בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ניצול בכלוב?!

שוטרת*
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
שוטרת* • 2 בפבר׳ 2018
גם לא שלי.
דעותינו לגבי העניין, כן.

אתמול זה היה מלכות בתשלום.
היום זה פטיש פיננסי ידוע ומוכר.
מה זה מחר? אולי פתאום להצליף באנשים יראה לא מוסרי ושיהיה אסור?

תהיות שלי.
Nutella​(נשלטת)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
Nutella​(נשלטת) • 2 בפבר׳ 2018
שוטרת* כתב/ה:
אני מסכימה איתך. לגבי הרוב.
הסכמתי עד המלה של "מלוא האחריות".
אני מכירה את הצד הכנוע, היו לי כאלו פה ושם. לפני שהם הכירו את השולטת שבי ולפני שהם הכירו את הצד הנשלט שבהם, הכרנו אחד את השני. ממה הוא בנוי. בחנו אותו. בדקנו כמה ניתן לסמוך עליו עם כל מיני מבחני דרך. רק לאחר מכן, יוצאים לדרך.

כשהוא נוהג, רוב האחריות עליו, אבל אל תשכחי אף פעם, שגם את יושבת ברכב. את אולי לא תכווני לאן תסעו ותגיעו, אך את בהחלט יכולה לקבוע מתי הדרך שלך הסתיימה ופשוט לצאת מהרכב.

תאמיני לי, בגישה הזו, את שומרת על עצמך. אף פעם אל תתני למישהו, כל מישהו, את "מלוא האחריות".


עם השולט הנכון, אני לא יכולה לקבוע מתי הדרך שלי הסתיימה ופשוט לצאת מהרכב, גם אם אצליח לצאת פיזית-זה יהיה זמני ואחזור על ארבע.
נכון, גישה הרסנית, אבל זו הגישה שלי, וזו הגישה של הרבה נשלטים ונשלטות, לא יכולים לקחת אחריות ולו הקטנה ביותר במערכת היחסים הבדסמית, אז אם בתור שולט/ת אתה לא רוצה לקחת אחריות אז אתה צריך לוודא עם הנשלט/ת שהוא יודע לקחת אחריות ולעצור כשצריך, אבל אם אתה רוצה מישהו שיתמסר אליך עד הסוף ויעשה הכל בשבילך, אז אתה צריך לקחת את האחריות עליך ולשים את הגבולות במו ידיך.

זאת אני (ויש עוד רבים כמוני) ובתור שולט, אם מישהו לא מוכן לקחת עליי אחריות, אז שלא ייקח אותי.
ואת, אם תקחי נשלט, את צריכה לקחת מישהו שהוא לא כמוני, מישהו שיודע לעצור כשצריך, מישהו שהוא לא נשלט בכל מהותו, כי אחרת את יכולה לפגוע בו כי את לא מוכנה לקחת את מלוא האחריות (כמובן זכותך).
שוטרת*
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
שוטרת* • 2 בפבר׳ 2018
עצם הבחינה(שאני מקווה שאת עושה), טרם התמסרותך הטוטאליות (והמאוד מוערכת בעיני), שם טמונה האחריות שלך.
בכל הקשור אלי ואל סוג האדם בו אני רוצה אוהבת לשלוט, את טועה. אבל זו כמובן, זכותך.
The Aviator
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
The Aviator • 2 בפבר׳ 2018
כל ההקבלות לפטישים אחרים, תמוהות בעיניי. אני מאוד מתחבר למה שזאלופון כתב פה.
אני חושב שהטשטוש שהשוטרת ואחרים/ות עושים פה בין ניצול מיני לבין ניצול כלכלי הוא מופרך.

לבוא מרחוק כדי לרדת למישהי וללכת זה לא דומה ללקנות לה מגפיים וזהו. בראשון מדובר במפגש אינטרסים לא בניצול. בחיבור, גם אם הוא מיני בלבד. את לא תתני לכל אחד לרדת לך אם אין איזו משיכה בסיסית. התאמה בסיסית. בגיל, בהגיינה, במשיכה.
אין לי ספק שהוא שואב הנאה וסיפוק מלרדת לה ומההנאה שהיא מפיקה מולו. בנוכחותו. מהחיבור המיני שביניהם, גם אם הוא רק מיני.
כשזה מגיע לקניית מגפיים או שירותי הסעה, ממש לא אכפת לך אם הוא בן 20 או 60, אם יש לו חיוך יפה, הגיינה טובה. הוא נטו על תקן "כספומט" או נהג מונית שחוסך לך 50 ש"ח. אין בזה שום דבר אישי, שום קשר לחיבור בין שניים. זה לא גורם לך סיפוק מיני או רגשי. הוא לא גורם לך לסיפוק מיני, ללב שלך להתרחב או לזה שאת קמה עם חיוך על השפתיים. זה פשוט סוג חדש של זנות שקם פה. גילו את השיטה. היי, אפשר גם לקבל כסף וטובות הנאה וגם לא להזדיין. שיחוק.

