לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נשאלת השאלה

nobady נשלט
לפני 7 שנים • 24 במאי 2017

נשאלת השאלה

nobady נשלט • 24 במאי 2017
נשאלת השאלה, האם בפורום הזה נמצאות שולטות המחזיקות עבדים כנכס לכל דבר ועניין לשימושן 24/7 או שהפנטזיה בכאילו מאפילה על המציאות?
לאחרונה חזרתי מביקור באמסטרדם אצל זוג חברים נשואים, ישראלים לשעבר הגרים כבר שנים בהולנד ובעלי אזרחות הולנדית.
היא השולטת והוא הנשלט מתנהלים במסגרת שכל אחד מהם יודע ומכיר את מעמדו ובעוד היא בעלת זכויות יתר השולטת בו ביד רמה הרי הוא צייתן המבצע את כל פקודותיה ללא ערעור,
מאחר והם יודעים ומכירים את דעתי כי האישה היא זו שאמורה לשלוט, אפשרה לי המארחת לטעום ולו במעט ובהתחשב מעצם היותי אורח, את סמכותה ומרותה עליי.
החוויה הייתה מדהימה והשאירה בי את הרצון לחוות יותר, סוף סוף הרגשתי את מה שקיוויתי להיות כל חיי.
באחד הערבים הוזמנתי על ידה כעבד הבא עם גבירתו (הנשלט "בעלה" הצטווה להישאר בבית) למועדון חברות שאת שמו הבטחתי שלא לציין, כדי לראות ולחוות מערכת יחסיי מלכה ועבד וכשאני עונד קולר וקשור ברצועה על פי חוקי המקום רבצתי לרגליה.
בדיוק באותו הערב (פעם בחודש) נערכה במועדון מכירה פומבית של עבדים ובה יכולות נשים אמידות לרכוש לעצמן עבד במלוא מובן המילה כנכס.
העבד העומד למכירה מוכנס לחדר ומועלה על במה קטנה כשהוא עירום לחלוטין לעיניי המעוניינות והכרוז מציעה אותו למכירה תוך ציון תכונותיו לכל המרבה במחיר כשהמחירים נעים בין אלפי יורו לעשרות אלפי יורו.
לאחר שנמכר מוכנס הנכס לחדר בו מכינים אותו למסירה לבעלתו החדשה בתום הערב.
נשאלת השאלה מהיכן מגיעים עבדים אלה?
ובכן באמסטרדם קיימת חברה בבעלות שתי נשים (כך סופר לי) שפעילותה המחתרתית היא גיוס עבדים, זכרים שמואסים בחיי החופש ורואים עצמם כמי שנועדו לעבדות ושירות לנשים.
בפורומים המתאימים מתפרסם מספר של ת.ד. אליה אפשר לפנות ולהגיש בקשה להתקבל, לאחר שנבדקת זהותו ואמיתות בקשתו, מוזמן המועמד לראיון אישי ובדיקה גופנית מעמיקה בידי רופאה מוסמכת,
אם וכאשר נמצא האובייקט ראוי ומתאים עליו לחתום על תצהיר בו הוא מוותר על זכויותיו וחירותו, על רצונו מתוך בחירה אישית להשתעבד באופן מוחלט וללא ערעור ולהימכר, וכן להפקיד ערבות כספית במקרה וירצה להיפדות ולהשתחרר.
מאותו הרגע הוא מועבר לבית מסוים בו הוא עובר סידרת חינוך והכשרה למעמדו החדש והכנה למכירתו לכל המרבה במחיר.
וכאן הגענו לאותו יום בחודש בו נמכר העבד לבעלתו החדשה וכבעלת הרכוש זכאית היא לעשות בו כרצונה, לנצלו, להעבידו, להענישו, להכותו, להשכירו,למכור אותו וכל דבר שיעלה בדעתה, עבדות מודרנית.
נשמע הזוי? נכון, אבל כידוע באמסטרדם נעשים לא מעט דברים הנשמעים דמיוניים בעוד הרשויות אינן מתערבות כל עוד אין המעשים פוגעים בשלום הציבור (כך נאמר לי).
העבדים שנמכרים בחרו בכך מרצונם החופשי וכולם מרוצים.
אחד העבדים שהייתי עד למכירתו עבד צעיר בשנות העשרים לחייו נמכר לאשה בשנות החמישים לחייה במחיר של 10000 יורו לקול צהלת הנוכחות וחיוכה הקורן של הקונה.
הרגשתי מעט קינאה באותם עבדים אבל כמו שנאמר, טוב לחלום, אצלנו במתכונת הזו זה לא יקרה, כשמישהו לא מתקשר למשפחתו ולחבריו לפחות עשר פעמים ביום, לא שולח ועונה בווטסאפ ולא מתייצב למילואים, מיד מופעלים שירותי החירום וההצלה עד לשערורייה שתתהווה.
אחחחחחחחחחחחחחחחחח ארצנו הקטנטונת.
    התגובה האהובה בשרשור