ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"פתאם" גיליתי שאני כזה, שולט...

chronos​(שולט)
לפני 7 שנים • 2 ביולי 2016

"פתאם" גיליתי שאני כזה, שולט...

chronos​(שולט) • 2 ביולי 2016
שלום לכולם ובעיקר לנשלטות,

כנראה שצריכה הייתה לבוא האישה המתאימה בזמן המתאים. תמיד הייתי דומיננטי מאד ותמיד עצרתי את עצמי, פחדתי "מה תגיד עלי" זו שאיתי. וחששתי לפגוע בנשים אהובות. נשים אוהבות שאני מזיין חזק ולופת חזק ומכניע אבל זה היה לגמרי ברמה של ריקוד עדין. היה לי בלוק, עד לחברה הנוכחית. יש משהו מרתק ב"שליטה מלמטה" שלה. רוצה שאאנוס אותה, שאקח אותה בכוח. שלשום ביקשה שאשפיל אותה, ואני מגשש את דרכי פוחד לפגוע בה. כי אני אוהב ומתוך האהבה ומתוך המקומות שלי כמובן, נהנה מההתרגשות וההתפרקות שלה. ועדיין אני עוצר את עצמי.

בשיא התרגשותה שזעקה לעוד ציויתי עליה שתלקק לי את התחת בזמן שאני לופת אותה חזק וחששתי שתעיף אותי לכל הרוחות אבל השתוללה שם ואח"כ אמרה לי שזה היה נפלא.
אני עדיין מבולבל בין הצורך שלי לטרוף אותה ולשמוע האנחות והזעקות שלה, ועושה רושם שככל שזה חזק יותר היא מתמסרת יותר אבל אני חושש לעבור איזשהו גבול, לאבד את אמונה.

ולכן השאלה שלי לנשלטות, מה קורה כשזה שאיתכן מגזים? (מעבר למילת הבטחון שאני מכבד בקדושה). היא לא מוכנה להגיד מה הגבולות שלה ו"תעשה מה שאתה רוצה, יש לי את מלת הבטחון".

אני חושש מצד פראי אצלי שהולך ומשתחרר. לדוגמה, היא אוהבת להחזיק לי את הזים כשאני משתין וחשבתי להפוך את זה לכלל שהיא חייבת להחזיק לי וזה לא לבחירה. או ממש אבל ממש בא לי להשתין על השדיים שלה כשהיא באמבט אוחזת בהם כמינחה עבורי. היא רוצה שאקשור אותה (לא מנוסה וגם אני לא ממש) אבל אני רוצה לעקוד אותה ממש ולהצליף ולהביא אתה להתמסרות ושחרור שלמים.

תעזרו לי להבין מה הקטע של "אני לא מוכנה להגיד מה אני רוצה רק שתשפיל אותי ותשתלט עלי" - ואם אני אגזים? לא רוצה לאבד אותה כי יקרה לליבי.

מקווה שלא ליהגתי יותר מדי,
כרונוס
זאלופון​(שולט)
לפני 7 שנים • 2 ביולי 2016
זאלופון​(שולט) • 2 ביולי 2016
לא מעט נשלטות לא אוהבות להגיד "תעשה לי את זה ואל תעשה לי את זה", גם כי הן לא רוצות שולט בהזמנה שעושה את מה שהן רוצות אלא כזה שעושה את מה שהוא רוצה, וגם כי זה ריטואל מעייף שמי שנמצאת בעולם הזה מספיק זמן כבר חוותה אותו אינספור פעמים (השאלה "אז מה את אוהבת בבדסמ" נפוצה מאד בשלבי היכרות ראשוניים).

אף אחד לא יכול להגיד מה בדיוק הגבול שאסור לעבור ומה קורה כשעוברים אותו, בוודאי לא אצל אדם זר. השיטה הכי טובה בעיניי היא לגשש ולנסות, ברגישות, ולגלות מה עובד יותר ומה פחות. זהו תהליך שהוא מהנה בפני עצמו לטעמי. אם לא תחשוש לנסות דברים, ותעשה זאת בהדרגה בלי לקפוץ מ-0 ל-100 ותוך כדי שאתה רגיש אליה ובוחן כל הזמן איך הדברים משפיעים עליה, אני בטוח שזו תהיה חוויה טובה לשניכם, ועם הזמן תכיר אותה ברמה שכמעט לא יהיו לך עוד ספקות. עשה לה דברים שאתה רוצה לעשות ולא דברים שאתה חושב שצריך לעשות או שהיא מצפה להם (נניח, אם לא בא לך שהיא תחזיק לך את הזין כל פעם כחובה, אז אל. מה שעושה לה את זה, זה בדיוק שאתה עושה איתה מה שבא לך).

עוד שני דברים שכדאי לזכור: ראשית, כשולט כמובן שחלק הארי של האחריות לסיטואציה הוא עליך, אבל אתה לא לבד שם. אם ציווית עליה משהו מוגזם, היא תמיד יכולה להבהיר (באמצעות מילת בטחון או אמצעים אחרים) שלשם היא לא רוצה ללכת וזו האחריות שלה לעשות זאת. שנית, על פי רוב זה בסדר אם קורה דבר כזה. מותר גם לשולט לטעות, ונשלטת לא בהכרח תעזוב אחרי חוויה אחת לא טובה (ואם כן, מה זה אומר?). אם החוויה הלא טובה שלה לא נבעה מכך שהשולט היה מניפולטיבי, חסר אחריות או לא אכפתי כלפיה, אין סיבה שהיא תאבד לו.

