לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לבגוד או לא לבגוד

פסיכו לוג​(שולט)
לפני 6 שנים • 9 ביולי 2017
פסיכו לוג​(שולט) • 9 ביולי 2017
יש גם אופציה להיות אמיץ מול עצמך וללכת לייעוץ, סקסולוגית למשל. ולהיות מוכן להיפתח ולדבר על כל מה שקשור בנושא כולל חוויות, פנטזיות ופורנו. אם תבינו מה הבעיה תוכלו גם להתחיל לשנות את ההתנהגות, המחשבות והתחושות. המח הוא איבר מאוד גמיש והוא משתנה מידי יום ללא הרף, וכשיש הבנה וכח רצון הוא משתנה לכיוון שאנחנו רוצים.
עציץ​(מתחלף){משוייך}
לפני 6 שנים • 9 ביולי 2017
אתה שוקל ברצינות את האופציה של למעול באמון זוגתך ולחיות חיי שקר.

עצם העובדה שאתה מתייחס לזה כאופציה ריאלית כבר הפכה אותך לבוגד, עוד לפני שאשכרה נגעת פיזית במושא הבגידה. אתה בוגד ברעיון הזוגיות המונוגמית כקונספט. וזה בסדר כי זוגיות לא חייבת להיות מונוגמית עקרונית

מה אתה יכול לעשות עכשיו הוא 3 דברים:

א. לחיות חיי שקר איתה ואם עצמך יום יום, כי גם אם לא תממש את האקט של מין בלווית אחרת אתה תמשיך לערוג אליו. תוכל גם להגדיל את הנפש ולנסות לטפל בצורה הדדית וכנה בבעיה כמו שהפסיכולוג בספה ייעץ לפני בחוכמה.

ב. לסיים קשר שהכנסת אליו מניעים נגטיבים באופן כזה שיכאב קצת עכשיו אבל לאורך זמן לא תסבול ולא תייצר סבל מתוך חיי שקר

ג. להציע לה לקיים מע' יחסים פתוחה. היא כנראה לא תאהב את זה אבל זה יהיה הכי כנה ונכון לך (כל עוד אתה לא מוכן להילחם על עצמך ועליכם ולנסות לקבל ייעוץ בנושא)


בסופו של יום מה שחשוב זה לא לחיות חיי שקרים ובגדיות ולא למעול באמון שאדם אחר נותן בך.

הכותב הוא בדסמי מונוגמי נשוי לונילית, מנהל איתה מע' יחסים כנה והדדית וחשופה ודיאלוגית, חווה סקס ונילי רק איתה, לא מרגיש צורך בסקס אחר, ומכבד מאד את הזוגיות בה חי ברמה שכשצריך לקבל יעוץ - מקבלים יעוץ יחד.
kasandra​(מתחלפת){jegularis}
לפני 6 שנים • 10 ביולי 2017
kasandra​(מתחלפת){jegularis} • 10 ביולי 2017
פסיכולוג בספה כתב/ה:
יש גם אופציה להיות אמיץ מול עצמך וללכת לייעוץ, סקסולוגית למשל. ולהיות מוכן להיפתח ולדבר על כל מה שקשור בנושא כולל חוויות, פנטזיות ופורנו. אם תבינו מה הבעיה תוכלו גם להתחיל לשנות את ההתנהגות, המחשבות והתחושות. המח הוא איבר מאוד גמיש והוא משתנה מידי יום ללא הרף, וכשיש הבנה וכח רצון הוא משתנה לכיוון שאנחנו רוצים.


ואם כבר מדברים על זה ....יש המלצות לסקסולוג טוב? רצוי אחד שקצת מבין מה זה בדסם?
כדיי שפשוט נרגיש שהוא כן מסוגל לטפל בנו ולא שאנחנו באים לעשות לו הרחבת אופקים icon_smile.gif
המלצות יתקבלו בברכה icon_smile.gif
נשוי חתיך מתחלף
לפני 6 שנים • 10 ביולי 2017

אני בעל הנסיון

נשוי חתיך מתחלף • 10 ביולי 2017
אתה שולט, נכון?

וכשאתה אומר שהסקס לא מספק אותך, זה אומר מה? שהיא לא רוצה להישלט? שהיא לא מתחברת לשליטה מכל סוג שהוא? שהיא לא מוכנה להיכנס לתפקיד הנשלטת? או שסתם היא אוהבת רק שהיא מעליך?

