אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הונאה חדשה בכלוב!!

בלוסום​(לא בעסק)
לפני 8 שנים • 2 באוק׳ 2016

תגיד

בלוסום​(לא בעסק) • 2 באוק׳ 2016
שיקי כתב/ה:
טליה, 

אם עדיין לא הבנת מדוע כל כך הרבה אנשים חושבים בדיוק ההפך ממך, אולי כדאי שתקראי שוב את ההודעה האחרונה שכתבת.

ההודעה מתחילה בהטפה לגבי כך שהאנשים פה מתעלמים מהעובדות (כשהיחידה שלא נותנת לעובדות לבלבל אותה - זו את).

ממשיכה בהמרת הסיפור, נשוא השרשור הנוכחי, בסיפור כלשהו על זנות... (אין לי מושג מאיפה הבאת את זה בחיי) - המילה "זנות" חוזרת לא פחות מ 4 פעמים בהודעה האחרונה שלך...

ולקינוח, את מסיימת במשפט התמוה והלא קשור הבא:

"אונס, הטרדות מיניות, תקיפות מיניות וזנות, הן כולן סוגיות מגדריות. 
הניסיון להסיט את הסוגיה המגדרית הוא ניסיון לנפנף את הבעיה. 
אי אפשר לדבר על אונס שלא בהקשר מגדרי. נשים לא אונסות גברים. זה נדיר מאוד עד לא קיים. 
גם זנות היא תופעה מגדרית. היא לא תופעה ביולוגית. היא לא מקצוע חופשי שגברים ונשים בוחרים בו באופן שווה. 
היא תופעה שקיימת בתוך הקשר חברתי ובתוך יחסי כוחות חברתיים. 
ההתנגדות לזנות אינה אינטולקטואלית, אלא שהיא נעוצה בהשלכות ובסיבות שיש לזנות. אלו דברים שקורים כמעט ורק לנשים. 
להרבה גברים קשה לשמוע את זה, כי הם מרגישים שמתקיפים אותם באופן אישי. 
אבל אין מה לעשות. זו סוגיה מגדרית. "

איפה קרו הדברים האלו, ואפילו קרובים לאלו, במהלך השרשור הזה??? האם מה שתאר החייל מתקרב למשהו כזה? ואת זה, כאמור, כותבת גברת שטוענת שכל השאר מתעלמים מהעובדות... 

אולי זה הזמן להזכיר לך (כי עברו 12 עמודים בשרשור הזה), שבפועל, המקרה העובדתי שתואר בתחילת השרשור הנוכחי היה... שהייתה פגישה, היא הבטיחה לו סשן BDSM אבל ביקשה ראשית 200 ש"ח לפגישת היכרות, הוא נתן לה 200 ש"ח והיא הלכה לדרכה. זה מה שקרה. לא הייתה זנות, לא היה אונס, לא היו הטרדות מיניות ובטח שלא היו תקיפות מיניות. 

אז לקחת את המקרה הזה, של בחור צעיר שביקש לעצמו סשן BDSM , ומהדברים שכתבת, עולה שאם הוא היה משלם 200 ש"ח ומישהי הייתה באה להצליף בו בשוט... זה נקרא סקס... כלומר זנות של ממש... גם אם לא היה קורה כלום מעבר לכך. (ואזכיר לך שוב... כי נראה ששכחת, שבמקרה דנן אפילו זה לא ארע... היא פשוט לקחה את הכסף וברחה...) - והפכת אותו למקרה של  שידול לזנות, זנות, הטרדה מינית ותקיפה מינית, לא פחות ולא יותר... 

