שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

מחפש אהבה

דום31​(שולט)
לפני 19 שנים • 17 באוג׳ 2004
דום31​(שולט) • 17 באוג׳ 2004
יש כאן לא מעט זוגות לפי הניקים שיש להם פירוט בסוגריים אז לא להתייאש.

פעם הייתי מנוי באתר אלט.קום ושם ראיתי הרבה פרופילים של זוגות בדס"מיים ושל נשים שהצהירו על שמצאו אהבה בדס"מית.

דבר שחזר על עצמו לא מעט פעמים בפרופילים של אמריקאיות, הוא שהן גילו את הבדס"ם לא מזמן כלומר בגיל 35,39,45 וגם למעלה מזה. גם פה מישהו דיבר על גרושות שגילו את עצמן אחרי הגירושים. הרבה נשים באלט.קום ציינו שבני זוגן שידלו אותן לנסות בדס"ם ולא רק שהן אהבו את זה אלא שהצורך נשאר בהן גם לאחר הפרידה.
כנראה שכשיש אהבה אז יש לפחות את הנכונות לנסות בדס"ם וכנראה שללא מעט בעולם יש לפחות קצת מאיזשהו צד. באהבה גם מוכנים לעשות דברים מסויימים רק למען בן הזוג כל עוד זה לפחות נסבל (אני לא אהיה מוכן להיקשר ולהיות מוכה למען אף אחת, לפחות לא נתגלתה כזו).

אולי כמו שהייצור אומר, שכשיש אהבה יש עוד כמה התאמות, אבל אבל אף על שאני מאוד אוהב את התיאוריה הזו היא נראית לי אופטימית מדי ולא מבוססת. כמובן שאשמח אם יוכיחו לי שאני טועה.

מי שכבר נמצא באתר אלו אנשים שיש להם איזושהי מודעות עצמית ושיודעים שלצרכים שלהם יש שם ומקום לחפש מתאימים להם. אתיימר להגיד שאולי יש להם אפילו קצת יותר סיכוי לעומת אנשים ונילים עם נטיות מוכחשות. הרבה גברים יש בהם צד סאדיסטי כלפי נשים. פה אפשר למצוא גם בת זוג שבעיניה זה יתרון. כל אותם שתלטנים מכי נשים יכלו להיות אולי יופי של אדונים - בתנאי כמובן שיש בהם את האנושיות להכניס עצמם למסגרת של גבולות. נתקלתי גם בפרופילים באלט.קום של שפחות שלא רוצות מלות ביטחון והגבולות היחידים בעיניהן הם מוות וקטיעת איברים כך שגם לאותם גברים שגם פה אולי היינו קוראים להם פשוט חולירות יש תקווה, יחסית יותר גדולה, למצוא אהבת אמת באתרי בדס"ם.

מעניין לציין שבאלט.קום הפרופילים הרבה יותר מפורטים ויש הרבה יותר אנשים עם תמונה. כמה שבאמריקה ובכלל בחו"ל אנשים פחות צריכים לחשוש להחצין את מי שהם.
בת שחר​(לא בעסק)
לפני 19 שנים • 17 באוג׳ 2004

חיה ושמה אהבה

בת שחר​(לא בעסק) • 17 באוג׳ 2004
בשיחות שקימתיעם מספר דומים
עולה כי אצלם קיימתהפרדה מוחלטת בין קשר אדון / סאבית לבין קשר זוגי
ואני שואלת את עצמי ... מדוע ?
הרי אם הם בקטע אז למה לחפש וניליים גם כחלק מפוטנציאלים לזוגיות ? הרי בשלב מסויים זה ישעמם אם לא נוכל לממש את ההוויה והרצון ואחד הצדדים יהיה מתוסכל [ אני יודעת זאת על עצמי שהייתי במערכות וניליות ארוכות טווח]
תשובתם היא [ ושימו לב ] ...
שהם אינם רואים בסאבית את אם ילדיהם
ואני מצטטת אחד מהם: " איך אפשר שהאמא של הילדים שלי תהיה עם סימנים בישבן או הידיעה שלילה קודם התפרענו "
כן כן !!!... אמיתי
אני אישית איני רואה שום סתירה בין קשר זוגי המשלב את התחביב הבדסמי
נהפוך הוא הוא משלים אותו ועושה אותה עמוק יותר...

ואשרי המאושרים שהצליחו למצוא זאת...
Passion Fruit​(שולטת){[pfp]}
לפני 19 שנים • 18 באוג׳ 2004

בלי עין רעה .....

Passion Fruit​(שולטת){[pfp]} • 18 באוג׳ 2004
כיום יש לי סאב, שהוא בן זוגי. משפחתי וחברי מכירים אותו כך רק שהם לא יודעים שיש פן נוסף ליחסים ביננו.

מרגע שגיליתי את התחום ומצאתי כי זה המקום אליו אני שייכת הפסקתי לחפש פרטנר ונילי. היה לי ברור שזה חסר טעם אחרי שראיתי את האור icon_lol.gif . ידעתי כי כל דבר אחר לא יהיה מספיק טוב בנוסף לכך שאני פשוט עלולה להוליך שולל בן זוג ונילי. (היה על זה דיון בפוסט אחר אבל לא תמיד אפשר להמיר וניליים. מה לעשות...חלק מהם ב א מ ת לא בעניין)

ומרגע שהבנתי שזה מה שאני רוצה פשוט עבדתי בחיפושים. אשכרה-הייתה לי שליש משרה נוספת. למזלי הגדול, כנראה זה הפיס שלי בחיים ומצאתי.

האם זו המלצה גורפת? לא. כל אחד צריך להחליט כמה חשוב לו/לה לממש יחסי שליטה. כמה כל אחד מוכן לחכות. אילו מאמצים הוא מוכן להשקיע ועל מה הוא מוכן לוותר.

בהצלחה!
שבירה​(נשלטת)
לפני 19 שנים • 18 באוג׳ 2004

Re: חיה ושמה אהבה

שבירה​(נשלטת) • 18 באוג׳ 2004
בת שחר כתב/ה:
בשיחות שקימתי עם מספר דומים עולה כי אצלם קיימת הפרדה מוחלטת בין קשר אדון / סאבית לבין קשר זוגי.

כמה מרגיז... אני מזדהה עם התרעומת שלך.

שני הקשרים האחרונים שלי (זה הנוכחי וזה שלפניו) עם שולטים היו מערכות יחסים לכל דבר, עם אהבה וזוגיות ומה-לא. ו-כן, הרבה בדסמ.
אני לא מוצאת שום סתירה בין זוגיות לבדסמ, ובעיקר חבל לי על אלו שחושבים שזה לא יכול לקרות. כמו שכבר כתבו כאן, באתר ישנם מספיק זוגות המדגימים נפלא איך קשר כזה יכול לפרוח. איך אפשר להשוות סשן עם שולט מזדמן לסשן עם מישהו שאני אוהבת ושאוהב אותי בחזרה?

ו - Passion Fruit, אני מסכימה איתך לגמרי. אני לא יכולה לדמיין את עצמי עם בן-זוג ונילי, והחוכמה היא למצוא את בן-הזוג הבדסמי שגם ימצא חן בעיני כבן-אדם (ולא מישהו ונילי שאולי אני אוכל לשנות עם הזמן).