בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מזה להיות גבר במדינת ישראל.

עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 7 שנים • 27 באוג׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 27 באוג׳ 2017
דיי לבכיינות ספוג,

היום הפכתם להיות חלק מהמיינסטרים, הידוען הכי מפורסם היום בעולם זה בוב ספוג; זה כבר לא כמו בתקופת העבדות שרק בני אצולה השתמשו בכם, היום אתם רצויים בכל בית, הפכתם להיות חלק מהעם; אני כן מודה שבעיית האונס של ספוגיות נמצאת בעלייה, וזוכה לזלזול בתקשורת (ראה איילין מ"סיינפלד" שהפכה לגיבורת תרבות למרות שאנסה עשרות ספוגיות)
SpongeBob​(שולט){SandyCheek}
לפני 7 שנים • 27 באוג׳ 2017
SpongeBob​(שולט){SandyCheek} • 27 באוג׳ 2017
אתה לא תגיד לי דיי לבכיינות,
אנשים באים וסוחטים אותי אחרי שהם מנקים איתי את הכלים כל יום.
ואתה לא תהיה זה שיפסיק את הדמעות.
לילית חדשה
לפני 7 שנים • 27 באוג׳ 2017
לילית חדשה • 27 באוג׳ 2017
היי אוז

לא בטוחה שהבנתי את קו המחשבה שלך, אבל בכל זאת
כאדם פרטי מותר לך לפתוח כל דיון שאתה רוצה- כן מותר לך לפתוח דיון שעוסק אך ורק בבעיות דימוי עצמי אצל בנות.
עם זאת אתה לא באמת יכול לשלוט בהתפתחות הדיון ואתה לא באמת יכול לדרוש או לצפות שלא תקבל ביקורת- במיוחד אם מבחינת א.נשים אצל בנים יש בעיות דימוי יותר עמוקות ויותר רחבות מאשר אצל בנות.
וכמובן לא משנה מה תבחר תמיד תהיה ביקורת.

לעומת זאת אם אתה לא מייצג רק את עצמך אלא מייצג את המערכת שאמורה לדאוג גם לבנות וגם לבנים
לפתוח דיון העוסק בבעיות דימוי רק אצל בנות, להתעלם מבעיות דימוי אצל בנים או להתנהג כאילו אצל בנים אין בעיות דימוי עצמי- זה כבר כן בעיה.
ואם נחזור לנושא הממשי- כן מותר לערוך דיון העוסק בתלונות שווא. כמו שאמרת, כל אחד ואחת זכאית להגנה ולצדק.
אבל לערוך דיון העוסק בתלונות שווא של נשים נגד גברים ורק בזה ולהתעלם מהמצב ההפוך- זה ממש לא לוודא שכל אחת ואחד יקבל הגנה וצדק אלא רק חלק. וזה גם מציג את המצב כאילו נשים מעלילות בלי סוף וגברים לא מעלילים כלל.
וזה ממש לא המצב. ואני יכולה להציג נתונים של המדינה (וגם אם יש מקום לביקורת על הפעילות של הרשויות הן עדיין האמונות על הנושא ולכן עדיין המקור)
אגב- הדיון כן התקיים ואפילו בשני מועדים כי למועד הראשון לא טרחו להגיע (ולא רק כי חשבו שבוטל).

הטענה שלי לא היתה שאסור לדון בנושא אלא שהבחירה צורמת. גם בדרך שהיא נעשתה- להגביל את הדיון לתלונות שווא של נשים,
וכן גם במי שהוזמן לדיון-ואני אומר שוב, יש משהו אלים לבחור לשמוע קבוצה שמתבטאת באופן יומיומי בצורה אלימה ואפילו תמכה והצדיקה חטיפה ורצח; מעבר להיעדר גינוי ממש הבעת תמיכה.

