סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

במי לשלוט?

kaly
לפני 7 שנים • 21 בספט׳ 2016
kaly • 21 בספט׳ 2016
אני לא בטוחה שיאהבו מה שאני הולכת לכתוב אבל....

בדיוק מהסיבות של מה שכתבת על לקיחת השליטה אני לא מאמינה במילת ביטחון. לא מאמינה בבטוח שפוי ובהסכמה.

לא אוהבת את כל הרומנטיזציה הזו שנכנסה לעולם של שליטה....

אבל זו אני. icon_smile.gif
Gia X
לפני 7 שנים • 21 בספט׳ 2016
Gia X • 21 בספט׳ 2016
קראתי את השרשור וזה תמיד מעניין להתמקד דווקא במנגנון המנטלי שפועל באופן שונה אצל כל אחד וכן, בגסות אפשר לחלק את הגישה לשליטה שניתנת ושנלקחת. 
קצת קשה לי עם ההגדרות של "שליטה אמיתית" וכל הספקטרום של המעשים שהמונח הזה מכיל ואף אומר בשיפוטיות - "גורר" בתוכו. אני מאמינה ששליטה אמיתית זאת שליטה של שופט שמטיל סנקציה על אדם והופך אותו לאסיר, היינו - כופה על אדם שהיה חופשי עד כה, שגרה שלא בחר בה על כל המשתמע מכך. זאת שליטה אמיתית. כל השאר - זה משחק ובדס"מ עבורי זה משחק תפקידים ומאחר שכך - כששולט/ת משחק/ת את תפקיד האל/נסיכה/מלכה/אדון וכד' אל לו לשכוח שזה שנמצא מולו/ה הוא בן אדם חופשי, בעל אישיות, צרכים ומוזיאון שלם של הגדרות, מוסר, זכרונות וקווים אדומים שתקפים עבורו ואולי עבורו בלבד, אבל הם תקפים והם מהווים את היסוד של אישיותו. 
כשאנחנו לוקחים שליטה ומחליטים להזיז את הגבולות של האדם, אנחנו לא יכולים לדעת מה נמצא שם מעבר. ושם, מעבר לגבולות שהאדם הציב יכולים, להמצא שדים עימם לא נוכל להתמודד. לא תמיד הטיפול הפסיכולוגי יכול לעזור. לא תמיד האמון באנושות כולה (כן זה עד כדי כך) יכול להבנות שוב. ושם, מעבר לגבולות שהאדם הציב, מה נמצא שם עבורינו כשולטים? ניפוח האגו מעצם ההישג שבהזזת הגבולות. ותו לא. ואם זה נעשה באופן של "לקיחה" בכח - אזי זאת לא הזזת גבולות, זוהי רמיסתם. כי הרי מה זה לקחת בכח? זה לעשות דבר בניגוד לרצונו של האדם, כלומר - משהו שהוא הביע התנגדות לקבל/לעשות. יתכן וזה יגמר במסע מופלא אל תהומות האישיות שלו ושלך יחד, אבל מאידך, קיים סיכון גבוה מאוד שזאת פשוט תהיה דחיפה אל התהום ממנה אין חזרה. למעשה - זהו אונס. אז כן, אני בעד להיות אמיצים, ובעד לקחת סיכונים, כי רק מי שיש לו guts, חי באמת ולא רק מתקיים, אלא שכשעל הכף המאזניים ניצבת נשמתו של זה שהחליט לשחק איתי משחקי שליטה - אני מעדיפה לפגום בחוויית המסע האפל ובלבד שלא ייגרם נזק לאדם שכל פשעו הוא בחיפוש אחר דמות חזקה עליה הוא יוכל לסמוך. כמובן שזאת דעתי האישית בלבד והיא מחייבת רק אותי. 
ותודה על הנושא המעניין שהעלית. 
שוטרת*
לפני 7 שנים • 21 בספט׳ 2016
שוטרת* • 21 בספט׳ 2016
תודה על תגובתך המעניינת ועל נקודת מבטך.

