ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנחיות למפגש

קצת חנון קצת מופרע​(מתחלף)
לפני 7 שנים • 29 בדצמ׳ 2016

לי גם היה מיפגש לא שיגרתי

בכלל לא מהכלוב,בצאט של תפוז לפני הרבה שנים .
זה היה דייט בחושך מוחלט,לא היו החלפת תמונות לפני המיפגש.
היא לבשה בדיוק כמו שביקשתי ממנה בטלפון.
זרמנו יחד שעה וחצי בערך.
רק בסוף הדלקנו את האור.
מודה היו חששות שלא יהיה גבר מתחזה ועוד כל מיני חששות.

זה היה מדהים!
girl on mars
לפני 7 שנים • 30 בדצמ׳ 2016
girl on mars • 30 בדצמ׳ 2016
מכבדת את הפנטזיה/הגשמתה, אבל לא מצליחה להבין את היכולת להיות מנותקת לחלוטין מהפרטנר לפני שמתחילים... בטח כשאין היכרות מוקדמת.
-fantasy-​(מתחלפת)
לפני 7 שנים • 30 בדצמ׳ 2016
-fantasy-​(מתחלפת) • 30 בדצמ׳ 2016
לדעתי זה ניצול,  אין כאן שליטה של השולט על הנשלטת, היא שולטת בעצמה בשורה התחתונה.  
תחפושת בדסמ'.  
כמובן שזה יכל להיות שונה מאוד בין שולט לנשלטת שביססו כבר קשר שליטה אמיתי,  ואז למשל למחיאת כף יש באמת השפעה על הנשלטת פיזית ומנטאלית =) 
להגיד לבנאדם מה לעשות ולקוות שיבצע זאת לא שליטה לדעתי. 
Noble Savage
לפני 7 שנים • 10 בינו׳ 2017
Noble Savage • 10 בינו׳ 2017
[המשך הסיפור מפי השולט (אני)]

שפר את הסגנון שלך, אדון! היא חושבת מחוייכת... ומתחילה להכין תיק. ההוראות פשוטות. לא יותר מדי מתוחכמות.... באט פלאג זנב... המממ.... זה תמיד שעשע אותה יותר מחירמן. פותחת את המגירה ובודקת את צעצועיה החדשים, בוחרת אותם על פי הרשימה שקיבלה.הכל נכנס לתיק והיא סוגרת אותו. לפני שהיא טורקת את הדלת מאחוריה היא מביטה בעצמה במראה. "הולכת לאדון החדש שלי".... מהרהרת ויוצאת לרכב שלה.
 
לקראת השעה שנקבעה יצא ממשרדו לכיוון החדר שהזמין וסימס לה.
היא סימסה שכבר נמצאת בסביבה וקוראת ספר בחניון שבקניון הסמוך.
מוצא את הכתובת ורואה מכר עומד ליד חנות סמוכה. "מביך" הוא חשב לעצמו. האיש גם פעיל בקבוצות שאני חבר בהן. "בטח מנחש מה אני עושה כאן".
המבנה בשיפוצים ו"מעוטר" בפיגומים בחזיתו. לא מוצא את הכניסה ומתקשר שוב כדי לקבל הכוונה.
מגיע ל"קבלה" ומבקש לראות את החדר. ג'יפה. לא מסודר.
"פאק. איזה פער לעומת התמונות באינטרנט. הם מסדרים רק כשמישהו ממשמגיע ומשלם, הדפוקים האלה", חשב לעצמו.
הודיע שמוותר וגם סימס לה, ממהר בדרך למלון הסמוך שכבר היה בו כמה פעמיםולא איכזב.
מנחה אותה להתקרב לשם ולמצוא חניה.
אחרי הליכה מהירה של כמה דקות, שילם בזריזות בקבלה ולקח את מפתחות החדר.
"חדר 404" סימס לה.
השאיר את הדלת פתוחה מעט והתפשט. תולה את הבגדים בארון ומכין את החבלים והג'ל בהישג יד.
"מה יקרה אם חדרנית תחליט להיכנס?", חשב לעצמו. "נצרף גם אותה לחגיגה".
התמקם בשירותים עירום ומרוגש.
"זה אמיתי ובאמת הולך לקרות", התרגש. "פעם ראשונה שאני הולך לבצע סשן כשולט. רק שלא אפשל".
"האם היא תבחין בחוסר הנסיון שלי?"
שמע את דלת החדר נפתחת, נטרקת ואותה מסתדרת. היה נדמה לו שהוא שומע אפילו מבעד לדלת השירותים את ה"הפלצה" של הג'ל היוצא מהשפופרת. "עכשיו
היא מכניסה את הפלאג עם הזנב", חשב לעצמו.
"מוכנה" נשמעה קריאתה. הוא צעד פנימה לחדר, כשליבו פעם בקצב מטורף.
על המיטה היו מונחים שוט, מחבט, מצבטי פטמות, גאג. בדיוק כפי שביקש.
מעבר למיטה הבחין בגופה העירום, כורעת בתנוחה ששלח לה. הישבן מורם אל על, הידיים
פשוטות קדימה והכתפיים צמודות לרצפה. צעיף מכסה את עיניה. קשה היה שלא לשמוע את נשימותיה המרוגשות. גם נשימתו שלו נעתקה. 