אני לא חושב שיש באמת פטיש של ניצול כלכלי גרידא, לא לנשים ולא לגברים. הנשים שעושות את זה לא מפיקות מזה ריגוש. הן מפיקות מזה זוג מגפיים חדש. ואם יש פטיש כזה, הוא שולי בהיקף שלו וזניח ביחס למה שקורה פה באתר. אני חושב שיש מעט מאוד אנשים שבאמת רוצים נטו לקנות למישהי דברים, בלי שום תמורה. שום קשר, שום יחסים. בדרך כלל זו דרך לנסות ולמשוך את תשומת ליבה על רקע היצע וביקוש של נשלטים שיש פה.
99% מהנשלטים המנוצלים פה (לא שוטרת, לא עשיתי מחקר אמפירי), אם היו מציגים להם בחירה בין להכיר מישהי שולטת, סתם כי היא רוצה להכיר אותם, לשלוט בהם ממקום אינטימי או מיני ולא כלכלי, היו בוחרים בזה על פני לקנות לה מגפיים בלי שום סיבה. נסי את זה בפעם הבאה שמישהו מציע לקנות לך מגפיים. תאמרי לו "אני מחפשת עבד מין שיירד לי מדיי פעם. גם בלי מגפיים. מתאים לך?" את חושבת שהוא יתעקש על הפטיש הכלכלי אם תתני לו פתח אחר?

אף אחד לא מדבר על לשלם על מישהי כשאתם יוצאים יחד בג'נטלמניות. אף אחד גם לא מדבר על לבוא לאסוף אותה כשקבעתם לצאת לאנשהו. ביחד.
אף אחד לא מדבר על מחוות של פרחים, או תותים או להביא בקבוק יין כדי להעביר ערב ביחד.

אפשר להתווכח מה קדם למה, הביצה או התרנגולת. האם הנשלטים הפנימו ששולטות רבות באתר יש חיבה לטובות הנאה כלכליות שיכולות לצמוח מהחרמנות של גברים פה, או ששולטות קיבלו כל כך הרבה הודעות כאלו שהן אמרו לעצמן "יאללה, אם הוא באמת רוצה".

יגידו לי "אבל הם ילדים גדולים". ואתם צודקים. ולכן מי שהוא לא מוגבל בשכלו ומונע מחרמנותו בצורה כזו, זו בעיה שלו כנראה. אבל זה לא אומר שצריך לעשות לזה לגיטימציה כמו פטיש אחר.
כמו שכתבו פה קודם, אני לא אומר שזה אסור. אבל אין לי הערכה לשני הצדדים. במיוחד לשולטות שנוהגות כך. אם אפשר לקרא להן שולטות מלכתחילה.
אביב נעורים
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
אביב נעורים • 2 בפבר׳ 2018
למה לא מדייקים כאן בעובדות ?
כלובי לא מונע כאן את הפטיש של עבד פיננסי . יש כאן פרופילים שזה מוצהר בהם ולא ניתן לטעות בעניין .
להציע לאישה שאתה לא מכיר לקנות לה מגפיים כאשר לא מופיע לה בפרופיל שהיא בעניין עבד פיננסי , נראה לי פגיעה בכבודה של אותה אישה כאדם . לא קונים דברים שהם לא למכירה . גופו ונפשו של אדם הם לא למכירה .
שוטרת*
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
שוטרת* • 2 בפבר׳ 2018
מהנייד קשה לצטט. נסה לעקוב.

The Aviator כתב/ה:
כל ההקבלות לפטישים אחרים, תמוהות בעיניי. ..לבוא מרחוק כדי לרדת למישהי וללכת זה לא דומה ללקנות לה מגפיים וזהו. בראשון מדובר במפגש אינטרסים לא בניצול.


