סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה אין פה שולטות שוות ורצוי גם צעירות

Ollie​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 5 בנוב׳ 2017
Ollie​(נשלטת) • 5 בנוב׳ 2017
אני מבינה שאתה ואני חולקים על משמעות הדברים של האדיוט האלפאי, אבל אני כתבתי את ההסבר הלוגי לדרך בה הבנתי את הדברים (ואגב, נאבקתי למצוא דרך ברורה להסביר משהו שבעיניי הוא כ"כ מובן מאליו, ושיניתי את נוסח התגובה ההיא שלי כמה פעמים, אז מן הסתם נאלצתי לקרוא את דברי הבלע שלו יותר מדי פעמים במהלך הניסוח) ואתה פשוט כתבת "קראי שוב".

ואסור לי.
יאללה, נראה לי שהדברים שלו זכו לממש הרבה יותר מדי תשומת לב.
סאלאמת.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 5 בנוב׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 5 בנוב׳ 2017
למען האמת, כותב הפוסט גאון!!

הוא מצא את השיטה: לפתוח פוסט מטומטם במיוחד, לקבל השפלות מהנשים באתר, ולהעצים את החוויה באמצעות אמירת דברים עוד יותר מטומטמים בהמשך.

בינינו, בתכלס, בשביל רוב הנשלטים, זה הדבר הכי קרוב לסשן שליטה. הרי מספר המיילים הממוצע בחודש שנשלט מקבל באתר הוא 1.3 , עם ממוצע של 12.1 מילים למייל. (לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שנת תשנ"ז).
Ollie​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 6 בנוב׳ 2017
Ollie​(נשלטת) • 6 בנוב׳ 2017
העמודים האחרונים פה לא היו על כותב הפוסט אלא על המגיב הטוען-להיות-שולט אלפא סקאר.
אבל אולי הוא באמת הרגיש מזה כמו בסשן שליטה והצלפות, לך תדע. אני לגמרי לא אופתע אם יתברר שהוא לא באמת שולט. שולט צריך להיות אינטליגנט ושולט-עצמו, וזה לא המצב פה.
לב חופשי​(אחר)
לפני 6 שנים • 6 בנוב׳ 2017
לב חופשי​(אחר) • 6 בנוב׳ 2017
The Great OZ כתב/ה:
למען האמת, כותב הפוסט גאון!!

הוא מצא את השיטה: לפתוח פוסט מטומטם במיוחד, לקבל השפלות מהנשים באתר, ולהעצים את החוויה באמצעות אמירת דברים עוד יותר מטומטמים בהמשך.

בינינו, בתכלס, בשביל רוב הנשלטים, זה הדבר הכי קרוב לסשן שליטה. הרי מספר המיילים הממוצע בחודש שנשלט מקבל באתר הוא 1.3 , עם ממוצע של 12.1 מילים למייל. (לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שנת תשנ"ז).

וואו, אתה כזה אומלל אם זה מה שמספק אותך מינית חבר. כתכתי את מה שכתבתי ומה שכתוב זה מה שאני מרגיש. אילו השפלות כבר יש פה? של שולטות שמחזיקות מעצמן ומנסות להתנסח בצורה גבוהה כדי שמישהו ישמע אותן? נופ. לא עושה לי את זה, אבל אם אתה חשבת על מה שכתבת, כנראה שסף הגירוי שלך כל כך נמוך שאני לא אתפלא אם איי פעם עשית משהו מיני.
המשך שבוע קסום.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 6 בנוב׳ 2017
ArchAngel​(שולטת) • 6 בנוב׳ 2017
>שולטת קוטלת מישהו שקרא (גם) לו גיי.
>>מתעצבן על אותה שולטת.

