סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

כמה זרע שולטת יכולה לגרום לנשלט לאגור

שפנפן לבן
לפני 7 שנים • 8 בינו׳ 2017

כמה זרע שולטת יכולה לגרום לנשלט לאגור

שפנפן לבן • 8 בינו׳ 2017
הכוונה שלי היא, נגיד ששולטת מגרה את הנשלט
משפילה
שולטת בו
מאוננת לו קצת
נותנת לו לרדת לה תוך כדי שהיא מדברת בטלפון למשל, ומשחקת לו מידי פעם באיבר עם הרגל שלה
אבל לא נותנת לו לגמור
ומושכת אותו ככה כמה שעות טובות
זה גורם לייצור רב יותר של זרע?

ואם היא לא תגמיר אותו לאותו יום, ולמחרת תמשיך לטרף אותו ככה, יהיה יותר זרע?
קנקן​(אחר)
לפני 7 שנים • 8 בינו׳ 2017
קנקן​(אחר) • 8 בינו׳ 2017
אני מניח שאתה שואל לגבי נפח השפיכה ולא לגבי הזרע עצמו (שהוא רכיב די מינורי - מבחינת נפח - במה שמכונה בעגה המצויה "שפיך").

התשובה היא שזה משנה. הנפח הממוצע לאחר כשבוע יהיה בערך פי שניים (כ-5-6 סמ"ק) מהנפח אחרי יום של הימנעות (כ-2-3 סמ"ק). לאחר כשבוע הנפח ופרמטרים רבים אחרים מתייצבים.
גבעות​(נשלט)
לפני 7 שנים • 9 בינו׳ 2017
גבעות​(נשלט) • 9 בינו׳ 2017
מסכים עם כנועסקרן לעניין הנפח. גם אם התכוונת לזרע עצמו אני מניח שהיית שומע על כך מתחום טיפולי הפוריות. היות ולא שמענו- כנראה שלא.

המערכת מייצרת אותו טבעי, ועדיף להגיע מוכנים מראש- לפי שני מחקרים מ2004 (תמצית) ישנה עלייה במידה מסויימת של נפח השפיכה כולה ב 3 מ"ל בממוצע אחרי שבוע (קצת פחות מהנתונים של כנוע, אך בטווח סטייה תקנית), כאשר ריכוז הזרע אכן מראה עלייה ברורה.  למחקרים הנ"ל יש כמובן את הבעיות שלהם (אוכלוסיית מחקר, עדכניות, דיווח, וכו'...) ואי אפשר לחלוטין לקבוע אם הם נכונים לגבי כל אחד.

כהערת צד, אלו מאיתנו שמתעניינים בצניעות ימליצו בכל מקרה להגיע למצב של שפיכה אחת לחודש לפחות בשביל לשמור על בריאות המערכת, ועל כך לא טרחתי לחפש מידע למה ומדוע. -ללמדך כי גם להמנעות מגירויים לאורך זמן בשביל ייצור של יותר מהחומר המבוקש יש את הגבולות שלו.