלט מהשולט ציוּן (הלואי שיהיה כמה שיותר מחמיא) על "רמת ההתמסרות" של הנשלט - או על רמת "ההתנהגות המופתית" שלו תוך כדי סיבלו - או על "יכולת ההתגברות המרשימה" של הנשלט על יסוריו הבלתי נסבלים (לכן אגב הנשלט מעוניין להימנע עד כמה שאפשר משימוש במילת הביטחון כדי "לא להרוס את הציון"), או כגון בתמורה (גם כן מנטאלית) לכך שכל הדאגות וכאב-הראש והאחריות לרווחתו ולשלומו של הנשלט יוסרו ממנו ויעברו לשולט (במשך כל תקופת ההתמסרות) - מה שיעניק לנשלט (במשך כל תקופה זו אם מתעלמים מזמני העינוי) את התחושה הכיפית של חוסר דאגה מוחלט (שהרי הנשלט אפילו לא יצטרך אז לדאוג לעצמו) - כשבכך יזכה אז הנשלט בתחושה הכיפית של דרור מנטאלי מיוחד (על אף השיעבוד הפיזי במהלך תקופת ההתמסרות).

ה. סימטריה מושלמת מוחלטת: כשם שהשולט נהנה לגרום סבל לנשלט, ככה הנשלט נהנה לגרום הנאה לשולט. ביתר פירוט: הנשלט אמנם אינו נהנה מעצם סיבלו (אדרבא הוא רק סובל נטו מעצם סיבלו), אך למרות זאת הנשלט מעוניין להתמסר טוטאלית לשולט, פשוט כי הנשלט מעוניין לגרום הנאה לשולט: נניח בגלל שהנשלט הוא אלטרואיסט טהור - או בגלל שהנשלט מרגיש מחוייבות מוסרית כלפי השולט (כי נניח השולט התנדב פעם לעזור לנשלט) - או בגלל שהנשלט מעריך שרק הסבת הנאה קיצונית לשולט תקל על השולט להתמודד עם מצוקות חיי היומיום שלו וכדומה.
איש אחר​(אחר)
לפני 7 שנים • 21 ביוני 2016
איש אחר​(אחר) • 21 ביוני 2016
אני אישית מעדיף אפס סבל של הנשלטת
כל מה שאני עושה, וזה מה שגורם לי הנאה, זו העצמת התשוקה של הנשלטת עד כמה שיותר, ותפקידי הוא להיות מספיק קשוב ורגיש כדי למצוא את הדרך לשם.

אין דרך אחת לשם, כל אשה היא עולם ומלואו ואין שתי נשים שהן אותו הדבר
    התגובה האהובה בשרשור
Mary Jane
לפני 7 שנים • 24 ביוני 2016
Mary Jane • 24 ביוני 2016
אני נמשכת לטיפוסים מסוג ב' - המעוניינים לסבול, "משום שתוך כדי מהלך סיבלו - הנשלט פשוט נהנה מנטאלית מסיבלו הפיזי העכשוי (זהו כמובן מאזוכיזם טהור)". אני אוהבת אנשים מיוסרים (במידה) שמרוכזים בעצמם (רצוי לצד יכולת רפלקטיבית מרשימה ותפישה שנעה בין עגמומיות כללית לשעשוע קיומי). השילוב מזכיר לי את עצמי, וכך לא חסרים נושאי שיחה ותמיד יש במה להגות וללהג (;

גם אופציה א' כבודה במקומה מונח. עינויים מסוג זה יכולים להיות דבר נחמד, מתוק וצודק. למי שמגיע. צוררים, מיני רשעים וכו'.

הערת שוליים: אפשרות ד' היא חטא ועוון לשפה העברית - מה עם לשים איזו נקודה,  פסיקודה (נקודה ופסיק), משהו? כמה מקפים יכול אדם להכיל?! (:
opiate​(שולט)
לפני 7 שנים • 24 ביוני 2016
opiate​(שולט) • 24 ביוני 2016
B, with a very light touch of rebellion
ArchAngel​(שולטת)
לפני 7 שנים • 24 ביוני 2016
ArchAngel​(שולטת) • 24 ביוני 2016
מעדיפה שאף אחד לא יסבול ושכולם יהנו.
בלי כל מיני משחקים מסביב ובלי לסבך משהו כל כך פשוט.
הוא​(שולט)
לפני 7 שנים • 26 ביוני 2016
הוא​(שולט) • 26 ביוני 2016
זה שעולה
King of Hearts
לפני 7 שנים • 26 ביוני 2016
King of Hearts • 26 ביוני 2016
מדובר בעולם השליטה או בעולם התחתון?
Mary Jane
לפני 7 שנים • 27 ביוני 2016
Mary Jane • 27 ביוני 2016
סוג של עולם תחתון...
מיתוסית​(שולטת)
לפני 7 שנים • 27 ביוני 2016
מיתוסית​(שולטת) • 27 ביוני 2016
אף אחד מהם.
מעדיפה מאזוכיסטים אבל בלי שום דבר קיצוני.
מבחינתי בדסמ בשורה תחתונה זה כדי ששני הצדדים יהנו. אני יכולה לבקש שיעשה עבורי משהו שלא באמת אוהב או רוצה, אבל בסופו של דבר זה יוריד לי כי אז הוא עושה את זה בלי חשק. אם הוא סובל בשבילי זה בסדר עד רמה מסויימת שאחריה זה ממש לא כיף ואפילו מרתיע.