לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

"נאצים זה סקסי"

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 18 בספט׳ 2017
נאצים זה פחות סקסי מתלונות על "למה אין כאן בחורות שנראות טוב", בינתיים...

כנראה שגם בתלונות יש Mainstream ויש שוליים:
https://thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=32776
DanisNotaStoner​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
DanisNotaStoner​(נשלטת) • 18 בספט׳ 2017
10 עמודים של תגובות ודיון פורה תחת הכותרת "נאציזם זה סקסי", אז ככה גורמים לכולכם להוריד מכנסיים? 😨
פלייפול
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
פלייפול • 18 בספט׳ 2017
Mary Jane כתב/ה:
למען האמת אני קוראת את דבריך, המנוסחים באופן אינטליגנטי ומנומק יחסית, ודי נדהמת מהגישה, שיש בה מה שלא הייתי מצפה למצוא אצל בעלי אינטליגנציה גבוהה, או ליתר דיוק, אנשים עם רגישות בסיסית, טאקט והבנת הסיטואציה:

היעדר הבנה כי ציטוט והעמדה לדיון של פנטזיות כפי שעשית, מבלוג אישי לדיון ציבורי, אינו במקומו, נוכח הפגיעה בפרטיות היכן שאנשים מנהלים בלוג שפחות או יותר חצוב מצור לבבם (בהשאלה מביאליקicon_wink.gif), ובפרט הביוש והלבנת הפנים הכרוכים בכך באופן אינהרנטי (ובהקשר הזה, אתה מאוד לא מוזמן לבלוג שלי, מתחלחלת מעצם הרעיון);

היעדר הבנה באשר לאופן בו יש לנהוג בסיטואציה בו נאמר דבר מה שלדעתך פוגעני כלפי אוכלוסיות רחבות - היינו, שאיפה לסגור דברים בצורה דיסקרטית, מכובדת ולא פוגענית, כמו למשל פניה למונה בפרטי תוך ציון הדברים, אשר אין לי ספק שהייתה לוקחת זאת לתשומת לבה (בחורה מקסימה ולבבית באופן לא שכיח כלל);

חוסר יכולת להבחין או להודות שפגעת בה ללא צורך וללא הצדקה, חוסר נכונות עקרונית להתנצל ומן המשך מאבק דון קישוטי מיותר ומכוער היכן שברור לכל אדם ואדם בשרשור הזה שלא הייתה לה כל כוונה רעה או זדונית;

השפרצת שטויות שערורייתיות לכל עבר, שמעמידות בספק את החיבור שלך למציאות, כמו האמירה כי שקלת לפנות לרשויות ולתקשורת בגין משפט בן שלוש מילים שהרתיח את דמך וכן בשל עניינים אחרים המתנהלים כאן באתר בהסכמה בין בגירים (וואט דה פאק? אתה סכנה מהלכת לכל בלוגיסט בדסמי במרחב הזה ורק על זה כשלעצמו צריך להוקיע אותך);

העיקשות התהומית בה אתה נאחז בפרשנות הדווקנית לגבי איך אדם צריך להתבטא - ״פנטזיה על נאצים זה סקסי״ במקום ״נאצים זה סקסי״ - מקום בו ברור לכל בר דעת כי הדברים נכתבו כלאחר יד והגברת לא רק שלא חייבת לך הסברים, אלא כלל לא התכוונה לכל זוועות השואה ו/או לצער כל אדם באשר הוא;

על זה הייתי מוסיפה עזות מצח גועלית לבקר פנטזיות ומימושן, ואף להגדיל לעשות ולהעלות תהיות בפומבי בקשר לחוקיותן, כפי שנהגת כלפי הגברת השניה שדרכה וירקה עם חברות שלה על מישהו שבוודאות הסכים וסביר שנהנה, בשל העובדה שהתיאור היה גרפי ובוטה מדי לטעמך - כאילו שהתשוקות שלך לקוחות מהאולימפוס או משהו היכן שנמצאות כל התשוקות המהוגנות, הנקיות, שאין בהן רבב.

בקיצ, אתה לא משהו! ומוטב שתתנצל בפניה.


MJ, כמו שכתבתי לך קודם, את מיטיבה להתנסח, (וסוחפת איתך את הקהל, המוסת ממילא), אך נכשלת בקריאת המציאות, ורואה צל הרים כהרים.
את כל כך שבויה בתיעוב כלפי, שאני לא בטוח בכלל אם את מסוגלת לקרוא את מה שאני כותב באופן אובייקטיבי. ושוב, אנסה בכל זאת:

