שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בדסמ ופורנו פשוט לא הולכים ביחד

עמיחי1
לפני 6 שנים • 25 בינו׳ 2018

בדסמ ופורנו פשוט לא הולכים ביחד

עמיחי1 • 25 בינו׳ 2018
שלום. אני קצת חדש פה באתר ויחסית גם בעולם הזה, ויש משהו שמטריד אותי מאוד.
משיטוטים פה באתר מרגיש שפורנו הוא דבר די יומיומי אצל הרבה אנשים ובכללי. בבלוגים, תמונות, סרטונים , הפניות, בדברים שאנשים כותבים ואומרים (אם זה לא נכון אז תקנו אותי!)

לי בגדול מרגיש שפורנו ובדסמ זה דברים שבעומק פשוט לא יכולים ללכת ביחד! אני לא רוצה לצאת איזה קדוש , וזה לא שאף פעם לא ראיתי (היום כבר לא).

בהרגשה שלי, בדסמ בא להיות עולם שבו אתה ממש רואה , נותן מקום , מתייחס לעומק של הבן אדם שמולך. עולם שיש בו הרבה כבוד ואמת, והמיניות באה להיות דבר בריא , יצרי ועושה טוב לאדם.

בעוד שפורנו.. זה תעשייה שבתכלס המרכז שלה הוא לפגוע. בהמון נשים וגברים, במי שצופה בה, בדימויים שהיא יוצרת.. זו תעשייה אלימה וגם הקלישאות של "הסטודנטית המגניבה שבא לה להצטלם ולעשות עוד כסף" הן ב99% מהמקרים שקר שמוכרים לנו.

אז אשמח לשמוע איך אנשים תופסים את זה. והאם אפשר ליצור עולם בדסמי ללא פורנו.
שמנה מהשפלה
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
שמנה מהשפלה • 26 בינו׳ 2018
היו לי הרבה נשלטים ללא קטע מיני...
בשבילי בדסמ לא חייב להיות מיני.... אלה יותר נפשי
נכון בבדסמ יש הרבה דברים שמגרים אותנו אך בשבילי בדסמ זה שיחרור יותר נפשי מאשר פיזי
בכוח המוח{Aion}
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
בכוח המוח{Aion} • 26 בינו׳ 2018
במה זה שונה מוניל? למה הטיעון הזה נוגע (אם כבר) רק לבדס"ם?
Sm Art{☆Sm}
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
Sm Art{☆Sm} • 26 בינו׳ 2018
90אחוז מתעשיית הפורנו זה בדס'מ .
פורנו זה סקס .
סקס זה קשור ל3 חורים .
כול מה שמיסביב לסקס כנושאים זה שייך לעולם בדס"מ
אז אם אתה יוצא חוצץ נגד תעשיית הפורנו
הבדס"מ , על אותו משקל .

או שלא תחלק ציונים לעולם האינסטלציה
או שתשאל ברור את מה שאתה רוצה לדעת .
עמיחי1
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
עמיחי1 • 26 בינו׳ 2018
בכוח המוח כתב/ה:
במה זה שונה מוניל? למה הטיעון הזה נוגע (אם כבר) רק לבדס"ם?


הוא לא, זה לגמרי אותו דבר כמו בוניל.
יש מצב שבדסמ הוא רמה יותר גבוהה של כנות בין שני אנשים, מה שמעצים את הפער.
אבל כל מה שאמרתי מבחינתי תקף לכל יחסים
זאלופון​(שולט)
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018

Re: בדסמ ופורנו פשוט לא הולכים ביחד

זאלופון​(שולט) • 26 בינו׳ 2018
עמיחי1 כתב/ה:

בהרגשה שלי, בדסמ בא להיות עולם שבו אתה ממש רואה , נותן מקום , מתייחס לעומק של הבן אדם שמולך. עולם שיש בו הרבה כבוד ואמת, והמיניות באה להיות דבר בריא , יצרי ועושה טוב לאדם.

לא. בדסמ הוא לא עולם כזה. בדסמ הוא בסך הכל אסופה של פעולות וחשקים. כל הדברים שכתבת - לתת מקום, להתייחס לעומק של האדם שמולך, לכבד ולקיים מיניות בריאה ויצרית - מומלצים באותה מידה גם עבור מי שאינם בדסמיים, ואני לא בטוח שהשכיחות של כל הטוב הזה אצלנו גבוהה מאצלם.

