לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שליטה נשית בנישואים

אהבה חופשית
לפני 6 שנים • 10 במאי 2017
אהבה חופשית • 10 במאי 2017
אם שניכם רוצים בקשר שליטה שמחד יהיה קיים גם כשאתם לא לבד, ומאידך לא יהיה מוזר לסביבה, אתם יכולים לדבר ברמזים, או להסתודד מידי פעם.
אתם הולכים להורים שלך לאכול בשישי, ובעלך לא עוזר בד"כ לפנות את הכלים בסוף הארוחה? איזה נחמד זה שהוא מתנדב פתאום להוריד מהשולחן וגם לרחוץ כלים. כל מה שצריך זה דקה של אינטימיות של שניכם בה את מזכירה לו (וכנראה גם מזקירה לו) שהוא בסה"כ הכלבה השפוטה שלך.

יצאתם לחברים ובא לך להזכיר לו מי ומה הוא? רדו למטה לעשן סיגרייה לכמה דקות, ותינשפי לו את העשן בפנים. צריך כל כך מעט כדי להשאיר טעם טוב של השליטה לאורך זמן.

ואם יש לך חברה טובה שגם פתוחה לעינין, בכלל יכול להיות מעניין לחלוק חוייות icon_wink.gif
הוא​(שולט)
לפני 6 שנים • 10 במאי 2017
הוא​(שולט) • 10 במאי 2017
אני מציע לך יותר לעשות ופחות לכתוב על זה.
פשוט לממש את כל מה שבא לך "לשאוף ליותר" כל האלמנטים שבא לך להתנסות או למממש או שיהיו קבועים
לפתח לעצמך איזשהו חזון איך היחסים יראו באופטימום.
להשתית שליטה. כמו שכתבתי קודם בין אם זה בכללי התנהגות
(פרוטוקול) שברור לשניכם, לישם בפועל
ולחוות בפועל ולתקשר מה עובד ומה מכבה או פוגע.
לתזמן אחרת, לשנות בהתאם, ברמת כללים של מתי "יוצאים " מפרוטוקול ומתי הוא מחייב.
שליטה לא עושים בתאוריה. "איך זה אצלכם" לא יוביל אותך למטרה לדעתי.

שליטה עושים.
Gia X
לפני 6 שנים • 10 במאי 2017
Gia X • 10 במאי 2017
אני חושבת שזה נפלא שהעלית את הנושא כאן בפורום. זהו בדיוק המקום הנכון לשאול שאלות ולפנות ל"חוכמת ההמונים", גם אם בסופו של דבר לא כל עצה שתקבלי כאן, אכן תהיה חכמה או שימושית לך. לעיתים הרעיונות שתקבלי כאן יהוו לך השראה לרעיונות משלך ולעיתים תקבלי טעימה מדרכים שלא ממש מתאימות לך באופן אישי ובכל מקרה - יחסי שליטה אינם דבר סטטי. כמו שכל אדם משתנה ומתפתח במהלך חייו, כך גם יחסי שליטה - הם נתונים לשינויים מהותיים או מינוריים בתוך מערכת יחסים זוגית. תמיד מומלץ לדון בהם, לתהות ולהרהר בין אם בינך לבין בן זוגך ובין אם בפורום שמתאים לכך, קרי - בדיוק כאן.
תצליחו ותהנו icon_smile.gif
שימודה
לפני 6 שנים • 11 במאי 2017

הייתי שם

שימודה • 11 במאי 2017
הייתי בזוגיות כזאת עכשיו כבר לא
עכשיו כבר אין זוגיות איתה - נפרדנו, אחרי 25 שנות נישואין, שני ילדים. חיים שלמים ביחד שהתברר לי שזה לבד.
שליטה זו אינטימיות במקום העמוק ביותר
נתתי את כל כולי והיא שיחקה בי
בשבילה זה היה משחק להשיג חיים טובים
אבל שליטה זו נתינה - והבחירה בידך

אצלנו זה היה 24/7
היו לנו כל מיני סימנים קטנים וחוקים וכללי התנהגות
אבל את צריכה להבין שמנקודת מבטו של הנשלט הוא מצפה שתתיחסי לזה ברצינות הראויה כמו שהוא מתייחס.

