צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הונאה חדשה בכלוב!!

שוטרת*
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
שוטרת* • 29 בספט׳ 2016
הרגע הסברתי לך מה לעשות, נראה לי שהייתי ברורה מספיק.
זה לא קשור לתדירות. זה יותר עניין של השקעה. תשקיע בקשר עם שולטת כמו שהשקעת בשירשור הזה ואתה בכיוון הנכון.

הכל אפשר לסדר. הכל חוץ מרושם ראשוני. תאמין לי חייל, אתה ממש לא היית רוצה שהרושם הראשוני ממך, יהיה של ילד קטן ומתלהב שניסה לקנות משהו ולא הלך לו ,אז הוא פתח שירשור מתוסכל שהפך להיות סוג של שמחה לאיד.

לא טוב, חייל.
Boy Toy
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
Boy Toy • 29 בספט׳ 2016
השירשור נועד להזהיר אחרים, לא לבכות. על הזין שלי 200 שקל, זה העיקרון.
טליה​(שולטת)
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
טליה​(שולטת) • 29 בספט׳ 2016
Mary Jane כתב/ה:
ציטוט: טליה

.... 

כמעט כל מי שמגיעה לזנות מגיעה לכך מתוך מצוקה. ולמצוקה שיש הרבה פנים, לא רק עוני ורעב. כמעט כל הנשים שעוסקות בזנות שלא מתוך כפיה ואיומים, עברו התעללויות מיניות בחייהן. אלו נתונים מפורסמים מאוד.

אני מסכימה. מכמיר. זה עולם אכזר, וצריך לשאת בתוכך מידה של אכזריות כדי לשתף עמו פעולה.

אז נדמה לי שאנחנו מסכימות על העיקר.

אני לא מבינה איך בכלל אפשר להתרשם מפרטי המקרה.
"חייל קרבי" הוא פרופיל ספק פקטיבי, שנפתח לפני כשבועיים, וברגע שניתנה לו גישה לפורומים הוא יצא עם השרשור הזה. זה נראה כמו פרופיל יעודי מאוד, שמטרתו לחסל חשבון עם אישה שברוב חוצפתה התחזתה לזונה, אבל לא היתה באמת זונה. לקחה כסף אבל לא סיפקה את הסחורה. זה לא פרופיל תמים של גיבור צה"ל. הוא כותב שה-200 ש"ח על הזין שלו. העקרון חשוב. אם זונה לוקחת כסף אז היא צריכה לספק את הסחורה. וכנראה שהעקרון הזה מקובל על הרבה גברים בכלוב.

מבחינתי דבר אחד חשוב, הוא התייחס לאישה כאל סחורה. הוא חושב שאם הוא חרמן ולא מוצא אישה, אז הוא יקנה אחת לסיפוק תאוותיו. "מה רוצים ממנו? כך או אחרת את תאוותיו הוא חייב לספק". אף אחד לא מכריח אותו לעשות את זה, וזה מעשה פסול מהיסוד. אני לא יודעת אם לקחת כסף ממישהו שהתכוון להשתמש בו כדי לקנות אישה זה מעשה של הונאה. אבל זה לא משנה מבחינתי אם מדובר בנוכלת, או שמדובר באישה שברגע האמת כל כך נגעלה ממה שהיא עושה והחלטיה להתנתק. זה לא משנה את העובדה שהוא מתייחס לאישה כאל סחורה. מהי עשתה או לא עשתה לא רלוונטי בכלל למה שהוא עשה. אנחנו באמת צריכות עוד אישה במעגל הזנות כדי להיגעל ממה שקורה פה? אני שמחה מאוד שהיא לא הגיעה למצב שהיא סיפקה שרותי מין בתשלום, ואני הייתי מוכנה לגנוב מהחייל המסכן 200 ש"ח בעצמי, כדי למנוע מאישה להיות במקום הזה. אני מבינה שזו לא עמדה פופולרית, ושבעיני רבים לא כבוד האישה הוא העיקר אלא חופש המסחר בגופה של אישה.

