צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יחס מפלה לרעה לגברים באשר הם באתר הכלוב.

ArchAngel​(שולטת)
לפני 7 שנים • 13 באוק׳ 2016
ArchAngel​(שולטת) • 13 באוק׳ 2016
יחס סלחני כלפי נשים? באמת?
סולחים פה לנשים על הכל?
כבר תקופה שנפתחים פה פוסטים על ימין ועל שמאל על נשים שנשלטים טוענים שניצלו אותם וגם אם אין לאותו אחד הוכחות לכך ישר מגבים את כותב הפוסט (ואני לא אומרת שזה בהכרח רע, אבל זה אומר שאין כלפיהן יחס שהוא סלחני וקליל).
ספציפית בפוסטים האחרונים המחזיקות בדעות המיעוט היו שתיים- שלוש מגיבות בערך והרוב הגברי לא קיבלו את דבריהן, מבלי להיכנס למי צודק ומי לא (זה לא רלוונטי ובאמת שהנושא נחרש כבר ברמות היסטריות אז אל תסיטו את הדיון לכיוון הזה) זה מראה שגברים לא מקבלים פה כל מילה של אישה כמו תורה מסיני ולא מתייחסים לכל אחת בכפפות משי ככה שאני באמת לא רואה כאן יחס סלחני.
Joe Carlton​(מתחלף)
לפני 7 שנים • 13 באוק׳ 2016
Joe Carlton​(מתחלף) • 13 באוק׳ 2016
אני בכלל לא מבין את הדיונים האלה. אנחנו לא פה כדי להשתתף במלחמת המינים. אנחנו פה כדי להתחבר,  לשתף ולהשתתף בדברים שמאחדים ושמעניינים אותנו. 
lori{ע_מ}
לפני 7 שנים • 13 באוק׳ 2016
lori{ע_מ} • 13 באוק׳ 2016
קינג-קונג כתב/ה:
זה מובן .
ההפלייה מקבלת משנה תוקף כאשר הדברים "חורקים" או יוצאים משליטה בין שולט לנשלטת.
או אז "כל העולם ואישתו" ,עטים על השולט ומבקשים את נפשו כמעט.
וכמעט לעולם לא יבקשו הסברים מהנשלטת.
'יחס מפלה ולא שיוויוני כבר אמרתי ?

ההצהרה הראשונה שלך נראתה לי תמוהה אבל עם ההודעה הזו אני יכולה להסכים.
אני מסכימה שזה פסול.
מערכות יחסים של אנשים באתר מסתיימות רע מאוד לפעמים, ואנשים מרגישים בנוח להוציא את כל הטינופת והכביסה המלוכלכת החוצה, להכפיש וללכלך.
מזכיר לי קצת כתבה שראיתי על גברים גרושים שדבר ראשון שנשים עשו היה לטעון שהם מכים אותן ואת הילדים. כמעט מיידית  אוסרים על האב לפגוש את ילדיו כשבהרבה מאוד מקרים הטענות אין ללא בסיס ונועדו רק לנקום.
אז גם פה, זה קורה המון, נתקלתי בזה לא מעט.
הטענה הרווחת שהנשים פה, בעיקר הנשלטות מביניהן הן מסכנות ואומללות וצריכות איזו הגנה מאבירי האתר מקוממת ומשעשעת בו זמנית.

וכמובן, שיש מקרים מוצדקים של חולירות. נראה לי שהם מיעוט.
הוא​(שולט)
לפני 7 שנים • 14 באוק׳ 2016

בלתי

הוא​(שולט) • 14 באוק׳ 2016
נתפס ולא הגיוני
גברים שולטים, סובלים?



















פסדר
קינג-קונג​(שולט)
לפני 7 שנים • 21 באוק׳ 2016
קינג-קונג​(שולט) • 21 באוק׳ 2016
ולנשלטת אין כל אחריות ?
היא יכולה לשחק בכן ולא ?
ברוצה ולא רוצה ?
יכולה לכנות את השולט בכינויי-גנאי קשים.
כגון : "מתהפך","סטייק","לא החלטי".......
לצחקק עליו עם חברים כאן באתר.
ללעוג עליו בבלוג שלה וזה לגיטימי בעינייך ???
masquerade​(נשלטת){משוייכת}
לפני 7 שנים • 21 באוק׳ 2016
ממש נפגעת ממישהי הא...