מאוד חשוב לי להבין, מה השלב הבא?  נגיד היה לי פטיש לבחורות שמפוצצות בלונים (בחיי שנתקלתי באנשים כאלו, בכל מני ארועי פטיש בהם השתתפתי), ונגיד אני מציע 200 ש"ח לבחורה כדי שתפוצץ לי בלונים להנאתי... והיא הסכימה... האם לגישתך המלומדת זו בעצם זנות? ואם היא הסכימה, אבל לקחה את הכסף וברחה... ברור  שזה לגיטימי בעינייך? (כי הרי היא לימדה אותי לקח).
מה לגבי... אנשים עם פטיש של נעלי עקב... האם מקרה שבו בחור יקנה לבחורה מגף ב 1000 ש"ח רק על מנת שתנעל אותו והוא יזכה לראות אותה הולכת כשהמגף הנוצץ לרגליה...... לפי פרשנותך המחמירה- גם זו זנות? ומה אם היא תברח עם המגף בלי להראות לו אותה? זו לא גנבה, כי בעצם ככה היא חינכה אותו? (אני חייב לומר לך, שכל העניין של "חינוך" באמצעות גנבה נראה לי די תמוה... )
ואם אותה בחורה הייתה בורחת מאותו בחור מנוול, שבאכזריותו הרבה רכש עבורה את המגף במלוא המשכורת הצבאית שלו... במקרה הייתה עולה על אוטובוס ויושבת לה עם המגף המדהים שזה עתה גנבה... ואיזה נבל אחר.. שהיה יושב ממול היה מביט בו באושר עילאי... אז זו כבר הטרדה מינית בעינייך כן? או אולי חמור מכך? - תקיפה מינית? רחמנא לייצלן... 

מה לגבי פקידה במשרד שלי - היא מקבלת כסף עבור עבודתה? זנות? 


אתה מתמם בכוח או שאתה לא רואה איך אדם שגובה כסף על שירותים מיניים עוסק בזנות?...
שיקי​(נשלט)
לפני 8 שנים • 2 באוק׳ 2016

Re: תגיד

שיקי​(נשלט) • 2 באוק׳ 2016
לומדת מהתחלה כתב/ה:
שיקי כתב/ה:
טליה, 

אם עדיין לא הבנת מדוע כל כך הרבה אנשים חושבים בדיוק ההפך ממך, אולי כדאי שתקראי שוב את ההודעה האחרונה שכתבת.

ההודעה מתחילה בהטפה לגבי כך שהאנשים פה מתעלמים מהעובדות (כשהיחידה שלא נותנת לעובדות לבלבל אותה - זו את).

ממשיכה בהמרת הסיפור, נשוא השרשור הנוכחי, בסיפור כלשהו על זנות... (אין לי מושג מאיפה הבאת את זה בחיי) - המילה "זנות" חוזרת לא פחות מ 4 פעמים בהודעה האחרונה שלך...

ולקינוח, את מסיימת במשפט התמוה והלא קשור הבא:

"אונס, הטרדות מיניות, תקיפות מיניות וזנות, הן כולן סוגיות מגדריות. 
הניסיון להסיט את הסוגיה המגדרית הוא ניסיון לנפנף את הבעיה. 
אי אפשר לדבר על אונס שלא בהקשר מגדרי. נשים לא אונסות גברים. זה נדיר מאוד עד לא קיים. 
גם זנות היא תופעה מגדרית. היא לא תופעה ביולוגית. היא לא מקצוע חופשי שגברים ונשים בוחרים בו באופן שווה. 
היא תופעה שקיימת בתוך הקשר חברתי ובתוך יחסי כוחות חברתיים. 
ההתנגדות לזנות אינה אינטולקטואלית, אלא שהיא נעוצה בהשלכות ובסיבות שיש לזנות. אלו דברים שקורים כמעט ורק לנשים. 
להרבה גברים קשה לשמוע את זה, כי הם מרגישים שמתקיפים אותם באופן אישי. 
אבל אין מה לעשות. זו סוגיה מגדרית. "

איפה קרו הדברים האלו, ואפילו קרובים לאלו, במהלך השרשור הזה??? האם מה שתאר החייל מתקרב למשהו כזה? ואת זה, כאמור, כותבת גברת שטוענת שכל השאר מתעלמים מהעובדות... 

אולי זה הזמן להזכיר לך (כי עברו 12 עמודים בשרשור הזה), שבפועל, המקרה העובדתי שתואר בתחילת השרשור הנוכחי היה... שהייתה פגישה, היא הבטיחה לו סשן BDSM אבל ביקשה ראשית 200 ש"ח לפגישת היכרות, הוא נתן לה 200 ש"ח והיא הלכה לדרכה. זה מה שקרה. לא הייתה זנות, לא היה אונס, לא היו הטרדות מיניות ובטח שלא היו תקיפות מיניות. 