עולם הזנות, על כל גווניו והניואנסים המפולפלים, הוא עולם של של אונס ותקיפה מיניות. זו לא עמדה רדיקאלית של שונאות גברים, אלא עובדה מחקרית שידועה לכל מי שעוסק בתחום. נשים שסחרו בגופן (וזה לא משנה אם באותה ההזדמנות הן גם גנבות) מתמודדות מבחינה נפשית עם אותם דברים שנאנסות ונפגעות תקיפה מינית מתמודדות איתן. זו לא הדעה הפרטית שלי. יש הרבה דרכים שבהן אפשר לאנוס אישה, ולהשתמש בה מינית בניגוד לרצונה. אפשר לעשות זאת באלימות פיסית. אפשר במסגרת יחסי מרות. ואפשר לנצל נסיבות ולקנות את המין. ההסכמה של אישה למכור את גופה לא שונה בהרבה מההסכמה של אישה ליחסי מין במסגרת יחסי מרות. זו לא הסכמה שיש מאחוריה רצון, אלא אילוץ וכיפוף הרצון. החוויה היא ת-מ-י-ד טראומטית. אז לצערי החוק עדיין לא מכיר בזנות כאונס. אני מקווה מאוד שבעתיד הקרוב זה ישתנה, ודיונים מהסוג הזה יראו מגוכחים כמו דיונים מלפני כמה עשרים על השאלה אם צריך לכלוא הומוסקסואלים או לא. בכל מקרה, מדובר בדבר נורא. 

אני מקבלת את הטענה שיש ניואנסים שונים וסיטואציות שונות. אני גם מסכימה שיש זנאים גדולים מהבחור. אבל ההתפלפלות על הניואנסים מבקשת בעיקר להקהות חשים ולטשטש את העיקר, והוא שיש כאן התייחסות לנשים אל סחורה, ונכונות למעשים שהם טראומטים לנשים. אנחנו לא מדברות על החפצה באופן מעורפל. אלא להתייחסות לאישה כאל סחורה, ועל הנכונות להעביר אותה חוויה טראומטית.
אני חושבת שזה נכון מאוד לגנות התייחסות כזו באופן מוחלט.

תארי לעצמך שהיתה מתפרסמת בעיתון ידיעה על תרגיל עוקץ שנשים עשו ללקחות של "מכון ליווי" כלשהו, וכספם נגנב מבלי שקיבלו את ה"תמורה" עבורו.
יש לך ספק ביחס לתגובות של הציבור?
מלבד אורן חזן, מישהו היה יוצא להגנתם של ה"לקוחות"? הן היו הופכות לגיבורות העם, אפילו שהעם שלנו שובניסטי ברובו.
מי בכלל יוצא להגנתם של זנאים?
בואי לא נטעה לגבי אופיו של שרשור שנוצר באפלוליות הכלוב, שמערב ניקים פקטיבים, ושלא אחד ולא שניים מהגברים שמגיבים בו שותפים לתחביב של החייל הקרבי.
תלונות על זונות שלא מספקות את הסחורה ופירגון לתלונות כאלו לא יכולים להתקיים בהרבה מקומות.