אף אחד לא אמר שאין לנשלטת שום אחריות.
וכן היא יכולה, לחלוטין יכולה לשחק משחקים, היא יכולה לעשות מה שבא לה למעשה. החלטה של כל שולט אם לשתף פעולה או לא. אבל היא בת אדם ולא חפץ דומם כמו שחלק ממש אוהבים לחשוב. זה אינטראקציות ולכל אחד ואחת מה שמתאים.
מה היא צריכה להיות רק שקטה וצייתנית כל רגע תמיד?
לא... זהו שלא.
וזכותה להגיד מה שהיא חושבת כמו ששולט אומר מה שהוא חושב עליה. זה אפילו לא קשור לבדסמ!!
וכן זה לגיטימי לדבר עם חברות.
לצחוק ולעשות שיימינג? לפעמים זה דרוש ולפעמים לא. לא אומרת בסדר או לא, זה תלוי מקרה.
סמית​(שולט)
לפני 7 שנים • 21 באוק׳ 2016
סמית​(שולט) • 21 באוק׳ 2016
אם הבנתי נכון, טענת פותח השרשור הייתה שאם תיווצר סיטואציה בה נשלטת תאשים שולט בכך שהטריד אותה, שנהג בה בגסות, הלב יטה לטובתה, תגובתו לא תתבקש והוא יוצמד אל עמוד הקלון.
ככל ויש ממש בטענה הזאת, היא אינה ספציפית ואינה מתמקדת בקטגוריית היחסים הרלוונטיים לאתר הזה, אלא היא אוניברסלית ומתקיימת ביקום כולו במישור היחסים שבין גברים לנשים.
כך היחס לאשה המתלוננת על הטרדה מינית ו/או אלימות ו/או מבקשת צו הרחקה ו/או משמורת הוא שונה מאשר לגבר המבקש את אותן בקשות.
ולהיפך, היחס לגבר שכלפיו מתלוננים, שונה מאשר לאשה כלפיה מתלוננים.
איני סוציולוג, איני יודע מדוע זה כך, אך כאמור מדובר בסוגיה שחורגת מהאתר הזה.
israelislave
לפני 7 שנים • 22 באוק׳ 2016
israelislave • 22 באוק׳ 2016
ומדוע שבאתר של ישראלים יהיה המצב שונה מבכול מקום אחר בישראל?

"הכלוב" אינו בועה בוואקום אלא משקף את החברה בישראל כולה.

וכן, בישראל 2016, אם אתה זכר, יהודי, לבן, נורמטיבי שעושה צבא, משלם מיסים והולך בדרך הישר, ובמקרה דנן אתה גם - שומו שמים - אתה גם שולט, אתה בתחתית שרשרת המזון.

מישהו פה הזכיר תלונות שווא של נשים נגד גברים..... מהלך ידוע ונפוץ מאד בהקשר של מאבקי גרושין, ועד לא מזמן, ע"פ תקנה 2.5 של הפרקליטות, עוד מזמנה של עדנה ארבל, אשה שהתברר שהגישה תלונת שווא תהיה חסינה מפני תביעה.

גבר מופלה לרעה בכל הקשור לדיני משפחה. לקחו משפט אחד מה"דין העברי"?  והפכו אותו לעבדות הגבר המתגרש ל"טובת הילד" אך בפועל פוטרים, ובמחיר אסטרונומי, את האישה מכל אחריות כלכלית לילדיה. האב חייב לשאת לבד בנטל גם אם פרוש הדבר מוות כלכלי

בישראל מתאבדים כל שנה בין 150 ל 250 גברים כל שנה על רקע גירושין\הסכמי ראיה או שהות עם הילדים.

חזקת הגיל הרך שמטרתה לקבע מגיל אפס את הילדים במשמורת האם ולהותיר את האב כספומט בלבד

נשים מקבלות יחס מפלה ומקל ממערכת המשפט ולעולם תצאנה מאישום פלילי בענישה פחותה מגבר.


עוד על תקנה 2.5




Lanya Colson
לפני 7 שנים • 22 באוק׳ 2016
Lanya Colson • 22 באוק׳ 2016
"וכן, בישראל 2016, אם אתה זכר, יהודי, לבן, נורמטיבי שעושה צבא, משלם מיסים והולך בדרך הישר, ובמקרה דנן אתה גם - שומו שמים - אתה גם שולט, אתה בתחתית שרשרת המזון."


א. אין גבול
ב. כל כך לא סקסי
Lanya Colson
לפני 7 שנים • 22 באוק׳ 2016
Lanya Colson • 22 באוק׳ 2016
כל מה שאני כותבת מכוון עכשיו לשני המינים (שולטים ושולטות כאחד) –למרות שנשים נוטות פחות להתבכיין ולצעוק "שתו לי אכלו לי" אולי בגלל שהן מורגלות באלפי שנים של "אפליה" ולא ממש מתרגשות כשמישהו מזיז להן את הגבינה, הן פשוט הולכות לסופר וקונות גבינה חדשה.

אז מעבר לעובדה שהשרשור הזה בכייני, מתנער מאחריות, בלתי סביר בעליל,וכל כך לא סקסיאני חושבת שהשרשור הזה פשוט מסוכן. ואני אסביר למה.
בואו נדבר רגע לא על המשותף בין תרבות הכלוב ובין החברה הישראלית(שמסתבר שמה שמשותף זו בכיינות של גברים לבנים שמרגישים שעמדת הכוח שלהם מאוימת....) אלא על השונה בין מה שקורה כאן למה שקורה בחוץ.