אז לקחת את המקרה הזה, של בחור צעיר שביקש לעצמו סשן BDSM , ומהדברים שכתבת, עולה שאם הוא היה משלם 200 ש"ח ומישהי הייתה באה להצליף בו בשוט... זה נקרא סקס... כלומר זנות של ממש... גם אם לא היה קורה כלום מעבר לכך. (ואזכיר לך שוב... כי נראה ששכחת, שבמקרה דנן אפילו זה לא ארע... היא פשוט לקחה את הכסף וברחה...) - והפכת אותו למקרה של  שידול לזנות, זנות, הטרדה מינית ותקיפה מינית, לא פחות ולא יותר... 

מאוד חשוב לי להבין, מה השלב הבא?  נגיד היה לי פטיש לבחורות שמפוצצות בלונים (בחיי שנתקלתי באנשים כאלו, בכל מני ארועי פטיש בהם השתתפתי), ונגיד אני מציע 200 ש"ח לבחורה כדי שתפוצץ לי בלונים להנאתי... והיא הסכימה... האם לגישתך המלומדת זו בעצם זנות? ואם היא הסכימה, אבל לקחה את הכסף וברחה... ברור  שזה לגיטימי בעינייך? (כי הרי היא לימדה אותי לקח).
מה לגבי... אנשים עם פטיש של נעלי עקב... האם מקרה שבו בחור יקנה לבחורה מגף ב 1000 ש"ח רק על מנת שתנעל אותו והוא יזכה לראות אותה הולכת כשהמגף הנוצץ לרגליה...... לפי פרשנותך המחמירה- גם זו זנות? ומה אם היא תברח עם המגף בלי להראות לו אותה? זו לא גנבה, כי בעצם ככה היא חינכה אותו? (אני חייב לומר לך, שכל העניין של "חינוך" באמצעות גנבה נראה לי די תמוה... )
ואם אותה בחורה הייתה בורחת מאותו בחור מנוול, שבאכזריותו הרבה רכש עבורה את המגף במלוא המשכורת הצבאית שלו... במקרה הייתה עולה על אוטובוס ויושבת לה עם המגף המדהים שזה עתה גנבה... ואיזה נבל אחר.. שהיה יושב ממול היה מביט בו באושר עילאי... אז זו כבר הטרדה מינית בעינייך כן? או אולי חמור מכך? - תקיפה מינית? רחמנא לייצלן... 

מה לגבי פקידה במשרד שלי - היא מקבלת כסף עבור עבודתה? זנות? 

אתה מתמם בכוח או שאתה לא רואה איך אדם שגובה כסף על שירותים מיניים עוסק בזנות?...
אם אחרי כל מה שכתבתי זה המשפט שהצלחת להסיק... אז כן, אני מיתמם בכוח...

ועכשיו אחרי שעניתי לשאלתך העמוקה, אודה לך אם תואילו להפנות  אותי למקום בשרשור הנוכחי בו הוזכרו השירותים המיניים אליהם התכוונת.... מי גבה עבורם כסף, ומי עסק בזנות בשרשור הספציפי הזה.

ואחרי שתעשי את הדבר הבלתי אפשרי הזה... אודה לך אם תלמדי אותי איך קשורה התגובה הזו שלך למשהו שכתבתי בהודעה שלי ו/או בהודעה כלשהי אחרת שכתבתי בשרשור הזה.

תודה...
שיקי​(נשלט)
לפני 8 שנים • 2 באוק׳ 2016
שיקי​(נשלט) • 2 באוק׳ 2016
ברור... כשאין תשובה עניינית, אז הכי קל להכפיש... 

והרי אין לך תשובה לאף אחת מהשאלות שאני שאלתי אותך, ואת סתם מקשקשת בקומקום, אז למה לא להכפיש אותי? 

מזלך הגדול שאנחנו כותבים פה באינטרנט בצורה אנונימית, כי בפורום אחר, בבית משפט, היית צריכה גם לעמוד מאחורי ההכפשה השקרית שהטחת נגדי כרגע.

