בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

OSA והשימוש בו.

גבעות​(נשלט)
לפני 6 שנים • 9 בספט׳ 2017

OSA והשימוש בו.

גבעות​(נשלט) • 9 בספט׳ 2017
זהו פוסט ראשון בסדרה של פוסטים הקשורים באתרים BDSM-יים, מיוחדים, כאלה שמרכזים קהל לפטיש ספציפי, שימושיים לשליטה וירטואלית וכדומה. הז'אנר הוא ביקורת.

לא זוכר איך נתקלתי באתר הזה, אבל הוא אחד הכיפיים למי שמוכן להתמסר* לרגע אחד, לשכוח מהמניירות, ולעשות מה שאומרים לו. שולטים תמשיכו לקרוא- גם לכם יש שם מקום חשוב. האתר OneSubmissiveAct.com הוא לוח כפול של משימות ביצוע בעלות אופי בדס"מי אותן מפרסמים שולטים ונשלטים כל אחד בצידו שלו לאחר שייקח.
המיוחד באתר הוא רמת המוגבלות של האינטראקציה בין הנשלט לשולט. התוצאה תמיד תהיה זהה- בסוף שולחים תמונה אלייה ניתן להוסיף תגובה אחת בלבד, ושניתן להגדיר לה זמן השמדה עצמית. היא תישאר זמינה אך ורק לשני הצדדים ולא לעיניים חיצוניות. כמו בכל מקום אחר- התמונות הן עניין של אמון, וראוי לבצע להן ניקוי מידע גאוגרפי לפני העלתן לאתר למקרה שהצד השני בעל כוונות זדוניות. יחד עם זאת אחרי חודשים של שימוש נתקלתי במעט מאוד מקרים של שימוש לרעה בפונקציונליות שהאתר מנגיש, וגם אז זה הסתכם ברובוט שהתחזה לבן אדם וביקש ליצור יחסים ארוכי טווח בתקשורת באימייל- קל לזיהוי. ניתן לדווח להנהלה על כל בעייה אך דעו כי הטיפול מתבצע מאחורי הקלעים וללא שקיפות.

בתור נשלט כל מה שתראה לפניך הוא מדף עמוס ביצי הפתעה. המשימות של השולטים מדורגות לפי רמת החשיפה אליה תידרש- החל מתמונות מגרות גרידא ועד מצבי אקסטרים מיניים. תוכן המשימה עצמה אינו נראה עד שאינך לוחץ על ה'כפתור'- רק אז נפתחת הקפסולה ונודע לך מה צריך לבצע. אם אתה מעוניין להציע את עצמך קארט בלאנש ולקבל משימה תפורה למידותיך משולט- האתר מאפשר זאת עד חמש פעמים במקביל בכדי לא להציף את הרשימות ואת הלו"ז הפרטי שלך. היתרון הוא שתוכל לציין מהם הגבולות הקשים שלך מהם יש להימנע, לספר על עצמך בפרופיל ובכך ליצור עניין, לשתף את רשימת הצעצועים שברשותך ולקבל שילוב יצירתי. "העולם הוא צדפה" כתב שייקספיר- ויש משימות שהן ממש פנינים.

בתור שולט המצב יותר פשוט- הנשלטים נמצאים על המדף. רק צריך לבחור אחד שהפרופיל שלו מוצא חן בעיניך, גבולותיו ברורים, ויש לו היסטוריה של ביצועים טובים. כשכל כוכבי הלכת מתיישירים תקבל את התמונה שלך במהירות לא רעה בכלל. ניתן גם לפרסם משימות גנריות- כמו בהשלכת חכה לים ככל שתצברו ניסיון ותפתחו סבלנות- בסוף מישהו ייתפס בפתיון.

מתחלפים ישחקו אחד עם השני אבן-נייר-מספריים על הזכות לשלוט/להישלט. או שתפתחו משימה כזאת או שתצטרפו לאחת קיימת. מסתבר שלמצבי התיקו במשחק יש גם תוצאה רצוייה- למשל אם שניכם שיחקתם אבן? שניכם נשלטים הפעם.

כל משתתף באתר מקבל דירוג המורכב מהציונים אותם קיבל/חילק לתמונות. קיבלת תמונה מבאסת בתור שולט? תן ציון F. במאה אחרים יצאת מבסוט ונתת ציון A? הממוצע שלך יעלה ויידעו שאתה מפרגן, אבל אם המצב יהיה הפוך נשלטים יירצו פחות להתמסר ותמצא את עצמך מחכה זמן רב בין נשלט לנשלט או שיידחו לך משימות על הסף. הנשלטים גם עובדים בשביל המדרג לא פחות מעבורך והטובים שביניהם נחטפים מהר מאוד מהמדפים. זכרו שהם מוגבלים לחמש משימות במקביל.
ראוי לציין שיחס הגברים שולטים/נשלטים עולה רבות על יחס הנשים השולטות/נשלטות המשתמשות באתר נכון להיום, ולכן תמצאו בין עשרות-למאות נשלטים המציעים את עצמם לעומת מאות-לאלפים שולטים המחפשים תמונה משפחה. יחד עם זאת, האתר ידידותי למגדרים המורחבים ולטרנסקסואלים כך שניתן לבצע סינון זריז של המוץ ולקבל/לתת הצעות רק למי שמעניין אתכם.