אני ממש לא נגד הורות שוויונית והורות משותפת. אין לי דבר וחצי דבר נגד גברים, נשים או ארגונים שמאמינים ופועלים באמת למען הורות משותפת ושוויונית (אבל לא רק אחרי הגירושים אלא לאורך כל הדרך). עם זאת יש לי המון בעיות עם גברים (או נשים) שמדברים על תלונות שווא של נשים וכמה זה דבר נורא בשעה שבשעתו הם תמכו בגבר שגיש כמה וכמה תלונות שקריות נגד גרושתו ובן זוגה באותו זמן וחטף את הבנות שלו. בלשון המעטה זו צביעות. וזה גם מגוחך להחריד להזמין אותם לדבר בדיון על תלונות שווא. לא משנה כמה צר הוא אמור להיות.

ולא- אין כאן הסתה. יש עשרות ומאות תמונות הזדהות עם אותו גבר. יש עשרות פוסטים המביעים תמיכה במעשים שלו ויש מאות ואלפי תגובות של חברים בחלק מאותם ארגונים הקוראים לפגיעה בבנות הזוג לשעבר שלהם.
הסתה זה יהיה לשים את כל הארגונים באותה השורה יחד עם ארגון אבות למען הצדק שמפרסם כל היום תמונות של נשים בלי רשותן.

לגבי השופט- אתה מחזק את הטיעון שלי.
הוא אמר 90% מהנשים יוצאות דוברות שקר בפוליגף.
זה האמירה המקורית שלו.
מה שאתה אומר- "שבמקרים שבהם הוא חשד שמדובר בשקר, הוא שלח את האישה לפוליגרף ובאמת ברוב המקרים התברר שהחשד היה מוצדק"
זו הבהרה שהוא נתן אך ורק אחרי הפאנל ואך ורק כאשר נשאל.
לאחר שהתבקש לתת הבהרה רשמית התברר שפועל מדובר על כעשר תיקים- מתוך כמה אלפים.
זה לא פייק ניוז- זו האמירה שלו. עליה הוא חזר כמה וכמה פעמים ובכמה מקומות.


ובנימת סיום
כל מה שאמרת- עגונות, כתובה, מזונות אישה (להבדיל ממזונות בן/בת זוג), חובתו של גבר לפרנס- הכל מגיע למעשה מהדת. כדי לטפל בהכל- זה הנושא.

אה ועל איזה מליונים לארגוני הנשים אתה מדבר (חוץ מלויצ"ו שיש איתו המון בעיות)? לא מכירה ארגון שמקבל תקציב מהמדינה מעבר אולי למקלטים לנשים מוכות ומרכזי סיוע לנשים במצוקה ומרכז אחד (שלהערכתי נסגר) שמטפל בגברים אלימים. וכל זה בכלל תפקידה של המדינה ולא של גופים אחרים.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 7 שנים • 28 באוג׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 28 באוג׳ 2017
שלום לילית,

את ממש לא הבנת את מטרת הדוגמה שנתתי. לא אכפת לי לקבל ביקורת וגם לא מפריע לי שהדיון מתרחב לכיוונים שונים, רק רציתי להדגיש את הסכנה שבטיעון שלך, שחזרת עליו פעם נוספת, הדוגמה שלי בא להראות מספר דברים:

1. שמדברים על אלימות נגד נשים בפורומים שונים, הדיון נסוב סביב הנושא הזה וזהו, כי הסוגיה מספיק חשובה בשביל לדבר עליה בנפרד. אותו דבר צריך להיות גם לגבי אלימות נגד גברים.

2. ואם הדיון מתרחב לתחומים נוספים, למה זה חייב לבוא על חשבון השני? זו אלימות וזו אלימות.

3. ברגע שצורת המחשבה במונחים דיכוטומים, של שחור ולבן, רשע מול טוב, אין זה מפתיע שיש המפחדות שהאלימות של אישה אחרת תפגע בכל הנשים. כי זה תמיד אנחנו נגד הם. כמו שאמרתי קודם מרקסיזם וולגרי.

4. בניגוד לארגוני הנשים, הארגונים למען שוויון הורי לא מתנגדים לענישה של גברים אלימים או מנסים למנוע טיפול בנשים מוכות או טוענים שאלימות נגד נשים לא קיימת (ראי מה שאמרת על דימוי עצמי של בנים - "זו כבר כן בעיה") אבל ההפך כן. וזה מה שהופך אותם לארגוני שנאה, כי בפרקטיקה הם מאמצים תורה גזענית.