*****
אז רק אם זה מיני זה קביל בעיניך?
אז נפסול את כל אלו שהפטיש שלהם זה להיות נהג, או עבד נקיון, אלא אם כן הוא מזיין אותה מתישהו?
*****

כשזה מגיע לקניית מגפיים או שירותי הסעה, ממש לא אכפת לך אם הוא בן 20 או 60, אם יש לו חיוך יפה, הגיינה טובה. הוא נטו על תקן "כספומט" או נהג מונית שחוסך לך 50 ש"ח. אין בזה שום דבר אישי, שום קשר לחיבור בין שניים. זה לא גורם לך סיפוק מיני או רגשי.

*****
אני לא מתלוננת על חסימת נשים שתהיה אם תהיה, כשהן מנסות לדוג גבר אומלל ולגרום לו לשלם. אני מלינה על כך שגבר (ואני בניגוד אליך מדברת מתוך היכרות אישית), מפיק סיפוק ועונג מהעובדה שהוא משמש אותה. הוא קונה לה, והיא תשתמש בזה יום יום. הוא ניקה לה את הבית, והיא נהנית מזה. אותו אחד,לשאלתך, לו היה מקבל ממנה הצעה לזיון פרוע, ספק אם היה עומד לו. זה מנפץ לו את הפנטזיה שלו. כמשרת.
וכמו שאני מאוד משתדלת שלא לזלזל בך על כך שאם אין אקט מיני, אז זה לא בדסמ בעיניך, תשתדל אתה לא לזלזל בכאלו שההנאה שלהם היא לשרת.
*****

אני לא חושב שיש באמת פטיש של ניצול כלכלי גרידא, לא לנשים ולא לגברים.

******
שוב טועה.
******

נסי את זה בפעם הבאה שמישהו מציע לקנות לך מגפיים. תאמרי לו "אני מחפשת עבד מין שיירד לי מדיי פעם. גם בלי מגפיים. מתאים לך?"

******
לפני שאתה מתיימר להציע לי הצעות, אני מציעה לך לקרוא תשובות שלי. לו היית עושה זאת, אני מקווה בשבילך שהיית מבין, שאת המגף שלי אני קונה לבד.
אולי גם היית מבין, שמה שלא ברור לך או לא מדבר אליך, לא שווה פסילה מיידית של אחרים.
אולי זה היה הופך אותך לחכם וסובלני יותר.

לגבי הנימוס שלך, אני בספק.
****
אריאל M​(אחר)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
אריאל M​(אחר) • 2 בפבר׳ 2018
Lanya Colson כתב/ה:
אז ככה:

יחסי ניצול הם חליפין ריגשי בין שני אנשים. המנוצל/ת והמנצל/ת. אי אפשר לעשות עם הרגשות האלו כלום חוץ מלהנות מהם. ולכן, נוצרת הדדיות בתוך מערכת סגורה. מגבלות המערכת היא הסיפוק המיני של שני הצדדים. ולכן זו מערכת יחסים, תהיה משונה ככל שתהיה.

ניצול פיננסי נותן למנצל דבר שאפשר לסחור בו, להעביר אותו הלאה, לתרגם אותו לצרכים אחרים (גם הנאה, אך גם הישרדות וקיום כספי, למשל שכר דירה). עכשיו המנצל/ת נמצא שם לא רק מתוך אינטרס ריגשי אלא כדי לספק צרכים חיצוניים למערכת. החליפין אינו רק ריגשי אלא גם כספי. כשהחליפין הוא כספי בלבד, זו זנות.

כל שני אנשים שעוסקים בניצול פיננסי. (והאחריות היא הדדית, של הצד המנוצל לא פחות) צריכים לעשות עם עצמם חשבון נפש מה המקום שתופס הניצול הפיננסי במערכת ומה המקום שתופס הניצול הריגשי. אם הכף נוטה לכיוון הפיננסי, הם עוסקים בזנות.

וכאן כל אחד באופן אישי יחליט אם הוא בסדר עם זה. מבחינתי למשל ללכת לזונה זה חמור יותר מלהיות זונה. ולכן האנשים שאני הייתי מטילה עליהם את האחריות המוסרית הם דוקא הנשלטים. הם המקרבנים האמיתיים כאן.


זה כל כך לא נכון בצורה אבסולוטית.
דווקא רוב הסיפורים פה הם על ניצול של נשלטים נואשים על ידי שולטות שבאו במטרה מאוד ברורה,
במקרים של דרישה כספית של שולטת מנשלט שהיא יודעת שהוא נואש ומנצלת את העובדה הזו גם כשהיא יודעת שהוא משלם לה על דברים אחרים.