אני רוצה להתייחס לחלק ממה שכתבת במיוחד. כתבת :
"כשאנחנו לוקחים שליטה ומחליטים להזיז את הגבולות של האדם, אנחנו לא יכולים לדעת מה נמצא שם מעבר. ושם, מעבר לגבולות שהאדם הציב יכולים, להמצא שדים עימם לא נוכל להתמודד...ושם, מעבר לגבולות שהאדם הציב, מה נמצא שם עבורינו כשולטים? ניפוח האגו מעצם ההישג שבהזזת הגבולות. ותו לא"

אז כמו קאלי, גם אני חושבת שכל עניין הבטיחות וההגדרות, דיי מיותרים. גבולות לעומת זאת, לא מיותרים בכלל. אני חושבת שחלק מהם, הם סימני דרך. יחד עם זאת, אין ספק שגבולות לא נחצים במהלך סשן מזדמן. את אמורה לראות את הנפש שמולך ולהכיר אותה. לדעת אלו גבולות, אם יחצו, יגעו ב'גרעין' (ואליהם את לא מתקרבת), ואלו גבולות ישחררו חסמים מיותרים ויעצימו. אם אני לא אדע בצורה ברורה ביותר מה נמצא שם מעבר, אני לא אגע. אני לא אעזוב..אני אמשיך לחקור..אבל עד שאדע- אני לא אגע.
כשגבול יחצה, זה יעצים. לא את האגו שלי כשולטת (טוב נו, לא רק), אלא יעצימו את הביטחון שלו בי, ישנה משהו בחייו גם כשהקשר בינינו יפסק, יעצים אותו באופן אישי.

אם לא ברנדינג.. אז לפחות להותיר חותם icon_wink.gif
האבי
לפני 7 שנים • 21 בספט׳ 2016
האבי • 21 בספט׳ 2016
קודם כל מדהים לראות כמה חכמים כאן icon_smile.gif 
שוטרת סיכמת מעולה! אם השולטת מכירה את הנשלט טוב , ובטוחה שהיא מבינה את הגורמים לגבולות שלו אז באמת אין מקום לגבולות יותר. כי הרי אין הבדל בין ההגיון שהיא תפעיל לבין ההגיון שלו, חוץ מההבדל ששלה נטול פחד וחסמים מה שרק יטיב לנשלט. 
עם זאת, מה יקרה כשיגיע אלייך הנשלט המושלם הזה שמוכן לכל? האם לא יעלם כל הריגוש?!
James Bondage​(מתחלף)
לפני 7 שנים • 21 בספט׳ 2016
James Bondage​(מתחלף) • 21 בספט׳ 2016
kaly כתב/ה:
בדיוק מהסיבות של מה שכתבת על לקיחת השליטה אני לא מאמינה במילת ביטחון. לא מאמינה בבטוח שפוי ובהסכמה.

לא אוהבת את כל הרומנטיזציה הזו שנכנסה לעולם של שליטה....

אני חושב שזה מאוד תלוי באיזה BDSM בדיוק את עושה. אם לדוגמא, branding זה התחביב שלך, ואת לא מוודאת הסכמה (או מתעלמת ממילת בטחון), את עשויה למצוא את עצמך בהסתבכות חוקית. אבל אני אשים את זה בצד כרגע, בעיקר כי Gia ניסחה בצורה מצוינת את עיקרי הדברים שרציתי להגיד.

מה שאני לא אשים בצד הוא דאגה לסוג מסוים של סכנות, שהגישה הזאת מגבירה משמעותית.

השימוש במילת בטחון יכול לנבוע ממספר סיבות

א. יתכן ש"לא מתאים" לנשלט, מכל סיבה שהיא, למרות שאין סכנה אמיתית - לא מתאים לו שתקראי לו "כלב", זה הורג לו את הזקפה.

ב. יתכן שיש ביניכם חוסר הבנה לגבי משהו מהותי (נגיד, את רוצה לקעקע אותו והוא לא מוכן; את רוצה להכריח אותו לרדת לך, אבל יש לו זיהום בפה שעלול לסכן אותך)

ג. יתכן שיש מצוקה אמיתית, פסיכולוגית (טריגר לזכרון קשה, נגיד אונס), או פיזיולוגית (אלרגיה לבוטנים*, אלרגיה לפול**, אלרגיה לניילון נצמד***, אלרגיה ללימון****, התקף לב*****, התקף אסטמה).