נראה לי שבחודש הראשון הגעתי לתריסר תמונות בשבוע בממוצע- כאלו שנדרשתי אליהן וכאלו שהן תוצאות מהדרישות שלי כלפי נשלטים אחרים. הקצב בו מגיעים שם לביצוע הוא בלתי ניתן להשוואה לאתרי היכרויות BDSM אחרים, כולל כלובנו. יש לי גלריה כאן באתר בה פרסמתי נכון לחודש יולי 20 תמונות של המשימות היותר מעניינות שקיבלתי על עצמי. מאז המניין עלה ל-125 משימות כנשלט מה שממקם אותי במדרג המשלטים במקום ה-404 עם ציון כמעט מושלם. בתור שולט(מתחלף) רשמתי 25 משימות אך מתוך כבוד התמונות נשארו שם כולן. יש לי כבר שיחה עם חלק מהשולטים והשולטות שתפסו אותי ליותר ממשימה אחת (השיא עומד על 7). כבר נחסמתי על ידי, וחסמתי בעצמי, משתמשים אחרים כי בכל זאת כולנו בני אדם ולא רוצים לשרוף את הזמן שלנו עם מי שלא מתאים. זה קורה בכל מקום, גם כאן זה קורה, רק התדירות יותר גבוהה.

OSA הוא אתר מומלץ למי שרוצה פליי פארטי וירוטואלי כאן ועכשיו, בלי גינונים מיותרים. בהשקעה מינימלית של הרשמה חינם וכתיבת פרופיל בסיסי תמצאו תוך זמן קצר שותף לשחק איתו. ואם אתם רוצים להתנסות מיד גם ללא הרשמה אתם מוזמנים להיכנס לבלוג שלי- שתלתי שם שלושה קישורים בשלושה פוסטים שונים אל האתר שם תוכלו לצוות עליי לעשות כרצונכם. הם לא יישארו שם לנצח- ברגע שמטלה תתקבל אסיר את הקישור ואם התמונה תצא מספיק טובה אעדכן את הגלריה. בואו להצטרף לחגיגה.



*הכתיבה היא בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.
    התגובה האהובה בשרשור
hrgiger
לפני 6 שנים • 10 בספט׳ 2017
hrgiger • 10 בספט׳ 2017
יו. להרשם לשם זאת מטלה מצויינת לתת לנשלט (:
גבעות​(נשלט)
לפני 6 שנים • 10 בספט׳ 2017

תודה על המחמאות

גבעות​(נשלט) • 10 בספט׳ 2017
הרשמה לאתר היא כמובן רק הצעד הראשון. בגלל שהאתר מכיל כל כך הרבה משתנים ניתן לאתגר את הנשלטים שלכם במעין תכנית הישגים:

◄פרסים תמורת:
   ☻ קיום X מטלות בסה"כ.
   ☻ קיום X מטלות ברמת קושי Y,Z...
   ☻ קיום X מטלות בפרק זמן Y.
   ☻ קיום X מטלות עבור מגדר Y.
   ☻ כל X ציונים גבוהים במטלות.
   ☻ כל קפיצה של X שלבים בסולם הדירוג של כלל הנשלטים.

◄עונשים עבור:
   ☺️ כל X ציונים מתחת לרף Y.
   ☺️ כל X דחיות על הסף למטלות שקיבל.
   ☺️ כישלון בביצוע X מטלות ((ברמת קושי Z)) בפרק זמן Y.
   ☺️ דשדוש בסולם הדירוג של כלל הנשלטים בין ביקורות.

היד עוד נטוייה- ככל שהדימיון רחב יותר אפשר להוסיף לרשימה הנ"ל כל שעולה על רוחכם. האתר גם ככה נועד למשחקים לפי תפיסתי ככה שניתן להפוך את השימוש בו למשחק בפני עצמו. את הפרסים והעונשים אני אשאיר לכם להחליט לפי מה שמתאים לכם.
עבד נשי19​(נשלט)
לפני 6 שנים • 11 בינו׳ 2018

קישור

עבד נשי19​(נשלט) • 11 בינו׳ 2018
אשמח לקבל קישור לאתר הזה
או הסבר איך מגיעים לאתר הנכון
גבעות​(נשלט)
לפני 6 שנים • 11 בינו׳ 2018

עבד נשי19,

גבעות​(נשלט) • 11 בינו׳ 2018
הקישור נמצא בשורה השנייה שלישית של התיאור, למענך הנה הוא שוב: OneSubmissiveAct.com

עדכון חשוב (ינואר 2018)-
עם כניסת השנה החדשה דפדפנים שונים התחילו להזהיר שהאתר לא בטוח יותר. 'תעודת הכשרות' שהוא רכש ל2017 מחברת Let's Encrypt פגה תוקף, ולא נראה שבעלי OSA ששים לחדש אותה. נכון לעכשיו השימוש באתר לא מומלץ במיוחד, לפחות עד שלא יעשה משהו בנידון.