תהנה! 
    התגובה האהובה בשרשור
chronos​(שולט)
לפני 7 שנים • 2 ביולי 2016
chronos​(שולט) • 2 ביולי 2016
הי,
תודה על התגובה המהירה, לגמרי "עושה שכל" שיש משהו מתיש במעין משא ומתן מוקדם על מה כן ומה לא; אני לא סבלן גדול לנשים מבולבלות - אז כנראה היא חכמה ממני - רק קיויתי שתתן לי גבולות גזרה. ישבתי לא מעט שעות לקרוא כאן ומצאתי הכל מהכל; בעצם לא ברור למה זה מפתיע אותי, אנשים הם אנשים הם אנשים.

אכן אתה צודק והחשש שלי שתברח מוגזם, או לחילופין והיה למרות  דבריה תחתוך מהר מלמד על חוסר יציבות שלא מתאים לי ממילא.

ויש דברים שמתבהרים לי - אני לא סדיסט, ההנאה שלי היא מההתמסרות המוחלטת מהידיעה שהיא, בזמן ובמקום הזה שלי בלבד - ומהשחרור המלא שלה. אני לא סגור על ה"להשפיל". דבר אחד שביקשה כנראה לא אוכל לעשות - לסטור לה בפנים בחזקה. לא יודע למה אבל אני יכול לדמיין לאחוז חזק מאד והשאיר סימנים מחליפי צבעים  (אני איש  גדול וחזק) ועוד דברים אבל לא להכות ממש ביד פשוטה או באגרוף - וכנראה גם לא כל מה שקשור בשבירת העור או דם. 

סקס תמיד קרוב למחשבותינו אבל יש לנו גם זמן זוגי ונילי לגמרי - מוזיאונים ובילויים ושיחות נפש. אבל היא, בשביל להרגיש אישה לגמרי צריכה מה שצריכה - וזה מתאים לי מאד.

שאלה - ראיתי שיש סדנאות קשירה - ורציתי לשאול מי שהיה שם (אולי בשרשור נפרד?) איך האווירה במקום? והדסקרטיות.

תודה,
כרונוס
הוא​(שולט)
לפני 7 שנים • 2 ביולי 2016
הוא​(שולט) • 2 ביולי 2016
אל תתקבע ואל תתבצר
פתיחות ותקשורת זה שם המשחק
פתיחות להעז להכנס למקומות שמסקרנים לך בהנחה שזה אכן מסקרן ולא כי אתה מחוייב לרצות אותה פן "תפוטר".
וזה טבעי ומובן שיש עכבות ומחסומים בהתחלה (לי לקח שנתיים להוריד את הסטירה הראשונה)
אחד הדברים המהנים ביחסי שליטה זה העיסוק באופן יצירתי בשחיטת פרות קדושות, טאבו וכד.
תתנסה במינונים נמוכים תצבור שעות טיסה ובטחון ללכת עוד קצת
תחשף לסשנים בקריאה או סרטונים עם אלמנטים שונים שיתנו לך השראה
תלמד לסנן מה מדליק ומה מכבה ותישם לאט
והכל בתקשורת טובה נטולת האשמות הדדיות.
chronos​(שולט)
לפני 7 שנים • 3 ביולי 2016
chronos​(שולט) • 3 ביולי 2016
ראש טוב - קניתי - תודה
Masterspitbul
לפני 7 שנים • 3 ביולי 2016
Masterspitbul • 3 ביולי 2016
כמו שהיא אמרה, פשוט תשתלט עליה. נשמע לי שהיא אוהבת גם שליטה מנטלית. אולי כדאי שתתחיל משם... 
לתת לה משימות באמצע היום, כשהיא בעיסוקים שלה ולראות כמה היא נהנית מזה. 
אם קשה לך עם השפלות, תתחיל בעדינות... נגיד כשאתם הולכים ברחוב 'תצעיד'  אותה שתי צעדים לפניך או אחריך ותגיד לה ללכת עם הראש למטה. 
עם הזמן והפתיחות זה יהיה לכם מושלם ביחד. 
chronos​(שולט)
לפני 7 שנים • 7 ביולי 2016
chronos​(שולט) • 7 ביולי 2016
לא.
רק חודש ביחד, וכפי שכתבתי העניין פשוט מתפוצץ בנו..ואנחנו רק בהתחלת הלימוד. 
מעניין - למה שאלת? ראיתי את הפרופיל שלך - מנסה לדמיין קשר נשוי כל כך אינטנסיבי - וואו.
Master Maor​(שולט){הפוכית}
לפני 7 שנים • 7 ביולי 2016
שאלתי כי תקשורת זה הדבר. יש לי הצעה בשבילך, תן משימה לנשלטת אחרי כל סשן למחרת היא חייבת לכתוב לך מייל, ארוך ומפורט על כל מה שהיה. במיוחד רגשות, מה הרגישה בכל רגע. הקפד לקרוא הער על דקדוק ושגיאות כתיב ושלח לה הערות אם לא פרטה הכל. 

בכתב, לפעמים, יותר קל להתבטא. יש סיכוי טוב שתלמד הרבה, מנסיון שלי הרבה פעמים הופתעתי. 

זה טריק קטן ונחמד. דורש השקעה, שלך בעיקר, לקרוא ולהגיב על הכל, ששכרו בצידו. 

מאסטר מאור
chronos​(שולט)
לפני 7 שנים • 10 ביולי 2016
chronos​(שולט) • 10 ביולי 2016
רעיון יפה.