חחחח דיי נו.
ArchAngel​(שולטת)
לפני 6 שנים • 7 בנוב׳ 2017
ArchAngel​(שולטת) • 7 בנוב׳ 2017
אלפא, בתור מישהו שטוען את הדבר הבא:
AlphaScars כתב/ה:
ככל ששולטת יותר אינטליגנטית בכתיבה שלה בפורום הזה כך היא מנסה לכפר על משהו אחר במקרה הזה על המראה שלה.
פייר? כוסית תשים תמונה ותגיד 'אני כוסית'....
....מכוערת לעומת זאת תנסה להשמע אינטליגנטית ראה ערך השולטת שמעלי.

אני רוצה לשאול אותך, האם החוק הזה חל גם על שולטים? כי משהו פה לא מסתדר לי.
הרי לפני חודשיים בערך תושבי הכלוב גילו שאתה נכנסת לאתר מסוים של בלוגי כתיבה, והעתקת מבלוג של בחור בשם אליאסף עזרא, כל קטע שנראה אינטליגנטי והצגת אותו בבלוג שלך כאילו אתה כתבת אותו.
אתה נורא נהנת להציג את עצמך כאינטליגנט ע"י כתיבה, אז מה זה אומר עליך? על מה אתה ניסית לכפר שלא רק שהשתמשת בכתיבה אלא אשכרה העתקת אותה ממישהו אחר?
האם זה פיצוי על כיעור פנימי?
כי מילא ההעתקה, אתה הרי אפילו לא התנצלת על כך מרוב שהאגו שלך בשמיים והסתפקת רק בלמחוק את הבלוג בתקווה שאנשים ישכחו ואתה תמשיך להיות האלפא הקשוח שאתה, שקורא לגברים שלא מסכימים איתו גייז ולנשים מכוערות, במקום להגיב להם כמו הגבר המבוגר שאתה מתיימר להיות.

לכל מי שלא מבין או שכח על מה אני מדברת, כל זה מסוכם בפוסט הזה שנזכרתי בו מוקדם יותר הערב כשנפל לי האיסמון מאיפה הכינוי של אלפא מוכר לי:
https://thecage.co.il/blog/userblog.php?blog_id=102712&postid=668296
התוכן שלו פחות מעניין מהתגובות אליו שמאשרות שהנכתב בו הוא לא פרי דמיונו של הכותב. למרות שאפילו לא צריך תגובות בשביל להבין את זה, הרי מספיק להביט על תמונת הפרופיל של אלפא ועל זאת של הבחור באתר השני בשביל להבין שהם שני אנשים שונים.
ואם אכן אלפא היה כותב כמו אליאסף, סביר להניח שהיה מצליח להתווכח באמצעות טיעונים משכנעים ולא קללות גן חובה (אה סליחה, גן חווה! הבנתי שיש עם זה קושי).

מכיוון והלינק שמוצג בפוסט כבלוג שלו לא מוביל לשום מקום מכיוון והוא מחק אותו מסיבות ברורות:



הנה צילום מסך של המתקבל כיום בגוגל כשמחפשים את הכינוי שלו בתוספת המילה "בלוג":



וכפי שניתן לראות, הלינקים זהים וזה ללא ספק היה הבלוג שלו. למרות שהוא היה בטוח שללחוץ על "מחק בלוג" היה מוחק גם לכולנו את הזיכרון וממנו את האשמה.

רגע לפני שאתה תכתוב שאני חסרת חיים, דע לך שהשקעתי בזה פחות מ- 2 דקות של חיפוש בכלוב וצילומי מסך. אל תחמיא לעצמך ותחשוב שהשקעתי בזה משהו מעבר, זה גלוי וידוע בפני כולם.
ורגע לפני שאתה שוב תכתוב לי שאני "מכוערת שמנסה להישמע חכמה" כדאי לך ללחוץ על היסטוריית השיחות בנינו ולראות איזו מחמאה שלחת לי ב- 16 לאוגוסט, מסתבר שכשאני לא דורכת בטעות על האגו שלך (בסה"כ לא אמרתי "אמן" למשהו שכתבת) אתה דווקא מאוד אוהב לקרוא את מה שאני כותבת.