5) לבטל דיון על אלימות במשפחה בגלל שזה עלול לפגוע ברגשותיו של מגזר מסוים? מי שרוצה להיעלב מוזמן, זו לא סיבה לבטל דיון.

לגבי דיון רק על תלונות שווא נגד גברים, אמרתי קודם בצורה ברורה:

1. נגד גברים זו תופעה.
2. יותר חשוב: אין חוק שמונע מגברים לעמוד לדין.

לגבי "הסתה", על מה את מדברת, זה אפילו לא באותה רמה, ארגוני נשים תומכות במתלוננות שווא, חוטפות ילדים, רוצחות ילדים, נשים מכות, וחלקם אפילו במחבלות, וכפי שהראתי לך קודם גם פדופיליה, ואני די בטוח שהמקרה שעליו את מדברת, מוכיח את ההפך, אבא שהציל את הילד שלו מאם אלימה ולמרות זאת חברות כנסת החליטו להתגייס למענה.

בכל מקרה, לא נמאס מהיררכית הקורבנות הזו? אני מציע לך טיפול בכל סוגי האלימות במשפחה ולא רק במגדר אחד.

כמו שאמרתי קודם, ארגוני הנשים מסיתות ומקצינות וגם משקרות בשביל להציג קבוצה מאוד גדולה של הורים כאלימים רק בגלל זהותם המגדרית. בזמן שהם מטשטשים את ההסתה הממוסדת שלהם, שמגיע לא רק מאנשים מהרחוב, אלא מאנשי ציבור כמו זהבה גלאון ועליזה לביא. שוב מאחל לארגוני ההורים פעם נוספת בהצלחה במאבקם הצודק.

הטיעון על הדת, לא מפריע לתזה שלי, כי בניגוד לחסידי פוליטיקת הזהויות, אני לא מחלק את העולם לקבוצות, וזה שאפליה באה מתוך מערכת גברית (שהתאימה למציאות של פעם), לא הופך את זה לבסדר - מה גם שהיהדות תמיד ידעה לשנות את עצמה בהתאם לזמנים.


תני לי לתקן את עצמי 'כתובה' היא אפליה נגד נשים, כי היא מתייחסת אליהן כמו מוצר, אבל למה אין מחאה של ארגוני נשים כנגד מזונות אישה, כתובה, מדור? - התשובה פשוטה $$$.. וכל הערכים נזרקים לפח.

את באמת צריכה לפתוח ספר תקציבים, ממליץ לך של משרד הרווחה.

שאלה לסיום (כי עד עכשיו לא הבנתי):

האם את מסכימה שנשים צריכות להיענש על תלונות שווא נגד גברים, ללא קשר מה את חושבת על היקף התופעה?
Mary Jane
לפני 7 שנים • 28 באוג׳ 2017
Mary Jane • 28 באוג׳ 2017
The Great OZ כתב/ה:
...

יש לי מספר הצעות .........

3. כולם שווים בעיני החוק, לכן אין מקום לאפליה לטובה או לרעה - רק במקרים קיצוניים מאוד.

4. אדם הוא לא נחות/מסכן מעצם היותו בקבוצה המוגדרת "מוחלשת", ואדם הוא לא עליון מעצם היותו שייך לקבוצה המוגדרת "שולטת" ולכן אף אחד מהם לא זכאי ליחס מיוחד.
......
.


תודה על התשובה המפורטת. אני עדיין מנסה להבין מה אתה מציע במישור האופרטיבי, מה המשמעות של דבריך. לצורך הדיון, נניח רגע לעניין המגדרי שמעורר כאן זעם קדוש משני צדי המתרס, מוצדק יותר או פחות. האם מה שעולה מדבריך בקשר להתנגדות ל"אפליה לטובה", מה שמכונה "העדפה מתקנת", הוא כי המדינה לא צריכה להשקיע כספים ומשאבים בסיוע לאוכלוסיות מסוימות שנמצאות במצוקה, לזמן קצוב, במטרה לצמצם פערים חברתיים ולשלבם בחברה ? בין הללו ניתן למנות את יוצאי אתיופיה, אנשים עם מוגבלות, חרדים, דרוזים, צ'רקסים...
האם הטענה היא כי העדפה מתקנת רעה מיסודה ויש לאפשר לקבוצות בחברה להתמודד עם מצבן ללא סיוע, באמצעות הכלים שעומדים לרשותן ולא באמצעות כספי הציבור?
מזוכיסט טהור​(נשלט)
לפני 7 שנים • 28 באוג׳ 2017
מזוכיסט טהור​(נשלט) • 28 באוג׳ 2017
אוז,