אני מסוגל להבין (אם כי ממש לא מסכים) עם ההצהרה שלך קאלי לגבי א; אני לגמרי לא מסכים לגבי ב', ואני חושב שלהתעלם מג' זו רשלנות פושעת. במיוחד אם יש שימוש בגאג/מניעת דיבור/hood, עשוי להיות קשה להבדיל בין המקרים, ובמקרה של ג', מוות הוא אופציה שתתכן. פנטזיה זה יופי, אבל קריטי - גם כאשר מישהו מרוסן, חסום פה, וכו' - שתהיה לו אפשרות לתקשר מצב בעייתי (להלן SSC ו/או safeword), ואפילו עדיף משהו שלא מצריך הכרה - יש שמצודדים בדרישה להחזיק (נאמר) פעמון, או משיכה אקטיבית של חוט המחובר למשהו, בצורה כזאת שאיבוד הכרה יתן סימן ברור.

זה מאוד לא מחרמן לחשוב על הדברים האלה, אבל זו אחריות נדרשת - כמו לדוגמא, לא לנהוג בשכרות או תחת השפעת סמים או בעייפות קיצונית. תאונות נגרמות.

* לא נפוצה בארץ, בזכות הבמבה (!), אבל נפוצה מאוד בשאר העולם המערבי - ועלולה לגרום למוות בלי טיפול מיידי. יכול להיות שאכלת במבה לפני הסשן, והשפתיים שלך מסוכנות כרגע בלי שתשימי לב.

** לא נדירה בארץ (בעיקר בקרב גברים עם עיראק איפשהו במוצא, אבל לא רק אצלם). לא באמת אלרגיה - זה נקרא G6PD deficiency - ובמקרים היותר חמורים, הרחה של פול מתבשל יכולה לגרום להמוליזה של הדם ולהצריך טיפול מיידי. גם כאן יש סכנת מוות - https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%97%D7%95%D7%A1%D7%A8_G6PD

*** קראתי ניתוח מקרה על מישהי שהגיעה לבית חולים עקב מתקפת אלרגיה לאחר שבן הזוג שלה עטף אותה בניילון נצמד במהלך סשן ממפיקציה. האלרגיה היא לא לניילון הנצמד, אלא לצבע הכחול שבתוכו (הנפוץ במקומותינו). כנראה שעם ניילון נצמד שקוף אין בעיה כזאת.

**** יצא לי לפגוש אדם שטיפות לימון על העור או השפתיים שלו גורמות להתקף אלרגיה. גם כאלה דברים קורים.

***** שגריר ישראל בצרפת אליהו בן אלישר מת מהתקף לב במהלך (מה שהיה כנראה) סשן בדסמי. קטונתי מלדעת מה היה מצב בריאותו, אבל סביר להניח שהתרגשות תרמה להתקף הלב, שהעובדה שהיה קשור למיטה האיטה את הענקת הטיפול - ואין לי שמץ של מושג, אבל אני מהמר שאם היה לו גאג בפה, הוא לא היה מצליח להביע את שעובר עליו / לחילופין, אם הגברת התעלמה מה- safeword, יכול להיות שבכך חרצה את גורלו. ויקיפדיה לא מפרטת כרגע, אבל בזמנו היו גורמי תקשורת שדיווחו על הדבר.
שוטרת*
לפני 7 שנים • 22 בספט׳ 2016
שוטרת* • 22 בספט׳ 2016
havv11 כתב/ה:
 מה יקרה כשיגיע אלייך הנשלט המושלם הזה שמוכן לכל? האם לא יעלם כל הריגוש?!

אני בטוחה שניתן יהיה למצוא משהו icon_wink.gif

לגבי הריגוש - האדם שהוא, אמור לעניין ולרגש אותי, הרבה לפני ואחרי הגבולות שיהיו/יעלמו לו.
שקוף מידי​(נשלט)
לפני 7 שנים • 22 בספט׳ 2016
שקוף מידי​(נשלט) • 22 בספט׳ 2016
וואו איזה שרשור מרתק
לצערי ממה שאני מתרשם בינתיים - ראייה ועומקים רגשיים כאלה לא משחקים תפקיד אצל שולטים ששולטים בגברים
פשוט מקנא