סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

תחרות הסיפורים נושאת פרסים עלתה לאוויר- היכנסו להצביע ולהשפי

עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 6 בנוב׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 6 בנוב׳ 2017
עוד אחת מהקונספירציות שלך? במקום להסיט את הדיון קחי אחריות על דבריך ותתנצלי בפני הגברת.

הדיון הוא לא פמינזם, ולא נושא טוהר המידות (שהזכרתי בפוסטים אחרים), נוח לך ללכת לכיוון הזה, בשביל להתחמק מסוגיית לשון הרע שנמצאת במרכז הפוסט שלי. מה גם שאת זאת שהצגת את אותו "גבר" פיקטיבי כמיזוגן (פרשנות שעולה מתוך הטקסט שלך), לפי הכתיבה שלו, חסרת כבוד לנשים, אז מה בדיוק את רוצה? התופעה שדיברת עליה היא חמורה מאוד, זה רק הופך את ההשערה שלך כלפי משתמשת תמימה לחמורה יותר.

ולא, לבוא ולכתוב "זו רק השערה" ולצאת ידי חובה, זה לא עובד ככה, זה כמו לומר על אדם "זו רק השערה, אל תקחו אותי ברצינות, אבל אני חושב ש-ג' גנב מהקופה".

אף פעם לא מאוחר מדי להתנצל.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 6 בנוב׳ 2017
ArchAngel​(שולטת) • 6 בנוב׳ 2017
אתה תמיד מפרש את הטקסטים שלי איך שנוח לך, זאת לא הפעם הראשונה שבה אתה מייחס לי דברים שלא טענתי.
לא אמרתי שהכתיבה חסרת כבוד לנשים אלא פורנוגרפית באופן שלא מאפיין כתיבה של נשים בדר"כ אלא פנטזיות גבריות.
בכל מקרה, זה דיון ליום אחר.

מכיוון והתסבר שמדובר באישה, אני מתנצלת על ההנחה השגויה שלי. זה בהחלט לא היה ראוי מכיוון ולא הייתה מבוססת דיה.
ולא, אני לא צינית, אני באמת מתנצלת וצר לי אם היא נפגעה מדברי.

ועכשיו אחרי ש"הכנעת אותי" והשגת "צדק", מה זה בדיוק שינה?
האצבעות המאשימות כלפיה לא נבעו בגלל ההשערה שהייתה לי (בקושי מישהו התייחס להשערה הזו. אם לא היית מעלה את הסוגיה הזו עכשיו, ספק שהיא הייתה עולה כאן בכלל).
ההאשמות נבעו מכך שהיא חשפה את זהותה בתחרות *אנונימית*, שנקבעה כאנונימיות בדיוק בשביל שהחברים של אף אחד לא יצביעו לו על סמך ההיכרות ביניהם. זה למה התחרות הזו נפתחה בכלל! בגלל שבקודמת טענו שהייתה הטעייה של "פופולריות", ולכן מארגן התחרות הדגיש את עניין האנונימיות בכל פוסט בעניין.
וכעת, כשהיא הודתה בעצמה בכך שחשפה את זהותה לחבריה, לדבריו של TheMentor. היא חד משמעית רחוקה מלהיות "משתמשת תמימה", לדבריך.
ולפני שגם הטקסט הזה יצא מהקשרו: אני לא אומרת שהיא אדם רע או עשתה את זה בכוונה. אני אומרת שהיא עברה על החוקים, ככה שהטענות שההתנהלות שלה לא הוגנת הם לא איזו רדיפה של מישהי שבאמת לא עשתה כלום.
וכשרואים שיש משהו מסריח ויש סיפור שזוכה לכמות ענקית של לייקים לעומת סיפורים אחרים יותר מושקעים, לא מן הנמנע שיהיו השערות שונות ללמה זה קרה, בין אם הן מוצדקות או לא. ובהתייחס למה שקורה בכלוב מבחינת התחזויות, זה היה כיוון אפשרי אך הוא הסתבר כטעות ועל הטעות הזו אני מתנצלת. אבל בכל זאת לא ניתן להגיד שאני אשמה באיזו הסתה שבכלל לא התרחשה.
וזה גם לא בדיוק לשון הרע כי אנחנו לא יודעים מי זאת אותה גברת, ולא ציינתי שום כינוי מופרש. אז אם כבר, לא אמרתי "ג' גנב מהקופה" אלא "יש מצב שהתרחשה גניבה מהקופה" בתוך "מכולת" שכבר ידעה אירועים דומים.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 6 בנוב׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 6 בנוב׳ 2017
הפירוש שלי לדבריך היה מדויק. לאחר קריאה נוספת, טענתי נשארת בעינה.

אם כבר מדברים על "לא פעם ראשונה", יש לך נטייה לייחס לי מניעים נסתרים ותכונות אישיות מסוימות, במקום להתמקד בסוגיה. כל פעם שמישהו לא מסכים עם עמדתך, וכמוך, עושה את זה בנחישות, את עושה לו דה לגיטימציה.