לגבי חופש של פרטים לנהוג כרצונם. זה חופש פקטיבי. אף אחת לא בוחרת מרצונה למכור את איברי גוף, להעשות אם פונדקאית, או למכור מין ואינטימיות אלא במסגרתם של יחסי כוח, מצוקה ואילוצים. זו רטוריקה לשמה, ואם יום אחד תראי לי נשים שבאמת מבקשות לממש את עצמן באופן הזה, ושלא מדובר בחוויה טראומטית עבורן, אני אתייחס לטיעון ברצינות.
unpredictability​(אחרת){עבר}
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
unpredictability​(אחרת){עבר} • 29 בספט׳ 2016
אוסיף על טליה, שמבחינה מוסרית נטו (לא חוקית. כי לפי החוק היבש זכותה לקחת ממנו כסף שהוא נותן לה תמורת המפגש, ואז זכותה לא לבוא למפגש נוסף, לא היה ביניהם שום חוזה והתחייבות. זה שה"אקשן" הובטח במפגש הבא? וול, פריירים לא מתים) הגברת עשתה מעשה נבזי. חד משמעית. 
העניין הוא שקהל היעד שלה לא מעורר אצלי שום סוג של אמפטיה. ומבחינה מוסרית מישהי שמוכנה לנצל את חרמנותם של זמרים מזדמנים היא לא הבחירה הראשונה שלי בחברה לחיים, אבל מצד שני גבר שלא מתבייש אפילו מרוב שהוא מנותק וחיי בעולם קסום משלו שבו אין סיבה להתבייש ולא להגיד "הבטיחו לי שתי נשים לסיפוק המיני שלי (ובואו לא ניתמם, מדובר בסיפור מיני. הוא בטח לא חיפש חוויה אנטרופולוגית) בחצי מחיר ממה שבעלת מקצוע אחת לוקחת למפגש כזה אז קפצתי על המציאה כי 2 בחצי מחיר זה ממש מפתה אבל לאאא!!!! שימו לב!!!! הן לא עשו את מה שהבטיחו!!!!"
אז כן, הן גנבות ורמאיות. אבל אתה רואה בנשים מוצר, וזה גועל נפש שבעיניי חמור יותר. ואפילו יותר חמור שאף אחד לא רואה סיבה אפילו להתבייש בזה.
אתמול קניתי חטיפים לכלבה שלי בחצי מחיר. הם לא ברחו לי עם הכסף, כי הם מוצר ולא בני אדם. אחלה מציאה, לקנות מוצר בחצי מחיר. אבל בני אדם לא למכירה
Boy Toy
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
Boy Toy • 29 בספט׳ 2016
תמשיכי את וטליה עם גיבובי השטויות, זה רק משאיר את השירשור הזה בראש האתר והמטרה מושגת יותר ויותר. אני כל הזמן מקבל הודעות פרטיות בעניין, ושוקל לעשות כמה צילומי מסך ואולי אז ייפתחו העיניים שלכן ותבינו באיזה ״פרח תמים ופגיע״ באמת מדובר פה.

אם הייתי רוצה יכולתי לפתוח ניק אחר, להיפגש איתה ולדרוש את הכסף בחזרה. אבל אין לי זמן ועצבים לזה, ובכלל אני חושב שדרך השירשור הזה היא נדפקה הרבה יותר ועכשיו היא תצטרך לחזור לנקות חדרי מדרגות או איזה שיט אחר שהיא עשתה לפני כן.
unpredictability​(אחרת){עבר}
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
unpredictability​(אחרת){עבר} • 29 בספט׳ 2016
אני לעומת זאת, כתוצאה מהשרשור הנהדר הזה שוקלת באמת לקחת כסף  לכל האמנים העלובים שמציפים אותי בהודעות והצעות למרות שכתוב לי בפרופיל שאני *לא* שולטת בתשלום.
כאילו, אם אתם כל כך רוצים לקנות את מי שלא עומדת למכירה, אז למה לחסוך לכם? 
*אם הפוסט הזה יגרום לירידה בכמות המציעי תמיכה ומוכנים לשלם תמורת הצלפה אז המטרה הושגה*

וכן, אתה בעיקר יוצא כאן בכיין, כמו ששוטרת הנפלאה אמרה 
אם בתקופת בהן הייתי מתנסה בשליטה אולי הייתי נפגשת איתך (למען הנאה הדדית חינם אין כסף) אז אחרי שיצאת כל כך בכיין ומחפיץ נשים לא הייתי נוגעת בך עם הקצה של הידית של הקיין שלי. וכנראה אני לא לבד. אז תמשיך להקפיץ את השרשור הזה ולעשות מעצמך צחוק. על כל הודעה תומכת בפרטי יש כמה גיחוכים קלינגיים מאחורי המקלדת שלא כתבו את דעתם כי טאקט icon_smile.gif
israelislave
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
israelislave • 29 בספט׳ 2016
לכל הצדקניות הפוריטניות, המשך ישיר לאלו שלא מוכנות להודות שגברים ונשים כאחד ואחת יכולים להיות חארות באותה מידה, ללא קשר למגדר.