אם היא לא מתחברת לנושא השליטה, ושוחחת איתה על זה והבהרת לה שזה הראש שלך וזה מה שאתה צריך בסקס, ועדיין לא בא לה, אז לפני שאתה נפרד ממנה, תשאל את עצמך, אם מישהי שהיא כן בקטע של שליטה הייתה מספקת אותך לאורך זמן? אם אתה יכול להתחייב לאחת כזאת לאורך שנים, שנים רבות? כי אנחנו מחפשים ריגושים חדשים כל הזמן וייתכן שגם נשלטת מצויה לא תספיק ולא תספק אותך לאורך שנים.
אם אתה חושב שנשלטת הייתה מספקת אותך לאורך שנים - תיפרד ממנה.
אני התחתנתי עם בחורה מדהימה ששליטה זה לא הקטע שלה בכלל, ואנילית על חלל. אבל פה חשובה האינטיליגנציה הרגשית, ובת הזוג שלי, מתוך התחשבות בי ומתוך צורך לשמור על חיי המשפחה והזוגיות, מדי פעם משתפת פעולה, גם אם לא ברצון רב. היא "נכנסת לתפקיד" לחצי שעה ונשלטת או שולטת. אבל גם אז, בוא נאמר שזה לא "כמו שצריך" כי היא לא באמת אוהבת את זה.
ולכן אני כאן באתר, מחפש משהו נוסף, מהצד.
יחד עם זאת, אני יכול לומר לך שאני גם אוהב "סתם" לזיין מהצד, בלי קשר לשליטה. אם אשתי הייתה בקטע, אולי הייתי יותר מסופק ולא שוכב מהצד.
אני אוהב אותה מאד, אבל הסקס פשוט לא מספיק לי, אין עם זה הרבה מה לעשות, ושכנועים פנימיים כאלה ואחרים מספיקים לתקופה קצרה בלבד.
אם אתה יודע או חושב שגם נשלטת לא תספק אותך לאורך זמן, וגם בה תחפש "לבגוד", וממש כיף לך עם הנוכחית ואתה נמשך אליה - תמשיך איתה.

בהצלחה!
ICE ON FIRE
לפני 6 שנים • 12 ביולי 2017
ICE ON FIRE • 12 ביולי 2017
אין נכון או לא נכון.
יש רק מה שנכון עבורך.
לכל בחירה שתעשה יש פלוסים ומינוסים.
קח דף ועט, תעשה רשימת פלוסים ומינוסים לגבי כל אפשרות שפתוחה בפניך.
זה יעשה לך סדר בראש ואולי יעזור לך להגיע להחלטה שהכי נכונה לך.

שא ברכה.
Slag
לפני 6 שנים • 14 ביולי 2017
Slag • 14 ביולי 2017
אל תעשה לחברך מה ששנוא עלייך.
עדיף להיפתח לשבת ולשוחח בכנות.
לא לבגוד .
בהצלחה עם זה
סטיית תקן
לפני 6 שנים • 14 ביולי 2017
סטיית תקן • 14 ביולי 2017
אל תבגוד
מיה34​(אחרת)
לפני 6 שנים • 14 ביולי 2017
מיה34​(אחרת) • 14 ביולי 2017
מכירה את הבעיה שלך (די מקרוב, לצערי) ומניסיוני אני יכולה לומר שתגיע נקודה שבה הכל יתפוצץ.
אתה יכול להמשיך לחיות בכיף אבל בין אם תחליט לבגוד ובין אם לאו, את הדין והחשבון בסוף היום אתה תתן לעצמך, כי אתה מבין? בסוף היום, אחרי הכל - זה אנחנו מול עצמנו ולא מול אף אחד אחר.
אם הקשר הזה חשוב לך, אם אתה רואה בו פוטנציאל לעתיד - לכו לטיפול זוגי. תערבו איש מקצוע חיצוני, דברו כל אחד על מה שמפריע לו. אני בטוחה שכמו שאתה מתוסכל, גם היא מתוסכלת שהיא לא יכולה לספק לך את מה שאתה צריך.
אני יודעת שזו בטח לא התגובה שציפית לקרוא מאתר שכזה אבל לפעמים, עזרה חיצונית של כמה מפגשים עם מטפל יכולים לשנות את המצב לגמרי.
שיהיה בהצלחה!
הוא​(שולט)
לפני 6 שנים • 14 ביולי 2017
הוא​(שולט) • 14 ביולי 2017
ומה שתחליט מומלץ לפני שיש ילדים