(לי אישית קרו כמה מקרים של ניסיונות להוציא ממני כסף בכל מיני צורות שונות ומשונות ובכל המקרים אלו היו נשים.
ואני די בטוח שהן הצליחו להוציא כסף מנשלטים אחרים שהיו נואשים לתשומת לב)

ובמקרים כאלה, הקורבן פה הוא הנשלט נקודה.
אמנם הוא אוכל אותה כי אין פה עבירה על החוק והוא לוקח אחריות בעצם העובדה שהוא מאבד את הכסף.
אבל בהחלט צריך לדעתי לפחות להזהיר מפניהן ולהודיע קבל עם ועדה שזה לא לגיטימי
וסיבה מספיק טובה לדה לגיטימיציה לתופעה.

*אני ספציפית לא הולך לעשות שיימינג לאף אחת, אבל זה כי פשוט אין לי עצבים לריב"
The Aviator
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
The Aviator • 2 בפבר׳ 2018
לא מצליח לצטט משום מה, אז אתייחס כך שוטרת:

*****
אז רק אם זה מיני זה קביל בעיניך?
אז נפסול את כל אלו שהפטיש שלהם זה להיות נהג, או עבד נקיון, אלא אם כן הוא מזיין אותה מתישהו?
*****

לא, כמובן שלא. נתתי את הדוגמה של לרדת כי היא עלתה בפוסטים הקודמים שלך ושל אחרים. כדוגמה בלבד. זה יכול להיות פטיש של מסאז'ים וזה יכול להיות הצלפות בלי מין בכלל. או כל דבר אחר, שיש בו משמעות למי הפרטנר. לחיבור ביניכם. ביטוי לכך שיש פה יחסים כלשהם. מיניים, רגשיים. לא עסקיים.
לא כתבתי "אלא כן כן הוא מזיין אותה מתישהו". לא ברור מאיפה הבאת את זה חוץ מניסיון לעוות את מה שכתבתי. מניפולציה מיותרת.
כן, אני סקפטי לגבי קיומם של פטישים של "להיות נהג" או "עבד נקיון" בפני עצמם. אם זה קיים, זה מאוד נדיר. כמעט תמיד זה ניסיון למצא פתח. או שהפטיש הזה מתחבר למשהו אישי יותר. למשל, לנקות לה את הבית בעירום כשהיא רודה בו ומצליפה כאשר הוא עושה עבודה לא מספיק טובה. סתם לשם הדוגמה.
אני נותן לך את הקרדיט שאת מבינה מתי יש משמעות לזהות המשתתפים, לחיבור ביניהם, למשיכה כלשהי לבין סתם ניצול שבו לזהות המנוצל אין שום משמעות.

אני לא אמרתי ש"אם אין אקט מיני, אז זה לא בדסמ בעיניי", וחבל שאת מעוותת ככה. אני דיברתי על חיבור, מיני או רגשית או אישי כלשהו.
אני לא מזלזל בכאלו שה"הנאה שלהם לשרת". יש המון סוגים של שירות. יש הבדל בין שירות אישי שאי אפשר לקנות בכסף, לבין להיות סתם נהג מונית בחינם של מישהי.

******
לפני שאתה מתיימר להציע לי הצעות, אני מציעה לך לקרוא תשובות שלי. לו היית עושה זאת, אני מקווה בשבילך שהיית מבין, שאת המגף שלי אני קונה לבד.
*****

אני לא מציע לך הצעות ולא רמזתי שאת מחפשת רוכשי מגפיים. נתתי דוגמה שתמחיש שרוב הנשלטים שמציעים את זה, אם היית נותנת להם פתח אחר ליצירת קשר עם שולטות האתר, היו בשמחה מוותרים על הניצול הכלכלי. זה לא פטיש, זו טקטיקה. אולי את מכירה אחד שלא. שבאמת שואב מהניצול הזה הנאה מוזרה כלשהי. אבל זה לגמרי בשוליים.

לא פסלתי אחרים. אני מחווה את דעתי. כמו שאחווה את דעתי על זנות כללית. גם לזנות כזו יש המון צרכנים. האם "לשלם" לזונה זה פטיש? אני משער שרובם היו מוותרים על התשלום אם היו יכולים "לקבל בחינם".