כמעט ואין תלונות שווא נגד נשים, וכפי שאמרת גבר שישקר למשטרת יעמוד לדין, אישה שתשקר למשטרת ישראל לא תעמוד לדין, הנחיה 2.5 קובעת שאישה שמעלילה עלילות שווא בגין הטרדה מינית וכו, לא תעמוד לדין, ולא תחקר על כך.

ולכן גברים רבים מוצאים את עצמם קורבות, אלפי גברים נפלו קורבן לעלילות שווא.

מצחיק אותי שכל הגברים המסורסרים שיצאו עלי בהתחלה שותקים עכשיו, איפה עורך המגזין?
tiny lemon
לפני 7 שנים • 28 באוג׳ 2017
tiny lemon • 28 באוג׳ 2017
טיפשות
אינטיליגנציה רגשית נמוכה
רגשי נחיתות
מניפולטיביות
ילדות דפוקה
בעיות וויסות רגשי
יכולות אנליטיות נמוכות וחשיבה איטית
אינפנטיליות


אלו רק קומץ סיבות העומדות מאחורי מבחר ההודעות המביכות פה.
וממה שאני יודעת, על סמך עדויות אמינות, על אחד הכותבים בשרשור, לא מן הנמנע שהוא סובל מכווווולם.
לילית חדשה
לפני 7 שנים • 28 באוג׳ 2017
לילית חדשה • 28 באוג׳ 2017
היי אוז,

1. אני דיי חולקת על דעתך- כי כשיש שיח פתוח (שיח אינטרנטי או שיח בפורום רחב יחסית) בנושא אלימות נגד נשים
א' תמיד או כמעט תמיד עולה הטיעון של 'לא כל הגברים' טיעון שנועד ברוב המקרים לעצור את השיח ולהכניס את המשתתפות או היוזמות למגננה.
ב' בחלק לא מבוטל מהשיח - כן יש התייחסות גם לאלימות נגד גברים. נכון, לא באותה מידה או באותה רמת דחיפות אבל ההתייחסות קיימת.
ג' אני חושבת שזה גם תלוי בגודל ובסוג הפורום- דיון של אדם פרטי עם חבריו שונה מדיון של ארגון או תנועה כלשהי בינה לבין עצמה ושני אלו שונים מהותית מדיון של הרשות, יש הבדלים מהותיים בין הפורומים השונים.

2. אם נצא מנקודת הנחה שהדברים לא צריכים לבוא אחד על חשבון השני- הרי ש(תלוי בפורום) אין הצדקה לעשות את ההפרדה בתוך אותו נושא.
אם אתה דן בתלונות שווא- אתה אמור לדון גם באלו של הגברים וגם באלו של הנשים. ולהגדיר שאתה דן בתלונות נגד גברים- זה באמת להביא אחד על חשבון השני (ואפילו מתעלם מתלונות שווא של גברים נגד גברים).

3. זה גם עניין של ביצה ותרנגולת- מה הגיע קודם- הטענה שכל אישה מעלילה ומשקרת בעת הגירושים או האמירה שאין כמעט תלונות שווא?
'אנחנו נגד הם' זו גם ראייה דיכוטומית שיש בשני הצדדים ולא רק אצל ארגוני הנשים או הגברים.