תפס אותה בשערותיה מאחור והרים את ראשה מהרצפה. ירד אליה ונשק לה על פיה בפראות ובתאווה כשידו הימנית לא מרפה משערותיה ומכוונת את תנועות ראשה כמו מריונטה. אחר כך נעמד על ברכיו והביא את ראשה אל עבר הזין הזקור. היא ליקקה ובלעה אותו בתאווה וברעב, כולה רועדת מהתרגשות.
  
הוא הוריד את ראשה חזרה לרצפה, טפח ביד אחת בין ירכיה, רומז לה להרחיב את הפישוק ועבר עם האצבעות לצידי ערוותה. היא רעדה מתשוקה והרטיבות נצנצה בין שפתי הכוס שלה.
"לא הגיע עדיין הזמן לגעת בה היכן שהיא רוצה שאגע בה. שתלמד להתאפק קצת הכלבה".
נשכב על גבו על המיטה ומחא כף.
היא זינקה על המיטה כמו כלבה מאולפת של יחידת "עוקץ".
 
אמירה שכבה על הגב מיוזעת אחרי הזיון הסוער. החוויה הייתה מסעירה ומרגשת כפי שציפתה ודמיינה. האדון שלה ידע איך להגמיר אותה לא לפני שעינה אותה עד שהגיעה לשיא. זה היה מוזר להיות בעמדה כזו, היא נשכה את שפתה התחתונה והסתובבה עם פניה אליו.  הוא שכב על גבו .זרועותיו פרושות מעל ראשו.  מבית השחי עלה ריח זיעה גברי ושמץ ריח אפטר שייב מפניו. שערות חזהו נצצו מזיעה, צבעו של רובן שחור, אך חלקן לבנות.
הוא לא היה צעיר וזה הדליק אותה. זה היה שונה מכל הצעירים שהיו לה קודם. הכל למעשה היה שונה, כי אמירה הייתה בעבר ביחסיה עם גברים שולטת. כשולטת מנוסה היא שמה לב מדי פעם להססנות שלו כשהכה אותה עם השוט ולעדינותו כשהרגיע אותה, לפני שחדר לישבנה עם אברו בעל המימדים החריגים. הא קלטה בחושיה ומנסיונה כי זו לו הפעם הראשונה, אולם בחרה להתמסר כל כולה לסשן. ואכן, חשבה, ההחלטה הייתה נכונה. רוח מהחלון ציננה אותה ותלתל משיערה עף על פניה. מהרחוב שמעה נביחת כלבים ונזכרה בכלבים אשר גידלה במושב.
היו שם כלבים רבים עזובים שהיא אימצה לחיקה וטיפלה בהם. היא גידלה אותם באהבה ונהנתה בייחוד מגידול הגורים. כשהנקבות היו מיוחמות הייתה מביטה כיצד הזכרים מזדווגים עמן. האקט האגרסיבי משהו תמיד עורר בה הנאה, ולימים כשהחלה לקיים יחסי מין, נהנתה לחקות את הכלבים ותנוחת הזיון המועדפת עליה הייתה "דוגי סטייל". מעולם לא הודתה בפני אף אחד ובקושי בפני עצמה שפינטזה לא פעם כי מי שדופק אותה והולם בעוצמה באחוריה הוא כלב רועה גרמני גדול, שהיה אהוב עליה במיוחד.
מזל שהאדון שלה היה חובב "דוגי סטייל" לא קטן בעצמו, מה שנתן לה מספיק זמן במשך הסשן לחזור לפנטזיה אהובה ומרטיבה זו.  רק שהגבר הזה אחז בחוזקה בשערותיה ומשך את ראשהלאחור, מפליק ספאנקים די כואבים בידו הפנויה על עכוזה, כתובע בעלות על מחשבותיה ומגרש מהן את הכלב הגדול שנכנס, ללא רשות, לטריטוריה שלו. פיהוק עמוק של הגבר לצידה הקפיץ אותה והיא חזרה ממחשבותיה לגוף העירום שלידה. קעקוע דרקון קטן על אגנו הסיט את תשומת ליבה והיא התכופפה להביט בו. הקעקוע היה שחור והסתיר צלקת קטנה מתחתיו, מה שנתן לדרקון מראה תלת מימדי. היא הושיטה אצבע מטופחת ונגעה בו בעדינות, ובשנייה
זו הגבר לצידה התעורר ותפס את ידה.
"עדיין לא סיימתי איתך להיום", אמר.
 