הטיעון שלך לא מחזיק מים, כי כולם ידעו שבסופו של דבר, הזהות של כותבי כל הסיפורים תיחשף -בעיקר העולים לגמר. אז נכון יותר לומר " יש חשד לגניבה מהקופה מעובד מספר 3568" , מה שנשאר זה רק לבדוק במחשב..

כתבת פסקאות שלמות על נושא ההצבעה - לדעתי במטרה להצניע את ההתנצלות כי זה משהו שקשה לך אישית לעשות - למרות שהדגשתי שמדובר בשני נושאים נפרדים, שכתבתי עליהם פוסטים נפרדים.

בכל מקרה, יש שופטים בתחרות, לא? הכל כבר חשוף, תבואו אליהם בטענות, רק די עם "אכלו לי, שתו לי". "מסעי הצלב" נגד משתתפי התחרות מיותרים.

בואו נתקן את הטעויות בתחרויות הבאות. היו כמה הצעות טובות - בעיקר שלי.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 6 בנוב׳ 2017
ArchAngel​(שולטת) • 6 בנוב׳ 2017
>אומר שאני זאת שמייחסת מניעים נסתרים לאנשים ותכונות אישיות מסוימות (אין לי מושג מי אתה ומה אתה, אני פשוט רואה שאתה תמיד מכריז על המניעים שלי ולא חוזר בך גם כשאני אומרת שהנחה שלך שגויה, וכן, לפעמים זה דורש מספר פסקאות בשביל להבהיר לך את העניין).
>כותב לאחר מכן "כתבת פסקאות שלמות על מנת להצניע את ההתנצלות כי זה משהו שקשה לך לעשות" (מבלי שאתה מכיר אותי כמובן, אבל עדיין אתה פוסק שזה נעשה "בנחישות" ותמיד! למרות שאם היית מכיר אותי היית יודע שיצא לי כבר להתנצל בצורות ארוכות ומפורטות ואני לא מחפשת להיות צודקת בכל מחיר).

אז מי מייחס עכשיו מה ולמי?
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 6 בנוב׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 6 בנוב׳ 2017
סבבי בבי בבי.

אנצל את ההזדמנות בשביל להמליץ מספר דברים לקראת תחרות הסיפורים הקרובה:

(1) אם בכל זאת אתם רוצים לשלב בין בחירת הקהל לבחירת השופטים, אפשר לעשות שני דברים:

א. לחלק לאחוזים, למשל, 30-70, 20-80, 10-90 - האחוז הגבוה לטובת השופטים.

ב. לקבוע קטגוריה נפרדת שנקראת "בחירת הקהל" שהיא נטולת כל ערך כספי או חומרי אחר.

(2) לא מספיק שצוות של שופטים הוא המחליט, כפי שצוות המתעמלות של נבחרת ישראל בוודאי יעידו, גם לשופטים יש את הפייבוריטים שלהם. אני מציע, שצוות השיפוט לא יהיה מודע לזהות הכותב/ת - כלומר שאדם אחד יהיה אחראי להעביר להם את הסיפורים באופן אנונימי.
Ollie​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 7 בנוב׳ 2017
Ollie​(נשלטת) • 7 בנוב׳ 2017
עניין האחוזים נעשה גם בתחרות הנוכחית.
אבל אני לגמרי (!!!) מסכימה איתך על אנונימיות גם מול השופטים. לא שיש לי מושג מי השופטים בתחרות הנוכחית, וגם לא הכרתי את השופטים בתחרות הקודמת. אבל ברור לי שיש הטיות, אפילו ברמת רצון להכין את הקרקע לקראת ניסיון להתחיל עם מישהי אחרי שהתחרות תיגמר.
Breaker
לפני 6 שנים • 7 בנוב׳ 2017
Breaker • 7 בנוב׳ 2017
יש לי, יש לי, יש לי!
גם לי יש המלצה.
אל תהיו דושים. זה מתאים לתחרות ובכלל לחיים.
Moses E​(שולט){כלבה נאמנה}
לפני 6 שנים • 7 בנוב׳ 2017
הוחלט על דדליין להצבעות עד מחר בערב. ולאור הדיון כאן הצבעות הקהל יהיו 50 אחוז והצבעות השופטים 50 אחוז.
5 הסיפורים שיעלו לגמר יפורסמו ביום חמישי .
Moses E​(שולט){כלבה נאמנה}
לפני 6 שנים • 8 בנוב׳ 2017
מקפיץ- לאפשר לקוראים נוספים להצביע עד היום בערב
מחר יפורסמו חמישה הסיפורים שעלו לגמר
O0o0O
לפני 6 שנים • 8 בנוב׳ 2017
O0o0O • 8 בנוב׳ 2017
שיהיה בהצלחה לכל המשתתפים icon_smile.gif