תתביישי לך.
בלוסום​(לא בעסק)
לפני 8 שנים • 2 באוק׳ 2016
בלוסום​(לא בעסק) • 2 באוק׳ 2016
לתומי וטמטומי חשבתי שקראת את הודעת הפתיחה של השרשור.
מעבר לכך באמת שתחשוב עלי מה שבא לך.
הייתי פה.
שיקי​(נשלט)
לפני 8 שנים • 2 באוק׳ 2016
שיקי​(נשלט) • 2 באוק׳ 2016
לפחות לא אני כתבתי את הדברים - את כתבת אותם בעצמך על עצמך.

לגבי ההודעה שפתחה את השרשור - מאחר וקראתי אותה היטב ולא הצלחתי למצוא בה שמץ מהדברים שאת כתבת.
אז כדי להקל עלייך, אצמצם את השאלה ששאלתי אותך מקודם - להודעה הראשונה בשרשור:

אודה לך אם תואילי להפנות  אותי למקום בהודעה הראשונה, בו הוזכרו השירותים המיניים אליהם התכוונת.... מי גבה עבורם כסף, ומי עסק בזנות בהודעה הזו?

בהצלחה!
טליה​(שולטת)
לפני 8 שנים • 2 באוק׳ 2016
טליה​(שולטת) • 2 באוק׳ 2016
שיקי כתב/ה:
תפסיקי כבר להיגעל, כי את כבר מתחילה להגעיל אותי...
אתה חושב שאתה תפנה אלי כך ואני אתייחס אליך?
אתה טועה.

מאחר שאתה חוזר על אותן מניפולציות זולות כבר כמה פעמים, אני אכתוב את זה פעם אחת:

לא טענתי שהבחור אנס או רצח.
טענתי שהוא צרך שרותי מין בתשלום והתייחס לנשים כאל סחורה.
את הקשר שבין יחס כזה לנשים לבין תרבות האונס כבר הסברתי.
אני מבינה שלדעתך ולדעת עוד כמה "שליטה בתשלום" אינה שרות מיני.
תרשה לי לגחך.

אני חושבת שגם למי שלא מסכים איתי ברור מה מגעיל אותי במעשים של ה"בחור".
אבל מה מגעיל אותך כל כך, שהגעת לידי התלהמות, התבהמות והיית פשוט חייב להגיב לי שוב ושוב?
המחשבה מעוררת הגועל ש"זה לא השרשור הנכון" להעלות בו את דברי, כפי שכתבת?
המחשבה שעשיתי נזק למאבק הפמיניסטי שיקר מאוד ללבך?
תרשה לי שוב לגחך.

ומעבר לכך אין לי שום עניין להחליף איתך דברים.
טליה​(שולטת)
לפני 8 שנים • 2 באוק׳ 2016
טליה​(שולטת) • 2 באוק׳ 2016
dror30 כתב/ה:
רעיונית מסכים עם טליה.
יש כאן מצד אחד מעשה הונאה, מצד שני מקרה של להיות לקוח זנות, כל הויכוח זה על כמה רע אם בכלל המעשה השני,
מי שלא מבין תבעיה באקט השני ודאי לא יבין איך אפשר לא לתמוך לגמרי בחייל ועוד לצאת נגדו? מי שרואה בלהיות לקוח זנות אקט מזעזע אז ההונאה תהיה קטנה לעומת זה, אולי אפילו רצויה למי שמוכן לשלם על כזה דבר.
לטענות שהשמיעו כאן על למה זה לא רע :

זכות לצרוך ולספק מיניות כחלק מחופש על הגוף - יש זכות לשלם למישהי כדי שתספק אותך מינית? לא חושב שזה זכות, זה מפעיל לחץ כדי שמישהו יספק אותך מינית למרות שאין לו עניין בזה. למה אנו אוסרים על בוסים לשכב עם מזכירות? הם משלמים, והמזכירות מצדן יכולות או לספק מיניות כחלק מהחופש על גופן, או לא לעשות זאת ופשוט לא לקבל כסף, אבל אנו מסתכלים על זה כהפעלת לחץ לא הוגנת לסיפוק רצונות מיניים של בעל הכסף והכח כשהצד השני לא מעוניין, מה שמוביל לפגיעות מיניות. 