אם לדוגמא קבעת כלל שאומר שבכל פעם שאתם יוצאים ביחד הוא חייב שיהיה עליו מסטיקים וסיגריות שלך ומצית (אם את מעשנת ) או ליפסטיק שלך, אז זה חייב להתבצע. ואת חייבת לבדוק אותו. ואם הוא שכח הוא חייב להיענש. על כל הפרת משמעת או אי ציות הוא חייב להיענש. זה מראה רצינות ומראה לו שאת בעניין.
אם שניכם בעניין אז זה מה שהוא מצפה שיהיה.

יושבים במסעדה או ארוחה משפחתית. את מטופפת על הכוס עם האצבעות שלך הוא חייב לדעת שאת רוצה לשתות לשאול אותך מה תרצי לשתות ולדאוג להשיג לך ולמזוג לך. התעלם ממך לא היה קשוב לך ייענש.

כלי מאוד חשוב להבטיח את הצייתנות שלו, הכניעה, ההתמסרות, הסגירה וכו זה השליטה שלך על הגמירות שלו. אסור לו לגמור בלי רשות שלך. את מחליטה. ככל שהוא מגורה יותר וחרמן יותר כך הוא צייתן וכנוע יותר.
האמיני לי שזה עובד. תשתמשי בו שיענג אותך איך שאת רוצה וכמה שאת רוצה. גמרת ? יופי. עכשיו הולכים לישון. זה ממש לא משנה אם הוא גמר. את החשובה. לנשלט אמיתי זה מה שחשוב. זה מה שנותן לו סיפוק.
הייתי שם. וזה עדין חלק ממני.

עונשים : כיד הדמיון הפרוע שלך. החל מסטירה ומבט חודר בעיניים שלו להסביר לו את מקומו. כמובן כשאתם לבד באינטימיות שלכם. תביני שנשלט אמיתי מרגיש נפלא כשהוא ממלא את ייעודו. אבל לפעמים חשוב והכרחי להעמיד אותו במקום בלי ויתורים ובלי הנחות הוא צריך את זה. הוא זקוק לזה.

תיכנסי לאמזון יש מלא ספרים ספרי הדרכה בתחום של FLR . Female lead relationship. יחסים זוגיים שהאישה מובילה אותם. אני זרקתי את מה שהיה לנו.

בקיצור אם תרצי אשמח לעזור בפרטי.
כפי שכתבתי, הייתי שם.
    התגובה האהובה בשרשור
רצסיבי​(נשלט)
לפני 6 שנים • 11 במאי 2017
רצסיבי​(נשלט) • 11 במאי 2017
לא חושב שתוכלי לקבל תשובות באמת מועילות פה בפורום. מערכת זוגית היא אינדיבידואלית מטבעה, ומערכת עם ניואנסים ייחודיים כמו יחסי שליטה, שצריך להסתיר מהסביבה (מהילדה, מההורים, מהחברים) היא בטוח בעייתית.
אני מכיר כמה דוגמאות חיות של זוגות שחיים ככה שנים רבות, פה בכלוב, אבל כל מערכת והייחודיות שלה. מה שטוב לזוג אחד לא טוב לאחר.
אם קראתי נכון בהסבר שלך, אתם חיים טוב מאוד עם משחקי שליטה ברגעי הפנאי, אבל רוצים להזליף את הבדס"מיות גם ליתר תחומי החיים, וגם בפומבי, מבלי לחשוף את עצמכם החוצה באמת.
העצה היחידה שלי בהקשר הזה היא להתקדם לאט, עקב בצד אגודל, עם בדיקה של כל אחד מהם איך השני מתקדם עם זה. יכול להיות שהמעבר מהמשחקים בשעות הפנאי למערכת עקבית שלא נותנת מנוחה אמיתית מיחסי השליטה, יהיה קשה רק לאחד מכם, והשני לא יבחין בזה, ומזה צריך להיזהר.
נשוי חתיך מתחלף
לפני 6 שנים • 11 במאי 2017
נשוי חתיך מתחלף • 11 במאי 2017
שדה יקרה, הפיתרון הוא שלא ניתן להגיע לכל מה שרוצים, לא ניתן להגדיר בדיוק מתי כן ומתי לא, וצריך אולי לקחת צעד אחד אחורה, כדי לייצב את הדברים. אם שניכם יוצאים לחופשה בחו"ל, תעשו מה שאתם רוצים, אבל כאן בארץ עם החברים, הילדים והמשפחה וכו', יש דברים שהם פשוט בלתי אפשריים. מה תעשי? תנזפי בו בפומבי והוא יענה "מצטער יפה שלי"? זה בטח יבהיר לכולן את המסר, אבל אתם כנראה לא רוצים להעביר לכולם את המסר, ובשביל מה? הרי 90% מהחברים שלכם לא יקבלו את זה בהבנה, כמו שאם לפני 100 שנה הוא היה מוריד לך סטירה זה היה כמעט נורמלי, והיום זה לא מתקבל על הדעת. נורמות משתנות, אלו הזמנים כרגע, תחיו בלי הגדרות מדוייקות ולוח זמניםicon_smile.gif
AngelDust​(אחר)
לפני 6 שנים • 11 במאי 2017
AngelDust​(אחר) • 11 במאי 2017
הי שדה,
אין ספק שהחיים מפריעים לתחביבים. עבודה, ילדים וסתם מטלות היום יום נוטים לשחוק את התשוקה והיצירתיות באופן כללי. מסכים איתך בהגדרת הבעיה; יש פה דבר מדהים, אולי אחד הטובים שמצאנו לנו, איך לא רק שומרים עליו אלא גם מתקדמים. כנראה שכל העונים לפני חלקו את הדברים שעבדו/עובדים להם אז אני אנסה לחלוק קצת משלנו בלי להיכנס לקלישאות (כגון "חייבים להשקיע")