הכניסו לכן לראש חזק חזק

לפני שגבר "קונה" מין  יש אשה שמעמידה את מרכולתה למכירה.

זאת ועוד... התופעה האיומה והבלתי נתפשת של "יבוא וסחר" בנשים בישראל נגדעה ואינה קיימת עוד.

רוב הנשים שבוחרות לעבוד בזנות בימינו עושות זאת כתוצאה מבחירות.

יש כאלו שעושות זאת לממן סמים, ויש כאלו שמעדיפות את ההכנסה הגבוהה והמהירה על עבודה פיזית קשה ולא מתגמלת.

מה לעשות שיותר קל למצא זונה ממנהלת משק בית?

מה לעשות שנשים רבות, ומניסיון חיים  (ולא, לא כלקוח של שרותי זנות), נשים ישראליות בפרט הרבה יותר ציניות ו"ממוסחרות" מנשים אחרות בעולם המערבי.

אולי יוקר המחיה בישראל גרם לנשים להיות יותר "גסות" בגישה שלהן למין, יותר מקח וממכר מהנאה צרופה בלבד.

מי שם אותכן בכלל לשפוט נשים שלא ביקשו את עזרתכן ו\או הגנתכן? מאיפה היומרה המתנשאת הזו לחשוב שאתן יודעות טוב יותר מנשים אחרות מה טוב להן?

אתן חצופות, מסוכנות לחברה, מסוכנות לגברים ואני תקווה שגם תשארו לבד עם השנאה שלכן לכל מה שדומה לגבר.
tiny lemon
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
tiny lemon • 29 בספט׳ 2016
Mary Jane כתב/ה:
ציטוט: טליה

אני חושבת שהאנשים כאן צינים וקהי חושים.
איכשהו זה נראה להם שלהציע לאישה כסף עבור שרותי מין זה דבר ליגיטימי.
לכפות את זה עליה? חס וחלילה, זה כבר אונס. אבל להציע או לקפוץ על הזדמנות? מה הבעיה?
אני חושבת שזו בעיה גדולה להתייחס לאישה כאל סחורה. אני חושבת שהתייחסות כזו לאישה היא דבר בזוי שלא יעשה, לא משנה מהן בדיוק הנסיבות.........

יש לך יכולת רטורית מרשימה. טיעון החושים הקהים מאוד מוצלח ולא קל להתמודד עמו. טיעון היעדר הברירה, שמטרתו להתמודד עם הטענות בדבר חופש של פרטים לנהוג כרצונם, ובכלל זאת להעניק ולצרוך שירותי מין, פחות מתאים כאן לראייתי. הגברות הצטיירו יותר כרודפות בצע שחתרו לכך ושיתפו פעולה, ולא כנשים קשות יום במעגל הזנות שנדונו לתת שירותים מסוג זה.

העניין מצביע, לדעתי, על כך שהנסיבות של כל מקרה חשובות מאוד. לכרוך מצבים שונים במיקשה אחת של "זנות" ו"החפצה" זו טעות. להתנהגות אנושית גוונים. הגוון מאיר את הסיטואציה באור שונה, ולכן אין לגזור את אותו הדין על כל הקשת. יש דברים עדינים. בכלל, לא טוב להיות נחרצת מדי.

אציין בקצרה, כי לטעמי:
כדאי לאבחן בין זנות שמשמעה יחסים מלאים לבין "שליטה בתשלום";
בין משדל למשדלת - יש לכך נפקות, לרבות במקרה הזה;
בין גינוי זנאים במישור האישי לבין הגבלת חירויות הפרט בחקיקה, קרי, ענישה של צרכני זנות. בעוד האפשרות הראשונה לגיטימית, האפשרות השניה, אשר עשויה לנבוע מדברייך, מאוד לא רצויה בעיניי. כמעט תמיד אעדיף חירות לעשות מעשים, חופש, על פני הגבלתו תוך שאיפה מוסדרת לקיום חברתי מוסרי נטול דופי.