מוצא את עצמו בשלב מסוים אדם, חי בחברה שמושתת על זכויות אדם, על הגנהעל חלשים, חברה שמאמינה שלכל אדם יש זכות לחיות חיים חופשיים מדיכוי, מאלימות. חברה שמקימה מנגנונים מורכבים ומשמעותיים, כגון משטרה, ובתי משפט ובתי כלא, בתי ספר, שירותים פסיכולוגיים, כדי להבטיח שתהיה מעט אלימות ככל האפשר, ושכל פרט (בין אם הוא גבר, אישה, ילד, מהגר, טרנסית או בכל צורה שבני אדם מגיעים) יוכל לקבל סביבה בטוחה, הזדמנויות שוות. כל הדברים האלו, אתם יודעים, חברה ליברלית, הומניסטית. לא באמת הייתם רוצים לחיות במקום אחר.

אותו אדם, אשר נהנה בחייו הפרטיים מהגנת המשטרה, בתי המשפט, החוקהפלילי, מוצא את עצמו, שבניגוד לערכי החברה שבא הוא חי – הוא שואב את הנאתו המינית מהפעלת אותם דחפים אלימים אגרסיביים אשר החברה שבה הוא חי עושה הכל כדי לדכא. עכשיו, אפשר להיות פסיכופט, או סוציופת, או סתם גבר מכה. אבל לא, מדובר במישהו עם יכולת רפלקטיבית מסוימת ובסיס מוסרי איתן. הוא מבין שזה לא בסדר להוריד סטירה לאיזה כדי להשפיל אותה ולהרגיש יותר גבר, והוא מחפש דרכים לממש את עצמו מינית, מבלי לוותר על מוסריותו, ומבלי ללכת לכלא.

אז הוא פותח פרופיל בכלוב, ומחפש בני אדם אחרים – שהמימוש המיני שלהםכרוך לא בהפעלת אלימות (פיזית מילולית ריגשית) אלא בקבלתה. ואיזה יופי – יש כאלו בשפע. הנשלט מבקש, השולט מעניק. הכל פשוט נפלא, חוקי, בהסכמה, שפוי, יש ציוד, יש פורנו שהולך עם זה, יש מסיבות, עולם שלם של גן שעשועים מיני ופסיכולוגי. עד כה, שיחקנו אותה, נכון? תחמנו את המערכת....

ומה מבדיל בין אותו "שולט/ת" ובין נגיד, גבה מכה? אה, כמובן– הסכמה!  האישה המוכה חוטפת סטירה ומצלצלתלמשטרה (כן, בטח אולי אחרי 17 שנה אבל לא משנה), והנשלט/ת אומר תודה ומבקש עוד. ובאמת נהנה מזה. כולם מרגישים ממומשים, ונסערים. וכל הדברים הטובים האלו.

הסכמה – היא החוזה החברתי שלנו – והיא מה שמאפשרת כאן בכלוב, או בכל קהילה בדסמית אחרת לפרטים לממש את עצמם (מבלי ללכת לכלא).

עכשיו הסכמה זה דבר מורכב, ועדין, וקדוש. והיא באחריות מוחלטת ומלאהוחד משמעית של הצד השולט. אתם רוצים את הרשות להפעיל אלימות? קחו אחריות מלאה על ההסכמה של הצד השני. למה? כי מרגע שנכנסתם לקהילה בדסמית – כל אותם מנגנונים חברתיים שאמורים להגן על החלשים – כבר לא פועלים. אי אפשר ללכת למשטרה עם סשן שיצא משליטה. החוק הפלילי בקושי מצליח להתמודד עם date-rape.

ולכן, ואני אומרת את זה בלי שום גווני אפור. שולט/ת שמוצא את עצמו מושמץ פומבית בכלוב – פישל. ובגדול. יחסי שליטה לא אמורים להגיע למצב שבו הצד הנשלט
לא רק מרגיש פגוע – אלא גם מרגיש שהוא לא יכול להתמודד עם הפגיעה במסגרת היחסים – ונאלץ לגייס לטובתו את הקהילה. זה המנגנון החברתי (המאוד חשוב) שלנו. אם אנחנו רוצים שהדבר הזה יתקיים כאן – מחובתנו כקהילה לספק לנשלטים את ההגנה של המדינה שהם ויתרו עליה כשהם נכנסו לכאן. לא מדובר בשום אפליה, או חוסר צדק, ואין צורך לברר את העובדות. יחסי שליטה בריאים וטובים לא אמורים להגיע לשם.

ואתם אתם מוצאים את עצמכם מושמצים באופן פומבי על ידי נשלט/ת – תהיי מספיק גברים כדי לקחת אחריות על הפגיעה שעשיתם, ותפסיקו להתבכיין שהקהילה מתייצבת אוטומטית לצד הנפגע. זו מה שקהילה בדסמית אמורה לעשות. ככה היא מגינה על החברים שלה.