- אתחיל מהסוף: כתבת שמוטב שאתנצל בפניה? אין לי בעיה! כבר לפני כמה עמודים חשבתי לכתוב כאן שלא הובנתי כראוי, ושאני מצטער אם היא נפגעה ממה שכתבתי, ואפילו שקלתי לשאול כאן אם היא מעדיפה שאפנה למנהל בבקשה שיחמק את הדיון. אה עכשיו גם נזכרתי בדיוק מתי: אחרי שהעירו לי שבגלל שזה במערכת הפורומים זה נשאר לנצח, בניגוד לבלוג. רק שהייתי כל כך עסוק בהתגוננות, כך שלו התנצלתי הייתי מבטל את עצמי כאילו שום דבר ממה שכתבתי לא נכון, כאילו לא נפגעתי ממה שהיא כתבה, וכאילו סתם ניסיתי לעורר מהומה על לא דבר. נסי להבין גם את הגישה שלי: קראתי את הפוסט שהיא פירסמה, רתחתי מזעם, ואח"כ התחלתי לחשוב אם יש לי באמת סיבה או זכות להתעצבן. כתבתי, בפוסט ההוא, שאין לי זכות לשפוט, ומצד שני הוספתי "אבל נאצים, באמת?...." במבט אחורה כתבתי את הפוסט הראשוני שלי חצי מהבטן וחצי מהראש. אז אני אכן מתנצל שהעליתי את זה כאן בפורים, ואולי הבלוג היה המקום המתאים יותר (ואני מאמין שזה גם היה נגמר בכמה שורות: אני הייתי כותב שזכותה לפנטז על מה שבא לה, אבל לכתוב "נאצים זה סקסי" זה לא במקום, ושנינו היינו מסכימים על זה, לדעתי). אבל עדיין, גם כשבחרתי, כנראה באופן מוטעה, לפרסם את דעתי בפורום, לא התבטאתי כלל בצורה חריפה, אלא באופן מתון למדי, ונתון לפרשנות. מה שקרה מאז, זה שדברי הוצאו מהקשרם, שהאשימו אותי שאני "Prude" מצטדק שבא לשפוט איזו פנטזיה היא לגיטימית, ואיזו לא. ולא סתם האשימו: ממש טרחו להסביר לי, (תוך עלבונות וגידופים), מדוע הטענות שלי לא נכונות, למרות שכלל לא טענתי אותן. אכן, מישהו כתב לי במקום אחר, בדיון דומה שגם בו הותקפתי, שאני מזוכיסט טהור, אז אולי הוא באמת צודק...

בהמשך לדברייך, אני חושב שעניתי כאן גם לטענתך כאילו ניסיתי לטעון שכוונתה היתה רעה או זדונית, ולא התכוותי לכך. את יודעת יפה שלא התכוונתי לכך כי הסברתי כבר אינספור פעמים, שאני בטוח שהיא לא נאצית או אנטישמית, שלא היתה לה כל כוונת זדון, אבל ההתבטאות היא לא במקום, ופגעה לא רק ברגשות שלי. התבטאות כזאת לא מקובלת בשום מקום בעולם התרבותי, ועל העובדה שלא אהבתי אותה, אני לא רואה כל צורך להתנצל.

הדיון הזה לא התנהל כלל כפי שציפיתי. התכוונתי להעלות סוגיה שבמחלוקת, שתנוהל באופן שקול ומכובד (למרות שאני מודה שהייתי בעצמי עצבני ומבולבל כשהתחלתי אותו). במקום זאת, כאמור, הדיון התפתח לכיוון של איזו פנטזיה היא לגיטימית או לא, ובאיזו זכות אני מחליט עבור מישהו מה מדליק אותו, כשאני מסביר שוב ושוב שאולי הייתי בוטה בהתחלה, אבל זאת לא היתה הכוונה שלי בכלל. את רוצה שאתנצל? נתת לי בכלל אפשרות כזאת? הרי כל מה שאני יכול להתנצל עליו זה על עוגמת הנפש שנגרמה לכותבת, על כך שכתבתי לה את דעתי במקום הלא נכון, ושבגלל הפוסט שהעליתי, דבריה התפרשו (מבלי שהתכוונתי), כאילו היא תומכת נאצים. במקום זה, נאלצתי שוב ושוב (ושוב), להתגונן ממגיבים זועמים שייחסו לי כוונות לא לי. אז אם את מצפה ממישהו שיתנצל, תני לו סולם לרדת ממנו, במקום להגדיל את המדורה תחת רגליו!

לגבי שאר הדברים שכתבת- אני לא יודע אם יש אפילו טעם להתייחס. הם ברובם השמצות פרועות ועצבניות. כן, אני סבור שלא כל דבר שנעשה בין בגירים, גם בהסכמה, הוא מוסרי, גם אם הוא חוקי. פירטתי על כך קודם לכן יותר בהרחבה, אבל אין לי בעיה לחזור על זה שוב: זנות בקרוב לא תהיה חוקית, למרות שזה בהסכמה, ובין בגירים. האם טענתי שאת שלושת המכשפות מהדיון ההוא צריך להעמיד לדין? לא. כתבתי שיש מקום לדון אם סוג כזה של התנהגות הוא מוסרי. הגם שבהסכמה, ותוך הפקת הנאה מהעניין, עולה בי הרגשה שהאיש נוצל. כל בר דעת שלא נחשף לחומרים בדסמיים וקורא פוסט כזה יגיב בחלחלה ובזעזוע. אם המגדרים היו הפוכים, אני בטוח שדעתך היתה שונה, והיית כותבת שמדובר בפסיכופטים שנצלו את מצוקתה הנפשית של נערה צעירה ומבולבלת. אפשר גם להרחיב את זה: מה עם במקום סשן ההשפלה הדוחה שהוא עבר, היו דווקא לוקחים ממנו כסף?.. כמובן לא בגניבה חס ושלום, אלא בהסכמתו המלאה. האם אין כאן ניצול?.. האם העובדה שנשים כאן מפרסמות מודעות "דרוש עבד ניקיון/כתיבת עבודות/בניית אתרים", ללא שום תמורה פיזית, או כספית אינה בלתי-מוסרית? האם מדובר כאן בהגשמת פנטזיה בדסמית, או בניצול ציני של אדם הלוקה בנפשו, ובמידה וכן, האם אין זה גובל בפלילים? ואם כן, האם אין זה מצדיק פניה לתקשורת או לרשויות?...

