לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה לאלו שאוהבות סיסים

kareena​(נשלט)
לפני 6 שנים • 18 בינו׳ 2018
kareena​(נשלט) • 18 בינו׳ 2018
בדיוק כמו שיש גברים (לא מעטים) שמרגישים שהם סיסיים, יש נשים שמרגישות צורך לשלוט בהן.
גם ההערה שלך ש"ערס עוד איכשהו עונה על הסטיגמה של גבר גבר (איכשהו)" - לדעתי ערס הוא שיא הגבריות
צריך לקבל את זה שלכל אחד טעם אחר, והיופי באתר הוא שאת/ה יכול להיות מי שאתה באמת - בלי מסכות שהחברה כופה עליך.
נשלטת מלמעלה​(מתחלפת)
לפני 6 שנים • 18 בינו׳ 2018
באותה נשימה אפשר לשאול למה המלכות/שולטות אוהבות נשלטים? סמרטוטי רצפה, שאין להם מילה בבית, שהולכים על 4, או מנשקים את הרגליים שלהן, עם קולר על הצוואר, וכלוב על הזין... ככה לא נראים גברים מאצ'ואים סטריוטיפים

יש כל מיני פטישים.... נדירים יותר או נדירים פחות, וכל אחד/אחד אוהב מה שהוא אוהב.

לשאול שאלת תם, מה מושך מלכות בלראות גבר סיסי, זה בעצם כמו לשאול מה מושך לראות מישהו/י עם חיתול... (דיון שאלה פה לפני כמה זמן) הרוב אולי לא מתחברים לזה, חלק אפילו מקבלים קונוטציות שליליות מזה, אבל בחלק מהדיון היה ניתן לראות שיש כאלה שממש נהנים מזה.

אני מבינה שלשאול את השאלה הייתה יכולה להתפרש כביקורת, אבל אני מאמינה שהיא נשאלה בתמימות, ולכן מי שאוהבת את זה, מוזמנת לענות בצורה עניינית, ואולי שאר החברים פה יראו משהו שהם לא חשבו עליו לפני.

אני בכל מקרה, עוקבת....
פרא אציל​(נשלט)
לפני 6 שנים • 18 בינו׳ 2018
פרא אציל​(נשלט) • 18 בינו׳ 2018
Mary Jane כתב/ה:
כשלעצמי מעולם לא רציתי להיות גבר.
אני חושבת שיש כאן בעיקר מרד בהבניה תרבותית, רצון להתנער ממנה ומהמשמעויות הכופות שלה (לפיהן נשי הוא מרצה, תלותי ומתחנחן), רצון להיות אדונית לעצמי ואם ימצא גם פרטנר מתאים אז גם לפרטנר.

יש כל מיני דרכים להביא זאת לידי ביטוי, בפמדום ומחוצה לו. אחת מהן - ולא בהכרח המוצלחת מביניהן - היא דרך ההיפוך, הפיכת הגבר לזה שמספק את הפן הכנוע, המרצה, נטילת כוחו והפיכתו למן ״סיסי״, יציר כלאיים בין העולמות, מתוך מה שניתן לראות בו מן לעג לסדר חברתי, והאופן שבו ניתן להפוך את הסדר הקיים לנזיל.

מכל מקום צימוד נהיית הלב למיניות פרברטית הוא הבל בסופו של דבר, שאמנם עשוי לספק הנאה משחקית מסוימת או לענות על צורך, אך באופן חלקי בלבד ולא מספק, לטעמי. בסוף זו סטייה, דרך מגושמת ואינפנטילית משהו לבטא רגש. הדרך החשובה והמשמעותית ביותר כדי להיות אדונית בעולם היא רכישת עצמאות כלכלית מוחלטת, וכן עצמאות של הנפש. אני מתכוונת ליכולת לפרנס עצמך ללא תמיכה של אף אדם, לספק לעצמך את כל צרכייך, לרכוש כלים כדי להתמודד עם בעיות, להיות אקטיבית בעולם, כלומר, להציב מטרה (שאינה להיות מרצה, תלותית ומתחנחנת) ולשאוף להגשימה. לא להיכנע בקלות לקשיים, לא להסתפק בעולמות פנימיים מדומיינים של פיות וחדי קרן. לפנות החוצה אל העולם, ולא בזעף (; להקיף עצמך באנשים שיקדמו אותך ויתמכו בפרויקט שלך באהבה, ולא יורידו אותך למטה. בנוסף היכולת להיות לבד, ההכרה בכוחך והשאיפה להגדילו (מבלי להיות ביצ׳ית או לשגות בתסביכי גדלות), וכך הלאה. לטעמי זו תמצית האושר - חירות.


יפה אמרת מארי ג'יין. אותי זה מושך כל העניין, ולצד זאת ברור לי שכל האלמנטים "הנשיים" כשלעצמם הם למעשה חסרי-משמעות. הסיבה שהדבר מדליק אותי אינה כי תחרה אדומה זה דבר מדליק אלא כי מדובר באלמנט שבתרבות שלנו מנוגד למה שנכלל במודל הגבריות. אכן, כפי שאמרת, גם לדעתי כל העניין כאן הוא המרד בהבניה-חברתית. שאלה מעניינת נוספת היא, מדוע הצורך במרד?. בזמנו קראתי מאמר שמדבר על סוג של צורך באסקפיזם מהגבריות הנכפית עלינו. ואפשר לקחת צעד נוסף ברגרסיה ולשאול - ומנין צורך זה באסקפיזם? האם העול כבד מנשוא או שמא מדובר בחתרנות רדיקלית לשם עצמה?

ובחזרה לשאלה המקורית - אני מניח שאת אותן שאלות ניתן להפנות גם למי שנמשכת ל"סיסים" אם כי ב"טוויסט" מסוים. האם הקושי עבור אותה אישה למצוא גבר "גברי" הוא שמניע את התהליך הפסיכולוגי הזה? האם מדובר במשחק תפקידים לשם חתרנות בלבד? האם זו עוד דרך להפגין כוח במצב ש"במשחק החברתי" הרגיל הדבר לא צלח? הדברים אינם פשוטים כפי שהם נראים. זו סוגיה מורכבת ומעניינת.
פרא אציל​(נשלט)
לפני 6 שנים • 18 בינו׳ 2018
פרא אציל​(נשלט) • 18 בינו׳ 2018
הערה חשובה בתוספת למה שפרסמתי למעלה-

מארי ג'יין רשמה: "מכל מקום צימוד נהיית הלב למיניות פרברטית הוא הבל בסופו של דבר, שאמנם עשוי לספק הנאה משחקית מסוימת או לענות על צורך, אך באופן חלקי בלבד ולא מספק, לטעמי. בסוף זו סטייה, דרך מגושמת ואינפנטילית משהו לבטא רגש".

עם זה אני לא מסכים. אני לא חושב שיש להקל ראש ב"הנאה משחקית", שכן היא לגיטימית בדיוק כמו כל סוג של יחסי מין לשם הנאה. דווקא העובדה שמדובר בצורה שונה של הנאה אשר נאבקת על מיקומה כליגטימית היא מאתגרת וחתרנית, ולמעשה, ההפך הגמור מ"מגושמת ואינפנטילית". (אם כבר, מה שאמרת אולי נכון ביחס לכל יחסי מין, בכל צורה שלא ילבשו. אבל כאמור, אני לא מסכים גם לכך - הנאה ממין לשם הנאה היא לגיטימית).