אני חושש שאין לך מה לעשות בנוגע לפורנו של אנשים אחרים. הוא לא בשליטתך. אתה יכול להשפיע רק על עצמך: אל תצרוך פורנו אם זה פוגע ברגשותיך, ונסה להיות אדם טוב ומכבד, אם כאשר אתה עושה בדסמ ואם בכל הקשר אחר.
בכוח המוח{Aion}
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
בכוח המוח{Aion} • 26 בינו׳ 2018
אם אני מבינה נכון, אתה מתנגד לתעשיית הפורנו, ומחשיב אותה כתעשיה פוגענית, גם מהסיבה שזו תעשיה שמתעללת בעובדים שלה, וגם בגלל שזו תעשיה שפוגעת בדימויים העצמיים (דימויי גוף, ודימויי ביצוע) ובתפישת המציאות של הצופים בה. בעניין הזה אולי צריך להזכיר שלאט לאט "צומח" יותר ויותר פורנו ביתי, שהבעיות הללו פחות ופחות מתקיימות בו, וכשדנים בפורנו, צריך לקחת בחשבון את ההתפתחות שבו, והנישות השונות.

קצת קשה לי התפישה הזו של חלק מהבדס"מים, כאילו שבבדס"ם יש הרבה יותר עומק וכנות בקשרים. אני לא בטוחה שבמבחן התוצאה אפשר להראות זאת. אני תוהה אם לא ההפך הוא הנכון, ואם הקשרים הבדס"מים ברוב הזמן מתמקדים בהצגת פן אחד, או מקדשים את אחד הצרכים המיניים והאנושיים של הפרטנרים שבו, ומתעלמים משאר המכלול האנושי. מצד שני ישנם קשרים ונילים (מה זה בכלל?) עמוקים מאוד.

מה שכן, אני נוטה להסכים לכך, שאצל אנשים רבים, יש בלבול בין מערכת בדס"מית ובין פורנו, והם נוטים לחשוב כי מערכת בדס"מית נראית ומתקיימת כמו פורנו של שליטה/BDSM, וצריכה לאחוז באלמנטים הפורנוגרפים ופחות באלמנטי הרגשיים. להרבה אנשים, לדעתי, אין בכלל תפישה ברורה מול עצמם, מה מערכת כזו אמורה לספק להם, והכי קל "ללמוד" מאיך שהדברים מוצגים בפורנו, או בסיפורי פנטזיות. יש כאן איזה פוסט שנוגע למה שאנשים לא עשו מעולם, אבל ב-2018 הם אולי יעשו, וסקירה מהירה של הרשימות מראה שאנשים מתייחסים בעיקר להיבטים פורנוגרפים שעדיין לא סימנו עליהם V.

אם לנקודה הזו התכוונת, אז לגביה אני מסכימה איתך מאוד.
    התגובה האהובה בשרשור
Grey / Green
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
Grey / Green • 26 בינו׳ 2018
פחח.
עוץ הגדול​(נשלט)
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
עוץ הגדול​(נשלט) • 26 בינו׳ 2018
התלבטתי אם לפרסם פוסט ברוח דומה לפני שבועות אחדים. לא יודע אם זו היתה סדרה מקרית של פוסטים מיניים או סיבה אחרת. אבל כמוך הרגשתי לא בנוח, למראה התיאורים הגרפיים מדי לטעמי והבוטות. חשתי בחילה מסוימת (לא רק רגשית אלא ממש פיזית). השיא היה שמישהו מפוקפק פרסם שהוא רוצה לערוך 'מסיבת מין אנאלי' מטרידה והזויה לגברים בלבד. מרוב שזה הטריד אפילו לא כתבתי תגובה.

האמת המרה היא שמדובר באתר בעל אלמנטים פורנוגרפיים מובהקים. סיפורים אירוטים, בלוגים חושפניים, תמונות עירום, כל זה מקצין עם השילוב הרעיל של אתר היכרויות. כל השיח כאן הוא קודם כל מיני ורק אחר-כך כל השאר.

יש כאן אנשים שעוסקים בסוגיות הללו, אבל עושים זאת בטוב טעם ולעיתים קרובות בהומור. לכן אני מדבר על מקרים של over the top שהם שכיחים מאוד כאן. למרות שאין ספק שזה סובייקטיבי אבל זו דעתי.


מיותר לציין, שאינני תומך בצנזורה.
DanisNotaStoner​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 26 בינו׳ 2018
DanisNotaStoner​(נשלטת) • 26 בינו׳ 2018
בדסמ ופורנו בכללי לא הולכים ביחד. אין חברת פורנו אחת שמפיקה סרטוני בדסמ טובים ואמינים, הכל סתם אלים יתר על המידה עד לרמת המשעשע וחסר היגיון. בחיים שלי לא ראיתי סרטון פורנו בדסמי שעשה לי את זה, אבל אני גם לסבית וגם אליטיסטית פורנו אז אולי הבעיה היא בי.