סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

מזה להיות גבר במדינת ישראל.

Noboru Wataya
לפני 6 שנים • 25 באוג׳ 2017
Noboru Wataya • 25 באוג׳ 2017
מזוכיסט טהור כתב/ה:
הדבר העצוב כאן זה אתה, רוצה חיבוק ? בוא קח.

וזה לא נובע ממרמור זה נובע מכך שאפסים כמוך מסרבים להכיר במציאות.

כל מה שנכב על ידי אלו חוקים ונורמות במדינת ישראל, כך שעל זה איפשר לתווכח, לגבי תלונות שווא את מעיז לדבר?

תתםלא יש גברים שלא אנסו ולא הטרידו ובכל זאת האישה החליטה לשקר ולנקום עקב סכסוך כזה ואחר, לרוב בהליכי גירושין.

אז שמע סוד - אתה עלוב, עלוב כי אתה מסרב להכיר בעובדות, עלוב כי אתה חושב שאם תצא נגד דעה כנה של גבר אתה תזכה ללייק מאישה, אבל בפועל יצאת עלוב.


האמת שלל דעות על העולם והחיים יביאו לי לייקים מנשים. בקשר לדיון אני בעיקר מקבל הודעות כמו ״נו מה אתה מתווכח איתו לא חבל לך על הזמן?״
תסתכל על עצמך, אתה כנראה כל כך נואש לאהדת הגברים וגם פה אתה לא מקבל אותה. אולי כולנו פה ״גברים לקקנים בשביל לייקים״ אז אתה בכיף מוכן לעזוב, אני בטוח שנשות הכלוב לא יעשו התאבדות המונית עם אתה תלך מפה icon_smile.gif

וקשר להפליה נגד המין שלי, ואללה, הכל מצויין ואני לא מרגיש מקופח בכלל, אני מסתדר יופי עם נשים וגברים (גברים אמיתיים כן? לא רכיכות חסרות עמוד שדרה שרק יודעים להתכיין ולהתלונן ולפחד מאיזה ״אוייבת״ דמיונית) ואני לא מרגיש שום קיפוח.
מזוכיסט טהור​(נשלט)
לפני 6 שנים • 25 באוג׳ 2017
מזוכיסט טהור​(נשלט) • 25 באוג׳ 2017
לא מחפש מחפש כאן אהדה, יש לי מספיק ביום יום, הקטע הוא שלהבדיל ממך למרות שחיי טובים, לי זה מפריע ולא מתוך תחושה של מקופח אלא מתוך תחושת צדק.

והצדק שלי אומר שאם שוויון אז שוויון עד הסוף.
ויש המון נשים שיסכימו איתי ומסכימות איתי.
וגם אני מבטיח לך שאם תדנף מכאן אף אחד ואחת לא ירגישו בזה. כך שאתה לא בדיוק מי ישמע טיפוס מושך כ"כ.
מזוכיסט טהור​(נשלט)
לפני 6 שנים • 25 באוג׳ 2017
מזוכיסט טהור​(נשלט) • 25 באוג׳ 2017
מעבר לכך גם אני מקבל לא מעט תגובות אהדה מנשים כאן שהשוויון האמיתי אכפת להן, שמכירות בעבודה שהגבר מופלה לרעה במדינה. אז כך שלמטבע יש שני צדדים.
מזוכיסט טהור​(נשלט)
לפני 6 שנים • 25 באוג׳ 2017
מזוכיסט טהור​(נשלט) • 25 באוג׳ 2017
קראתי את הפוסט שלך "הטרדה מינית בתחבורה ציבורית"
זה רק ממחיש עד כמה עלוב אתה. אם היית סטרייט, היית מבין על מה מדובר. (ולא מתוך הומופביה) אני בטוח שאתה לא מייצג את כלל הגייז.

לכן ספציפית אני מתכוון אלייך.
Noboru Wataya
לפני 6 שנים • 25 באוג׳ 2017
Noboru Wataya • 25 באוג׳ 2017
מממ האמת שאני סטרייט שהתנסה פעם-פעמיים עם גבר וחוץ מריגוש נקודתי ביותר גברים לא מושכים אותי בכלל, כל המערכות יחסים שלי היו עם נשים (ובשבילך, כן נשים שנולדו ״נקבות״, האלו שאתה מפחד פחד מוות מהן) אבל זה מאד יפה שאתה קובע על סמך פוסט בכלוב שאני גיי.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 25 באוג׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 25 באוג׳ 2017
אני גם מתנגד לתחרות של "קורבן נולד" כאן באתר בין הנשים והגברים. השיח הקורבני הוא שורש הבעיה.

האדון שפתח את השרשור השתמש במילה "קבוצה מוחלשת" והאדון אחריו במילה "פרבילג". מושגים אלה ואחרים דומים הם ה"שיחדש" של המאה ה-21, הדרך לסתום פיות, להסית ולקבל לגיטימציה - הכל בחבילה אחת. מספר השלכות לתופעה:

1. אסור לך להתלונן או למחות כנגד אפליה אם אתה שייך לקבוצה המוגדרת "פרביליגית". במילים אחרות, "תסתום את הפה", איך אתה מעז למחות כנגד זה שאתה יוצא לפנסיה בגיל מבוגר? או מפלים אותך בגירושין? אחרי מה שאבות אבותיך עוללו לנשים, אתה מעז למחות? רק ל"מוחלשים" מותר להגן על הזכויות שלהם, כל מחאה של "המחלישים" היא בכיינות ולא לגיטימית.