"אולי זה היה הופך אותך לחכם וסובלני יותר"? - תרשי לי להמנע מלהתייחס לציונים האלו שלך או להכנס איתך לויכוח אד הומינם של מי משכיל יותר, חכם יותר או סובלני יותר.
נשלטת מלמעלה​(מתחלפת)
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
עוד תהייה שעלתה לי לגבי מערכות יחסים וניליות:

1. האם להזמין אישה למסעדה / סרט / פופקורן ושתיה זה ניצול כספי ביחסים ונילים?
2. האם לקנות לבחורה בושם ליום האהבה או סתם מתנה לכיף זה ניצול כספי?
3. האם לקנות למישהי זוג עגילים או שרשרת, זה ניצול כספי? במערכת ונילית לחלוטין.
4. האם לקנות לבחורה בייבידול סקסי זה ניצול?

יש הרבה דברים שעולים כסף... כן, גם יין ושוקולד ותותים (עם קצפת בבקשה), ולכן אני ממשיכה בקו שלי שצריך להבחין בין ניצול נטו, לבין משהו שמרגש את הצד השני, ותפקידו של השולט/ת כמו בכל שאר האספקטים של הסשן, לראות שזה לא חורג מגבול הטעם הטוב.

אם יש מישהו שמרגש אותו שאני נועלת מגפיים מעור, אז שיקנה לי אותם, ואני אנעל אותם כדי שיתרגש, אני לא רואה בזה ניצול כספי.
שוטרת*
לפני 6 שנים • 2 בפבר׳ 2018
שוטרת* • 2 בפבר׳ 2018
The Aviator כתב/ה:
לא מצליח לצטט משום מה, אז אתייחס כך שוטרת:

*****
אז רק אם זה מיני זה קביל בעיניך?

לא כתבתי "אלא כן כן הוא מזיין אותה מתישהו". לא ברור מאיפה הבאת את זה חוץ מניסיון לעוות את מה שכתבתי. מניפולציה מיותרת.

אני לא אמרתי ש"אם אין אקט מיני, אז זה לא בדסמ בעיניי", וחבל שאת מעוותת ככה. אני דיברתי על חיבור, מיני או רגשית או אישי כלשהו.

******
לפני שאתה מתיימר להציע לי הצעות, אני מציעה לך לקרוא תשובות שלי. לו היית עושה זאת, אני מקווה בשבילך שהיית מבין, שאת המגף שלי אני קונה לבד.
*****

אני לא מציע לך הצעות ולא רמזתי שאת מחפשת רוכשי מגפיים.

"אולי זה היה הופך אותך לחכם וסובלני יותר"? - תרשי לי להמנע מלהתייחס לציונים האלו שלך או להכנס איתך לויכוח אד הומינם של מי משכיל יותר, חכם יותר או סובלני יותר.


The Aviator כתב/ה:

אני חושב שהטשטוש שהשוטרת ואחרים/ות עושים פה בין ניצול מיני לבין ניצול כלכלי הוא מופרך.

לבוא מרחוק כדי לרדת למישהי וללכת זה לא דומה ללקנות לה מגפיים וזהו.

הוא לא גורם לך לסיפוק מיני... היי, אפשר גם לקבל כסף וטובות הנאה וגם לא להזדיין. שיחוק....

נסי את זה בפעם הבאה שמישהו מציע לקנות לך מגפיים. תאמרי לו "אני מחפשת עבד מין שיירד לי מדיי פעם. גם בלי מגפיים. מתאים לך?"


עכשיו נסה לעשות הקשרים לבד.

מותר לאדם לרצות לשרת מישהי גם בלי לרצות לזיין אותה , מבלי שיקפצו עליו אנשים שיקראו לו מטומטם או מסכן חסר הגנה.
יש אנשים שזה הפטיש שלהם. שמחפשים דיסטאנס מוחלט.
אתה יכול לא לאהוב או לכבד את זה, אתה לא יכול להכריז עליו כעל לא לגיטימי.

אתה יודע, לא שאני התחברתי אי פעם לעניין עבד הניקיון, אבל לו הייתי רוצה לגעת בנושא, ושזה באמת יעשה לי משהו.. הוא היה בא, בלי לדעת עלי דבר, בלי לראות אותי, בלי שאהיה בבית, בלי אפילו רשימת מטלות. כלום. אפס אינטראקציה. כאילו הוא לא קיים. אולי ורק אולי כך, הייתי מקבלת איזשהו ריגוש מהעניין הזה, ואס אולי, רק אולי הייתי בונה מזה משהו הלאה.