אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אני צריך עצה

Just4U
לפני 7 שנים • 28 במרץ 2017
Just4U • 28 במרץ 2017
חותם על כל מילה של hrgiger.
לאשתי ולי יש לא מעט סטיות, חלקן חופפות והאמת היא שרובן לא - בכל זאת למדנו לזרום ולהיכנס לכל תפקיד שעושה את זה לצד השני. אני חושב שאם תצליח לנסח את עצמך מספיק ברהיטות ולהסביר לה (קח את הזמן כדי לנסך את זה בראש שלך לפני), ותראה שאתה מבין ומכיל את הפחדים שלה - היא תתחבר לכל תפקיד, וגם תעשה את זה הרבה יותר בחשק ממה שנראה לך... בצורה שתפתיע אפילו אותך.

וכן, גם אם זה אומר שלא בכל ערב ולא בכל פעם יהיו משחקים קינקיים, אלא שברוב המקרים יהיה סקס וינילי לגמרי כי בקשר כמו בקשר, לא 100% סובב סביבך.

אני בטוח שהצריך הרבה זמן ואמון מצידך כדי לספר לה. תן לה מספיק זמן ואמון כדי לעכל את זה, להתחבר יותר לתפקיד, ולהרגיש יותר משוחררת.

בהצלחה!
אנוש'קה​(אחרת)
לפני 7 שנים • 28 במרץ 2017
אנוש'קה​(אחרת) • 28 במרץ 2017
איזה מתוקים בהצלחה icon_smile.gif מאמינה שתמצאו לזה את הדרך לאט לאט בהקשבה ואהבה icon_smile.gif
isg​(נשלט){נשלט}
לפני 7 שנים • 28 במרץ 2017
isg​(נשלט){נשלט} • 28 במרץ 2017
אני מודה לכולם על התגובות זה מחמם את הלב לראות שאנשים רוצים לעזור וליעץ
Charisma Charm
לפני 7 שנים • 29 במרץ 2017

..

Charisma Charm • 29 במרץ 2017
קודם כל יפה שאתם פתוחים ועם רצון לנסות ביחד ולא לחוד

הנקודה שאתה ציינת קשורה יותר לנושא של אנרגיה וזה תופס גם לשולט או לשולטת זה לא חשוב העיקר מה שמשדרים/מקרינים בשפת בעלי החיים זה האלפא אנרגיה שונה
גם אצל בני אדם יש משהו דומה.
בתחום השליטה יש בנוסף גם אלמנט שמשלב קצת משחק ועוד..
אני יכול לתת לך טיפ שיכול לתפוס לכל דבר- איזה מחקר יפה שראיתי בנושא חקר המוח האנושי ובין היתר נגע בתחום המיני ובתחום הbdsm בפרט ובמחקר ציינו במפורש שהמוח האנושי מחווט את עצמו בקשרים חדשים ומתעצב לפי סרטים או מה שרואים- עשו ניסוי והקרינו לקבוצת אנשים - נשים וגברים כל מני סרטי שליטה שלא ראו קודם וגם לא נמשכו ונדלקו מזה ולאחר
מספר מסוים של חזרות פתאום התחילה משיכה לסוג הזה שנצפה וככול שנצפה יותר ככה גדלה התשוקה !
ככה אנחנו בני האדם כל החיים לומדים...וזה מה שיפה..

עד כאן מתחום המדע ונחזור אליך ולאשתך - את המידע הזה קח לתועלתך, דהיינו קודם כל תמשיכו להיות פתוחים תדבר איתה על המחשבות והפנטזיות קחו ערב פינוקים של יין טוב ושוקולדים רק לפני זה יש לך שיעורי בית אם כבר הבנת לחפש חומר שהיא תוכל להתחיל לקרוא/לצפות ולחווט את המוח ככה שבהמשך היא תידלק מזה והכי חשוב גם תשדר ותקרין את האנרגיה המתאימה והמדליקה הבנת? תתחיל עם משהו סופט..עדין לא משהו אקסטרימי אפילו שיהיה מצחיק זה הש"ב שלך !
קדימה שחק אותה ג'ונס icon_smile.gif אתם תצליחו !
ואל תשכח לשלוח עדכון מהשטח