- ריטואלים קטנים. כאילו שאפשר להכניס לכל מקום. לדוגמה לפתוח לה את דלת המכונית, לנשק לה את היד כשחוזרים הביתה. לאו דווקא דברים בוטים (יש לנו גם כאילו...) אלא כאילו שמאפשרים להזכיר את הדינמיקה לאורך היום.
- אנחנו ממשיכים לחפש דברים חדשים ועיניין. לא בלחץ, בכלל בכלל לא רע לנו עם המצב הנוכחי. סיפורים, בגדים, צעצועים, אתרים, סטיות, מסיבות וכו'. לפעמים מוצאים דברים חדשים שנרצה לנסות, לעיתים נגעלים ולרוב צוחקים. אין ספק שלקבל קצת תוכן סוטה מאהובתך במהלך יום העבודה הופך את היום להרבה יותר טוב ובטח ובטח אם גם מנסים בלילה.
- אנשים. מסכים אתך לגמרי פה. מפגשים עם אנשים שחולקים איתנו את התשוקות והאתגרים תורמים לנו לא מעט. ללמד וללמוד מאנשים אמתיים ולא מזהויות וירטואליות או סרטים מופקים היטב. האפשרות להיות לפרק זמן אנחנו עם אנשים אחרים, לא לפחד לדבר, לשאול שאלות ולעזור לאחרים. זה יכול להיות מפגש של שעה שעתיים בבית קפה לשיחה רגועה, אך זה יכול להיות גם ערב שלם או טיול משותף. ערב/טיול שבו לא תהססי לומר לו להתכופף לנקות לך את הנעליים, ערב/טיול שבו לכמה שעות אין צורך לחשוב על להסתיר את הדינמיקה , אין צורך ברמזים בלבד ומותר לנו להיות מי שאנחנו.

האם לנטוש את הפלטפורמה? מבחינתנו התשובה היא לא. הפלטפורמה פה מסייעת לנו להכיר אנשים ואו להבין מה קורה מסביב. זה לא שיש הרבה אפשרויות אחרות פה בישראל.
Mary Jane
לפני 6 שנים • 11 במאי 2017
Mary Jane • 11 במאי 2017
לדעתי חגורת צניעות לגבר ומפתח על צווארה של האישה ופתיחה ונעילה כראות עיניה ובהתאם להעדפתה- יעשו את העבודהופתרון נאה לסיטואציה שהעלית. אחד הדברים המלבבים בעיני (: