ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Temple Of Love יום חמישי, 02/11

Snitch
לפני 6 שנים • 28 באוק׳ 2017

Temple Of Love יום חמישי, 02/11

Snitch • 28 באוק׳ 2017



וואווו! שנה שלמה חלפה עברה והנה ליין הטמפל חוגג שנה!!! שנה של מסיבות, שנה של איכות, שנה של תוכן מופלא, מוזיקה, מייצגים והופעות. שנה של טוב יותר או טוב פחות אבל טוב!! שנה של נתינה וקבלה, שנה של התעצבות והתכוונות, שנה של ריגושים, שנה של אהבה!!!!
ועשינו ויצרנו באהבה!!! מה שהתחיל כרעיון לשלב כמה תכנים של בילוי לא קונבנציונלי, הפך למוצר ולמותג מרגש ומופלא. לשרוד שנה זה לא דבר מובן מאליו והרבה בזכות הקהל הנהדר שלנו הצלחנו. פמנישה גרופ עם איכות ההפקה והצירתיות ואתם הקהל גרמתם לטמפל להעלות את הרף ממסיבה למסיבה ופנינו לקראת שנה חדשה של מסיבות טמפל מענגות ומטורפות. יש הרבה הרבה למה לצפות!!!

ליין הטמפל חוגג שנה!!!!

2.11 אם כל המסיבות!!! קרנבל של הכל מהכל וכמה שיותר גדול, פרוע, צבעוני, איכותי, ססגוני, מגוון, מטורף ועוד מה שתוכלו לתאר וגם מה שלא(להפתיע אנחנו יודעות). מתחמי צ"יל לזוגות, שעשועים להנאתכם וכמובן הרחבה המרכזית של הטמפל עם הצוות המופלא הטוב ביותר שיש, אליו ייתווספו עוד אמנים מהממים ומייצגים אירוטים מעניינים.

על העמדה לראשונה בתולדות הליין יבוא מרגש מאין כמותו דייויד צ'ונג!!!!!!!!

DAVID CHONG!!!

המלך של עידן גארדן( EDEN GARDEN )
הרחבה הכי נחשקת בעולם, המכשף הבלתי מעורער של סצנת ההאוס המוטרפת באי המופלא קו פנגאן. דיוויד צ'ונג הקוסם שיודע לנווט את התדר של הנשמה לאן שהוא רוצה בניצוחו על הרחבה, אין דבר מדוייק ומטורף מזה.
הוא יעשה בנו כרצונו וינווט אותנו אל האין סוף של השגעת הנשגבת של האושר על רחבת הריקודים. דיוויד צ"ונג שאין שני לו יגיע היישר ממסע הופעות באירופה אצלנו ב2.11 חגיגות השנה לטמפל.
בתחילת דרכו לפני כ 15 שנה דיוויד ניגן בארץ במועדון הפטיש והלמון הבלתי נשכחים, מאז ועד היום לראשונה מאז הוא חוזר אלינו ,לאור התפתחותו במהלך השנים אין משפט שתפור עליו יותר מ-God is a DJ and this is my church! icon_smile.gif)

יפתחו את המסיבה דייב ואנטון המדהימים, יסגור אלי לנדה הרזידנט של הליין.

עוד אירוע מרגש לא פחות חגיגות יום ההולדת של הכוהנת הגדולה של המקדש אורלי פרידר!! האישה והחזון. מי שהקימה את פמנישה גרופ ומי שעומדת מאחורי מסיבות הטמפל. יומולדת של אורלי זה ללכת עד קצה הדמיון ומעבר לו עם הרבה סטייל פורץ גבולות ושובר מוסכמות. בואו ונרים לה אירוע בלתי נשכח.

אז 2.11 חגיגות השנה לטמפל ולאורלי !!!! )

ALL KIND OF LOVE IS WELCOME, FREE YOUR MIND, EXPERIENCE!!!

קוד לבוש - מינימום שחור. צבעוני. קינקי, סקסי, אלגנטי, נוצץ , משוגע!!! לא תתאפשר כניסה בג'ינס ובלבוש יומיומי.

שימו לב !! מחיר כניסה 60 שח עד חצות , 70 שח מחצות ואילך

פתיחת דלתות 23.00 מועדון הדופלקס רחוב השך 10 תל אביב
    התגובה האהובה בשרשור
Snitch
לפני 6 שנים • 28 באוק׳ 2017
Snitch • 28 באוק׳ 2017
קישור לאיוונט בפייסבוק - https://www.facebook.com/events/365215370593340/