יש בעיה בשידול לזנות אבל היא פנתה אליו מעצמה אז ודאי שזה מרצונה ואין בעיה בכך שהוא הסכים -
כאן זה קצת מורכב וצריך להסתכל על התמונה הגדולה יותר של מה שקורה בנוגע לתעשיית המין. במועדני חשפנות הפרוצדורה היא שהגברים באים ומתיישבים והנשים הן אלו שפונות לגברים ומציעות להם הצעות, במקום כלשהו בתאילנד גברים במקרה מגיעים לשם ונשים פונות אליהם ברחוב מרצונן עם הצעות מיניות תמורת תשלום. לכאורה הגברים תמימים באים סתם לאיזה מקום והנשים הן אלו שמציעות להם הצעות והכל סבבה. הנשים הן אלו שזונות והן אלו שגולד דיגריות וזה ממש בושה, הגברים קצת מנוצלים כספית, חלשים כי יש להם צרכים וכו'.  
והכל חרטא, יוצרים מצב שבו גברים יכולים לנצל נשים שאין להן כסף לצרכים המיניים שלהם, ואחר כך להגיד נשים גרמו לי לעשות את זה תצביעו עליהן ותוקיעו אותן, זה לא רק במכוני ליווי זה בכל החברה.
אז גם אם מישהי ניגשת ומציעה את עצמה תמורת תשלום, מי שבעל הכסף הוא זה שמחליט על לשלם למישהי תמורת זה שתספק אותו מינית, הוא זה שמפעיל לחץ בין אם הוא מודע לזה ובין אם לא ועליו האחריות למעשה הבעייתי כאן, אני כן חושב שהחייל תמים זה פשוט לא צריך לשנות על האם המעשה הזה בעייתי או לא, ואם הוא אכן בעייתי אז כל מה שטליה כותבת בהחלט עוזר להבהיר זאת.

צרכנות מין היתה ותמיד תהיה אי אפשר בלי זה - 
זה שמשהו תמיד היה לא אומר שהוא ימשיך להיות בעתיד (כמו עבדות), ואם אי אפשר לבטל עדיין אפשר להלחם כנגד ולנסות להפחיתה ולאסור אותה (כמו אלימות).
אני מאמין שזה רק לשנות את התפיסה, לרצות שהצד השני תמיד ירצה במיניות שהוא מקיים, אם זה יקרה הרעיון לשלם על זה יראה לנו רע, ואפילו בלי הרצון לא לפגוע בשני זה פשוט לא ימשוך אותנו מינית אקט שלא נעשה בכיף של כל הצדדים (לא מדבר על בדסמ שיודעים שזה כיף למישהו לסבול).

סטנדרטים מוסריים גבוהים מדי שהאנושות לא יכולה לעמוד בהם - 
אם נסתכל 200 שנה אחורה אז ביטול עבדות היתה סטנדרט מוסרי גבוה מדי, ואם הייתי לבן שחי בתקופה הזאת אז לא יודע אם הייתי עושה שינוי בעצמי אבל רוצה להאמין שלפחות הייתי מנסה להסתכל על המציאות כמו שהיא, להבין מה פוגע ומה לא, להבין למה ההצדקות שהחברה משתמשת בהם לא נכונות, ולא להשתיק את מי שקורא לשינוי אלא להקשיב לו כמה שיותר.
אז היום מנסה ליישם את זה, ולמרות שאני לא עומד בחלק מהסטנדרטים המוסריים שאני חושב שצריכים להיות, ולכן גם לא שופט אחרים שלא עומדים בזה (וגם ככה זה לא נותן הרבה לשפוט אחרים), אבל כן יכול לשפוט את המעשים ולהגיד מה רצוי ומה לא, ותמיד לשאוף לזה, ולזרז את השינוי החיובי.
מי אמר שפמיניזם זה לנשים בלבד?
slave for ever​(נשלט)
לפני 8 שנים • 2 באוק׳ 2016
slave for ever​(נשלט) • 2 באוק׳ 2016
עזוב שיקי, אין טעם להמשיך לנסות לדון. זה כמו לדבר אל הקיר.

לדבר עם פמניסטיות רדיקליות זה כמו טבעוניות רדיקליות וכמו שמאלניות רדיקליות.

הן אף פעם לא יבינו צד אחר ומבחינתן זה הדרך שלהן או הדרך שלהן. 

My way or the high way