4. ארגוני הנשים לא טוענים שאלימות כלפי גברים לא קיימת- לא מכירה שיח אחד שהכיל הכחשה גורפת ואמיתית של אלימות נגד גברים. יש התדיינות על גודל התופעה או על השאלה האם זו באמת תופעה (למשל האם זה שיש גבר אחד מוכה אומר שיש תופעת גברים מוכים?) אבל אין הכחשה גורפת. מה שכן יש זו עמדה שאם יש לי את הפורום שלי ויש בו את הכללים שלו ואני רוצה לפתוח דיון על X יהיה מותר לי להתעלם מ-Y ובסופו של דבר גם להתעצבן עליך אם בתוך הפורום לא תפסיק בדיון הספציפי של על X לדחוף את Y.

5.הדיון המדובר לא באמת היה על אלמ"ב ולא באמת הגיע ממקום נקי- היתה לו אג'נדה מסויימת ומטרות מסויימות. אם הוא היה חף מאג'נדות, הוא לא היה מצומצם מראש לגברים.
האם לדעתך הגברים היו מקבלים בברכה ולא מנסים למנוע דיון שיעסוק בהשתמטות גברים מתשלום מזונות?
האם ארגונים של שוויון הורי היו מקבלים בברכה דיון שעוסק בהפרת הסדרי ראייה על ידי גברים- האם המשמורת המשותפת היא דבר ראוי?

5.1 לגבי תופעת תלונות השווא- אני לא חושבת שאפשר להגדיר משהו כתופעה בלי נתונים.
למשל- מתוך תלונות של נשים- כמה באמת מתבררות כתלונות שווא?
מתוך תלונות של גברים- כמה באמת מתבררות כתלונות שווא?
וגם יש את השאלות- איך אני מגידרה משהו כתופעה ואיך אני מתייחסת להבדלים בין גברים לנשים? בתחום הזה?
והיה גם אפשרי לצמצם את זה עוד יותר לתוך תחום תלונות במהלך הגירושים.
ומהמספרים שאני מכירה (ואני מודה שאני לא מכירה את המספרים העדכניים אלא כאלו מלפני כמה שנים) לגבי תלונות שהתבררו כתלונות שקריות וכוזבות- לא מדובר על תופעה. ובהחלט לא על כזו שאופיינית לנשים.

5.2 ממה שידוע לי על הנחיה 2.5 במקור היא בכלל לא מוגבלת לעבירות מין ולא אך ורק לנשים.
וגם אחרי השינוי של עדנה ארבל היא לא מוגבלת רק לנשים, אלא פשוט חודדה בתוך התחום של עבירות מין ואלמ"ב.
אני כן אסכים שהיא נותנת יותר הגנה לנשים כי לנשים יש אפשרות להתלונן על אונס
ויש יותר לגיטמיציה חברתית להתלונן על הטרדה/ תקיפה מינית ועבירות אלימות
ואם גבר יתלונן על אישתו המכה כנראה שיצחקו לו בפנים.
(וגם אם זו רעה חולה- זה עדיין לא החוק).

חלק מארגוני הגברים או הארגונים של האבות הם בדיוק אותו דבר- תומכים בכל מה שאמרת רק מהצד הגברי של הנושא.
שיח אלים יש בשני הצדדים, אתה יכול להגיד שזה לא אותה רמה ואולי זה באמת לא אותה רמה- אבל אני חושבת שמעבר לשאלה האם השיח של ארגוני הנשים יותר אלים מזה של ארגוני הגברי, צריך גם לשאול האם ואיפה יש לשיח הזה תוצאות ממשיות?

תראה, תלונות שווא זה תחום מאוד בעייתי
זה תלוי בהרבה דברים. בין היתר בשאלה איך אני מגדירה ואיך אתה מגדיר תלונת שווא.
Sm Art{☆Sm}
לפני 7 שנים • 28 באוג׳ 2017

Re: מזה להיות גבר במדינת ישראל.

Sm Art{☆Sm} • 28 באוג׳ 2017
מזוכיסט טהור כתב/ה:
בואו נודה בעבודות, גם בחיי היום יום מחוץ לבדסם אנחנו נחותים יותר.

אנחנו שווים פחות, אנחנו מופלים לרעה פעם אחר פעם בחוק, אנחנו המין המוחלש במדינת ישראל.

להיות גבר בישראל:

* זה לעשות צבא יותר בשנה מאישה

* זה לשלם יותר מס הכנסה

* זה לשלם מזונות גם אם הגרושה מרוויחה יותר.