אז אולי אני לא משהו, ואולי גם את לא, ואולי את כן, אבל "עזות מצח גועלית", כדברייך, שלא לומר עלבונות, התקפות אישיות, קריאה סלקטיבית של הטקסט, וקריאה של ממש להטלת חרם, היו דווקא מבית היוצר שלך, ולא שלי.

אז בסיכום, כל הכבוד על יכולת הניסוח המבריקה, ועל השימוש המבריק בחצאי-אמיתות. היית יכולה להיות עורכת-דין מצליחה, אם את לא אחת כבר עכשיו.
Netrunner​(נשלט)
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
Netrunner​(נשלט) • 18 בספט׳ 2017
שמע יחסית לטרול אני לא מבין איך יש לך כוח לרשום את כל הטיעונים הארוכים כאלה...
לא חבל לבזבז כישרון כזה?
פלייפול
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
פלייפול • 18 בספט׳ 2017
לך חפש מישהי שתנענע אותך. מספיק קצר בשבילך?
Netrunner​(נשלט)
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
Netrunner​(נשלט) • 18 בספט׳ 2017
לא, האיבר שלך קצר יותר למיטב זכרוני
פלייפול
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
פלייפול • 18 בספט׳ 2017
(נזרום איתך) ובכל זאת לא התלוננת icon_smile.gif
Netrunner​(נשלט)
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
Netrunner​(נשלט) • 18 בספט׳ 2017
בטח, כי התיקים הקודמים במישטרה ניסגרו, ואפילו על כלובי הספקת לעבוד איזה 3 4 פעמים כבר בגילגוליך השונים.
מה נראה לך שככה תשיג שולטת נורמלית? איך מספק אותך להיות נשלט של בחורות שאתה מכריח אותן להיות השולטות שלך?
אני מקווה שתשנה את הדרכים שלך ותבין שלמשוך תשומת לב בצורה כזאת לא תביא לך חברים אמיתיים, ובטח שלא שולטת.
פלייפול
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
פלייפול • 18 בספט׳ 2017
תודה!
שיקי​(נשלט)
לפני 6 שנים • 18 בספט׳ 2017
שיקי​(נשלט) • 18 בספט׳ 2017
playfull יש משהו שצורם בכל ההתנהלות שלך - ואני לא מתייחס לגופו של עניין, דעתי בעניין הזה היא כשל מרי ג'יין - והיא הטיבה לנסח את הדברים, הרבה יותר ממה שאני אוכל לעשות, אל תחשוב לרגע שאתה יותר טוב מכולם פה - להפך.

אבל הסיבה שהחלטתי להגיב בשרשור הזה היא לומר לך, שאחת הסיבות, בעטיין אנשים פה לא ממש מקבלים את ההתנהלות שלך, היא האופן בה פעלת - אני לפחות חש שיש איזה חוסר הגינות בסיסית בצורת ההתנהלות שלך. הרי כולנו כבר מבינים שאתה לא באתר הזה מאתמול, אבל כדי להשאר "אנונימי" הלכת ופתחת ניק חדש, וכל ההודעות (למעט אחת) בניק הזה מתייחסות לשתי כותבות (אחת שכתבה משהו בבלוג הפרטי שלה ואחת שכתבה סיפור).

כלומר מצד אחד בחרת שתיים, יחסית מוכרות פה, שכותבות את הדברים בצורה פומבית ובשמן (יותר נכון בניק שלהן) ומצד שני, כדי לתקוף אותן, אתה מתחבא מאחורי האנונימיות של הניק שפתחת לפני כחודש, ככל הנראה בדיוק לצורך מטרה זו.
יש לך מה להגיד? אתה וותיק פה, תכתוב בניק שלך אל תסתתר, כמו שהן לא מסתתרות - אלא אם אתה קצת (או הרבה) מתבייש בדברים שאתה כותב ואז גם אפשר יהיה להבין את ההסתתרות הזו שלך.

לדעתי לפחות, זה חסר הגינות לתקוף באנונימיות יחסית מישהו מוכר - זה אפילו מעשה קצת פחדני .