"מה עוד הוא זומם"? חשבה בתערובת של פחד וסקרנות שדווקא חירמנה והרטיבה אותה. אבל האדון רק עטף את אמירה בידיו הגדולות, הצמיד אותה אליו כשהוא מנשק ברכות את צווארה ומלטף את שיערה.
אמירה התמסרה לליטופיו וגרגרה כמו חתולה מפונקת. היא אהבה את המעברים האלה שלו בין קשיחות לרכות. היה נעים לה לחוש שהוא מסתכל עליה כאדם ולא רק כאובייקט. שאכפת לו ממנה. "האם אני הולכת ומתאהבת בו"? חשבה לעצמה. "האם יש סיכוי שיתאהב בי"? פחדה להשלות את עצמה. הוא הרי גבר שהייתי רוצה כמאהב קבוע, אבל אולי בשבילו כל זה רק משחק? אולי, למרות כל האמפתיה והחום שהוא יודע להרעיף עלי,
אני לא מעניינת אותו מעבר להיותי אובייקט לשליטה?". 
"נגמר הבית זונות", הכריז כשקם בזריזות מהמיטה, כאילו קרא את מחשבותיה וניגש לתיקו שהיה מונח בפינת החדר, מאפשר לה לסקור בהנאה את גבו הרחב וישבנו
החטוב.
"חתיכת אדון סקסי מצאתי לי" חשבה. "יש לו גוף שלא היה מבייש גם צעירים ממנו ב-20 שנה".
הוא שלף מהתיק כמה חבלים והורה לאמירה לשכב על גבה בפישוט איברים.
הלולאות הוכנו מראש והוא הידק אותן, אחת אחת, סביב פרקי ידיה וקרסוליה, כשהוא מותח כל אחד מארבעת החבלים וקושר אותם לרגלי המיטה, עד שהייתה מרותקת ללא אפשרות תזוזה.
כיוון שאמירה החלה לצחקק בסוג של מבוכה או אושר, החליט גם להשתמש בגאג ולחסום את פיה. ברגע האחרון גם קשר לה שוב את כיסוי העיניים.
מלא סיפוק הוא עצר להסתכל ב"יצירה" ששכבה חסרת אונים על המיטה.
עורה החום והמשיי פטמותיה הזקורות, שפתי הכוס הבשרניות....
בינו לבין עצמו הרהר כמה לרדת לנשלטת שלך הוא דבר לגיטימי מצד אדון, שאמור לקבל שירות מהנשלטת שלו ולא לתת לה.
"על הזין ! אני אוהב לרדת, אין שום ספרחוקים שצריך ללכת לפיו. אני כותב את הספר של עצמי  ושיזדיינו כל מומחי ה-BDSM עם התיאוריות שלהם".
השתוקק לטעום כבר את טעמה ולשתות את מיציה. נזכר איך בתחילת הסשן, כשזינקה למיטה בעיניים מכוסות ריחרחה וליקקה אותו כמו כלבה מיוחמת (ועוד עם
זנב שעיר שמוצמד לגופה בפלאג התחת), בבתי השחי, בפטמות, בביצים, בחור התחת שלו.
כולה מרוגשת, מתנשמת, להוטה להתמסר לו עד כלות.
איך במחיאת כף ירדה שוב ל"עמידת המוצא" ונאנקה כשהפליא בה את מכותיו עם השוטים השונים, כשהוא בטוח שקול החבטות מגיע לאזניהן של החדרניות שליהגו ברוסית במסדרון.
ואז נשכב לצידה, מחדיר אליה שתי אצבעות עבות, לאחר שהרטיב אותן ברוק והחל לעסות את
נקודת הג'י שלה.