* זה לצאת לפנסיה יותר מאוחר.

* זה לעבוד שעות נוספות כדי שמישהי תסתכל עלייך, ומאידך נשים לא צריכות למצמץ וכבר עשרות גברים רודפים אחריהן.

* זה להיות מופלה בסלקטציה למעדונים, כי תמיד חש עדיפות לנשים.

* זה לפחד שהיא תלונן תלונת שווא ולא תהיה לך הוכחה.
ואז להידפק לכך החיים ולשלם בחופש שלך.

* זה להיות פחות אמין בעייני הרשויות.

* זה לעבוד יותרמ קשה בחיים כי אתה פאקינג גבר ואתה זה שצריך להיות המפרנס העיקרי.

* זה ליזום היכרות, ולהתחיל, כי למה שאישה תתחיל עם הגבר ותחזר אחריו? זה התפקיד של הגברים.


זה להיות גבר במדינת ישראל. אם שכחתי משהו מוזמנים להוסיף.

הפוסט הזה לא נועד לקומם, אלא באמת לשתף תסכול אמיתי ולפרוס את האמת כפי שהיא.




. לא מצליח להבין מהי תחושת הקיפוח בזה שנשים משרתות בצבא שנתיים,זה בסהכ",מייצר תחלופת נשים
רבה יותר במהלך השירות הסדיר של החייל הזכר .ועושה לו נוף יפ יותר ורענן סביבו .להנעים לו את ה 3 שנות שירות שלו .

.לא ידוע לי על חוק בו משלם גבר מס הכנסה יותר מאשה
מה גם שמס הכנסה זה המוסד הכי הגון וישר במדינה .
מפני שככול שאתה משלם יותר מס הכנסה .משמע שאתה רווחי יותר .
אז מה כאן הבעיה לשלם מס הכנסה ?
אם הרווחת נטו 100.000 בשנה .ונתת להם 40.000
מצבך טוב יותר ממי שהפסיד 100.000 בשנה .
ולא שילם למס הכנסה שקל .

מה הבעיה לשלם לגרושה מזונות ...??
הרי אתה בפועל נותן כסף לאשתך לשעבר .
ואם ילדיך בהווה .ואתה בעצם מעביר לה כסף.לגדל את הילדים שלך .
הרי אם הילדים יהיו בחזקתך .זה יעלה לך באותו הכסף בדיוק .

לעבוד שעות נוספות כדי שמשהיא תסתכל עליך ???
משמע שהיא מסתכלת על הכסף שלך .ופחות עליך ??
עדיף לוותר על אשה כזו .ועדיף שתעבוד פחות שעות .

נשים לא צריכות למצמץ ...?וכבר המון גברים רודפים אחריהן?

התכוונת אולי מציקים להן ..?icon_sad.gif
גברים לא רודפים אחרי נשים .
גברים רוצים משהו מנשים ..נטו

אפליה בסלקציה למועדונים ?

היא לטובתך .כדי שתכנס למועדון ולא תמצא רק גברים
בפנים .
אז מאזנים את זה שזה יהיה עניין יחסי לגבר שמשלם בכניסה .

לפחד מתלונת שווא ?
אין עשן בלי אש .
אל תפחד מכלום .אם אתה חף מכול פשע
אין אשה שמעלילה סתם כך .

פחות אמין בעיני הרשויות ?
האמת תמיד מנצחת .אין קשר למגדר

לעבוד יותר קשה כי אתה גבר ..?
אדם לעמל יולד
ואשה בעצב תלדי בנים .
זה חוק טבע
מאז בריאת העולם שאדם וחווה גורשו מגן עדן
תבזבז פחות .ואז תוכל לעבוד פחות .

ליזום היכרות ?להתחיל עם נשים ...יותר כגבר מאשר כאשה ..

יש לך היום את האנטרנט .
אתה לא מתחיל עם אשה עם הפה .
אתה מתחיל היום עם עשרות נשים עם האצבע .


וטיפ קטן .
פתח כרטיס של אשה .עם תמונה של אשה
ותתחיל לעשות חיים .
תכיר את כול הגברים "המתחילים"icon_smile.gif)