אני לא חושבת שטליה הציעה ולו לרגע שהנשים מהמקרה הספציפי שלנו עונות להגדרות שלה.
החייל, לעומת זאת, כאשר החליט לשלם 200 ש"ח, מתוך מחשבה שאכן יקבל שירותי מין, *בהחלט* כן.
על כן, היא (וגם אני) לא מבינה את הסימפתיה שיש לאנשים פה כלפיו. כלומר, ברור שאם נפשיט את המעשים שלהן מהקונטקסט אז כן, הן רימו אותו, אבל בהתחשב בבן אדם שרומה, זה לא כזה מזיז לי. אפילו משעשע. ההשוואה שלה להזמנת רצח הרבה יותר רלוונטית והרבה פחות דמגוגית מההשוואה שלך לאכילת פירות ים...

בנוגע לאבחנה בין שליטה בתשלום וזנות "רגילה", אומר רק שני דברים.
קודם כל, מבחינת הזנאים עצמם סביר להניח שאין הבדל.. כמובן שלא חילקתי שאלונים ועשיתי סטטיסטיקות, אבל איכשהו יש לי הרגשה שאם מישהו ירגיש שזה בסדר ללכת למלכה בתשלום, הוא יהיה בסדר גם עם ללכת לזונה, מה אומר שמבחינה פרקטית, הנשים חשופות לאותן הסכנות.
שנית, ואין לי מקור מוסמך לזה מעבר למספר סיפורים אישיים, לכן רק אגיד שאני מניחה (מוזמנת לעשות את הבירורים שלך), אבל חלק גדול מהמלכות בתשלום עשו הסבת מקצוע מזנות רגילה.
אז כן, כביכול הן יותר בעמדת "שליטה" (כאילו, גם זונה רגילה אמורה להיות ב100% שליטה, אבל כאמור הזנאים הם חלאות המין האנושי והם הרי צורכים מוצר, והרי מה שהם עושים חוקי לגמרי ולכן גם החוק לא נמצא לצד הזונות, אבל הרי הכל בשם החירות), אבל בפועל גם זה לא תמיד נכון. וכן, נכון שהן כביכול לא צריכות לקיים יחסי מין, אבל עדיין, כמו שטליה אמרה, נקודת המוצא שהובילה אותן לתחום היא.. לא חיובית.

יש לא מעט סטטיסטיקות ועדויות מתחום הזנות. אני מניחה שאת מכירה אבל אם לא, ממליצה על עמוד הפייסבוק when he pays (וטאמבלר). אני בטוחה שגם את שמה היכן שהוא את הגבול בשמירת חירויות הפרט, וקשה לי להבין איך זנות לא נמצאת מבחינתך בצד הפסול. חירויות של מי את רוצה לשמור? של הזנאים? I hope not. של הזונות? מעולה - המטרה היא להפוך את צריכת הזונות ללא חוקית, לא את הזנות עצמה. את מדברת על מעטות (אם בכלל קיימות) הנשים שמתוך אהבה ורצון למקצוע רוצות להשאר בו והוצאתו מחוץ לחוק תפגע בהן? זו פיקציה, וזה די ידוע.
פסיכו לוג​(שולט)
לפני 7 שנים • 29 בספט׳ 2016
פסיכו לוג​(שולט) • 29 בספט׳ 2016
טליה,
היו נשים מכאן שדי מהר הבנתי שמה שמעניין אותן אצלי זה הפינוקים, הבילויים והמסעדות שהייתי לוקח אותן אליהן.

אני זונה?
או שיש לי פטור מלהיות זונה בגלל שאני גבר?

לא מבין איך לקחת את הדברים של החייל לאן שלקחת אותם. הוא לא מדבר על תופעה חדשה. הנשים הללו מוכרות וכל כמה חודשים מחליפות ניק. איך את יודעת שהן גונבות בגלל שעברו התעללות מינית בילדות? לדעתי מתיאור המקרים מדובר סתם ב׳הפרעת אישיות חרא׳. למה את אולמרט את לא מצדיקה בטענה שעבר התעללות בילדותו?

כשאני רואה אישה ששופטת אוטומטית עפ"י מגדר זה גרוע בעיני לא פחות מלהיתקל בשוביניסט.