איך אמרו חכמים? מי שגר בבית מזכוכית, מוטב שלא יזרוק אבנים.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 7 בנוב׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 7 בנוב׳ 2017
במחשבה שנייה, ברצוני להתנצל בפני רם שטיינברג, לא חושב שקראתי לעומק את הפוסט שלו לפני שהגבתי ולא שמתי לב מה הייתה זהותם של המגיבים האחרים שקיללו. מה גם שחשבתי, בטעות, שמדובר בטרול שכתב את הפוסט בשביל להרגיז ולא כך המצב.

לדעתי, היתה כאן דיספורפורציה ענקית ברמת התגובות ולא בפעם הראשונה שזה קורה, ולא פעם ראשונה שזה קורה בגלל מילה אחת. גם אם הפוסט עצמו לא מתאים לפורום מסוג זה, אולי כדאי שנלמד לקחת דברים יותר ברוגע. ההתנהגות כלפיו היתה מינימום כאילו הוא הכחיש את השואה.

היו כאן כמה משתמשים שענו בצורה סובלנית ולא מתלהמת. לצערי, הפוסטים שלי ושל אחרים כאן כלפי כותב הפוסט לא הלכו בדרכם. צר לי שנטלתי חלק בתופעה שאני שונא והתרעתי עליה בעבר והוא "משטר השפה" הייתי גם מוסיף את המושג "מדורת הצדקנים" בשביל לתאר את סוכני המוסר שנמצאים באתר.

יש גם משהו בביקורת שלו על שולטות באתר, שנכון לגבי כולם כאן, גברים ונשים, שולטים ונשלטים. רבים משתמשים בשפה גבוהה ומתפלמסים, בעיקר בבלוגים, בשביל להראות כמה הם מחונכים, יצירתיים ואניני טעם, אבל שכותבים להם מגלים שהם לא יותר מאשר כלי ריק.
timna
לפני 6 שנים • 7 בנוב׳ 2017
timna • 7 בנוב׳ 2017
עוץ בייבי,

שמע נא - אתה מוזמן להתנצל בפני מר שטיינברג עד מחר, אבל אל תטיף לנו, טוב?

אתה נשמע כמו The police police, שלא לדבר על היותך סוכן מוסר של המרכז הקיצוני, ומצביע קלאסי של "יש עתיד" כמו שזה נראה.

אף אחד לא קילל אותו (למעט אותו שולט פח), מקסימום הגיבו לו בסרקזם ובלעג, שאגב, הוא זכה בהם ביושר.

יתרה מזאת, לדרוש מאנשים להתנסח בשפה סבירה ומכבדת זו לא דרישה מופרכת מבוגרי תיכון בישראל. וזה שאתה משתמש במילים גדולות כמו "משטר השפה" ו-"סוכני מוסר", לא הופך אותך לצודק, מקסימום הופך אותך לבוגר של קורס וחצי בפסיכולוגיה חברתית.

בקיצור, שחרר ותרגיע.
ואגב, מר שטיינברג קיבל פה בשרשור כמה וכמה תגובות והסברים מכבדים ומכילים. יותר מהמגיע לו.

יום טוב לאדוני!
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 7 בנוב׳ 2017
עוץ הגדול​(נשלט) • 7 בנוב׳ 2017
תן לי לנחש timna אתה תל אביבי מחורבן שחי בבועה, פרזיט, מובטל, so called artist שחי על חשבון המדינה, מבלה את חייך בבתי קפה, מה שלא מונע ממך לקטר 24 שעות על המילקי בברלין ושכר הדירה ברוטשילד, לא עושה מילואים, סביר להניח לא עשה צבא, ומצביע חד"ש - כי "המחנה הציוני" לא מספיק שמאל בשבילך.

לגבי הקללות, התכוונתי לאלה שקיללו את ארכא ואחרים, האחרים זה בהחלט יותר "סרקזם ולעג". העובדה ששוב הגענו למאות דפים מוכיח שצדקתי לגבי החוסר איזון.