סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

משהי יכולה להסביר לי (רק מישהי. גברים לא יצליחו. סליחה)

10 sexy queen​(שולטת)
לפני 7 שנים • 14 באפר׳ 2016
10 sexy queen​(שולטת) • 14 באפר׳ 2016
קודם כל לגברים - לעולללם לא תדעו.
רחם זה דבר פנימי. מעולם לא חוויתם כאב פנימי. בחלומות שלכם לא תחוו כאב פנימי.
נשים - בלי לפגוע, מי שלקחה אפידורל לא תדע לעולם מהי חווית לידת טבעית לגמרי
היתה לי לידה לא טבעית ברמות של בדיוני. היתי 24 שעות, אגן צר פתיחה קטנה וירידת מים מוקדמת. קיבלתי זירוז ללא אפידורל בכלל!
חוויה מטורפת כואבת ברמות הרסניות.
אבל...זו היתה חוויה עמוקה חוויתי והרגשתי את החיבור לילד שלי. הרגשתי את המצוקה שלו לצאת. נכנעתי לכאב וזרמתי. צרחתי וזעקתי מכאב. באיזשהו שלב הרגשתי ניתוק מהמציאות. זו היתה חוויה מעצימה ומדהימה. מעומק הכאב התחברתי באהבה גדולה. 

לכן יקירה יש הבדל.לא שניסיתי אבל הכאב שאת מתארת הוא פיזי חיצוני ומתוך בחירה. 
לידה זה פיזי פנימי והן בו בחירה.

מה שכן, הניתוק והכניעה קיימות בשניהם רק ברמה אחרת
theragnarok
לפני 7 שנים • 28 באפר׳ 2016
theragnarok • 28 באפר׳ 2016
אני רואה חיבור כלשהו, אצלי, אבל זה קשור לצורה שאני אישית מתייחסת לסבל וכאב ולידה.

הלידה שלי, למרות שכאבה (והיא לא כל כך כאבה... הייתי על אפידורל והחלק הכואב נגמר תוך פחות משעתיים), הייתה מבחינתי חוויה מאד חיובית: כי כאב לי, אבל ידעתי שכואב לי בשביל משהו שאני רוצה, וקיבלתי תמיכה מלאה מאנשים שאוהבים אותי, ואמרו לי לאורך כל התהליך שאני עושה הכל כמו שצריך ונהדרת. ובסוף קיבלתי גורת אדם קטנה icon_smile.gif

הייתי מאד שמחה לשחזר את זה בסשן שמרגיש דומה: שכואב לי, אבל הכאב הוא בשביל מטרה חשובה (ולשמח את מי ששולטת בי זו מטרה חשובה icon_smile.gif ), ולכל אורך החוויה תומכים בי ואוהבים אותי, ואחר כך יש משהו שהוא נהדר נטו. (במקרה של סשן, אוותר על עוד תינוקת לטובת כרבולים ושוקולד icon_smile.gif )
alexandra
לפני 7 שנים • 20 ביוני 2016
alexandra • 20 ביוני 2016
הסאב ספייס היחיד שחוויתי מימי היה בסשן מחטים מאוד מיוחד. הוא החל במדיטציה עם דמיון מודרך כשהייתי מכוסת עיניים והמשיך בהכנסת המחטים באיזורים שונים ובעיקר באיזור הפיטמות שמלאות בעצבים רגישים. בהתחלה כאב אבל עם ההדרכה מהדום שלימד אותי לנשום ולהכיל את הכאב ולא להתנגד לו, לפתע זה קרה, שטף מטורף של אנדרופינים אדרנלין וסרטונין שהעיף אותי אותי לחלל. תחושת היי ששווה לקוקאין. הכאב נעלם. חיוך ענק ואופוריה הציפו אותי. 
זה משול למישהו שחווה תאונה חלילה ובהתחלה אינו חש כאב כתוצאה מהאדרנלין ומהאנדרופינים. 

אומנם לא ילדתי אבל אני מתקשה לראות את היכולת לחוש כזו תחושה פיסית מלידה. מצד שני אם לומדים איך לקבל כאב ועם המון מדיטציה אולי זה אפשרי... העניין הוא שבלידה יש המון לחצים והפרעות חיצוניות שאינם כמו בחדר שקט ופרטי עם מי שמעביר סשן. והתרגשות ועירנות. אני לא מסוגלת להשוות ביניהם.
מבולבלת88{נשואה}
לפני 7 שנים • 24 ביוני 2016
מבולבלת88{נשואה} • 24 ביוני 2016
אני לא אחראית למעשי ולמילותי כרגע, אבל ראיתי שכבר הקפיצו את השרשור לפני כמה ימים אז רק שמה שני קישורים למי שבעניין.



משככי כאבים בלידה: למה שלא תנסי אורגזמה?


לא בעצב, באורגזמה


לא קראתי את הכתבות עד הסוף, אז לא יודעת אם ממש כמו סאב ספייס... אבל נראה לי שכמו שכל אחת תחווה כל סשן אחרת, גם לידה זה ככה. (תלוי במליון גורמים, ההכנה, הבעל, הבית חולים, המיילדת שנפלת עליה, אולי לידת בית...)