2. היררכיה. ברגע שיש הגדרות כל כך ברורות לגבי רעים וטובים, אין זה מפתיע שמחוקקים חוקים שעושים הפרדה גסה בין הקבוצות. כי שיש אפליה נגד המוחלשים, למשל הנושא של סרבני גט, אז אותם נכניס למעצר, אבל במקרים הפוכים לא, כי נשים מוגדרות כמוחלשות אז זה לא צודק להכניס אותן למעצר, אחרי כל העוול שנעשה להן במשך אלפי שנים- ולעזאזל הצדק והשוויון בעיני החוק.

בטעות לחצתי על פרסם לפני סיימתי אז אמשיך בפוסט הבא.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 26 באוג׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 26 באוג׳ 2017
3. הכללות. לא נכנסים לרזולוציות, האדם מזוהה באמצעות הדימוי של הקבוצה שאליה הוא שייך ומאפיינים אחרים כמו אישיות, הופכים להיות שוליים. תפיסת הדימוי - כפי שציינתי קודם - בקרב אנשים שמאמצים את ראיית העולם הזו היא דיכוטומית ולכן, הופכת לעיתים קרובות לרדיקלית ואלימה.

4. שחור ולבן. קלף הקורבן הוא כיום אחד החזקים שיש, באמצעותו אתה משיג הון פוליטי והון כלכלי. הקורבנות כשיטה הפכה להיות כל כך יעילה, שמוסדות, ארגונים וקבוצות מחאה אימצו אותה כטקטיקה להשגת משאבים או לקידום אג'נדות. "השיחדש" הופך את השיטה הזו, לא רק לאפקטיבית יותר, אלא גם ככזו המעודדת הסתה ועושה דה-לגטימציה למגזרים שלמים. הרי על מנת להציג את עצמך בתור 'הקורבן האולטימטיבי', אתה צריך להציג את הצד השני בתור לא לגיטימי, במקרה הטוב, ורשע טהור, במקרה הרע. אין ספק שמושגים מרקסיסטים כמו "קבוצה מוחלשת" עושים את העבודה, בעיקר משתי סיבות:

א. אין מקום לתמרון, או להתחשבות בנסיבות, קבוצה מוחלשת היא תמיד כזו, לכן, בשום סיטואציה, אף אחד מחברי הקבוצה לא יכול להיות בצד ההפוך של המקרבן.

ב. במקום שיש מוחלשים בהכרח גם יהיו מדכאים ומחלישים, וגם הם תמיד יגלמו את אותו תפקיד של דמויות כמו גרגמל, דארת ויידר - של הרשע.

5. כמו הרבה אידיאולוגיות מסוכנות אחרות, הסכנה הגדולה היא שביטויים מסוג זה מסתתרים תחת תחפושת אקדמית ואידיאולוגיה "פרוגרסיבית" ולכן, מקבלים לגטימציה מצד הממסד והציבור וכמעט ואין עליהם ביקורת. בניגוד לקללות עממיות למשל, שהדובר עצמו נתפס כבעייתי, קללות בעלות קונוטציה אליטיסטית, כמו "פשיסט" סותמות את הפה לצד השני, למרות שהן בעייתיות לא פחות. אותו דבר אם המושג "פרביליגי", גם כאן מדובר בסתימת פיות, מסוכנת הרבה יותר, כי זה הופך את הצד השני ככזה שאסור לו להיות חלק מהשיח הדמוקרטי ומתייג אותו כמסוכן.
dark blue ocean
לפני 6 שנים • 26 באוג׳ 2017
dark blue ocean • 26 באוג׳ 2017
קורבנות.
סקסי.....





(לא)
Antimatter​(נשלט){Milonga}
לפני 6 שנים • 26 באוג׳ 2017
Antimatter​(נשלט){Milonga} • 26 באוג׳ 2017
ייתכן שמזוכיסט טהור יכול היה לבחור בניסוח קצת אחר - אבל אני חייב לומר שדבריו לא רחוקים מספרו של ד"ר גבריאל בוקובזה
"הדרמה של הגבריות החדשה" .

לילית פרטה ואיזנה את התמונה עם אספקטים שונים ואף נגעה בנושא חם של "רפואה מגדרית" - למשל זמן טיפול באישה שמגיעה למיון עם תסמינים של לחץ בחזה אל מול זמן טיפול בגבר, ואבחנות שעולות בראש בהקשר מגדרי גרידא (יש עוד דוגמאות אבל זה לא המקום).

ואני רק אוסיף, יש גברים מגעילים ויש נשים מגעילות לא פחות. ויש עוד הרבה מה לשנות (לטובה) ביחסים הבין-מגדריים. אבל יש גם אחרים/ות.

הכי טוב להיות טובים- הכי פשוט והכי מסובך.
Mary Jane
לפני 6 שנים • 26 באוג׳ 2017
Mary Jane • 26 באוג׳ 2017
היי אוז
בהמשך לביקורת שלך על ״השיח הקורבני״- יש לך הצעות אופרטיביות לשינוי? כיצד לטעמך יש לתקן את המצב?