ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדרכת קינבאקו 9 לינואר

קינבה
לפני 6 שנים • 25 בדצמ׳ 2017

הדרכת קינבאקו 9 לינואר

קינבה • 25 בדצמ׳ 2017
קינבאקו-ישראל, הדרכת קינבאקו

יום שלישי, 9 לינואר, בין השעות 19:30 ועד 22:30
מספר המקומות מוגבל, תינתן עדיפות למי שהשתתפו בסדנאות קודמות

סדנה מספר 5, עד כה עברנו על חומר רב ולכן אלו שלא השתתפו בסדנאות קודמות מתבקשים לדעת או להשלים את המפורט לעיל, הנ”ל על אחריותם הבלעדתית שכן לא נעכב קבוצה שלמה בלימוד מחדש של מה שכבר נלמד: Single column tie, Double column tie, הארכת חבלים – כל אלו בצורה טבעית ומיידית. הוג’ו הישי, tk2 – להכיר את המבנה ולהיות מסוגל לעשות בצורה כלשהי עם/בלי סיוע. קשירת הארנב וחליל הידיים – להיות מסוגלים לעשות בצורה סבירה באופן עצמאי.
המעוניינים להצטרף לקבוצה מתבקשים להשלים את הנ”ל עצמאית, ניתן לתאם שיעור אישי לצורך ההשלמות לפי הפרטים כאן: http://kinbaku.co.il/private-tuition

בסדנה הקרובה נרצה גם לחזור על הוג’ו הישי, tk2 , גם ללמוד פוטומומו, וגם להספיק לשלב את חליל הידיים עם פוטומומו בעבודת קרקע. הכל בכפוף לרמה הממוצעת של הקבוצה ולסוג ואופי השאלות שיעלו תוך כדי הסדנה. יתכנו שינויים בהתאם לצורכי הקבוצה (עלה רעיון לתלייה מאזיק אחד או רתמת חזה לתליה ועוד ועוד).

כמקובל בסדנאות – ההרשמה בזוגות, נקשרות ונקשרים יכולים להגיע לבד על מנת לאפשר לקושרים אחרים להתאמן עליהם. כמות המשתתפים מוגבלת, תינתן עדיפות למשתתפים שכבר השתתפו בסדנאות, המאחרים להרשם יכנסו לרשימת המתנה למקרה של ביטול.

להרשמה נא למלא את הטופס כאן: http://kinbaku.co.il/category/workshops