אמירה איבדה את תחושת הזמן.
חוסר האונים שבקשירה והאצבעות החופרות בתוכה העיפו אותה לעולם שכולו עונג.
היא התמסרה למגע והייתה אסירת תודה לאדונה וליקום כולו שלא הייתה צריכה לחשוב על כלום. רק להתמכר לעונג.
פאסיבית לחלוטין. שרויה בעלטה וללא יכולת להוציא מילה.רק גניחות רפות, ככל שאיפשר לה הגאג.
כשהוסיף את הלשון שריפרפה על הדגדגן שלה העונג אפילו התגבר, עד לרמה בלתי נסבלת כמעט.
מזל שהרפה מדי פעם מהדגדגן והחדיר את לשונו לתוכה, או נשך קלות את שפתיה הפנימיות.
כשהיא הראתה סימנים שהיא עומדת לגמור, הסיר את הגאג. הוא לא היה יכול להרשות לעצמו לפספס את קולות הגמירה המיוחדים שלה.
"אל תפסיק, אל תפסיק", מילמלה.
"שקט כלבה!. לא זוכר שנתתי לך רשות לדבר ובטח לא לומר לי מה לעשות", החזיר אותה מייד אל הקרקע ולתפקידה כאן בחדר.
בתור"עונש" צבט בחוזקה, כל אחת מפטמותיה הזקורות, חבט בכף ידו בפנים ירכיה, כשהוא נהנה מאנקות הכאב שהפיק ממנה (למרות שהתאמצה לשחק את הקשוחה) והחדיר שוב שתי אצבעות לכוס הפתוח לרווחה. חפר בו באינטנסיביות, תוך כדי שהוא מוצץ ומלקק לסירוגין את הדגדגן התפוח שלה בקצב הולך וגובר.
לשונו המחוספסת עשתה את העבודה... אלף זיקוקים התפוצצו בראשה של אמירה וכמו זרם חשמלי חלף בגופה. הצחוק המתגלגל שהוא סימן ההיכר הייחודי של האורגזמה שלה מילא את החדר.
Noble Savage
לפני 7 שנים • 19 בינו׳ 2017
Noble Savage • 19 בינו׳ 2017
האדון כבר היה באמבטיה, מכוון את חום המים הזורמים ואמירה השתהתה על האסלה שלצד האמבטיה, מתבוננת בהנאה לא מוסתרת בגופו השרירי והמים המחליקים עליו.
לפתע זעקה: "אבל הבטחת לי"!
האדון, חבט ביד על מצחו ומייד הפסיק (במאמץ לא מבוטל) את זרם השתן  שקלח ממנו באופן טבעי, כפי שקרה בכל מקלחת שעשה מאז זכר את עצמו.
"בואי", הוא אמר בחיוך וסגר את זרם המים.
"כרעי על הברכיים מולי!" אמירה צייתה בדממה והתמקמה על רצפת האמבטיה בעיניים בורקות והאדון החל להשתין על החזה הבשל, פטמותיה הכהות והזקורות שכה העריץ, לא קיפח את הבטן החטובה ומשם טיפס עם זרם השתן לצוואר.
אמירה פתחה את פיה לרווחה והוציאה מעט את לשונה, בתאווה של הלך במדבר הצמא למים.
האדון הבין את הסימן וכיוון את זרם השתן לפיה. הרוב קלח על לשונה ומשם החוצה, אך היא לא התכוונה לוותר ובלעה כמה טיפות, לשמור את טעמו של האדון שלה ולשאת עוד דגימה ממנו בתוכה, בנוסף לזרע שכבר היה עמוק בישבנה ובגרונה.
מוזר, היא חשבה, משהו שרוב האנושות תראה בו סטייה מבחילה, אבל בשבילה זה היה האקט של החיבור האולטימטיבי בינה לבין אדונה...התמסרות וכניעה טוטאלית. סימון שלה כשייכת לו לנצח. כמו שאריה בטבע מסמן את הטריטוריה שלו.
היא כבר ידעה שאחרי הפגישה הזו תודיע לו שאין לה כוונה להמשיך ביחסי השליטה. החופש שלה חשוב מדי עבורה...
אבל עמוק בפנים, היא גם הבינה שללא קשר לסממנים חיצוניים של שליטה, האדון הזה הטביע בה את חותמו לנצח ואולי בעצם  האדון שלה כבר שוייך אליה, גם אם הוא עדיין לא הבין זאת.